Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Smith R. Медичні видання і фармацевтичні компанії: нелегке співжиття/R. Smith // Медицина світу, 2003. т.Т. 15,N № 12.-С.432-438
2.

Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)/М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації", 2007,N № 4.-С.53-59
3.

Кальниш В. 25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість/В. Кальниш, В. Петрик, М. Галамба // Науковий світ, 2007,N № 10.-С.2-4
4.

Кузнецова И. Д. Терапия, основанная на доказательствах/И. Д. Кузнецова, Т. Ф. Одегова, А. В. Смирнов // Фармация, 2007,N № 8.-С.20-21
5.

Матвеева В. Один день из жизни украинской фармации/В. Матвеева // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 2.-С.12-14
6.

Ткачук І. О. Етичні норми регулювання фармацевтичного бізнесу/І. О. Ткачук, Л. Г. Новикова // Фармацевтичний журнал, 2008,N № 1.-С.17-19
7.

Хочу быть здоровым и счастливым! // Фармацевт практик, 2008,N № 6.-С.63-64
8.

Турко Б. Медиапланирование: от сложного - к простому/Б. Турко // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 6.-С.36-37
9.

Buckley J. Маркетинг в фарминдустрии: время перемен/J. Buckley // Провизор, 2008,N № 9.-С.4-9
10.

Кармазин В. Маркетинг в помощь производителям лекарств/В. Кармазин // Провизор, 2008,N № 16.-С.13-15
 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)