Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Самоподготовки программы<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чулак Л. Д., Шутурмінський В. Г., Бас А. О.
Назва : Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп’ютерного програмного забезпечення
Місце публікування : Вісник стоматології: Наук.-практ. журн./ Академія мед. наук України, Асоціація стоматологів України. - Одесса, 2005. - № 2. - С. 92-94 (Шифр ВУ15/2005/2)
Предметні рубрики: Программное обеспечение
Компьютеры
Студенты стоматологических учебных заведений
Самоподготовки программы
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сон С. А., Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Хомицька Т. В.
Назва : Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 25-28 (Шифр МУ7/2009/4)
Предметні рубрики: Неврология-- обуч
Самоподготовки программы
Студенты медицинских учебных заведений
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сон А. С., Добровольський В. В., Горанський Ю. І.
Назва : Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 30-33 (Шифр МУ7/2009/4)
Предметні рубрики: Информации и коммуникации средства-- исп
Самоподготовки программы
Неврология-- обуч
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Притуло О. О., Проніна Н. В., Сосновський Ю. В.
Назва : Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 79-81. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметні рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Самоподготовки программы
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосула Л.М.
Назва : Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 61-63 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: Самоподготовки программы
Химия фармацевтическая-- обуч
Студенты медицинских учебных заведений
Образование медицинское-- организ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ничик Н.А.
Назва : Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 64-65 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: Самоподготовки программы
Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник І.Ю.
Назва : Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 72-75 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: Самоподготовки программы
Студенты стоматологических учебных заведений-- обуч
Стоматология-- обуч
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стефанко С. Л.
Назва : Роль самопідготовки у навчанні студентів
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 1. - С. 132-133 (Шифр ВУ9/2013/1)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрогомерецька О. І., Курилів Г. М., Мигович В. В.
Назва : Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології
Паралельн. назви :Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комнацький Б. Ю., Повшенюк А. В., Коцюра О. О.
Назва : Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти
Паралельн. назви :Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рублевська Н. І., Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Назва : Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності
Паралельн. назви :Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зіменковський Б. С., Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Назва : Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Паралельн. назви :Experience of individual student’s work for foreign students implementation in context of European credit transfer-accumulation system at Danylo Halytsky Lviv national medical university
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 59-61 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів, відображено досвід застосування індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельничук І. М., Ястремська С. О.
Назва : Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 96-101 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: Мета роботи – виявлення переваг, що сприяють формуванню самоосвітньої компетенції у майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Основна частина. Аналіз наукових інтерпретацій поняття “самоосвіта” дозволив нам визначити самоосвітню компетентність як інтегровану характеристику особистості, що поєднує знання, вміння, способи і досвід самоосвіти і виявляється в потребі, здатності й готовності до реалізації такого виду діяльності, спрямованої на досягнення особистісної, професійної, соціальної самореалізації особистості. У статті відображено основні теоретичні підходи до визначення поняття “самоосвітня компетентність майбутніх магістрів медсестринства”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення. В результаті наукової розвідки ми виокремили чотири компоненти в структурі самоосвітньої компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Наголошено на необхідності нових підходів до організації навчального процесу в магістратурі медсестринського спрямування, і, передусім, це стосується організації самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Висновок. Доведено, що потенціал електронного інформаційно-освітнього середовища створює необхідні умови для проек­тування студентами індивідуальної траєкторії самоосвіти, створення електронного кейса багажу знань, підвищує рівень емоційного сприйняття інформації, здійснює самоконтроль результатів навчальної діяльності, активізує самостійну пізнавальну ініціативність, мотивує студентів до самонавчання
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 3/2019
Місце публікування : Ліки України. - 2019. - № 4. - С. 51-52 (Шифр ЛУ4/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Проект "Післядипломне навчання на стоінках журналу "Ліки України". Випуск 4/2019
Місце публікування : Ліки України. - 2019. - № 5/6. - С. 45-46 (Шифр ЛУ4/2019/5/6)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 5/2019
Місце публікування : Ліки України. - 2019. - № 7. - С. 61-62 (Шифр ЛУ4/2019/7)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамар Ю. А., Пилягіна Г. Я.
Назва : Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку
Місце публікування : НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22 (Шифр НУ43/2020/4)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
Анотація: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконаленняНавчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tymoshchuk O. V.
Назва : Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training
Паралельн. назви :сучасні принципи використання інноваційних освітніх технологій у підготовці магістра медицини
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 194-198 (Шифр АУ50/2019/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: The article analyzes the factors that influence the effectiveness of the training of Masters of Medicine, highlights innovative educational technologies and their influence on the application of knowledge, skills and abilities of students of the medical university and the maximum approach of the learning process to the real practical activities of Masters of Medicine. To evaluate the use of modem principles of innovative educational technologies, an assessment of the indicators of qualitative learning success was carried out in the application of new methodological approaches developed by the teams of Departments of Hygiene and Ecology, Infectious Diseases of Children and Phthisiology and Pulmonology with the Course of Occupational Diseases of the Ivano-Frankivsk National Medical University. Also, the results of the use of innovative educational technologies were evaluated by questioning the students during the courses of these disciplines. The introduction of the credit-transfer system of education is accompanied by substantial advantages, including the increase of motivation of the students to study, control of the teacher in mastering the theoretical material and practical skills, increase of the time for independent study of the educational material. The assimilation of the methods and the above-mentioned pedagogical techniques will promote the improvement of the quality of education and character building in higher educational institutions of Ukraine and will bring them closer to the European level. Thus, one of the main advantages of innovative educational technologies is the approach of the learning process to the practical w’ork of the future professionals. The main task of the introduction of interactive forms of study is the training of highly skilled, innovative-oriented specialists on the basis of a single process of obtaining, distribution and applying of the newr knowledge. Thus, the use of innovative-pedagogical technologies in the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University meets the modem requirements of high-quality training of the Master of MedicineДля успішної професійної підготовки висококваліфікованих фахівців в нових соціально - економічних умовах на перший план виходить особистість студента, здатність його до самостійності прийняття рішень і доведення їх до виконання, тобто освіта стає особистісно-орієнтованою [1]. Сучасний лікар повинен бути компетентний не тільки в галузі своїх вузькопрофесійних завдань, але і чітко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні в майбутньому і здоров’я нації в цілому.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковлева О. А., Дорошкевич И. А., Клекот А. А., Семененко С. И., Жамба А. О., Стопинчук А. В., Барало Р. П., Кириченко О. В.
Назва : Клиническая фармакология и кредитно- модульная система: шаг назад или вперед?
Місце публікування : Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5. - С. 374 (Шифр ФУ18/2011/5)
MeSH-головна: ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мезенцева І. В., Павлович О. С., Дручик В. Д., Ярликова В. Д.
Назва : Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Self-educational – a quality benchmark for the professional training of future experts in physical therapy and occupational therapy in higher education institutions
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 139-143 (Шифр АУ50/2022/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE
Анотація: У сучасних умовах розвитку суспільства змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів. Для підготовки висококваліфікованих фахівців, готових до професійної діяльності в мінливих умовах сьогодення, необхідно сформувати у них самоосвітню компетентність, що дозволить постійно самовдосконалюватись і бути конкурентноспроможними на ринку праці. Мета. Теоретичне обґрунтування необхідності формування самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії під час навчання у ЗВО. Самоосвітня компетентність є невід’ємним компонентом фахової компетентності фізичного терапевта, ерготерапевта. Зазначено, що ця компетентність включає уміння самостійно здобувати знання, що необхідні для професійного розвитку, усвідомлення важливості безперервної освіти. Визначено, що сформована самоосвітня компетентність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготера- пії забезпечує їх професійну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, сприяє розвитку адаптивних умінь. Підкреслено, що формування самоосвітньої компетентності відбувається постійно і здійснюється протягом всієї професійної діяльності. Наголошено на важливості формування в майбутніх фахівців базових умінь і компонентів, які є складовими самоосвітньої компетентності, під час навчання у ЗВО з метою здатності студентів у майбутньому здійснювати процес самоосвіти. Встановлено, що умови сьогодення вимагають перебудови принципу співпраці викладачів зі студентами шляхом зменшення аудиторних занять і збільшення часу на самостійне опрацювання навчального матеріалу, оптимізації методичного забезпечення освітнього процесу тощо In modern conditions of social development, the requirements for future physical and occupational therapists' professional training are changing. In order to train highly qualified specialists ready for professional activities in today's changing conditions, it is necessary to form their self-educational competence. In order to be competitive in the labor market, it is necessary to increase one’s potential during self-education activities. This determines the relevance of the formation of self-educational competence of future physical rehabilitators, occupational therapists during their studies at higher education institutions. In this article, we aim to substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical therapy and occupational therapy during their studies at higher education institutions. It has been established that self-educational competence is an integral component of the professional adequacy of a physiotherapist and an occupational therapist. This competence includes the ability to acquire knowledge independently and understand the importance of education throughout life. It was determined that the formed self-educational competence of future physiotherapy specialists ensures their professional mobility, competitiveness in the labor market and promotes the development of adaptive skills. It is emphasized that the formation of self-learning competence is a continuous process carried out throughout a specialist's entire professional activity. The importance of forming basic skills and components of self-educational competence to enable students to carry out the process of self-education in the future is highlighted. The relevance of the development of self-educational competence of future specialists, in particular of physical and occupational therapy in current conditions of remote studying, was noted. It has been established that today's conditions require restructuring the principle of cooperation between teachers and students by reducing classroom classes, devoting more time for independent processing of educational material, as well as optimization of methodical support of the educational process etc. The purpose of the research: to theoretically substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical and occupational therapy during their studies in institutions of higher education. Materials and methods: systematic analysis of scientific literature; theoretical generalization and systematization of information about the formation of self-educational competence of future physical and occupational therapy specialists during professional training in higher education institutions. As a result of the research, it was concluded that there is a high demand in society for physical and occupational therapists who can independently acquire knowledge and master new methods and technologies. That is why it is necessary that their professional self-development training should be carried out during studying in higher education facilities. Graduates of higher education institutions must maintain scientific knowledge, effective techniques, and skills that allow them to adapt independently and quickly in a changing information environment. We believe that the ability of students to self-educate and the desire to improve their skills contribute to the improvement of the quality of higher education
Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)