Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Кальниш В. 25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість/В. Кальниш, В. Петрик, М. Галамба // Науковий світ, 2007,N № 10.-С.2-4
2.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)/М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації", 2007,N № 4.-С.53-59
3.

Бабський А. А. Евристичні відкриття сутності подій на телерекламному ринку лікарських засобів та парафармацевтичної продукції з нооетичних позицій та емерджентних властивостей в ефірному середовищі/А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал, 2010,N № 1.-С.3-8
4.

Ткачук І. О. Етичні норми регулювання фармацевтичного бізнесу/І. О. Ткачук, Л. Г. Новикова // Фармацевтичний журнал, 2008,N № 1.-С.17-19
5.

Еще раз о рекламе лекарственных средств // Фармацевт практик, 2012,N № 4.-С.22
6.

Бабський А. А. Комплексне дослідження щодо емерджентних властивостей при аналізі комплаєнтності, нооетичних моральних та деонтологічних взаємостосунків учасників фармацевтичного ринку України (ноофармація)/А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал, 2009,N № 6.-С.3-9
7.

Міністерство охорони здоров’я України. Наказ від 17.08.2012 р. №639 "Про затвердження Переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування, які відпускаються без рецепта" // Ліки України, 2012,N № 8.-С.67-72
8.

Міністерство охорони здоров’я. Наказ від 17.08.2012 "Про затвердження Переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування, які відпускаються без рецепта" // Ліки України, 2012,N № 7.-С.65-72
9.

Кармазин В. Маркетинг в помощь производителям лекарств/В. Кармазин // Провизор, 2008,N № 16.-С.13-15
10.

Buckley J. Маркетинг в фарминдустрии: время перемен/J. Buckley // Провизор, 2008,N № 9.-С.4-9
 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)