Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 408
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Текст] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Дод.точки доступу:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Поканевич, О. В.
    Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти [Текст] / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 83-87


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ И ТРЕНИНГ -- PHYSICAL EDUCATION AND TRAINING (методы, организация и управление, статистика)
Дод.точки доступу:
Матяш, М. М.
Худенко, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ибрагимли, Х. И.
    Пути совершенствования охраны здоровья студентов [Текст] / Х. И. Ибрагимли, Г. Г. Садыхова, Я. Г. Гаджиева // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2010. - T. 16, № 2. - С. 93-96

Рубрики: Здоровья индивидуального охрана

   Заболеваемость


   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Садыхова, Г. Г.
Гаджиева, Я. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького [Текст] / Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 48-51


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Думанський, Ю. В.
Івнєв, Б. Б.
Первак, М. Б.
Басій, Р. В.
Владзимирський, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Зиновьев, И. П.
    Изучение риска заболевания туберкулезом среди студентов медицинских учебных учреждений [Текст] / И. П. Зиновьев, Н. В. Поздеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2008. - № 8. - С. 22-23

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений

   Туберкулез--эпид--этиол


   Факторы риска


Дод.точки доступу:
Поздеева, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Зиновьев, И. П.
    Студенты учебных медицинских учреждений как самостоятельная группа риска заболевания туберкулезом [Текст] / И. П. Зиновьев, Н. В. Поздеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2007. - № 9. - С. 11-12

Рубрики: Факторы риска

   Туберкулез--диагн


   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Поздеева, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Федчишин, Н. О.
    Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови [Текст] / Н. О. Федчишин // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 113-118


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (классификация, методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Баранова, І. В.
    Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти [Текст] = Motivation to study is a key to the effectiveness of modern medical education / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 55-60


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: У статті проаналізовано зовнішню та внутрішню складові мотивації до навчального процесу у студентів-медиків 5 курсу; розроблено рекомендації щодо вдосконалення викладання предметів у вищих навчальних закладах (ВНЗ) медичного профілю. Наведено аналіз даних психодіагностичних тестів вивчення загальних мотивів навчальної діяльності у вітчизняних та іноземних студентів медичного ВНЗ. Висвітлено основні напрямки педагогічної діяльності, які сприяють зростанню зацікавленості студента та його активної участі у набутті теоретичних знань та практичних навичок. Мотивація до навчання у вітчизняних та іноземних студентів відповідає середньому та високому рівням, бажання стати висококваліфікованим спеціалістом є пріоритетним у набутті знань. Використання новітніх інформаційних технологій, прийомів «ділової гри» та симуляційних центрів дозволяє ефективно підтримувати високий рівень науково-практичної підготовки майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Ільюк, І. А.
Постовітенко, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «гігієна та екологія» [Текст] = Еxperience of implementation of scientific and research work of hygiene and ecology institute into the course of teaching the discipline “hygiene and ecology” / А. М. Антоненко [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 51-54


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У медичній науці в останні роки набули значного розвитку гігієнічні методи, що пов’язані з оцінкою ризику впливу факторів навколишнього середовища на здоров’я людини. Саме тому майбутнім медикам важливо володіти різноманітними методиками оцінки ризику для здоров’я людини. Метою дослідження було поділитися досвідом впровадження результатів науково-дослідної роботи Інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» на базі гігієнічних кафедр НМУ імені О. О. Богомольця. У роботі використано методи аналізу, синтезу та систематизації інформації, статистичні методи. На практичних заняттях з теми «Гігієнічна оцінка потенційного ризику впливу факторів навколишнього середовища на організм людини та здоров’я населення» студенти мають можливість ознайомитись із розробленою нами методикою інтегральної оцінки потенційної небезпеки впливу пестицидів на організм людини при вживанні контамінованої води. Вони вирішують ситуаційні задачі з оцінки та прогнозування ризику шкідливого впливу на організм людини при вживанні контамінованої пестицидами води, дають рекомендації з профілактики такого впливу. Таким чином, ми розробили та впровадили в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» методику інтегральної оцінки ризику для здоров’я людини при вживанні контамінованої пестицидами води. Ознайомлення майбутніх лікарів із сучасними підходами до оцінки шкідливих і небезпечних факторів навколишнього середовища є важливою частиною їх навчання, що виводить його на європейський рівень
Дод.точки доступу:
Антоненко, А. М.
Вавріневич, О. П.
Омельчук, С. Т.
Бардов, В.Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Беденюк, А. Д.
    Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського [Текст] = Features of training and holding student olympiad on surgery in Ternopil state medical university / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 11-14


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
Анотація: У статті розглянуто особливості проведення олімпіади у медичному ВНЗ, аналіз здобутих результатів та перспективи подальшого розвитку. Показано особливості організації та проведення Всеукраїнської студентської олімпіади в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського на прикладі кафедри хірургії. Доведено необхідність застосування комплексного підходу у підготовці студентів. Зокрема, особливу увагу викладачам кафедр необхідно звертати не лише на теоретичну підготовку студентів, а насамперед на вміння розв’язувати конкретні клінічні випадки біля ліжка хворого та під час операційних втручань, добру орієнтацію в топографічній анатомії та оперативній хірургії. Одним із пріоритетних завдань перед учасниками відбору до 2 етапу є відмінна теоретична та практична база для виконання навичок із надання екстре­ної медичної допомоги, оскільки більшість Всеукраїнських олімпіад клінічного спрямування включає в себе вищенаведену ланку невід’ємного багажу знань студента-медика. Проведення відбору студентів для участі у Всеукраїнській олімпіаді з клінічних дисциплін повинно бути багатогранним, а не лише зводитися до відповідей на теоретичні запитання. Вищенаведена підготовка дозволить краще підготувати студентів для майбутньої олімпіади та виховати фахівця високого рівня кваліфікації.
Дод.точки доступу:
Бурак, А. Є.
Гриценко, С. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)