Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (96)Рідкісні видання (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психофизиология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 90
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Adaptive capabilities of the body and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution [] = Особливості адаптаційних можливостей організму та агресивних проявів особистості сучасних студентів на різних етапах навчання у закладі вищої освіти / N. V. Stoyan [та ін.] // Вісник морфології. - 2023. - Т. 29, № 1. - P25-34. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
Анотація: The determination of the subsequent comprehensive assessment of the peculiarities of the course of adaptation processes, which are characteristic of modern student youth who acquire a certain profession, are closely related to the establishment of the regularities of the course of numerous adaptive mechanisms in the plane of implementation of psychophysiological, mental, and socio-psychological adaptation. The purpose of the work is to carry out a comprehensive hygienic assessment of the adaptation capabilities of the organism based on the definition of its social and psychological component and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution. Scientific studies were conducted using questionnaires by Rogers and Diamond and Bass-Darky. 307 students, including 150 young women and 157 young men, who studied in the first, third and sixth years of the medical faculty were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the application of the statistical analysis program package “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). It was established that the highest level of expression of integral indicators of social and psychological adaptation of students, regardless of the time of study in a higher education institution, is characteristic of the characteristics of adaptation manifestations regarding the desire to dominate and accept others; at the same time, the lowest level of expression is for the characteristics of internality and therefore, determines the presence of pronounced signs of transformations of the adaptive content, which mark the tense course of the processes of social and psychological adaptation of students to the conditions of stay in a medical institution of higher education. It was found that among the overwhelming number of students who were studied, the indicators of aggressive personality manifestations exceed the values typical for normative age-sex indicators. This situation determines the need for the development of methods for a comprehensive assessment of the state of adaptive resources of the body of young men and women studying and scientific substantiation of health-preserving technologies, based on which measures of psychohygienic correction should take the leading place
Визначення комплексної оцінки особливостей перебігу адаптаційних процесів, котрі властиві для сучасної студентської молоді, що здобуває певний фах, тісно пов’язані зі встановленням закономірностей перебігу численних пристосувальних механізмів у площині реалізації психофізіологічної, психічної та соціально-психологічної адаптації. Метою роботи є здійснення комплексної гігієнічної оцінки особливостей адаптаційних можливостей організму на підставі визначення її соціально-психологічної складової та агресивних проявів особистості сучасних студентів на різних етапах навчання у закладі вищої освіти. Наукові дослідження проводили з використанням опитувальників Роджерса і Даймонда та Басса-Дарки. Під наглядом впродовж періоду спостережень знаходились 307 студентів, в тому числі 150 дівчат і 157 юнаків, які навчались на першому, третьому та шостому курсах медичного факультету. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на підставі застосування пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Встановлено, що найвищий рівень вираження інтегральних показників соціально-психологічної адаптації студентів, незалежно від часу навчання у закладі вищої освіти, властивий для характеристик адаптаційних проявів щодо прагнення до домінування та прийняття інших; разом із тим, найнижчий рівень вираження – для характеристик інтернальності і, отже, визначає наявність виражених ознак перетворень пристосувального змісту, які відзначають напружений перебіг процесів соціально-психологічної адаптації студентів до умов перебування у медичному закладі вищої освіти. Виявлено, що серед переважної кількості студентів, які досліджувались, показники агресивних проявів особистості перевищують значення, властиві для нормативних віково-статевих показників. Таке становище визначає потребу у розробленні методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат, що навчаються, та наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій, в основі яких провідне місце мають займати заходи психогігієнічної корекції
Дод.точки доступу:
Stoyan, N. V.
Ocheredko, O. M.
Korobchanskyi, V. O.
Bratkova, O. Yu.
Serebrennikova, O. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Mielkov, Y.
    Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude [Text] / Y. Mielkov // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - P168-174


MeSH-головна:
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
ИДЕНТИФИКАЦИЯ (ПСИХОЛОГИЯ) -- IDENTIFICATION (PSYCHOLOGY)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
Анотація: The article is dedicated to the philosophical consideration of the problem of constituting the world-attitude in the situation of the complex world that serves as one of the key factors of the Weltanschauung disorientation that in turn leads to the decline in global health. Using post-non-classical methodologies and referring to the cases of social and political life in a nation state, the authors focuses his attention on the analysis of plurality of human identities as a problem that could not be solve by classical methods of the Modernity but requires the development of each personality as the subject of one’s own life. The shortcomings of the proposed approach could be defined as a lack of analysis of empirical data that should form the subject of separate study. Practical and social meaning of the paper lies in the attempt to manifest the philosophical and Weltanschauung base of the process and structure of human identity in the present-day world
Статтю присвячено філософському розгляду тих труднощів, з якими пов’язана розробка людського світовідношення у ситуації складності світу. Особливу увагу приділено проблемі множинності людських ідентичностей як фактору, що впливає на дезорієнтацію у світоставленні та занепад особистого та глобального здоров’я мірою того, як люди з усього світу стикаються з ситуацією багатоманіття цілей, цінностей та ідентичностей, що більш не можуть ефективно нав’язуватися національною державою чи іншим соціальним інститутом, але вимагають від кожного здатності бути справжнім суб’єктом своєї життєдіяльності та цілепокладання. Складність світу, що виникла, як зазначається у статті, є лише відображенням зростаючої складності особистостей, проявляючи необхідність подальшої проліферації ідентичностей та посилення культурної освіти для людей світу, аби мати змогу подолати поточну кризу ідентичності та всі психічні негаразди, що з неї витікають
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Moroz, V. M.
    Leading factors wich influence the features of the course of the psychophysiological adaptation of students of modern medical education in the dynamics of educational year, and their complex assessment [] = Провідні фактори, які впливають на особливості перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року, та їх комплексна оцінка / V. M. Moroz, S. Yu. Makarov // Вісник морфології. - 2018. - Т. 24, № 2. - P44-49. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
Анотація: The assessment of the peculiarities of the processes of psychophysiological adaptation of students involves the implementation of a comprehensive analysis of a number of indicators of the functional state of the organism and of the personality traits of girls and youth on the basis of the application of methods of statistical analysis, one of the main tools of which is factor analysis. The aim of the work is to determine the leading factors influencing the peculiarities of the course of psychophysiological adaptation of students of modern institutions of higher medical education in the dynamics of the academic year. Determination of the level of development of psychophysiological functions of students was carried out with the use of the licensed computer complex “Efecton Studio”, peculiarities of the person were evaluated on the basis of psychodiagnostic studies, statistical processing of the received materials was carried out using a package of programs of multidimensional statistical analysis “Statistica 6.1” on the basic procedures of factor analysis. It is determined that as the main factors in the analysis of the physiologically-determined correlates of the success of the processes of psychophysiological adaptation, the following factors should be noted: “peculiarities of dynamic efficiency” and “peculiarities of the balance of nervous processes”, as well as at the beginning of the training time, the factor “peculiarities of mobility of nerve processes” and in the end it is a factor “the peculiarities of the mobility of the nervous processes and the speed of the visual-motor reactions”. The main factors that were identified during the analysis of the mentally-determined correlates of the success of the processes of psycho-physiological adaptation are the following factors: “features of temperament and anxiety”, “features of character properties”, “features of the level of subjective control of personality”, “peculiarities aggressive manifestations of personality”, as well as “features of emotional burnout”, which at the beginning of the training period was associated with a number of features of the mechanisms of psychological protection, at the end of it – with a number of features asthenic and depressive states.
Оцінка особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів передбачає здійснення комплексного аналізу цілого ряду показників функціонального стану організму та особливостей особистості дівчат і юнаків на підставі застосування методів статистичного аналізу, одним із основних інструментів якого є факторний аналіз. Метою роботи є визначення провідних факторів, які впливають на особливості перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року. Визначення рівня розвитку психофізіологічних функцій студентів проводилось із застосуванням ліцензованого комп’ютерного комплексу “Еffеcton Studio”, особливості особистості оцінювались на підставі психодіагностичних досліджень, статистична обробка отриманих матеріалів здійснювалось із використанням пакету програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” на основні процедур факторного аналізу. Визначено, що як основні фактори під час аналізу фізіологічно-обумовлених корелят успішності перебігу процесів психофізіологічної адаптації, слід відзначити наступні фактори: “особливості динамічної працездатності” і “особливості врівноваженості нервових процесів”, а також на початку часу навчання фактор “особливості рухливості нервових процесів” та наприкінці його – фактор “особливості рухливості нервових процесів і швидкості зорово-моторних реакцій”. Як основні фактори, що були визначені під час аналізу психічно-обумовлених корелят успішності перебігу процесів психофізіологічної адаптації, слід відзначити такі фактори: “особливості темпераменту і тривожності”, “особливості властивостей характеру”, “особливості рівня суб’єктивного контролю особистості”, “особливості агресивних проявів особистості”, а також “особливості емоційного вигорання”, який на початку часу навчання був пов’язаний з особливостями механізмів психологічного захисту, наприкінці його – з показниками астенічного і депресивного станів.
Дод.точки доступу:
Makarov, S. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Інформація про роботу IV науково-практичної конференції «Індивідуальні психофізіологічні особливості людини та професійна діяльність» (21-23 жовтня 2009 р., м. Черкаси) [Текст] // Фізіологічний журнал. - 2010. - Т. 56, № 1. - С. 149-150

Рубрики: Психофизиология

   Конференции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Афанасьев, Б. Г.
    Перспективы применения цветокреативной психокоррекции для укрепления психофизиологического статуса организма [Текст] / Б. Г. Афанасьев, А . В. Мироненко // Военно-медицинский журнал : Теорет.и науч.-практ. журн. - 2012. - № 6. - С. 72-73

Рубрики: Цветовая терапия--методы

   Психологические методы--класс


   Психофизиология


Дод.точки доступу:
Мироненко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Басанець, Л. М.
    Психофункціональний потенціал учнів професійно-технічного ліцею [Текст] / Л. М. Басанець, О. І. Іванова, А. П. Долгополова // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 59-62

Рубрики: Психофизиология

   Здоровья состояние--подрост


   Образование


Дод.точки доступу:
Іванова, О. І.
Долгополова, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Батуев, А. С.
    Становление психофизиологии в Санкт-Петербургском государственном университете [Текст] / А. С. Батуев // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2001. - Т. 51, № 1. - С. 12-16


MeSH-головна:
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (история, организация и управление, тенденции)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Безруких, М. М.
    Психофизиологические особенности и нейрофизиологические особенности организации зрительно-пространственной деятельности у праворуких и леворуких детей 6-7 лет [Текст] / М. М. Безруких, А. В. Хрянин // Физиология человека. - 2000. - Т. 26, № 1. - С. 14-20


MeSH-головна:
ПРОСТРАНСТВА ВОСПРИЯТИЕ -- SPACE PERCEPTION (физиология)
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION (физиология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Хрянин, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Беспалько, В. В.
    Вплив наркотичних речовин на психофізичний розвиток дітей та підлітків [Текст] / В. В. Беспалько // Вісник морфології. - 2002. - Т. 8, №2. - С. 342-344


MeSH-головна:
НАРКОТИКИ -- NARCOTICS (вредные воздействия)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY
ДЕТИ -- CHILD
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Блощинский, И. А.
    О психофизиологических показателях в оценке работоспособности, утомления и переутомления моряков [Текст] / И. А. Блощинский, А. Ф. Киселев, В. Н. Максименко // Военно-медицинский журнал. - 2002. - Т. 323, № 10. - С. 58-65


MeSH-головна:
ВОЕННАЯ МЕДИЦИНА -- MILITARY MEDICINE
МОРСКАЯ МЕДИЦИНА -- NAVAL MEDICINE
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
РАБОТОЙ УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- JOB SATISFACTION
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
УТОМЛЕНИЕ -- FATIGUE
ВОЕННОСЛУЖАЩИЕ -- MILITARY PERSONNEL
Дод.точки доступу:
Киселев, А. Ф.
Максименко, В. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)