Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Buckley J.
Назва : Маркетинг в фарминдустрии: время перемен
Місце публікування : Провизор. - 2008. - № 9. - С. 4-9 (Шифр 22633/2008/9)
Предметні рубрики: Экономика фармацевтическая Рекламирование
Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Smith R.
Назва : Медичні видання і фармацевтичні компанії: нелегке співжиття
Місце публікування : Медицина світу. - 2003. - Т. 15, № 12. - С. 432-438 (Шифр 40299/2003/15/12)
Предметні рубрики: Периодические издания Лекарства Рекламирование
Знайти схожі
|
>3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко М., Сятиня М., Бабський А.
Назва : Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)
Місце публікування : Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59 (Шифр 21849/2007/4)
Предметні рубрики: Фармация-- ист Аптечное законодательство Украина Этика фармацевтическая Рекламирование
Знайти схожі
|
>4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бабський А. А.
Назва : Евристичні відкриття сутності подій на телерекламному ринку лікарських засобів та парафармацевтичної продукції з нооетичних позицій та емерджентних властивостей в ефірному середовищі
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 3-8 (Шифр ФУ3/2010/1)
Предметні рубрики: Лекарства Рекламирование
Знайти схожі
|
>5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бабський А. А.
Назва : Комплексне дослідження щодо емерджентних властивостей при аналізі комплаєнтності, нооетичних моральних та деонтологічних взаємостосунків учасників фармацевтичного ринку України (ноофармація)
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-9 (Шифр ФУ3/2009/6)
Предметні рубрики: Фармация Лекарства Рекламирование
Знайти схожі
|
>6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Бабський А. А., Сятиня В. А., Білоус М. В.
Назва : Нормативно-правові та етичні засади промоції та реклами лікарських засобів, парафармацевтичної продукції та виробів медичного призначення
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 3-10 (Шифр ФУ3/2009/2)
Предметні рубрики: Фармация Рекламирование Этика фармацевтическая
Знайти схожі
|
>7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Дедишина Л.
Назва : Під п’ятою п’ятої влади
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2009. - № 9. - С. 38-40 (Шифр ФУ17/2009/9)
Предметні рубрики: Рекламирование Лекарства, информационные службы
Знайти схожі
|
>8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Назва : Еще раз о рекламе лекарственных средств
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2012. - № 4. - С. 22 (Шифр ФУ17/2012/4)
Предметні рубрики: Аптечное законодательство Рекламирование
Знайти схожі
|
>9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кальниш В., Петрик В., Галамба М.
Назва : 25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість
Місце публікування : Науковий світ. - 2007. - № 10. - С. 2-4 (Шифр 22857/2007/10)
Предметні рубрики: Сознание Рекламирование Компьютерные сети, объединения Интернет
Знайти схожі
|
>10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Кармазин В.
Назва : Маркетинг в помощь производителям лекарств
Місце публікування : Провизор. - 2008. - № 16. - С. 13-15 (Шифр 22633/2008/16)
Предметні рубрики: Рекламирование Экономика фармацевтическая Лекарства, информационные службы
Знайти схожі
|
|
|