Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 411
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Дреженкова, І. Л.
    Особливості взаємозв’язків між характеристиками житлово-побутових і соціальних умов життя, режиму добової діяльності та адаптаційних ресурсів організму студентів у залежності від рівня рухової активності [] / І. Л. Дреженкова, І. В. Сергета // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 420-424. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ДВИЖЕНИЕ -- MOVEMENT (физиология)
СОЦИАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- SOCIAL MEDICINE (тенденции)
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Сергета, І. В.
    Гігієнічна оцінка особливостей соціально- і житлово-побутових умов життя студентів, які навчаються у вищих навчальних закладах медичного профілю [] / І. В. Сергета, Н. В. Стоян, О. Ю. Панчук // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 454-457. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СОЦИАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- SOCIAL MEDICINE
Дод.точки доступу:
Стоян, Н. В.
Панчук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Moroz, V. M.
    Leading factors wich influence the features of the course of the psychophysiological adaptation of students of modern medical education in the dynamics of educational year, and their complex assessment [] = Провідні фактори, які впливають на особливості перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року, та їх комплексна оцінка / V. M. Moroz, S. Yu. Makarov // Вісник морфології. - 2018. - Т. 24, № 2. - P44-49. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
Анотація: The assessment of the peculiarities of the processes of psychophysiological adaptation of students involves the implementation of a comprehensive analysis of a number of indicators of the functional state of the organism and of the personality traits of girls and youth on the basis of the application of methods of statistical analysis, one of the main tools of which is factor analysis. The aim of the work is to determine the leading factors influencing the peculiarities of the course of psychophysiological adaptation of students of modern institutions of higher medical education in the dynamics of the academic year. Determination of the level of development of psychophysiological functions of students was carried out with the use of the licensed computer complex “Efecton Studio”, peculiarities of the person were evaluated on the basis of psychodiagnostic studies, statistical processing of the received materials was carried out using a package of programs of multidimensional statistical analysis “Statistica 6.1” on the basic procedures of factor analysis. It is determined that as the main factors in the analysis of the physiologically-determined correlates of the success of the processes of psychophysiological adaptation, the following factors should be noted: “peculiarities of dynamic efficiency” and “peculiarities of the balance of nervous processes”, as well as at the beginning of the training time, the factor “peculiarities of mobility of nerve processes” and in the end it is a factor “the peculiarities of the mobility of the nervous processes and the speed of the visual-motor reactions”. The main factors that were identified during the analysis of the mentally-determined correlates of the success of the processes of psycho-physiological adaptation are the following factors: “features of temperament and anxiety”, “features of character properties”, “features of the level of subjective control of personality”, “peculiarities aggressive manifestations of personality”, as well as “features of emotional burnout”, which at the beginning of the training period was associated with a number of features of the mechanisms of psychological protection, at the end of it – with a number of features asthenic and depressive states.
Оцінка особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів передбачає здійснення комплексного аналізу цілого ряду показників функціонального стану організму та особливостей особистості дівчат і юнаків на підставі застосування методів статистичного аналізу, одним із основних інструментів якого є факторний аналіз. Метою роботи є визначення провідних факторів, які впливають на особливості перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентів сучасних закладів вищої медичної освіти в динаміці навчального року. Визначення рівня розвитку психофізіологічних функцій студентів проводилось із застосуванням ліцензованого комп’ютерного комплексу “Еffеcton Studio”, особливості особистості оцінювались на підставі психодіагностичних досліджень, статистична обробка отриманих матеріалів здійснювалось із використанням пакету програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” на основні процедур факторного аналізу. Визначено, що як основні фактори під час аналізу фізіологічно-обумовлених корелят успішності перебігу процесів психофізіологічної адаптації, слід відзначити наступні фактори: “особливості динамічної працездатності” і “особливості врівноваженості нервових процесів”, а також на початку часу навчання фактор “особливості рухливості нервових процесів” та наприкінці його – фактор “особливості рухливості нервових процесів і швидкості зорово-моторних реакцій”. Як основні фактори, що були визначені під час аналізу психічно-обумовлених корелят успішності перебігу процесів психофізіологічної адаптації, слід відзначити такі фактори: “особливості темпераменту і тривожності”, “особливості властивостей характеру”, “особливості рівня суб’єктивного контролю особистості”, “особливості агресивних проявів особистості”, а також “особливості емоційного вигорання”, який на початку часу навчання був пов’язаний з особливостями механізмів психологічного захисту, наприкінці його – з показниками астенічного і депресивного станів.
Дод.точки доступу:
Makarov, S. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Панчук, О. Ю.
    Особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик вищої нервової діяльності організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, та їх прогностичне значення [] = Features the relationship between indicators of professional important psychophysiological characteristics of higher nervous activity of students learn the basic dental specialties and its prognostic value / О. Ю. Панчук // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 1. - С. 141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ВЫСШАЯ НЕРВНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HIGHER NERVOUS ACTIVITY (физиология)
Анотація: В ході проведених досліджень визначені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійн означущих характеристик вищої нервової діяльності організму студентів, що засвоюють основні стоматоло гічні спеціальності, виявлено, що найбільша кількість статистично-значущих кореляційних зв’язків між характеристиками вищої нервової діяльності, які відзначають високий рівень психофізіологічної готовності до виконання провідних форм стоматологічної діяльності, властива для таких спеціальностей, як ортодонтія, хірургічна і ортопедична стоматологія, найменша - для таких спеціальностей, як дитяча терапевтична стоматологія і терапевтична стоматологія, встановлено, що найбільш тісні кореляції реєструвались між показниками сили процесів збудження і гальмування, швидкості простої і диференційованої з орово-моторної реакції, витривалості нервової системи, характеристиками основних нервових процесів та стійкості до явищ монотонії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Панчук, О. Ю.
    Особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів [] = Features relationship between indicators of educational academic performance for professional-oriented disciplines and levels of development characteristics of psychophysiological functions and personality traits of students dental and medical faculties / О. Ю. Панчук, С. Ю. Макаров, І. В. Сергета // Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 1. - С. 65-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛИЧНОСТНЫХ КАЧЕСТВ ПРОЕЦИРОВАНИЯ МЕТОДЫ -- PROJECTIVE TECHNIQUES
Анотація: В ході досліджень на підставі використання процедур кореляційного і факторного аналізу визначені особливості взаємозв’язку між показниками навчальної успішності за професійно-орієнтованими дисциплінами та характеристиками рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості студентів стоматологічного (впродовж періоду навчання) і медичного (напередодні екзаменаційних випробувань) факультетів. Встановлено, що рівень навчальної успішності серед студентів стоматологічного факультету відзначається наявністю надзвичайно тісних зв’язків з комплексом показників, які відзначають рівень розвитку психофізіологічних функцій, пов’язаних із функціональним станом вищої нервової діяльності, уваги, зорової сенсорної системи і соматосенсорного аналізатору, а також особливості формування таких особливостей особистості, як властивості тривожності та структури темпераменту, нервово-психічних станів та агресивних проявів особистості, рівень суб’єктивного контролю студентської молоді. Виявлений цілий ряд несприятливих проявів і напередодні проведення екзаменаційних випробувань, зокрема, суттєвий вплив на показники навчальної успішності характеристик найменш конструктивних корелят механізмів психологічного захисту, таких фаз емоційного вигорання, як фази резистентності і виснаження, тривожнісних проявів особистості та астенічного і депресивного станів
Дод.точки доступу:
Макаров, С. Ю.
Сергета, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дацишин, П. Т.
    Визначення домінуючої півкулі як перспективний напрямок розвитку критичного мислення у студентів-медиків [] / П. Т. Дацишин, С. О. Сучок, Т. М. Хлипняч // Вісник морфології. - 2015. - Т. 21, № 2. - С. 395-397. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МОЗГА ГОЛОВНОГО КОРА -- CEREBRAL CORTEX (физиология)
Дод.точки доступу:
Сучок, С. О.
Хлипняч, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Панчук, О. Ю.
    Емпатичні здібності студентів-стоматологів на етапі навчання у вищих медичних навчальних закладах та проблеми їх психогігієнічної та психофізіологічної оцінки у контексті визначення адаптаційних можливостей та морфофункціонального стану їх організму [] = Еmpathic abilities of students-dentists on stage education in higher medical educational institutions and problems of their psychohygienic and psychophysiological assess ment in the context of determining adaptation abilities and morphofunctional state of their organism and levels of professional suitability / О. Ю. Панчук, І. В. Cергета, А. В. Шаюк // Вісник морфології. - 2016. - Т. 22, № 2. - С. 283-287. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (тенденции)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (физиология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: В ході проведених досліджень здійснена психогігієнічна оцінка емпатичних здібності студентів-стоматологів на етапі навчання у медичних вищих навчальних закладах у контексті визначення адаптаційних можливостей та морфофункціонального стану їх організму. Одержані результати визначають той факт, що найвищі за рівнем виражен ня показники сумарних значень емпатичних здібностей спостерігались у студенток і студентів 1 курсу, найнижчі - у студенток 3 курсу і студентів 5 курсів ВМНЗ, тобто впродовж часу перебування у закладі вищої медичної освіти їх величини серед дівчат поступово, проте, в статистично значущій мірі, зменшувались, серед юнаків спочатку також достовірно зменшувались, згодом дещо зростаючи, однак, не досягаючи значень, властивих для вихідного рівня. Аналогічні у переважній більшості випадків дані (за винятком емоційного каналу емпатії у дівчат і раціонального каналу емпатії у юнаків) були властиві і для окремих компонентів емпатичних здібностей студентської молоді
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Шаюк, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Vergeles, T. M.
    Features of educational adaptation of young girls and young boys who are in institutions of higher medical education, using the distance format of the educational process [] = Особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу / T. M. Vergeles // Вісник морфології. - 2021. - Т. 27, № 1. - P23-31. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
АДАПТАЦИЯ БИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, BIOLOGICAL (физиология)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (тенденции)
Анотація: The study of the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys of higher medical education, using the distance format of the educational process, is an important component of research that involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the adaptive resources of their body. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, where 110 students of 1-st and 3-rd courses were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the use of a package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of research the peculiarities of educational adaptation of young girls and young boys who are in the institution of higher medical education during the use of the distance format of the educational process are determined. During the analysis of the peculiarities of educational and, first of all, professionally-oriented education in a higher education institution, it was established that the level of academic success in all taught disciplines (p0.05) and in professionally-oriented subjects, in the distance learning format was higher than during the period of traditional classroom classes. It was found that distance learning helped to increase (p0.05) the level of nervous and emotional stress, and the main problems that arose during training in higher medical education in both options for organizing training and 1-st year and 3-rd year students mostly associated either with a feeling of constant fatigue, or with personal reasons. According to the physiological and hygienic assessment of the correlates of well-being of girls and boys at the end of school days in terms of distance learning format should be considered “bad”, which is primarily due to the growing share of relevant data which is primarily due to the increase in the share of relevant data and a decrease in the share of indicators that marked the state of health as “good”. The indicators regarding the peculiarities of the state of health and functional capabilities of the students’ body should have been considered similar
Вивчення особливостей навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу, є важливим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо ймовірного розвитку негативних зрушень адаптаційних ресурсів їх організму. На підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова, де під наглядом всього періоду спостережень знаходились 110 студентів 1 і 3 курсів. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на основі використання пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Під час дослідження визначені особливості навчальної адаптації дівчат і юнаків, котрі здобувають знання в закладі вищої медичної освіти, під час використання дистанційного формату організації навчального процесу. Аналіз особливостей навчальної і, передусім професійно-орієнтованої, успішності та характеру навчання у закладі вищої медичної освіти встановив, що рівень навчальної успішності як за всіма дисциплінами, що викладались (p0,05), так і за професійно-орієнтованими навчальними предметами, у дистанційному форматі навчання був вищим, ніж впродовж періоду проведення традиційних аудиторних занять. Виявлено, що навчання у дистанційному форматі сприяло підвищенню (p0,05) рівня нервово-емоційного напруження, причому основні проблеми, які виникали в ході навчання у закладі вищої медичної освіти за обох варіантів організації навчання і студенти-першокурсники, і студенти-третьокурсники переважно пов’язували або з почуттям постійної втоми, або з особистісними причинами. Згідно з даними фізіолого-гігієнічної оцінки корелят самопочуття дівчат і юнаків наприкінці навчальних днів за умов дистанційного формату навчальної діяльності слід вважати як “погане”, що, насамперед, обумовлене зростанням питомої ваги відповідних даних та зменшенням частки показників, котрі відзначали самопочуття як “добре”. Подібними слід було вважати і показники щодо особливостей стану здоров’я та функціональних можливостей організму студентів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Макаров, С. Ю.
    Психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу [] = Psychophysiological aspects of the development of anxious, asthenic and depressive manifestations of the personality in the dynamics of educational process / С. Ю. Макаров // Вісник морфології. - 2017. - Т. 23, № 2. - С. 337-342. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (психология)
ДЕПРЕССИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- DEPRESSIVE DISORDER (психология)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
Анотація: Під час проведених досліджень вивчені психофізіологічні аспекти розвитку тривожнісних, астенічних та депресивних проявів особистості студентів-медиків в динаміці навчального процесу Дані, одержані в ході здійснення психофізіологічної оцінки показників, які визначають рівень вираження ситуативної тривожності засвідчували суттєве (р(t)п-к0,05) зростання ступеня вираження її критеріальних показників протягом навчального року. Значно більш стабільний зміст був властивим для показників особистісної тривожності, рівень якої в динаміці досліджуваного періоду хоч і зростав, проте, не набував достовірного характеру (р(t)п-к0,05). Отримані результати засвідчували достатньо високий узагальнений рівень вираження особистісних явищ астенічного стану, а також відзначали їх поступове та неухильне зростання протягом навчального року (р(t)п-к0,01-0,001). Наявність тенденцій подібного характеру підтверджували і дані структурного розподілу показників, що підлягали вивченню. Водночас під час оцінки особливостей змін в динаміці навчання з боку показників депресивного стану, на відміну від попереднього випадку, спостерігалась відсутність виражених тенденції щодо зростання їх величин (р(t)п-к0,05)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Adaptive capabilities of the body and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution [] = Особливості адаптаційних можливостей організму та агресивних проявів особистості сучасних студентів на різних етапах навчання у закладі вищої освіти / N. V. Stoyan [та ін.] // Вісник морфології. - 2023. - Т. 29, № 1. - P25-34. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ПСИХОФИЗИОЛОГИЯ -- PSYCHOPHYSIOLOGY (тенденции)
Анотація: The determination of the subsequent comprehensive assessment of the peculiarities of the course of adaptation processes, which are characteristic of modern student youth who acquire a certain profession, are closely related to the establishment of the regularities of the course of numerous adaptive mechanisms in the plane of implementation of psychophysiological, mental, and socio-psychological adaptation. The purpose of the work is to carry out a comprehensive hygienic assessment of the adaptation capabilities of the organism based on the definition of its social and psychological component and aggressive personality manifestations of modern students at various stages of education in a higher education institution. Scientific studies were conducted using questionnaires by Rogers and Diamond and Bass-Darky. 307 students, including 150 young women and 157 young men, who studied in the first, third and sixth years of the medical faculty were under supervision during the observation period. The analysis of the obtained data involved the application of descriptive statistics procedures based on the application of the statistical analysis program package “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). It was established that the highest level of expression of integral indicators of social and psychological adaptation of students, regardless of the time of study in a higher education institution, is characteristic of the characteristics of adaptation manifestations regarding the desire to dominate and accept others; at the same time, the lowest level of expression is for the characteristics of internality and therefore, determines the presence of pronounced signs of transformations of the adaptive content, which mark the tense course of the processes of social and psychological adaptation of students to the conditions of stay in a medical institution of higher education. It was found that among the overwhelming number of students who were studied, the indicators of aggressive personality manifestations exceed the values typical for normative age-sex indicators. This situation determines the need for the development of methods for a comprehensive assessment of the state of adaptive resources of the body of young men and women studying and scientific substantiation of health-preserving technologies, based on which measures of psychohygienic correction should take the leading place
Визначення комплексної оцінки особливостей перебігу адаптаційних процесів, котрі властиві для сучасної студентської молоді, що здобуває певний фах, тісно пов’язані зі встановленням закономірностей перебігу численних пристосувальних механізмів у площині реалізації психофізіологічної, психічної та соціально-психологічної адаптації. Метою роботи є здійснення комплексної гігієнічної оцінки особливостей адаптаційних можливостей організму на підставі визначення її соціально-психологічної складової та агресивних проявів особистості сучасних студентів на різних етапах навчання у закладі вищої освіти. Наукові дослідження проводили з використанням опитувальників Роджерса і Даймонда та Басса-Дарки. Під наглядом впродовж періоду спостережень знаходились 307 студентів, в тому числі 150 дівчат і 157 юнаків, які навчались на першому, третьому та шостому курсах медичного факультету. Аналіз отриманих даних передбачав застосування процедур описової статистики на підставі застосування пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). Встановлено, що найвищий рівень вираження інтегральних показників соціально-психологічної адаптації студентів, незалежно від часу навчання у закладі вищої освіти, властивий для характеристик адаптаційних проявів щодо прагнення до домінування та прийняття інших; разом із тим, найнижчий рівень вираження – для характеристик інтернальності і, отже, визначає наявність виражених ознак перетворень пристосувального змісту, які відзначають напружений перебіг процесів соціально-психологічної адаптації студентів до умов перебування у медичному закладі вищої освіти. Виявлено, що серед переважної кількості студентів, які досліджувались, показники агресивних проявів особистості перевищують значення, властиві для нормативних віково-статевих показників. Таке становище визначає потребу у розробленні методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму юнаків і дівчат, що навчаються, та наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій, в основі яких провідне місце мають займати заходи психогігієнічної корекції
Дод.точки доступу:
Stoyan, N. V.
Ocheredko, O. M.
Korobchanskyi, V. O.
Bratkova, O. Yu.
Serebrennikova, O. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)