Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Buckley J. Маркетинг в фарминдустрии: время перемен/J. Buckley // Провизор, 2008,N № 9.-С.4-9
2.

Smith R. Медичні видання і фармацевтичні компанії: нелегке співжиття/R. Smith // Медицина світу, 2003. т.Т. 15,N № 12.-С.432-438
3.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)/М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації", 2007,N № 4.-С.53-59
4.

Бабський А. А. Евристичні відкриття сутності подій на телерекламному ринку лікарських засобів та парафармацевтичної продукції з нооетичних позицій та емерджентних властивостей в ефірному середовищі/А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал, 2010,N № 1.-С.3-8
5.

Бабський А. А. Комплексне дослідження щодо емерджентних властивостей при аналізі комплаєнтності, нооетичних моральних та деонтологічних взаємостосунків учасників фармацевтичного ринку України (ноофармація)/А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал, 2009,N № 6.-С.3-9
6.

Бабський А. А. Нормативно-правові та етичні засади промоції та реклами лікарських засобів, парафармацевтичної продукції та виробів медичного призначення/А. А. Бабський, В. А. Сятиня, М. В. Білоус // Фармацевтичний журнал, 2009,N № 2.-С.3-10
7.

Дедишина Л. Під п’ятою п’ятої влади/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2009,N № 9.-С.38-40
8.

Еще раз о рекламе лекарственных средств // Фармацевт практик, 2012,N № 4.-С.22
9.

Кальниш В. 25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість/В. Кальниш, В. Петрик, М. Галамба // Науковий світ, 2007,N № 10.-С.2-4
10.

Кармазин В. Маркетинг в помощь производителям лекарств/В. Кармазин // Провизор, 2008,N № 16.-С.13-15
 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)