Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Buckley, J.
    Маркетинг в фарминдустрии: время перемен [Текст] / J. Buckley // Провизор. - 2008. - № 9. - С. 4-9

Рубрики: Экономика фармацевтическая

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Smith, R.
    Медичні видання і фармацевтичні компанії: нелегке співжиття [Текст] / R. Smith // Медицина світу. - 2003. - Т. 15, № 12. - С. 432-438

Рубрики: Периодические издания

   Лекарства


   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І) [Текст] / М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59

Рубрики: Фармация--ист

   Аптечное законодательство


   Украина


   Этика фармацевтическая


   Рекламирование


Дод.точки доступу:
Пономаренко, М.
Сятиня, М.
Бабський, А.


Знайти схожі

4.


    Бабський, А. А.
    Евристичні відкриття сутності подій на телерекламному ринку лікарських засобів та парафармацевтичної продукції з нооетичних позицій та емерджентних властивостей в ефірному середовищі [Текст] / А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 3-8

Рубрики: Лекарства

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бабський, А. А.
    Комплексне дослідження щодо емерджентних властивостей при аналізі комплаєнтності, нооетичних моральних та деонтологічних взаємостосунків учасників фармацевтичного ринку України (ноофармація) [Текст] / А. А. Бабський // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-9

Рубрики: Фармация

   Лекарства


   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бабський, А. А.
    Нормативно-правові та етичні засади промоції та реклами лікарських засобів, парафармацевтичної продукції та виробів медичного призначення [Текст] / А. А. Бабський, В. А. Сятиня, М. В. Білоус // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 3-10

Рубрики: Фармация

   Рекламирование


   Этика фармацевтическая


Дод.точки доступу:
Сятиня, В. А.
Білоус, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Дедишина, Л.
    Під п’ятою п’ятої влади [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2009. - № 9. - С. 38-40

Рубрики: Рекламирование

   Лекарства, информационные службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Еще раз о рекламе лекарственных средств [Текст] // Фармацевт практик. - 2012. - № 4. - С. 22

Рубрики: Аптечное законодательство

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кальниш, В.
    25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість [Текст] / В. Кальниш, В. Петрик, М. Галамба // Науковий світ. - 2007. - № 10. - С. 2-4

Рубрики: Сознание

   Рекламирование


   Компьютерные сети, объединения


   Интернет


Дод.точки доступу:
Петрик, В.
Галамба, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кармазин, В.
    Маркетинг в помощь производителям лекарств [Текст] / В. Кармазин // Провизор. - 2008. - № 16. - С. 13-15

Рубрики: Рекламирование

   Экономика фармацевтическая


   Лекарства, информационные службы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)