Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Стоматологическая помощь детская<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 72
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Koval, O. I.
    Choice of dental treatment in adolescent children based on the results of monitoring brain [Текст] = Вибір умов проведення лікування зубів у дітей підліткового віку на основі результатів моніторингу кисневого насичення головного мозку – церебральної оксиметрії / O. I. Koval // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 35. - С. 54-61. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОКСИМЕТРИЯ -- OXIMETRY (психология, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (методы, психология, тенденции)
АНЕСТЕЗИЯ В СТОМАТОЛОГИИ -- ANESTHESIA, DENTAL (использование, методы, психология)
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
Анотація: To solve the problem of choosing the method of oral cavity sanitation, it is necessary to determine a safe period of time for performing dental procedures of varying severity and the number of visits. This will provide the opportunity to formulate clear indications for oral sanitation in conditions of general anesthesia in order to minimize the risk of cognitive dysfunctions against the background of hypoxic damage to the brain. The purpose of the study: to establish a safe period of time for various dental procedures in school-aged children on an outpatient dental appointment based on an objective method for assessing brain oxygen saturation – cerebral oximetry; determine the indications for the rehabilitation of the oral cavity under general anesthesia. Dental examination and dental procedures of varying severity were performed for 102 children under the age 12-18 years (424 teeth were treated) at the Dental Medical Center at the Bogomolets National medical University. In order to determine the oxygen saturation of the brain, the cerebral oximetry method was used. To predict cognitive changes against the background of organic brain disorders, we used the results of J. Meixensberger et al. (1998), where the main task of the dentist was considered to prevent a decrease in cerebral oximetry by more than 20%. Statistical processing of the results was performed using Microsoft Office Excel. It is established that the timing of the manipulations associated with preventive measures does not depend on the type of phobias. In children with a “light” temperament, it is 34’-35’, with a “complex” temperament and temperament it is “warm up for a long time” – 30’. In children with an “easy” temperament, the safe period of time for conducting manipulations that are associated with the treatment of caries and its complications, regardless of the type of phobia, is 42’. In children with a temperament “a long time warms up”, a safe period of time for carrying out manipulations that are associated with the treatment of caries and its complications, regardless of the type of phobia, is 37’. In children with a “complicated” temperament, a safe period of time for conducting manipulations that are associated with the treatment of caries and its complications in the presence of “elementary” phobias is 35’, in the presence of “cryptogenic” phobias – 30’. Indications for rehabilitation of the oral cavity in conditions of general anesthesia at average caries is – children with a “light” temperament, regardless of the type of phobia with a DMF ≥8; children with a “complicated” temperament and “elementary” phobias with a DMF ≥2; “cryptogenic” phobias with DMF ≥1; children with a temperament “warm up for a long time” regardless of the type of phobia with a DMF ≥2; for deep caries – children with a “light” temperament, regardless of the type of phobia with a DMF ≥4; children with a “complicated” temperament and “elementary” phobias with a DMF ≥2; “cryptogenic” phobias with DMF ≥1; children with a temperament “warm up for a long time” regardless of the type of phobia with a DMF ≥1; for chronic fibrous pulpitis – children with a “light” temperament, regardless of the type of phobia with a DMF ≥6; children with a “complicated” temperament, regardless of the type of phobia with a DMF ≥1; children with a temperament “warm up for a long time” regardless of the type of phobia with a DMF ≥2; at chronic periodontitis – children with a “light” temperament, regardless of the type of phobia with a DMF ≥6; children with a “complicated” temperament and “elementary” phobias with a DMF≥2; “Cryptogenic” phobias with DMF ≥1; children with a temperament “warm up for a long time” regardless of the type of phobia with a DMF ≥1. Thus, the treatment of teeth in the conditions of general anesthesia in children aged 12-18 years provides more radical methods of treatment with the obligatory follow-up consultation of the orthodontist in order to preserve the chewing, articulatory functions and to ensure the full development of the dental apparatus
Для вирішення проблеми вибору методу санації порожнини рота необхідно визначити безпечний проміжок часу виконання стоматологічних маніпуляцій різного ступеня складності та кількість відвідувань. Це надасть можливість сформулювати чіткі показання до проведення санації порожнини рота в умовах загального знеболення з метою мінімізувати ризики виникнення когнітивних дисфункцій на фоні гіпоксичного ураження головного мозку. Мета дослідження: встановити безпечний проміжок часу проведення різних стоматологічних маніпуляцій у дітей шкільного віку на амбулаторному стоматологічному прийомі на основі об’єктивного методу оцінки кисневого насичення головного мозку – церебральної оксиметрії; визначити показання для проведення санації порожнини рота під загальним знеболенням. Стоматологічне обстеження та проведення стоматологічних маніпуляцій різного ступеня складності проведено 102 дітям віком 12-18 років (проліковано 424 зуба) на базі Стоматологічного медичного центра при Національному медичному університеті імені О.О. Богомольця. З метою визначення насичення киснем головного мозку застосовували метод церебральної оксиметрії. Для прогнозу когнітивних змін на фоні органічних порушень головного мозку використовували результати досліджень J. Meixensberger зі співавторами (1998), де головним завданням стоматолога було не допустити зниження показників церебральної оксиметрії більше, ніж 20%. Статистичну обробку отриманих результатів проводили за допомогою програмного пакету Microsoft Office Excel. Встановлено, що час проведення маніпуляцій, пов’язаних з профілактичними заходами, не залежить від виду фобій. У дітей з “легким” темпераментом становить 34’-35’, зі “складним” темпераментом та темпераментом “довго розігрівається” – 30’. У дітей з “легким” темпераментом безпечний проміжок часу проведення маніпуляції, пов’язаної з лікуванням карієсу та його ускладнень, незалежно від типу фобій становить 42’. У дітей з темпераментом “довго розігрівається” безпечний проміжок часу проведення маніпуляції, пов’язаної з лікуванням карієсу та його ускладнень незалежно від типу фобій, становить 37’. У дітей зі “складним” темпераментом безпечний проміжок часу проведення маніпуляції, пов’язаної з лікуванням карієсу та його ускладнень при наявності “елементарних” фобій становить 35’, при наявності “криптогенних” фобій – 30’. Показаннями до проведення санації порожнини рота в умовах загального знеболення при середньому карієсі є – діти з “легким” темпераментом незалежно від типу фобій при КПВ≥8; діти зі “складним” темпераментом та “елементарними” фобіями при КПВ≥2; “криптогенними” фобіями при КПВ≥1; діти з темпераментом “довго розігрівається” незалежно від типу фобій при КПВ≥2; при глибокому карієсі – діти з “легким” темпераментом незалежно від типу фобій при КПВ≥4; діти зі “складним” темпераментом та “елементарними” фобіями при КПВ≥2; “криптогенними” фобіями при КПВ≥1; діти з темпераментом “довго розігрівається” незалежно від типу фобій при КПВ≥1; при хронічному фіброзному пульпіті – діти з “легким” темпераментом незалежно від типу фобій при КПВ≥6; діти із “складним” темпераментом незалежно від типу фобій при КПВ≥1; діти з темпераментом “довго розігрівається” незалежно від типу фобій при КПВ≥2; при хронічному періодонтиті – діти з “легким” темпераментом незалежно від типу фобій при КПВ≥6; діти зі “складним” темпераментом та “елементарними” фобіями при КПВ≥2; “криптогенними” фобіями при КПВ≥1; діти з темпераментом “довго розігрівається” незалежно від типу фобій при КПВ≥1. Таким чином, лікування зубів в умовах загального знеболення у дітей віком 12-18 років передбачає більш радикальні методи лікування з обов’язковою наступною консультацією ортодонта з метою збереження жувальної, артикуляційної функцій та забезпечення повноцінного розвитку зубощелепного апарату
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Mendos, Soviero Vera
    Микроинвазивное лечение кариеса: увеличение спектра терапевтических решений в детской стоматологии [Текст] / Soviero Vera Mendos, Sellos Marianna Canano, dos Santos Marcio Garcia // СтоматологИНФО. - 2013. - № 9. - С. 38-40


MeSH-головна:
ЗУБОВ АТРАВМАТИЧЕСКОЕ ВОССТАНОВИТЕЛЬНОЕ ЛЕЧЕНИЕ -- DENTAL ATRAUMATIC RESTORATIVE TREATMENT (использование, методы, тенденции)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (методы, оборудование)
Дод.точки доступу:
Canano, Sellos Marianna
Garcia, dos Santos Marcio

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ісаєва, Н. С.
    Психологічні особливості надання стоматологічної допомоги пацієнтам дитячого віку [Текст] / Н. С. Ісаєва, І. І. Якубова, Т. В. Решетньов // Новини стоматології. - 2013. - № 2. - С. 16-20. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (психология)
Дод.точки доступу:
Якубова, І. І.
Решетньов, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Адентія як одна з актуальних проблем дитячої стоматології [Текст] / П. І. Ткаченко [та ін.] // СтоматологИНФО. - 2013. - № 4. - С. 44-46


MeSH-головна:
АДЕНТИЯ -- ANODONTIA (диагноз, этиология)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (методы, статистика)
ДЕНТИНОГЕНЕЗ НЕСОВЕРШЕННЫЙ -- DENTINOGENESIS IMPERFECTA (этиология)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Ткаченко, П. І.
Каськова, Л. Ф.
Білоконь, С. О.
Бережна, О. Е.
Білоконь, Н. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Алимский, Л. В.
    О планово-нормативных и качественных показателях в детской стоматологии [Текст] / Л. В. Алимский // Стоматология. - 1999. - Т. 78, № 1. - С. 63-64


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (законодательство и юриспруденция, классификация, методы, организация и управление, стандарты)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Алханишвили, З.
    Особенности стоматологического лечения детей с расстройствами аутистического спектра [Текст] / З. Алханишвили, М. Осипова-Шёнайх // ДентАрт : Журнал о науке и искусстве в стоматологии. - 2013. - № 3. - С. 19-26


Рубрики: Дети

MeSH-головна:
АУТИЗМ -- AUTISTIC DISORDER (классификация, психология)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (психология)
Дод.точки доступу:
Осипова-Шёнайх, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Антонова, А. Л.
    Травма коронки в детской стоматологии: восстановлению подлежит [Текст] / А. Л. Антонова, А. В. Федоров, В. И. Гермаш // СтоматологИНФО. - 2017. - N 11/12. - С. 21-23. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ЗУБОВ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- TOOTH INJURIES (патофизиология, терапия, этиология)
ЗУБА КОРОНКА -- TOOTH CROWN (повреждения)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (методы, стандарты, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (методы, тенденции)
БИОМЕДИЦИНСКИЕ И ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- BIOMEDICAL AND DENTAL MATERIALS (анализ, терапевтическое применение)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Анотація: В статье приводятся данные клинического применения композиционного материала Protemp 4 (ЗМ ESPE) в детской стоматологической практике в качестве материала для восстановления объема и формы коронок фронтальных зубов в результате травматического воздействия
Дод.точки доступу:
Федоров, А. В.
Гермаш, В. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Біденко, Н. В.
    До питання про формування психологічного підходу до дитини під час стоматологічного прийому / Н. В. Біденко, О. І. Остапко, О. І. Коваль // Соврем. стоматология. - 2018. - N 4. - С. 32-35


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (методы, психология)
ДЕТЕЙ ПОВЕДЕНИЕ -- CHILD BEHAVIOR (психология)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Дод.точки доступу:
Остапко, О. І.
Коваль, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Белые пятна озоновой терапии [Текст] // СтоматологИНФО. - 2014. - № 2/3. - С. 52


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (классификация, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ИНФЕКЦИЯ ОДОНТОГЕННАЯ -- FOCAL INFECTION, DENTAL (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
ОЗОН -- OZONE (анализ, терапевтическое применение)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH (методы, статистика, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бельфер, М. Л.
    Околпаченные реставрацией [Текст] / М. Л. Бельфер // СтоматологИНФО. - 2014. - № 4. - С. 17-19


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ПОМОЩЬ ДЕТСКАЯ -- DENTAL CARE FOR CHILDREN (классификация, методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
ЗУБОВ ПЕРЕЛОМЫ -- TOOTH FRACTURES (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
РЕЗЕЦ -- INCISOR (повреждения)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL RESEARCH (методы, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (методы, оборудование, стандарты)
КОРОНКИ ЗУБНЫЕ ИСКУССТВЕННЫЕ -- CROWNS (классификация)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)