Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (127)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психология педагогическая<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O. , Yelahina N. I. , Shevchuk O. O. , Makovska O. A.
Назва : Old age as a pedagogical problem
Паралельн. назви :Старість як педагогічна проблема
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 129-133 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ГЕРИАТРИЯ -- GERIATRICS
СТАРЕНИЕ -- AGING
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: The article deals with the substantiation of the theoretical and methodological principles of the old age phenomenon. It has also been analyzed positive and negative stereotypes related to aging and old age in the aspect of intergenerational relations. The characteristics of the phenomenon of old age, content, forms of attitude to the elderly are considered. This is important at the level of personal development, rational interaction of generations, no less important are the social and economic aspects. This issue gained special importance at the beginning of the XXI century, when the elderly found themselves in the position of social outsiders, and that was important both for society as a whole and for each person. The importance of addressing the topic is substantiated, as the development of many aspects of social life has led to a significant increase in the number of elderly people, and the ratio between workers and retirees has caused concern among economists. The attention is paid to the fact that demographic change, which means that our society continues to age and the prevailing view that the old man is no longer needed, it is emphasized the importance of recognizing the strengths of old age and their useУ статті зроблено спробу обґрунтувати теоретико-методологічні засади феномену старості. Проаналізовано позитивні та негативні стереотипи, які пов’язані зі старінням і старістю в аспекті відносин між поколіннями. Розглянуто характеристики феномену старості, змісту, форм ставлення до людей похилого віку. Це має значимість на рівні особистісного розвитку, раціональної взаємодії поколінь, не менш важливими є соціально-економічні аспекти. Особливої ваги ця проблематика набрала на початку XXI ст., коли люди похилого віку опиняються на позиції соціальних аутсайдерів, а це має значення як для суспільства в цілому, так і для кожної людини. Обґрунтовано значущість звернення до теми, оскільки розвиток багатьох аспектів соціального життя обумовив значне зростання кількості людей похилого віку, а співвідношення між працюючими і пенсіонерами викликало тривоги економістів. Звернено увагу на демографічні зміни, які означають, що наше суспільство продовжує старіти, і переважання думки, що стара людина більше не потрібна, закцентовано увагу на важливості визнання сильних сторін старості та їх використання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vorona I. I., Kitura H. Ya.
Назва : History of tutoring as effective methods of educational process
Паралельн. назви :Історія розвитку тьюторства як ефективної методики навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 69-74 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: The article deals with interpretation of terminological concepts of tutoring as effective methods of educational process individualization. Changes in learning models contribute to expansion of teacher’s role, who serves not only as educator, but also provides pedagogical support of individual curricula for the learners are characterized in this article. Tutoring covers these tasks and the tutor is a co-developer of academic projects and programs, an advisor in education services, combining the roles of a mentor and developer of educational schemes. The main stages of tutoring origin in the context of historical development are clarified. It is emphasized that the implementation of tutoring is an integral aspect of individualization of education in medical schools and is carried out by mastering the ability to motivate educational and pedagogical activities of students. Attention is placed on the need to analyse various methods and approaches to the implementation of tutoring trends in the educational process. The most important criteria of educational process, created by the tutor and student are examined: implementation of the successful tutorial support of training, formation of the personality and lifestyle of the future specialist; multiplicity and variability of educational proposals satisfaction; design and implementation of an individual educational and training program. The basic skills necessary for valuable professional activity are characterized: the formation of fundamental methodological knowledge and the ability to apply them in the process of professional activity; the ability to deal with pedagogical problems and perform tasks in the methodology of teaching subjects in higher educational institutions; mastering of strategies for the implementation and using of information and communication technologies in the educational process; ability to design and project activity; skills to motivate learning activity; ability to manage project activities of students; motivation for continuous self-education and self-improvementСтаття присвячена обґрунтуванню термінологічних концептів тьюторства як ефективної методики індивідуалізації навчального процесу. Охарактеризовано зміни моделей освітніх практик, що сприяють розширенню ролей педагога, який має виконувати не лише освітньо-виховні функції, а й здійснювати педагогічний супровід індивідуальних освітніх програм суб’єктів навчання. Такі завдання може забезпечити тьюторська діяльність, де тьютор виконує функцію співрозробника освітніх проектів і програм, консультанта у сфері освітніх послуг, поєднуючи ролі наставника й проектувальника освітніх систем. З’ясовано основні етапи зародження тьюторства в контексті історичного розвитку. Наголошується, що впровадження тьюторства є невід’ємним аспектом індивідуалізації навчання у медичному ЗВО і здійснюється шляхом опанування умінь мотивувати навчально-пізнавальну та виховну діяльність студентів. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик та підходів щодо впровадження тенденцій тьюторства у навчально-виховний процес. Розглядаються питання найважливіших критеріїв створеного тьютором і студентом освітнього простору: здійснення успішного тьюторського супроводу навчання, формування особистості й способу життя майбутнього фахівця; багатоманітність і варіативність задоволення освітніх пропозицій; конструювання і здійснення індивідуальної освітньої та виховної програми. Охарактеризовано основні вміння, якими повинен володіти тьютор: сформованість фундаментальних методичних знань і здатність застосовувати їх у процесі професійної діяльності; засвоєння стратегій упровадження й використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі; здатність до конструктивно-проектної діяльності; уміння мотивувати навчально-пізнавальну діяльність; здатність керувати проектною діяльністю студентів; мотивація до безперервної самоосвіти й самовдосконалення
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Базиков М. В., Задорожнюк И. Е.
Назва : Конференция по психологическому обеспечению школьного образования
Місце публікування : Вопросы психологии: Науч. журн./ Рос. акад. образования. - М., 2005. - № 2. - С. 131-132 (Шифр ВР57/2005/2)
Предметні рубрики: Конгрессы
Психология педагогическая
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буравцова Н. В.
Назва : Влияние суверенности личностных границ на проявление эмпатии у будущих педагогов и психологов
Місце публікування : Психология в вузе. - 2008. - № 1. - С. 47-56 (Шифр 81929/2008/1)
Предметні рубрики: Эмпатия-- психол
Личности качеств оценка-- тенденции
Психология педагогическая
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вайзер Г. А., Юдина О. Н.
Назва : Теория учения развивающейся личности: история и современность (К 100-летию со дня рождения Н.А.Менчинской)
Місце публікування : Вопросы психологии: Науч. журн./ Рос. акад. образования. - М., 2005. - № 3. - С. 122-132 (Шифр ВР57/2005/3)
Предметні рубрики: Личности развитие-- дети
Академии и институты
Психология педагогическая
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Конопкіна Л. І., Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Назва : Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря
Паралельн. назви :Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 36-38 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриджук Т. І.
Назва : Вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу
Паралельн. назви :The requirements to the teacher of the higher medical educational institution
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 3. - С. 89-92 (Шифр АУ50/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
КОНСУЛЬТИРОВАНИЕ ПО ВЫБОРУ ПРОФЕССИИ -- VOCATIONAL GUIDANCE
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Анотація: Орієнтація вітчизняної освіти на європейський освітній простір ініціює перебудову вимог до викладача вищої школи, як до його професійних, так і особистісних якостей. Для того, щоб вища освіта України максимально задовольняла вимоги часу, такі чинники, як компетентність, професіоналізм, інтелект, творчість повинні відігравати провідну роль у функціонуванні цієї сфери. Стаття присвячена проблематиці формування педагогічної та комунікативної діяльності викладача вищого медичного навчального закладу, що є необхідною умовою успішного процесу викладання. Сучасна психолого-педагогічна наука розглядає відносини викладачів і студентів як особливий соціально-психологічний феномен і важливу складову цілісного педагогічного процесу підготовки фахівця у вищому навчальному закладі. Особливо актуальною стає проблема суб’єкт-суб’єктних відносин між учасниками навчального процесу, основними ознаками яких є: 1) особистісна орієнтація співрозмовників; 2) суб’єкт-суб’єктний характер спілкування; 3) проникнення у світ почуттів і переживань, готовність підтримувати позицію співрозмовника; 4) нестандартні прийоми спілкування, що є наслідком відходу від рольової позиції педагога. Проаналізовано основні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу, розкрито основні напрями його діяльності. Показано, що за своєю сутністю професійно-педагогічна діяльність є інтегративною, у якій поєднуються предметна, наукова, психолого-педагогічна, ідеологічна і лікувальна (для викладачів клінічних кафедр) складові. Висвітлено основне завдання педагога – допомогти студентові стати активним співучасником педагогічного процесу та забезпечити умови для формування його професійної компетентності
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дементий Л. И.
Назва : Содержание социальных представлений об ответственности и их связь с ответственным поведением у студентов вуза
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 9-19 (Шифр 81929/2013/1)
MeSH-головна:
ЛИЧНОСТИ ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЕ КАЧЕСТВА -- VIRTUES
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
ПОВЕДЕНИЯ ИЗУЧЕНИЕ -- BEHAVIORAL RESEARCH
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Святенко Т. В.
Назва : Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 4. - С. 8-13 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- психол
Психология педагогическая
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жмурин И. Е.
Назва : Знакомьтесь: кафедра психологического консультирования факультета психологии МГОУ
Місце публікування : Психология в вузе. - 2014. - № 4. - С. 5-14 (Шифр 81929/2014/№4)
MeSH-головна: ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)