Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Buckley, J. Маркетинг в фарминдустрии: время перемен [Текст] / J. Buckley> // Провизор. - 2008. - № 9. - С. 4-9
Рубрики: Экономика фармацевтическая
Рекламирование
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>2. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Smith, R. Медичні видання і фармацевтичні компанії: нелегке співжиття [Текст] / R. Smith> // Медицина світу. - 2003. - Т. 15, № 12. - С. 432-438
Рубрики: Периодические издания
Лекарства
Рекламирование
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>3. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І) [Текст] / М. Пономаренко, М. Сятиня, А. Бабський> // Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59
Рубрики: Фармация--ист
Аптечное законодательство
Украина
Этика фармацевтическая
Рекламирование
Дод.точки доступу: Пономаренко, М. Сятиня, М. Бабський, А.
Знайти схожі
|
>4. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Бабський, А. А. Евристичні відкриття сутності подій на телерекламному ринку лікарських засобів та парафармацевтичної продукції з нооетичних позицій та емерджентних властивостей в ефірному середовищі [Текст] / А. А. Бабський> // Фармацевтичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 3-8
Рубрики: Лекарства
Рекламирование
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>5. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Бабський, А. А. Комплексне дослідження щодо емерджентних властивостей при аналізі комплаєнтності, нооетичних моральних та деонтологічних взаємостосунків учасників фармацевтичного ринку України (ноофармація) [Текст] / А. А. Бабський> // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-9
Рубрики: Фармация
Лекарства
Рекламирование
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>6. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Бабський, А. А. Нормативно-правові та етичні засади промоції та реклами лікарських засобів, парафармацевтичної продукції та виробів медичного призначення [Текст] / А. А. Бабський, В. А. Сятиня, М. В. Білоус> // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 3-10
Рубрики: Фармация
Рекламирование
Этика фармацевтическая
Дод.точки доступу: Сятиня, В. А. Білоус, М. В.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>7. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Дедишина, Л. Під п’ятою п’ятої влади [Текст] / Л. Дедишина> // Фармацевт практик. - 2009. - № 9. - С. 38-40
Рубрики: Рекламирование
Лекарства, информационные службы
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>8. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Еще раз о рекламе лекарственных средств [Текст]> // Фармацевт практик. - 2012. - № 4. - С. 22
Рубрики: Аптечное законодательство
Рекламирование
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>9. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Кальниш, В. 25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість [Текст] / В. Кальниш, В. Петрик, М. Галамба> // Науковий світ. - 2007. - № 10. - С. 2-4
Рубрики: Сознание
Рекламирование
Компьютерные сети, объединения
Интернет
Дод.точки доступу: Петрик, В. Галамба, М.
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
>10. ![](http://irbis.vnmu.edu.ua/irbis64r_15/images/printer.jpg)
|
Кармазин, В. Маркетинг в помощь производителям лекарств [Текст] / В. Кармазин> // Провизор. - 2008. - № 16. - С. 13-15
Рубрики: Рекламирование
Экономика фармацевтическая
Лекарства, информационные службы
Вільних прим. немає Знайти схожі
|
|
|