Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 408
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Дацишин П. Т. Визначення домінуючої півкулі як перспективний напрямок розвитку критичного мислення у студентів-медиків/П. Т. Дацишин, С. О. Сучок, Т. М. Хлипняч // Вісник морфології, 2015. т.Т. 21,N № 2.-С.395-397
2.

Дреженкова І. Л. Особливості взаємозв’язків між характеристиками житлово-побутових і соціальних умов життя, режиму добової діяльності та адаптаційних ресурсів організму студентів у залежності від рівня рухової активності/І. Л. Дреженкова, І. В. Сергета // Вісник морфології, 2015. т.Т. 21,N № 2.-С.420-424
3.

Сергета І. В. Гігієнічна оцінка особливостей соціально- і житлово-побутових умов життя студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах медичного профілю/І. В. Сергета, Н. В. Стоян, О. Ю. Панчук // Вісник морфології, 2015. т.Т. 21,N № 2.-С.454-457
4.

Панчук О. Ю. Особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик вищої нервової діяльності організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, та їх прогностичне значення/О. Ю. Панчук // Вісник морфології, 2016. т.Т. 22,N № 1.-С.141-144
5.

Adaptive capabilities of the body and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution/N. V. Stoyan [та ін.] // Вісник морфології, 2023. т.Т. 29,N № 1.-С.25-34
6.

Панчук О. Ю. Особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів/О. Ю. Панчук, С. Ю. Макаров, І. В. Сергета // Вісник морфології, 2017. т.Т. 23,N № 1.-С.65-70
7.

Vergeles T. M. Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process/T. M. Vergeles // Вісник морфології, 2021. т.Т. 27,N № 1.-С.23-31
8.

Макаров С. Ю. Психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу/С. Ю. Макаров // Вісник морфології, 2017. т.Т. 23,N № 2.-С.337-342
9.

Панчук О. Ю. Емпатичні здібності студентів-стоматологів на етапі навчання у вищих медичних навчальних закладах та проблеми їх психогігієнічної та психофізіологічної оцінки у контексті визначення адаптаційних можливостей та морфофункціонального стану їх організму/О. Ю. Панчук, І. В. Cергета, А. В. Шаюк // Вісник морфології, 2016. т.Т. 22,N № 2.-С.283-287
10.

Moroz V. M. Leading factors wich influence the features of the course of the psychophysiological adaptation of students of modern medical education in the dynamics of educational year, and their complex assessment/V. M. Moroz, S. Yu. Makarov // Вісник морфології, 2018. т.Т. 24,N № 2.-С.44-49
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)