Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Системный анализ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-21   21-21 
1.


    Котик, Т. Л.
    Mendeley як невід’ємний інструмент в арсеналі науковця [Текст] / Т. Л. Котик // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Том 23, N 4. - С. 62-67. - Библиогр.: с. 64-65


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (методы, обучение, организация и управление)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
(использование, классификация)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Presentation and implementation of the results of the own scientific research — a practical approach [Текст] = Презентація та впровадження результатів власного наукового дослідження — практичний підхід / L. D. Todoriko [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 4. - С. 21-26. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, организация и управление, тенденции)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Анотація: During postgraduate studies, future PhDs must master a wide range of teaching and research skills that meet global and European academic standards. In particular, candidates for the degree of Doctor of Philosophy must acquire theoretical knowledge that is sufficient to produce new ideas, solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation, acquire universal research skills, including oral and written presentation of their own scientific results, application of modern information technologies in scientific activity, organization and carrying out of educational employments, management of scientific projects and/or introduction of offers concerning financing of scientific researches, registration of the intellectual property rights
Під час навчання в аспірантурі майбутні доктори філософії (PhD) повинні оволодіти широким колом навичок навчально-­методичної та дослідницької діяльності, що відповідають світовим і європейським академічним стандартам. Зокрема, здобувачі наукового ступеня «доктор філософії» повин­ні оволодіти теоретичними знаннями, достатніми для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-­інноваційної діяльності, набути універсальних навичок дослідника, серед яких — навички усної та письмової презентації результатів власного наукового дослідження, застосування сучасних інформаційних технологій у науковій діяльності, організації та проведення навчальних занять, управління науковими проєктами та/або внесення пропозицій щодо фінансування наукових досліджень, реєстрації прав інтелектуальної власності
Дод.точки доступу:
Todoriko, L. D.
Pidverbetska, О. V.
Pidverbetskyi, O. Ya.
Zorii, N. I.
Toderika, Ya. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Окушко, В. Р.
    Вопросы системности в современной кариесологии (аналитический обзор) [Текст] / В. Р. Окушко // Новое в стоматологии. - 2015. - № 5. - С. 2-4


MeSH-головна:
ДЕНТИНА ЖИДКОСТЬ -- DENTINAL FLUID (иммунология, метаболизм, секреция, физиология)
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (история, классификация, эпидемиология, этиология)
ОБЗОР -- REVIEW
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Касьяненко, Д. М.
    Впровадження методики розвитку навиків самоконтролю у студентів під час вивчення курсу ортодонтії [Текст] / Д. М. Касьяненко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 479-483


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS (методы, обучение, тенденции)
СОЦИАЛЬНЫЕ НАВЫКИ -- SOCIAL SKILLS
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Детермінація травматичного процесу при переломі діафіза довгої трубчастої кістки (системно-причинний аналіз) [Текст] / В. Т. Воронов [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 3. - С. 216


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ДИАФИЗЫ -- DIAPHYSES (паразитология, повреждения)
ПЕРЕЛОМЫ КОСТИ -- FRACTURES, BONE (осложнения)
ПЕРЕЛОМЫ ОТКРЫТЫЕ -- FRACTURES, OPEN (осложнения)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Дод.точки доступу:
Воронов, В. Т.
Джурабаєв, В. С.
Древицький, О. І.
Сумленний, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Таралло, В. Л.
    До системного виміру станів здоров’я людини і населення у середовищі існування [Текст] / В.Л. Таралло, І.С. Білик // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 3. - С. 23-25

Рубрики: Здоровья состояние

   Социальная среда


   Окружающая среда


   Системный анализ


Дод.точки доступу:
Білик, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Германюк, Т. А.
    Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку: теорія та практика [Текст] / Т. А. Германюк, Т. І. Івко // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 488-491


MeSH-головна:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2 (лекарственная терапия)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции, экономика)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Дод.точки доступу:
Івко, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Антомонов, М. Ю.
    Математичне забезпечення гігієнічних досліджень [Текст] / М. Ю. Антомонов // Довкілля та здоров’я. - 2001. - № 2. - С. 57-58


MeSH-головна:
ГИГИЕНА -- HYGIENE
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
МАТЕМАТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ ОСНОВНЫХ КОМПОНЕНТОВ -- PRINCIPAL COMPONENT ANALYSIS (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кузин, А. В.
    На игле... [Текст] / А. В. Кузин, Ю. Л. Васильев // СтоматологИНФО. - 2017. - N 9. - С. 25-27


MeSH-головна:
АНЕСТЕЗИЯ В СТОМАТОЛОГИИ -- ANESTHESIA, DENTAL (методы, оборудование, тенденции)
ИГЛЫ -- NEEDLES (вредные воздействия, использование, классификация, тенденции)
ПЕРИОДОНТАЛЬНАЯ СВЯЗКА -- PERIODONTAL LIGAMENT (повреждения, физиология)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH (методы, тенденции)
СИСТЕМНЫЙ АНАЛИЗ -- SYSTEMS ANALYSIS
Анотація: Сделан сравнительный анализ деформации стоматологических игл при проведении пародонтальных способов обезболивания с целью повышения их безопасности. Проведено амбулаторное лечение 24 пациентов, которым проводили операцию удаления зуба с использованием пародонтальных способов обезболивания. Отобрано 47 игл со «стандартным скосом» и скосом типа «хирургическое лезвие». Под увеличением микроскопа проводили изучение деформации острия игл. Во всех случаях при проведении пародонтальных методов анестезии возникает деформация острия игл в виде загибов под различным углом. Отмечены загибы от 15 ° до 130 ° от оси иглы. Эти деформации возникают при однократном использовании иглы. При обезболивании многокорневых зубов, где инъекции проводили с двух-четырех сторон зуба, также выявлены деформации острия, однако их степень мало отличалась от игл, использованных однократно. Это говорит о том, что для проведения одной пародонтальной инъекции нужна одна игла, а при обезболивании многокорневых зубов — две-четыре иглы. Наименьшая деформация выявлена при использовании игл типа «хирургическое лезвие», что связано с меньшей длиной скоса и его равно острой заточкой
Дод.точки доступу:
Васильев, Ю. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Белышева, А. В.
    Особенности восприятия преподавателя абитуриентами в условиях прохождения вступительных испытаний [Текст] / А. В. Белышева // Психология в вузе. - 2011. - № 4. - С. 12-20

Рубрики: Психология педагогическая--класс--методы--тенденции

   Образование, система оценок--методы--организ--тенденции


   Восприятие--класс


   Системный анализ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-21   21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)