Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кальниш В., Петрик В., Галамба М.
Назва : 25-й кадр та інші 2 технології впливу на підсвідомість
Місце публікування : Науковий світ. - 2007. - № 10. - С. 2-4 (Шифр 22857/2007/10)
Предметні рубрики: Сознание
Рекламирование
Компьютерные сети, объединения
Интернет
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко М., Сятиня М., Бабський А.
Назва : Історичні етапи розвитку інформаційної роботи, презентації ЛЗ та сучасні підходи щодо введення фармацевтичного продукту на споживчий ринок України. Дотримання етичних засад промоції та реклами (Повідомлення І)
Місце публікування : Вісник фармакології та фармації+нормативний бюлетень журналу "Вісник фармакології та фармації". - 2007. - № 4. - С. 53-59 (Шифр 21849/2007/4)
Предметні рубрики: Фармация-- ист
Аптечное законодательство
Украина
Этика фармацевтическая
Рекламирование
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабський А. А.
Назва : Евристичні відкриття сутності подій на телерекламному ринку лікарських засобів та парафармацевтичної продукції з нооетичних позицій та емерджентних властивостей в ефірному середовищі
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 3-8 (Шифр ФУ3/2010/1)
Предметні рубрики: Лекарства
Рекламирование
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук І. О., Новикова Л. Г.
Назва : Етичні норми регулювання фармацевтичного бізнесу
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 1. - С. 17-19 (Шифр ФУ3/2008/1)
Предметні рубрики: Фармация
Рекламирование
Этика фармацевтическая
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Еще раз о рекламе лекарственных средств
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2012. - № 4. - С. 22 (Шифр ФУ17/2012/4)
Предметні рубрики: Аптечное законодательство
Рекламирование
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабський А. А.
Назва : Комплексне дослідження щодо емерджентних властивостей при аналізі комплаєнтності, нооетичних моральних та деонтологічних взаємостосунків учасників фармацевтичного ринку України (ноофармація)
Місце публікування : Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 3-9 (Шифр ФУ3/2009/6)
Предметні рубрики: Фармация
Лекарства
Рекламирование
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Міністерство охорони здоров’я України. Наказ від 17.08.2012 р. №639 "Про затвердження Переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування, які відпускаються без рецепта"
Місце публікування : Ліки України. - 2012. - № 8. - С. 67-72 (Шифр ЛУ4/2012/8)
Предметні рубрики: Лекарства, отпускаемые без рецепта
Рекламирование
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Міністерство охорони здоров’я. Наказ від 17.08.2012 "Про затвердження Переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування, які відпускаються без рецепта"
Місце публікування : Ліки України. - 2012. - № 7. - С. 65-72 (Шифр ЛУ4/2012/7)
Предметні рубрики: Лекарства, отпускаемые без рецепта
Рекламирование
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кармазин В.
Назва : Маркетинг в помощь производителям лекарств
Місце публікування : Провизор. - 2008. - № 16. - С. 13-15 (Шифр 22633/2008/16)
Предметні рубрики: Рекламирование
Экономика фармацевтическая
Лекарства, информационные службы
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Buckley J.
Назва : Маркетинг в фарминдустрии: время перемен
Місце публікування : Провизор. - 2008. - № 9. - С. 4-9 (Шифр 22633/2008/9)
Предметні рубрики: Экономика фармацевтическая
Рекламирование
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)