Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Самооценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-31 
1.


   
    Аналіз фізичної активності студенток першого року навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Analysis of physical activity of woman students of the first year of studies at I. Horbachevsky Ternopil state medical university / Д. В. Попович [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2018. - N 4. - С. 123-127


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Анотація: Навчання у вищому навчальному закладі потребує зусиль, напруженої розумової праці. Побут і навчання студенток проходять в умовах обмеженої рухової активності та великого навчального навантаження, стресових ситуацій та неповноцінного харчування. Мета – вивчити та оцінити рівень фізичної активності студенток першого року навчання в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України». Матеріал і методи. Проведено анкетування 333 студенткок ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», вік опитаних складав 17–19 років. Їм було запропоновано заповнити анкету з демографічної та загальної фізичної активності. В якості методу дослідження використано повну версію анкети «Міжнародна фізична активність» (IPAQ). Результати. Результати проведеного анкетування продемонстрували доволі високий рівень загальної фізичної активності студенток. Найвищий рівень фізичної активності був під час заняття спортом, а найнижчий – під час домашньої праці. Згідно з дослідженням, більшість опитаних студенток мали нормальну вагу тіла. За результатами дослідження рівня фізичної активності в залежності від кількості вільного часу виявлено, що студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, так само як і у всіх видах фізичної активності (у роботі, вдома та у спорті). Цілеспрямована праця щодо усвідомлення негативних ефектів гіподинамії повинна була відобразитися на динаміці зміни рівня фізичної активності в бік зменшення. Проте серед студенток на першому році навчання в Університеті простежується різке збільшення кількості осіб із високим рівнем фізичної активності. Висновки. Студентки першого курсу навчання мають високий рівень фізичної активності (5590,2 МЕТ×хв/тиж­день відповідно). Більшість опитаних студенток мали нормальну вагу, лише у 6 % студенток була надмірна маса тіла. Студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, а також у всіх видах фізичної активності; таким чином, ці люди більш обґрунтовано та раціонально проводили свій вільний час
Learning at a higher educational institution requires effort, intense mental work. The life and study of students take place in conditions of limited motor activity and a large training load, stressful situations, as well as malnutrition. The aim – to study and evaluate the level of physical activity of students in the first year of studies at І. Horbachevsky Ternopil State Medical University. Material and Methods. A questionnaire was conducted for 333 students of І. Horbachevsky Ternopil State Medical University, the age of the respondents was 17–19 years. They were asked to complete a questionnaire on demographic and general physical activity. As a method of study, the International Physical Activity (IPAQ) questionnaire was used in full version. Results. The results of the survey showed a high level of general physical activity of the students. The highest level of physical activity was demonstrated in the students during the sport, and the lowest – during domestic work. According to the study, most of the students surveyed had a normal body weight. According to the results of the study of the physical activity level, depending on the amount of free time in the surveyed students, it was proved that those who consider that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity (in work, at home and in sports). Conclusions. Students have a high level of physical activity (5590.2 MET×min/week). Most of the students surveyed had a normal weight, but 6 % of the students were overweight. Students who believed that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity, thus, these people spent their free time more reasonably
Дод.точки доступу:
Попович, Д. В.
Сопель, О. М.
Бондарчук, В. І.
Дяченко, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Божко, Є. О.
    Чинники референтності особистості у малій соціальній групі [Текст] / Є. О. Божко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 103


MeSH-головна:
СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Анотація: На сьогодні, визначення себе як суб’єкта власної діяльності є дуже важливим аспектом у житті кожного з нас. Саме це дозволяє бути ефективним у процесі соціалізації. Вміння включатися у різні соціальні групи формується в особистості упродовж життя. Елементи соціальних систем це - люди. Особистість входить до соціального світу за допомогою соціальних груп, які допомагають їй визначитися у подальших діях в житті. Взаємодіючи з суспільством особистість виявляє свої лідерські, творчі якості, самосвідомість, здатність до емпатії, соціальні навички й автономність, потреби та цінності, мотиви та сформовані соціальні норми. Саме на етапі входження у соціальні групи відбувається окреслення та прийняття своїх якостей, як неповторної особистості, яка відрізняється від інших своїми індивідуальними характеристиками. Мета роботи: Вивчення впливу сформованих якостей особистості на вияв формування її референтності у малій соціальній групі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Болотова, А. К.
    Развитие самосознания личности: временной аспект [Текст] / А. К. Болотова // Вопросы психологии : Науч. журн. - 2006. - № 2. - С. 116-125

Рубрики: Личности развитие

   Открытость--психол


   Самооценка


   Возрастные факторы--психол


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Будук-оол, Л. К.
    Социально-гигиенические факторы образа жизни студентов [Текст] / Л. К. Будук-оол // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2015. - № 5. - С. 95-97 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS

Анотація: В статье представлены исследования социального статуса и образа жизни студентов тувинской и русской национальности по оценке самих студентов материально-бытовых условий проживания, состояния здоровья, физического развития, питания, социально-демографической характеристики. Показано, что студенты Тувинского университета отличаются низким уровнем материального положения, преобладанием сельских студентов над городскими, низким образовательным цензам родителей студентов, что объясняется общими социально-экономическими характеристиками республики с низким уровнем урбанизации, экономического развития, особенностями уклада жизни коренного населения. 43,8% студентов считают, что обладают «хорошим здоровьем». Хуже оценивают свое состояние здоровья студенты 1-2-х курсов. Оценка состояния здоровья в значительной степени зависит от половой принадлежности — юноши оценивают свое здоровье выше, чем девушки. В самооценке образа жизни, здоровья и физического развития у студентов имеются этнические различия, связанные с особенностями менталитета коренного и некоренного населения.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вороненко, Ю. В.
    Самооцінювання як складова підготовки системи управління якістю медичної допомоги закладу охорони здоров’я до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 9001:2009 [Текст] / Ю. В. Вороненко, Н. Г. Гойда, В. В. Горачук // Український медичний часопис = Украинский медицинский журнал=Ukrainian medical journal : Наук.-практ. загальномед. журн. - 2014. - № 2. - С. 36-39. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1562-1146


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE (классификация, стандарты)
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Дод.точки доступу:
Гойда, Н. Г.
Горачук, В. В.

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Дод.точки доступу:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Демецька, О.
    Про здібності, самооцінку та ефект Даннінга — Крюгера [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2019. - № 12. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: У наших головах існують ментальні моделі, в які ми щиро віримо, навіть якщо вони не відповідають навколишній реальності. І навіть більше — хибні суб’єктивні уявлення часом підміняють собою справжню об’єктивну реальність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Добрянська, О. В.
    Роль самооцінки у формуванні здоров’я осіб різного віку / О. В. Добрянська, О. В. Волощук // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 1. - С. 19-25


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Анотація: При оцінці здоров’я людей різного віку важливо враховувати суб’єктивну її компоненту. Низька самооцінка здоров’я є фактором ризику для формування нездорових форм поведінки як у молоді, так і в осіб зрілого та літнього віку, що означає необхідність визначення психологічного стану респондентів з відхиленнями в самооцінці здоров’я
Дод.точки доступу:
Волощук, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Если вы стали героем сплетен... [Текст] // Фармацевт практик. - 2013. - № 12. - С. 50-51


MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL (этика)
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Иванова, Л. Ю.
    Самосохранительное поведение взрослого населения и подростков [Текст] / Л. Ю. Иванова // Социология медицины. - 2010. - № 2. - С. 31-35

Рубрики: Социология медицинская

   Самооценка


   Здоровья индивидуального охрана


   Возрастные факторы


   Жизни ожидаемая продолжительность


   Поведение


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Камалеонте, Г.
    Как повысить самооценку, создав новую улыбку? [Текст] / Г. Камалеонте // ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 26-33. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (использование, методы, психология)
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Когнитивные функции, особенности социального функционирования и самооценка у юношей с шизотипическим расстройством, заболевших в подростковом возрасте [Текст] / М. П. Кобзова [и др.] // Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - Т. 113, № 11. - С. 17-21


Рубрики: Подростки

MeSH-головна:
ШИЗОФОРМНОЕ РАССТРОЙСТВО ЛИЧНОСТИ -- SCHIZOTYPAL PERSONALITY DISORDER (диагноз)
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS (диагноз)
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Дод.точки доступу:
Кобзова, М. П.
Зверева, Н. В.
Горюнов, А. В.
Щелокова, О. А.
Симонов, В. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Козлова, Т. З.
    Исследование зависимости между самооценкой и оценкой прожитой жизни у пожилых людей [Текст] / Т. З. Козлова // Психология зрелости и старения. - 2002. - № 1(17). - С. 135-145


MeSH-головна:
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ПОЖИЛЫЕ -- AGED (психология)
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Кравченко, Н. Е.
    Национально-психологические особенности японцев в рассказе Ририко Ватанабе об аварии на АЭС Фукусима-1 [Електронний ресурс] / Н. Е. Кравченко // Современная терапия в психиатрии и неврологии . - 2017. - N 1. - С. 35-36


MeSH-головна:
ЭТНОПСИХОЛОГИЯ -- ETHNOPSYCHOLOGY (тенденции, этика)
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ФУКУСИМА, ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- FUKUSHIMA NUCLEAR ACCIDENT
ЯПОНИЯ -- JAPAN (этнология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Маласаева, Л. Л.
    Особенности состояния я-концепции личности при донозологических формах полинаркотоксикомании у подростков [Текст] / Л. Л. Маласаева // Сибирский психологический журнал. - 1998. - № Вып.7. - С. 68-71


MeSH-головна:
НАРКОМАНЫ -- DRUG USERS (психология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Мартинюк, І. А.
    Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження) [Текст] / І. А. Мартинюк // Лікар. справа = Врачебное дело. - 2017. - N 7. - С. 215-221


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНЫЕ УСЛОВИЯ -- SOCIAL CONDITIONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Нині готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності є запорукою її соціального й ментального благополуччя. Однак у психолого-педагогічній науці поки що немає методів, які б констатували наявність самоосвітньої діяльності, її характеристики, з’ясовували показники готовності до самоосвіти та структуру цієї готовності. Автор розробила методики для діагностики: структури готовності особистості до самоосвітньої діяльності; здійснення студентами самоосвітньої діяльності та її сутності; сформованості та виразності її окремих показників. У статті обговорюються результати емпіричного дослідження за цими методиками. За результатами теоретичного дослідження автор визначила, що готовність до самоосвітньої діяльності: інтегрує особистісні якості, здібності, мотивацію, знання, уміння, навички; проявляється як налаштованість до самоосвіти і забезпечує її ефективність. Автор виокремила показники готовності особистості до самоосвітньої діяльності; описала трикомпонентну структуру готовності до самоосвітньої діяльності (особистісний, когнітивний, діяльніснийкомпоненти).Запропонованийінструментарійможевикористовуватись для комплексного вивчення психологічних особливостей готовності до самоосвітньої діяльності студентської молоді
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Милица, К. Н.
    Украинская версия анкеты по самооценке веса и ее значение [] = Ukrainian version of the self-assessment weight questionnaire and its significance / К. Н. Милица // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 343-345. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ВЕСА ВОСПРИЯТИЕ -- WEIGHT PERCEPTION (физиология)
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY (психология)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: В работе сосредоточено внимание на необходимость адекватной самооценки соматоморфотипа пациентами с избыточной массой, поскольку это обосновывает выбор метода лечения ожирения. Однако, прежде чем тратить время врача и пациента на детальные опросники с большим количеством вопросов, необходимо оценить адекватность самооценки пациента. Для этого существует специальный английский опросник по самооценке веса (WSSQ), состоящий всего из 12 пунктов. Поскольку любой опросник не может быть автоматически использован среди жителей другой страны, а требует изучения его валидности, и при необходимости, проведения адаптации, в работе была проведена оценка возможности его использования как скрининг анкеты для потенциальных бариатрических пациентов. Сделано заключение о в озможности использования его украинской версии
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Никотиновая зависимость в практике семейного врача [Текст] / Г. С. Попик [та ін.] // Сімейна медицина. - 2011. - № 3. - С. 123-128

Рубрики: Врачи семейные

   Курение табака, расстройства здоровья


   Курения прекращение


   Психотерапия


   Санитарное просвещение


   Самооценка


Дод.точки доступу:
Попик, Г. С.
Колобанова, Л. Д.
Корнован, Г. В.
Шишкина, Н. В.
Мержиевская, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Новосад, А. В.
    Вплив антигіпертензивної терапії на динаміку самооцінки здоров’я у пацієнтів з гіпертонічною хворобою [Текст] / А. В. Новосад, О. О. Яковлева // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2012. - Т. 16, № 1. - С. 49-52

Рубрики: Антигипертензивные средства--фарм

   Гипертензия


   Самооценка


   Качество жизни


   ВНМУ


Дод.точки доступу:
Яковлева, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Олійник, І. В.
    Суб’єктивні й об’єктивні зміни у стані здоров’я як предиктори ризику мозкового інсульту [Текст] / І. В. Олійник // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2011. - Т. 15, № 1. - С. 130-134

Рубрики: Инсульт цереброваскулярный--диагн

   Здоровья состояния показатели


   Самооценка


   Причинная связь


   Факторы риска


   ВНМУ-Олейник И.В. (Олійник І.В.)


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)