Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Речи расстройства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Акопян, Т. А.
    Психологическое обследование освидетельствуемых младшего школьного возраста с речевыми нарушениями [Текст] / Т. А. Акопян, М. Г. Дашина, Б. А. Самарин // Медико-социальная экспертиза и реабилитация : Науч.-практ. журн. - 2014. - № 1. - С. 47-50 . - ISSN 1560-9537


MeSH-головна:
ДЕТЕЙ ИНВАЛИДНОСТЬ ВСЛЕДСТВИЕ НАРУШЕНИЯ РАЗВИТИЯ -- DEVELOPMENTAL DISABILITIES (психология)
ДЕТИ -- CHILD
ДИСЛЕКСИЯ -- DYSLEXIA
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS
Дод.точки доступу:
Дашина, М. Г.
Самарин, Б. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бочарова, Е. А.
    Медико-биологические факторы риска формирования психоречевой патологии в детском возрасте [Текст] / Е. А. Бочарова, П. И. Сидоров, А. Г. Соловьев // Педиатрия. Журнал им. Г.Н.Сперанского. - 2002. - № 1. - С. 91-93


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Дод.точки доступу:
Сидоров, П. И.
Соловьев, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Буклина, С. Б.
    Особенности нарушений речи у больных с артериовенозными мальформациями хвостатого ядра и таламуса [Текст] / С. Б. Буклина, Ю. М. Филатов // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2005. - Т. 105, № 11. - С. 4-9

Рубрики: Речи расстройства

   Артериовенозные мальформации


Дод.точки доступу:
Филатов, Ю. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Васильєва, Н. О.
    Особливості електроенцефалограми у хлопчиків з логоневрозом при відкриванні очей [Текст] / Н. О. Васильєва // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 51-60


MeSH-головна:
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (патофизиология)
ЗАИКАНИЕ -- STUTTERING (патофизиология)
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ФЕНОМЕНЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PHENOMENA
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES (физиология)
ЭЛЕКТРОЭНЦЕФАЛОГРАФИЯ -- ELECTROENCEPHALOGRAPHY (методы)
ДОШКОЛЬНИКИ
АЛЬФА-РИТМ -- ALPHA RHYTHM (физиология)
Анотація: Досліджували зміни електричної активності хлопчиків з різними темпо-ритмічними характеристиками мовлення під час відкривання очей. У дітей з логоневрозом виявлено особливості незрілості кірково-підкіркових взаємодій. Спостерігалися специфічні зміни амплітуди та відносної спектральної потужності електричної активності головного мозку у хлопчиків з порушеннями мовлення та без порушень у відповідь на активацію світлом. Також знижувалася реактивність та ункціонування активуючої системи стовбура головного мозку. Порушення темпу і ритму мовлення у хлопчиків дошкільного віку провокують напруження мозкових механізмів регуляції, що проявляються змінами електричної активності головного мозку як у стані спокою, так і при відкриванні очей. У хлопчиків з логоневрозом виявлено особливості засвоєння ритму у діапазоні низьких частот. Таким чином, відповідь на активацію світлом у дітей з логоневрозом була незначною, що, ймовірно, пов’язано з недостатнім гальмівним впливом кори на підкіркові структури.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Возможности коррекции речевых расстройств в остром периоде ишемического инсульта с помощью нейропротективной терапии [Текст] / Г. Н. Бельская [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2015. - Т. 115, № Прил. к №9 (Вып. 2. Инсульт). - С. 60-63


Рубрики: Целлекс

MeSH-головна:
ИНСУЛЬТ -- STROKE (лекарственная терапия, осложнения, патофизиология)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (диагноз, лекарственная терапия, этиология)
АФАЗИЯ -- APHASIA (диагноз, лекарственная терапия, этиология)
НЕЙРОЗАЩИТНЫЕ СРЕДСТВА -- NEUROPROTECTIVE AGENTS (терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Бельская, Г. Н.
Крылова, Л. Г.
Соколов, М. А.
Измайлов, И. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Евтушенко, С. К.
    Диагностика и лечение речевых нарушений у детей с психической и неврологической патологией [Текст] / С. К. Евтушенко, О. А. Дубовцева // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2001. - Т. 101, № 7. - С. 62-65


MeSH-головна:
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (диагностика, патофизиология, терапия, этиология)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (диагностика, патофизиология, терапия, этиология)
Дод.точки доступу:
Дубовцева, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Електроміографічна діагностика порушень моторики язика неврологічного генезу у пацієнтів з оклюзійною патологією [Текст] / О. В. Циганок [та ін.] // Медицина неотложных состояний = Медицина невідкладних станів. - 2018. - N 3. - С. 112-118. - Бібліогр.: с. 117


MeSH-головна:
ДИЗАРТРИЯ -- DYSARTHRIA (диагностика, этиология)
ГЛОТАНИЯ РАССТРОЙСТВА -- DEGLUTITION DISORDERS (диагностика, этиология)
ЯЗЫК -- TONGUE (патофизиология)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (диагностика, этиология)
ЭЛЕКТРОМИОГРАФИЯ -- ELECTROMYOGRAPHY (методы)
МОЗГОВОГО КРОВООБРАЩЕНИЯ РАССТРОЙСТВА -- CEREBROVASCULAR DISORDERS (осложнения)
ЗУБНЫЕ БОЛЕЗНИ -- TOOTH DISEASES (осложнения)
Анотація: Розлади моторики язика, що зустрічаються в практиці лікарів-неврологів, є наслідком великої кількості різноманітних патологій. Найпоширенішими захворюваннями, що можуть супроводжуватися розладами лінгвомоторики, є гострі порушення мозкового кровообігу та їх віддалені наслідки. Актуальним залишається питання участі лікаря-стоматолога у міжгалузевому підході до діагностики порушень моторики язика. Поширеним методом діагностики розладів функціонування м’язів є поверхнева електроміографія. Мета. Удосконалення методики електроміографічної діагностики патології лінгвомоторики у пацієнтів із віддаленими наслідками гострих порушень мозкового кровообігу в комбінації з оклюзійними дефектами. Матеріали та методи. Відповідно до поставленої мети нами було виконано поперечне дослідження «випадок — контроль». До клінічної групи дослідження увійшли 87 пацієнтів. Контрольну групу становили 40 осіб. Методика клінічного обстеження пацієнтів включала збір скарг і анамнезу життя та захворювання, неврологічне обстеження у стаціонарі під час надходження на планове лікування від наслідків перенесених цереброваскулярних хвороб. Стоматологічне обстеження включало зовнішній огляд і обстеження ротової порожнини щодо наявності дефектів зубних рядів і визначення інтенсивності каріозного процесу. Електроміографічне дослідження м’язів язика відбувалося за допомогою розробленого нами пристрою для поверхневої глобальної електроміографії. Результати. При дослідженні інтерференційної кривої у пацієнтів даної групи було виділено декілька типів патернів, характерних для неврологічних уражень центрального або периферичного мотонейрона. Для пірамідного патерну періоду спокою характерно збереження нормального вигляду ізолінії з візуально підвищеною амплітудою та поодинокими потенціалами фасцикуляцій. Період довільного максимального напруження характеризується збереженням вигляду нормальної веретеноподібної кривої з візуальним зменшенням максимальної амплітуди. Для ураження периферичного мотонейрона характерний розріджений характер кривої на фоні підвищення амплітуди довільного максимального напруження, що відповідає процесам реіннервації. При порівнянні показників пацієнтів клінічної групи з отриманими даними досліджуваних контрольної групи нами були отримані статистично вірогідні (p 0,05) відмінності між кількісними показниками інтерференційної кривої за максимальною та середньою амплітудою періодів спокою та напруження, а також за середньою частотою періоду напруження. Висновки. Високі показники інтенсивності карієсу та його ускладнень у неврологічних пацієнтів свідчать про можливість залучення лікарів-стоматологів до діагностики та реабілітації даних хворих. Аналіз отриманих даних свідчить про можливість застосування запропонованої методики електроміографії для вдосконалення алгоритмів діагностики неврологічних захворювань
Дод.точки доступу:
Циганок, О. В.
Кіндій, Д. Д.
Малюченко, М. М.
Оджубейська, О. Д.
Калашніков, Д. В.
Король, М. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Емелина, Д. А.
    Особенности динамики коморбидных психопатологических синдромов у детей дошкольного возраста с задержкой психического развития [Текст] / Д. А. Емелина, И. В. Макаров // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2015. - Т. 17, № 5/6. - С. 42-45. - Библиогр. в конце глав


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
ПСИХОПАТОЛОГИЯ -- PSYCHOPATHOLOGY
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (классификация, патофизиология, этиология)
НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ СИМПТОМЫ ПРИ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЯХ -- NEUROLOGIC MANIFESTATIONS
Дод.точки доступу:
Макаров, И. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Каменская, В. Г.
    Изменения кардиоритма и его стохастических параметров у первоклассников с нормальным нервно-психическим развитием и у детей с речевыми нарушениями в ситуации интеллектуальной деятельности [Текст] / В. Г. Каменская, С. В. Зверев // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2002. - Т. 52, № 2. - С. 166-174


MeSH-головна:
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY (физиология)
ИНТЕЛЛЕКТ -- INTELLIGENCE (физиология)
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (патофизиология)
СЕРДЕЧНЫХ СОКРАЩЕНИЙ ЧАСТОТА -- HEART RATE (физиология)
ДЕТИ -- CHILD
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Дод.точки доступу:
Зверев, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кирилова, Л. Г.
    Клінічна оцінка ефективності нейропротекторної терапії в дітей з порушеннями мовленнєвого й когнітивного розвитку [Текст] / Л. Г. Кирилова, О. О. Мірошников // Міжнародний неврологічний журнал. - 2022. - Т. 18, № 4. - С. 19-25. - Бібліогр. в кінці ст.


Рубрики: Когнітіум

MeSH-головна:
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (диагностика, лекарственная терапия)
КОГНИТИВНОЕ НАРУШЕНИЕ УМЕРЕННОЕ -- MILD COGNITIVE IMPAIRMENT (лекарственная терапия)
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (диагностика, лекарственная терапия)
НЕЙРОЗАЩИТНЫЕ СРЕДСТВА -- NEUROPROTECTIVE AGENTS (терапевтическое применение)
НЕЙРОВИЗУАЛИЗАЦИЯ -- NEUROIMAGING (использование, методы)
МАГНИТНОГО РЕЗОНАНСА ИЗОБРАЖЕНИЕ -- MAGNETIC RESONANCE IMAGING (использование)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Пошук нових методів нейропротекторної і нейрометаболічної терапії у дітей з розладами нейророзвитку є важливим завданням сучасної дитячої неврології. До перспективних засобів впливу на когнітивні й мовленнєві функції у дітей з розладами аутистичного спектра належить, зокрема, Когнітіум. Мета: оцінити клінічну ефективність застосування засобу Когнітіум у дітей з розладами нейророзвитку, що супроводжуються порушеннями когнітивного й мовленнєвого розвитку, та оцінити вплив його застосування за допомогою клінічних і об’єктивних методів дослідження. Матеріали та методи. У дослідження було включено 50 дітей з порушеннями когнітивного й мовленнєвого розвитку віком від 2 до 7 років (середній вік 4,3 ± 2,2 року). Обстежені діти були розподілені на дві групи: I група (основна) — діти від 2 до 7 років, які отримували засіб Когнітіум протягом 60 днів (30 осіб); II група (група порівняння) — діти від 2 до 7 років, які не отримували засіб Когнітіум (20 осіб). Усім дітям було проведено загальноклінічне й неврологічне обстеження, відеоелектроенцефалографічний моніторинг, тестування за шкалами Autism Treatment Evaluation Checklist (АТЕС) і Global clinical impression (CGI-I). Також 10 дітям було проведено магнітно-резонансну томографію головного мозку і магнітно-резонансну (МР) трактографію до початку і після закінчення лікування. Результати. Після курсу лікування проведено оцінювання за шкалою CGI-I, згідно з якою у 83,3 % дітей зміни в результаті лікування оцінені як позитивні, при цьому в 13,3 % дітей відзначалося дуже значне покращання, у 46,7 % — значне покращання, у 23,3 % — мінімальне покращання. Лише у 5 дітей (16,7 %) не відзначено жодних позитивних змін у результаті лікування. За шкалою ATEC у дітей основної групи було виявлено зменшення кількості балів за субшкалами I (мовлення і комунікативні функції) і III (сенсорні й когнітивні функції), а також загальної кількості балів, що свідчить про покращання мовленнєвих і когнітивних навичок після проведеного курсу лікування. За результатами МР-трактографії в обстежених відзначалося збільшення середніх показників фракційної анізотропії і вимірюваного коефіцієнту дифузії в передніх і задніх відділах дугоподібного тракту домінантної півкулі, що свідчить про покращання мієлінізації центрів Брока і Верніке, а також обох гачкоподібних трактів, які відповідають за розвиток когнітивних функцій. Висновки. Проведене дослідження дозволяє стверджувати, що нейропротекторний засіб Когнітіум доцільно призначати дітям віком від 2 років з метою покращання когнітивного й мовленнєвого розвитку в комплексі з іншими лікувально-корекційними заходами на термін не менше ніж 60 днів
Дод.точки доступу:
Мірошников, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Клинические и электроэнцефалографические особенности специфических расстройств речевого развития у детей и оценка эффективности применения церебролизина [Текст] / Л. С. Чутко [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2015. - Т. 115, № 7. - С. 98-102


Рубрики: Церебролизин

MeSH-головна:
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (диагноз, лекарственная терапия, патофизиология)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА, ЛЕЧЕНИЕ -- SPEECH THERAPY
ЯЗЫКОВЫХ РАССТРОЙСТВ ЛЕЧЕНИЕ -- LANGUAGE THERAPY
ЯЗЫКОВОГО РАЗВИТИЯ РАССТРОЙСТВА -- LANGUAGE DEVELOPMENT DISORDERS (диагноз, лекарственная терапия, патофизиология)
НООТРОПНЫЕ СРЕДСТВА -- NOOTROPIC AGENTS (терапевтическое применение)
ЭЛЕКТРОЭНЦЕФАЛОГРАФИЯ -- ELECTROENCEPHALOGRAPHY
Дод.точки доступу:
Чутко, Л. С.
Сурушкина, С. Ю.
Яковенко, Е. А.
Сергеев, А. В.
Рожкова, А. В.
Аносова, Л. В.
Чистякова, Н. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Коваленко, А. В.
    Влияние целлекса на восстановление когнитивных и речевых нарушений в остром периоде инсульта [Текст] / А. В. Коваленко, М. Н. Сафронова // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2015. - № 1. - С. 40-44


Рубрики: Целлекс

MeSH-головна:
ИНСУЛЬТ -- STROKE (лекарственная терапия, осложнения, патофизиология)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (лекарственная терапия, этиология)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (лекарственная терапия, этиология)
Дод.точки доступу:
Сафронова, М. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Козакевич, В. К.
    Оцінка ризику затримки мовленнєвого розвитку дітей, які народились з дуже і надзвичайно малою масою тіла [Текст] / В. К. Козакевич, О. Б. Козакевич, Л. С. Зюзіна // Современная педиатрия. - 2019. - N 1. - С. 34-38. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
МЛАДЕНЕЦ С ОЧЕНЬ НИЗКИМ ВЕСОМ ПРИ РОЖДЕНИИ -- INFANT, VERY LOW BIRTH WEIGHT
РИСКА ОЦЕНКА -- RISK ASSESSMENT
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (диагностика)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: Мета: встановити клініко-генетичні детермінанти формування затримки мовленнєвого розвитку (МР) дітей, які народилися з дуже та надзвичайно малою масою тіла, та розробити алгоритм прогнозування вказаного стану
Матеріали і методи. Проведено когортне проспективне дослідження, в яке включено 155 дітей з дуже малою та надзвичайно малою масою тіла. Вивчено їх МР у 6, 12, 18, 24 та 36 місяців життя та встановлені детермінанти, що його визначають
Результати та висновки. Виявлено, що у 24 місяці скорегованого віку затримку МР мають 30,9% дітей, у 36 місяців — майже 25% дітей, які народилися з дуже малою та надзвичайно малою масою тіла. Важливими модулями, які сприяють затримці мовленнєвого розвитку, виявилися важкі внутрішньошлуночкові крововиливи, перенесена анемія на першому році життя, фізичний розвиток, соціально-економічний статус родини. Розроблена модель прогнозування затримки МР у ранньому віці у дітей з дуже і надзвичайно малою масою тіла при народженні
Висновки. Запропонована модель має високу специфічність (84,88%) та помірну чутливість (55,88%), що свідчить про можливість її застосування у практичній медицині
Дод.точки доступу:
Козакевич, О. Б.
Зюзіна, Л. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Козлова, Е. В.
    Дисфазия развития: клинико-катамнестическое исследование [Текст] / Е. В. Козлова, Н. Н. Заваденко // Педиатрия : журнал им. Г.Н. Сперанского. - 2013. - Т. 92, № 2. - С. 173-174


MeSH-головна:
АФАЗИЯ -- APHASIA
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS
Дод.точки доступу:
Заваденко, Н. Н.


Знайти схожі

15.


    Ларионов, В. М.
    Возможные причины нарушения речевой функции при несъемном мостовидном протезировании переднего отдела зубного ряда верхней челюсти [Текст] / В. М. Ларионов // Российский стоматологический журнал. - 2002. - № 2. - С. 19-22


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЙ РЕСТАВРАЦИИ НЕСОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- DENTAL RESTORATION FAILURE
ЗУБНОЕ ПРОТЕЗИРОВАНИЕ -- DENTAL PROSTHESIS (вредные воздействия, тенденции)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (профилактика и контроль, реабилитация, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Ларькина, Е. В.
    Тактика ведения детей дошкольного возраста с различными вариантами задержки речевого развития [] / Е. В. Ларькина, О. В. Халецкая // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2014. - Т. 114, № 12. - С. 94-98


MeSH-головна:
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (классификация, осложнения, психология, реабилитация)
ВНИМАНИЯ ДЕФИЦИТ С ГИПЕРАКТИВНОСТЬЮ -- ATTENTION DEFICIT DISORDER WITH HYPERACTIVITY (осложнения, психология, реабилитация)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Халецкая, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Леонова, Л. О.
    Клінічний випадок нейросенсорної туговухості у дітей із однієї родини [Текст] / Л. О. Леонова, О. О. Холоша // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 1 спецвип. . - С. 38


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
СЛУХА ПОТЕРЯ НЕЙРОСЕНСОРНАЯ -- HEARING LOSS, SENSORINEURAL (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (осложнения, патофизиология, терапия, этиология)
КОХЛЕАРНЫЕ ИМПЛАНТАТЫ -- COCHLEAR IMPLANTS (использование, психология, тенденции)
Анотація: Протягом останніх років до педіатрів звертаються все більше батьків зі скаргами на те, що їхні діти погано або зовсім не реагуються на звуки. Тому великого поширення набув діагноз «нейросенсорна туговухість», яка може бути вродженою або зумовленою низкою факторів, таких як інфекційні захворювання, захворюваннями головного мозку та його оболонок, запалення барабанної порожнини та травмами. Крім зниження слухової функції у цих дітей спостерігаються дефекти мовлення та низька соціальна адаптація. Цей процес супроводжується ускладненим сприйняттям звукових образів слів, їх лексичних значень та правильних граматичних форм. Мета роботи Підкреслити необхідність ранньої діагностики нейросенсорної туховухості та зв’язок із розвитком слухомовлення
Дод.точки доступу:
Холоша, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Мельник, А. О.
    Оцінка ефективності комплексу діагностично-лікувальних заходів у пацієнтів із зубощелепними аномаліями, які супроводжувались фонетичними порушеннями / А. О. Мельник // Соврем. стоматология. - 2018. - N 5. - С. 72-75


MeSH-головна:
ЗУБОВ АНОМАЛИИ -- TOOTH ABNORMALITIES (патофизиология)
ЧЕЛЮСТИ АНОМАЛИИ -- JAW ABNORMALITIES (патофизиология)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS (этиология)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Під час обстеження ортодонтичних пацієнтів спостерігаються діти з фонетичними порушеннями. Лише усунення анатомічних дефектів не призводить до нормалізації артикуляції звуків. Для цього потрібна тісна співпраця ортодонта та логопеда, при необхідності із залученням спеціалістів інших профілів
Запропонований пристрій сприяє тренуванню м’язових структур артикуляційного апарату. Комплекс діагностично-лікувальних заходів дозволяє підвищити ефективність ортодонтичного лікування дітей із зубощелепними аномаліями за рахунок мультидисциплінарного підходу
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Мельничук, І. М.
    Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті [Текст] = Professional training of future speech therapists as a medical and pedagogical problem in a historical context / І. М. Мельничук // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 123-127. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА, ЛЕЧЕНИЕ -- SPEECH THERAPY (обучение)
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Кл.слова (ненормовані):
історія логопедії -- особливі потреби -- підготовка майбутніх логопедів
Анотація: У статті аргументовано, що державницький підхід в Україні до врахування проблем у розвитку осіб з проявами деструктивних змін у психофізіологічному та фізичному розвитку спрямовує до розширення інклюзивної освіти. До групи фахівців, які працюють у сфері інклюзивної освіти, відносяться логопеди, покликані вирішувати проблеми мовленнєвих розладів різної складності, починаючи з дитячого віку. Історичний екскурс-аналіз свідчить, що проблема порушень мовлення розглядалася ще філософами, медиками, риторами Стародавнього Світу в сукупності з питаннями світогляду, збереження здоров’я і виховання людини. Історичний аналіз наукової літератури засвідчує, що з моменту зародження логопедії як науки спостерігалася її диференціація на дві галузі – медичну і педагогічну, що й зумовлює постійну спільну участь і лікарів, і педагогів у вивченні етіології, симптоматології і терапії порушень мовлення. Сучасні статистичні дані свідчать, що в Україні існує проблема забезпеченості фахівцями, які мають професійну підготовку логопеда. Тому на державному рівні визначено короткострокові та середньострокові перспективи розвитку інклюзивної освіти, в яких відображено і проблему підготовки майбутніх логопедів
The article argues that the state approach in Ukraine to taking into account problems in the development of persons with manifestations of destructive changes in psycho-physiological and physical development directs to the extension of inclusive education. The group of specialists, who work in the field of inclusive education, includes speech therapists, intended to solve problems of speech disorders of various complexity, starting from childhood. Historical excursion analysis shows that the problem of speech disorders was analyzed by philosophers, physicians, rhetoricians of the Ancient World combined with issues of outlook, health saving and education of a man. Historical analysis of scientific literature confirms that the moment of birth of speech therapy as a science, was observed its differentiation into two branches – medical and pedagogical, that leads to the constant joint participation of both doctors and educators in the study of the etiology, symptomatology and therapy of speech disorders. Modern statistic data certify that there is a problem of provision by specialists in Ukraine, which have vocational training as speech therapist. Therefore, at the state level, short-term and medium-term prospects for the development of inclusive education have been identified, which also reflects the problem of training future speech therapists
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Мудренко, І. Г.
    Клініко-психопатологічна структура вищих психічних функцій та емоційної сфери у пацієнтів із суїцидальним ризиком при судинній деменції [Текст] = Clinico-psychopathological structure of the higher psychic functions and emotional sphere in patients with suicidal risk at vascular dementia / І. Г. Мудренко // Мед. психология. - 2018. - Том 13, N 1. - С. 41-46. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СУИЦИДАЛЬНЫЕ НАМЕРЕНИЯ -- SUICIDAL IDEATION
ДЕМЕНЦИЯ СОСУДИСТАЯ -- DEMENTIA, VASCULAR
ВОЛЕВЫЕ РАССТРОЙСТВА -- IMPULSE CONTROL DISORDERS
ПЕРЦЕПТУАЛЬНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- PERCEPTUAL DISORDERS
РЕЧИ РАССТРОЙСТВА -- SPEECH DISORDERS
АФФЕКТИВНЫЕ СИМПТОМЫ -- AFFECTIVE SYMPTOMS
Анотація: Науково обґрунтовано роль порушень різних сфер психіки (емоцій, мислення, сприйняття, уваги, волі, мовлення) у формуванні суїцидальної поведінки у хворих із судинною деменцією. Установлено, що пацієнтам із високим суїцидальним ризиком були притаманні такі клініко−психопатологічні особливості, як виснаженість уваги, загальмованість темпу мовлення, зниження лібідо, ініціативи та вольових спонукань, відчуття відчаю та безнадії, пригнічений настрій та астенія. Отримані дані мають діагностичне значення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)