Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Рекламирование -- тенденции<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи з 1 по 10
1.

Кириченко И. Бренд-нейм: законы тонкого мира/И. Кириченко // Провизор, 2008,N № 2.-С.12-15
2.

Вергильев Ю. Глобализация ведет к дифференциации/Ю. Вергильев // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 2.-С.24
3.

Юданов А. Ю. Мерчандайзинг как способ продвижения ЛС в аптечных организациях/А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент, 2008,N № 4.-С.21-30
4.

Шаргородский А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 6.-С.10-11
5.

Реклама лекарств на грани запрета // Фармацевт практик, 2011,N № 3.-С.19
6.

Реклама под сканером // Провизор, 2011,N № 17.-С.4-9
7.

Щеглов Є. Особливості визнання витрат фармацевтичних компаній на маркетингові цілі/Є. Щеглов, М. Баранович // Провизор, 2011,N № 15.-С.17-20
8.

Горбатенко А. У пошуках шляхів промоції Rx-препаратів/А. Горбатенко, О. Бежевець // Фармацевт практик, 2012,N № 2.-С.12
9.

Бондарєв Т. Зміни в законодавстві щодо посилення контролю за обігом лікарських засобів/Т. Бондарєв, С. Постриган, Н. Поливка // Фармацевтичний кур’єр, 2012,N № 3.-С.50-53
10.

Все ли комильфо с рекламой лекарственных средств? // Фармацевт практик, 2012,N № 6.-С.13
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)