Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование -- организ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Гончаров О. И. Формирование положительного образа аптеки: проблемы и пути решения/О. И. Гончаров, Д. С. Ким, М. А. Федосова // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 2.-С.37-55
2.

Матвеева В. Играем по правилам!/В. Матвеева // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 6.-С.8-9
3.

Грухаль А. Фармреклама - искусство парного танца/А. Грухаль // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 7/8.-С.28-30
4.

Турко Б. Современные технологии оптимизации медиапланирования в прессе/Б. Турко // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 7/8.-С.32-33
5.

Юданов А. Ю. Продвижение безрецептурных препаратов (инструменты продвижения)/А. Ю. Юданов, М. Н. Денисова // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 12.-С.3-31
6.

Бренд создать - не «пасочку» слепить... // Фармацевт практик. REVIEW, 2009,N № 1/2.-С.20-23
7.

Султангулова Р. В. Рекламный маркетинг в продвижении противогрибковых лекарственных средств/Р. В. Султангулова, С. Г. Сбоева // Фармация, 2011,N № 7.-С.25-27
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)