Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование -- тенденции<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10 |
>1.
| Щеглов Є. Особливості визнання витрат фармацевтичних компаній на маркетингові цілі/Є. Щеглов, М. Баранович // Провизор, 2011,N № 15.-С.17-20
|
>2.
| Реклама под сканером // Провизор, 2011,N № 17.-С.4-9
|
>3.
| Горбатенко А. У пошуках шляхів промоції Rx-препаратів/А. Горбатенко, О. Бежевець // Фармацевт практик, 2012,N № 2.-С.12
|
>4.
| Все ли комильфо с рекламой лекарственных средств? // Фармацевт практик, 2012,N № 6.-С.13
|
>5.
| Бондарєв Т. Зміни в законодавстві щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів/Т. Бондарєв, С. Постриган, Н. Поливка // Фармацевтичний кур’єр, 2012,N № 3.-С.50-53
|
>6.
| Вергильев Ю. Глобализация ведет к дифференциации/Ю. Вергильев // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 2.-С.24
|
>7.
| Кириченко И. Бренд-нейм: законы тонкого мира/И. Кириченко // Провизор, 2008,N № 2.-С.12-15
|
>8.
| Юданов А. Ю. Мерчандайзинг как способ продвижения ЛС в аптечных организациях/А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 4.-С.21-30
|
>9.
| Реклама лекарств на грани запрета // Фармацевт практик, 2011,N № 3.-С.19
|
>10.
| Шаргородский А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 6.-С.10-11
|
|