Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Стоматологические учебные заведения<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.


   
    100 років стоматологічному факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця [Текст] = 100th birthday of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University / О. А. Канюра [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2020. - N 3. - С. 82-89


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ПРЕПFACULTY, DENTALОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ СТОМАТОЛОГИЧЕСКОГО УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Анотація: У 2020 р. виповнюється 100 років від моменту заснування стоматологічного факультету Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Тому було видано наказ, згідно з яким одонтологічний інститут, створений у 1919 р. в Києві, приєднався до Інституту охорони здоров’я як окремий його факультет. Протягом свого існування факультет двічі (у 1931 і 1945 рр.) реорганізовувався в окремий стоматологічний інститут. У 1955 р. він остаточно трансформувався у стоматологічний факультет Київського медичного інституту імені академіка О. О. Богомольця. Сьогодні на факультеті працюють понад 150 викладачів на профільних кафедрах, з яких 16 докторів наук, 1 член-кореспондент НАМН України, 4 заслужені діячі науки і техніки України, 7 заслужених лікарів України, вчаться понад 1500 студентів-стоматологів з України та інших країн світу. 9 жовтня 2020 р. відбулися урочисті збори з нагоди 100-річчя стоматологічного факультету
The year 2020 marks the 100th anniversary of the Dental faculty of O. Bohomolets National Medical University. In 1920, an order was issued, according to which the odontological institute, created in 1919 in Kyiv, was joined to the Institute of Public Health as its separate faculty. Throughout its existence, the faculty was reorganized twice (in 1931 and 1945) into a separate dental institute. In 1955, it was finally transformed into the dental faculty of the Kyiv Medical Institute named after academician O. Bohomolets. Today, the faculty employs more than 150 teachers in specialized departments, of which 16 are Doctors of Sciences, 1 Corresponding Member of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, 4 Honored workers of science and technology of Ukraine, 7 Honored doctors of Ukraine, more than 1.500 dental students from Ukraine and other countries all over the world study here. On October 9, 2020, a solemn meeting was held to mark the 100th Anniversary of the Dental Faculty
Дод.точки доступу:
Канюра, О. А.
Біденко, Н. В.
Коваль, О. І.
Куц, П. В.
Мельник, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists [Текст] = Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів / A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctors
Для подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Дод.точки доступу:
Bambuliak, A. V.
Kuzniak, N. B.
Lopushniak, L. Ya.
Dmytrenko, R. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Алимский, А. В.
    Одесский НИИ стоматологии и ЦНИИС - вехи взаимодействия и сотрудничества [Текст] / А. В. Алимский // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 95-96. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Стоматологические учебные заведения

   Юбилеи и другие важные события


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Анисимова, Л. В.
    Процедура проведения биоэтической экспертизы научно-исследовательских работ в институте стоматологии АМН Украины [Текст] / Л. В. Анисимова // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 2. - С. 78-80

Рубрики: Научной этики нарушения

   Стоматологические учебные заведения


   Академии и институты


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Безруков, В. М.
    ЦНИИС встречает 40-летие [Текст] / В. М. Безруков // Стоматология. - 2002. - Т. 81, № 5. - С. 4-6


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Борисенко, К. А.
    Из истории Московского государственного медико-стоматологического университета им. А.И. Евдокимова [Текст] / К. А. Борисенко, А. В. Белолапоткова, К. А. Пашков // Стоматология. - 2014. - № 3. - С. 74-76


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (история)
Дод.точки доступу:
Белолапоткова, А. В.
Пашков, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бугорков, И. В.
    Анкетирование и конкурентоспособность государственных стоматологических учреждений [Текст] / И. В. Бугорков // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 97-99. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: Стоматологические учебные заведения

   Анкеты


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Будылина, С. М.
    О преподавании физиологии челюстно-лицевой области на стоматологических факультетах высших медицинских учебных заведений [Текст] / С. М. Будылина // Проблемы стоматологии и нейростоматологии. - 1999. - № 3. - С. 11-13


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Варава, Г. Н.
    История института стоматологии АМН Украины за 80 лет [Текст] / Г. Н. Варава, К. Н. Косенко // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2010. - № 2. - С. 128-136

Рубрики: Академии и институты--ист

   Стоматологические учебные заведения


Дод.точки доступу:
Косенко, К. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Варава, Г. Н.
    Предпосылки и история открытия государственного института зубоврачевания (ГИЗА) в г.Одессе [Текст] / Г. Н. Варава, К. Н. Косенко // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 2. - С. 91-94. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: История медицины

   Академии и институты--ист


   Стоматологические учебные заведения


   Украина


Дод.точки доступу:
Косенко, К. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)