Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Самооценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-31 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попович Д. В., Сопель О. М., Бондарчук В. І., Дяченко М. М.
Назва : Аналіз фізичної активності студенток першого року навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського
Паралельн. назви :Analysis of physical activity of woman students of the first year of studies at I. Horbachevsky Ternopil state medical university
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2018. - N 4. - С. 123-127 (Шифр ЗУ17/2018/4)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Анотація: Навчання у вищому навчальному закладі потребує зусиль, напруженої розумової праці. Побут і навчання студенток проходять в умовах обмеженої рухової активності та великого навчального навантаження, стресових ситуацій та неповноцінного харчування. Мета – вивчити та оцінити рівень фізичної активності студенток першого року навчання в ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України». Матеріал і методи. Проведено анкетування 333 студенткок ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України», вік опитаних складав 17–19 років. Їм було запропоновано заповнити анкету з демографічної та загальної фізичної активності. В якості методу дослідження використано повну версію анкети «Міжнародна фізична активність» (IPAQ). Результати. Результати проведеного анкетування продемонстрували доволі високий рівень загальної фізичної активності студенток. Найвищий рівень фізичної активності був під час заняття спортом, а найнижчий – під час домашньої праці. Згідно з дослідженням, більшість опитаних студенток мали нормальну вагу тіла. За результатами дослідження рівня фізичної активності в залежності від кількості вільного часу виявлено, що студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, так само як і у всіх видах фізичної активності (у роботі, вдома та у спорті). Цілеспрямована праця щодо усвідомлення негативних ефектів гіподинамії повинна була відобразитися на динаміці зміни рівня фізичної активності в бік зменшення. Проте серед студенток на першому році навчання в Університеті простежується різке збільшення кількості осіб із високим рівнем фізичної активності. Висновки. Студентки першого курсу навчання мають високий рівень фізичної активності (5590,2 МЕТ×хв/тиж­день відповідно). Більшість опитаних студенток мали нормальну вагу, лише у 6 % студенток була надмірна маса тіла. Студентки, які вважали, що вони не мають вільного часу, мали найвищий рівень загальної фізичної активності, а також у всіх видах фізичної активності; таким чином, ці люди більш обґрунтовано та раціонально проводили свій вільний часLearning at a higher educational institution requires effort, intense mental work. The life and study of students take place in conditions of limited motor activity and a large training load, stressful situations, as well as malnutrition. The aim – to study and evaluate the level of physical activity of students in the first year of studies at І. Horbachevsky Ternopil State Medical University. Material and Methods. A questionnaire was conducted for 333 students of І. Horbachevsky Ternopil State Medical University, the age of the respondents was 17–19 years. They were asked to complete a questionnaire on demographic and general physical activity. As a method of study, the International Physical Activity (IPAQ) questionnaire was used in full version. Results. The results of the survey showed a high level of general physical activity of the students. The highest level of physical activity was demonstrated in the students during the sport, and the lowest – during domestic work. According to the study, most of the students surveyed had a normal body weight. According to the results of the study of the physical activity level, depending on the amount of free time in the surveyed students, it was proved that those who consider that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity (in work, at home and in sports). Conclusions. Students have a high level of physical activity (5590.2 MET×min/week). Most of the students surveyed had a normal weight, but 6 % of the students were overweight. Students who believed that they had no free time had the highest level of general physical activity, as well as in all types of physical activity, thus, these people spent their free time more reasonably
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Божко Є. О.
Назва : Чинники референтності особистості у малій соціальній групі
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 3 спецвип. - С. 103 (Шифр УУ14/2022/3 спецвип.)
MeSH-головна: СОЦИАЛИЗАЦИЯ -- SOCIALIZATION
ИНДИВИДУАЛЬНОСТЬ (ПСИХОЛ) -- INDIVIDUALITY
ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Анотація: На сьогодні, визначення себе як суб’єкта власної діяльності є дуже важливим аспектом у житті кожного з нас. Саме це дозволяє бути ефективним у процесі соціалізації. Вміння включатися у різні соціальні групи формується в особистості упродовж життя. Елементи соціальних систем це - люди. Особистість входить до соціального світу за допомогою соціальних груп, які допомагають їй визначитися у подальших діях в житті. Взаємодіючи з суспільством особистість виявляє свої лідерські, творчі якості, самосвідомість, здатність до емпатії, соціальні навички й автономність, потреби та цінності, мотиви та сформовані соціальні норми. Саме на етапі входження у соціальні групи відбувається окреслення та прийняття своїх якостей, як неповторної особистості, яка відрізняється від інших своїми індивідуальними характеристиками. Мета роботи: Вивчення впливу сформованих якостей особистості на вияв формування її референтності у малій соціальній групі
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Болотова А. К.
Назва : Развитие самосознания личности: временной аспект
Місце публікування : Вопросы психологии: Науч. журн./ Рос. акад. образования. - М., 2006. - № 2. - С. 116-125 (Шифр ВР57/2006/2)
Предметні рубрики: Личности развитие
Открытость-- психол
Самооценка
Возрастные факторы-- психол
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Будук-оол Л. К.
Назва : Социально-гигиенические факторы образа жизни студентов
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2015. - № 5. - С. 95-97. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2015/5). - ISSN 0016-9900
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS

Анотація: В статье представлены исследования социального статуса и образа жизни студентов тувинской и русской национальности по оценке самих студентов материально-бытовых условий проживания, состояния здоровья, физического развития, питания, социально-демографической характеристики. Показано, что студенты Тувинского университета отличаются низким уровнем материального положения, преобладанием сельских студентов над городскими, низким образовательным цензам родителей студентов, что объясняется общими социально-экономическими характеристиками республики с низким уровнем урбанизации, экономического развития, особенностями уклада жизни коренного населения. 43,8% студентов считают, что обладают «хорошим здоровьем». Хуже оценивают свое состояние здоровья студенты 1-2-х курсов. Оценка состояния здоровья в значительной степени зависит от половой принадлежности — юноши оценивают свое здоровье выше, чем девушки. В самооценке образа жизни, здоровья и физического развития у студентов имеются этнические различия, связанные с особенностями менталитета коренного и некоренного населения.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Гойда Н. Г., Горачук В. В.
Назва : Самооцінювання як складова підготовки системи управління якістю медичної допомоги закладу охорони здоров’я до сертифікації на відповідність ДСТУ ISO 9001:2009
Місце публікування : Український медичний часопис: Наук.-практ. загальномед. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім.П.Л.Шупика. - К.: ТОВ "МОРІОН", 2014. - № 2. - С. 36-39. - ISSN 1562-1146 (Шифр УУ13/2014/2). - ISSN 1562-1146
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Даниленко Г. М., Сотнікова-Мелешкіна Ж. В.
Назва : Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи
Паралельн. назви :The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487 (Шифр ВУ80/2020/24/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптаціїThe modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демецька О.
Назва : Про здібності, самооцінку та ефект Даннінга — Крюгера
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2019. - № 12. - С. 46-47 (Шифр ФУ17/2019/12)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
МОЗГА ВОЛНЫ -- BRAIN WAVES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
Анотація: У наших головах існують ментальні моделі, в які ми щиро віримо, навіть якщо вони не відповідають навколишній реальності. І навіть більше — хибні суб’єктивні уявлення часом підміняють собою справжню об’єктивну реальність
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Добрянська О. В., Волощук О. В.
Назва : Роль самооцінки у формуванні здоров’я осіб різного віку
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2020. - N 1. - С. 19-25 (Шифр ДУ9/2020/1)
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Анотація: При оцінці здоров’я людей різного віку важливо враховувати суб’єктивну її компоненту. Низька самооцінка здоров’я є фактором ризику для формування нездорових форм поведінки як у молоді, так і в осіб зрілого та літнього віку, що означає необхідність визначення психологічного стану респондентів з відхиленнями в самооцінці здоров’я
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Если вы стали героем сплетен...
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 12. - С. 50-51 (Шифр ФУ17/2013/12)
MeSH-головна: ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Иванова Л. Ю.
Назва : Самосохранительное поведение взрослого населения и подростков
Місце публікування : Социология медицины. - 2010. - № 2. - С. 31-35 (Шифр 81769/2010/2)
Предметні рубрики: Социология медицинская
Самооценка
Здоровья индивидуального охрана
Возрастные факторы
Жизни ожидаемая продолжительность
Поведение
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Камалеонте Г.
Назва : Как повысить самооценку, создав новую улыбку?
Місце публікування : ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 26-33 (Шифр ДУ1/2020/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобзова М. П., Зверева Н. В., Горюнов А. В., Щелокова О. А., Симонов В. Н.
Назва : Когнитивные функции, особенности социального функционирования и самооценка у юношей с шизотипическим расстройством, заболевших в подростковом возрасте
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - Т. 113, № 11. - С. 17-21 (Шифр ЖР15/2013/113/11)
Предметні рубрики: Подростки
MeSH-головна: ШИЗОФОРМНОЕ РАССТРОЙСТВО ЛИЧНОСТИ -- SCHIZOTYPAL PERSONALITY DISORDER
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлова Т. З.
Назва : Исследование зависимости между самооценкой и оценкой прожитой жизни у пожилых людей
Місце публікування : Психология зрелости и старения. - 2002. - № 1(17). - С. 135-145 (Шифр 47575/2002/1(17))
MeSH-головна: САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко Н. Е.
Назва : Национально-психологические особенности японцев в рассказе Ририко Ватанабе об аварии на АЭС Фукусима-1
Місце публікування : Современная терапия в психиатрии и неврологии . - 2017. - N 1. - С. 35-36 (Шифр СР62/2017/1)
MeSH-головна: ЭТНОПСИХОЛОГИЯ -- ETHNOPSYCHOLOGY
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ФУКУСИМА, ЯДЕРНАЯ КАТАСТРОФА -- FUKUSHIMA NUCLEAR ACCIDENT
ЯПОНИЯ -- JAPAN
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Маласаева Л. Л.
Назва : Особенности состояния я-концепции личности при донозологических формах полинаркотоксикомании у подростков
Місце публікування : Сибирский психологический журнал. - 1998. - № Вып.7. - С. 68-71 (Шифр СР1/1998/Вып.7)
MeSH-головна: НАРКОМАНЫ -- DRUG USERS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартинюк І. А.
Назва : Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження)
Місце публікування : Лікар. справа. - київ, 2017. - N 7. - С. 215-221 (Шифр ЛУ2/2017/7)
MeSH-головна: СОЦИАЛЬНЫЕ УСЛОВИЯ -- SOCIAL CONDITIONS
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Нині готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності є запорукою її соціального й ментального благополуччя. Однак у психолого-педагогічній науці поки що немає методів, які б констатували наявність самоосвітньої діяльності, її характеристики, з’ясовували показники готовності до самоосвіти та структуру цієї готовності. Автор розробила методики для діагностики: структури готовності особистості до самоосвітньої діяльності; здійснення студентами самоосвітньої діяльності та її сутності; сформованості та виразності її окремих показників. У статті обговорюються результати емпіричного дослідження за цими методиками. За результатами теоретичного дослідження автор визначила, що готовність до самоосвітньої діяльності: інтегрує особистісні якості, здібності, мотивацію, знання, уміння, навички; проявляється як налаштованість до самоосвіти і забезпечує її ефективність. Автор виокремила показники готовності особистості до самоосвітньої діяльності; описала трикомпонентну структуру готовності до самоосвітньої діяльності (особистісний, когнітивний, діяльніснийкомпоненти).Запропонованийінструментарійможевикористовуватись для комплексного вивчення психологічних особливостей готовності до самоосвітньої діяльності студентської молоді
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Милица К. Н.
Назва : Украинская версия анкеты по самооценке веса и ее значение
Паралельн. назви :Ukrainian version of the self-assessment weight questionnaire and its significance
Місце публікування : Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 343-345 (Шифр ВУ8/2016/22/2)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ВЕСА ВОСПРИЯТИЕ -- WEIGHT PERCEPTION
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: В работе сосредоточено внимание на необходимость адекватной самооценки соматоморфотипа пациентами с избыточной массой, поскольку это обосновывает выбор метода лечения ожирения. Однако, прежде чем тратить время врача и пациента на детальные опросники с большим количеством вопросов, необходимо оценить адекватность самооценки пациента. Для этого существует специальный английский опросник по самооценке веса (WSSQ), состоящий всего из 12 пунктов. Поскольку любой опросник не может быть автоматически использован среди жителей другой страны, а требует изучения его валидности, и при необходимости, проведения адаптации, в работе была проведена оценка возможности его использования как скрининг анкеты для потенциальных бариатрических пациентов. Сделано заключение о в озможности использования его украинской версии
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Попик Г. С., Колобанова Л. Д., Корнован Г. В., Шишкина Н. В., Мержиевская Е. В.
Назва : Никотиновая зависимость в практике семейного врача
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2011. - № 3. - С. 123-128 (Шифр СУ21/2011/3)
Предметні рубрики: Врачи семейные
Курение табака, расстройства здоровья
Курения прекращение
Психотерапия
Санитарное просвещение
Самооценка
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Новосад А. В., Яковлева О. О.
Назва : Вплив антигіпертензивної терапії на динаміку самооцінки здоров’я у пацієнтів з гіпертонічною хворобою
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2012. - Т. 16, № 1. - С. 49-52 (Шифр ВУ80/2012/16/1)
Предметні рубрики: Антигипертензивные средства-- фарм
Гипертензия
Самооценка
Качество жизни
ВНМУ
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник І. В.
Назва : Суб’єктивні й об’єктивні зміни у стані здоров’я як предиктори ризику мозкового інсульту
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2011. - Т. 15, № 1. - С. 130-134 (Шифр ВУ80/2011/15/1)
Предметні рубрики: Инсульт цереброваскулярный-- диагн
Здоровья состояния показатели
Самооценка
Причинная связь
Факторы риска
ВНМУ-Олейник И.В. (Олійник І.В.)
Знайти схожі

 1-20    21-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)