Пошуковий запит: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений -- обуч<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Романюк Л. М. Навчально-практичні центри первинної медико-санітарної допомоги - якісно нова модель первинної ланки системи охорони здоров’я/Л. М. Романюк, О. Н. Литвинова, Н. Є. Федчишин // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, 2012,N № 1.-С.63-67
|
>2.
| Грищук М.І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам/М. І. Грищук // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.27-29
|
>3.
| Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.65-67
|
>4.
| Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І.Я. Горбачевського/Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк // Медична освіта, 2012,N № 1.-С.68-72
|
>5.
| Функциональная морфология кожи: от основ гистологии к проблемам дерматологии/Э. Ф. Баринов [и др.] // Український журнал дерматології, венерології, косметології, 2012,N № 1.-С.48-52
|
>6.
| Самотовка О. Л. Вивчення проблем об’єктивного оцінювання успішності студентів за Болонською системою на прикладі результатів вивчення біостатистики/О. Л. Самотовка // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України, 2012,N № 4.-С.76-80
|
>7.
| Левицький П.Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій /П. Р. Левицький // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.49-51
|
>8.
| Ничик Н.А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти?/Н. А. Ничик // Медична освіта, 2012,N № 3.-С.64-65
|
>9.
| Бойчук Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.57-58
|
>10.
| Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.49-51
|
>11.
| Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/О. В. Швидкий, К. М. Тарасенко, О. А. Хадикіна // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.98-101
|
>12.
| Лісовий В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.80-82
|
>13.
| Вовк К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.35-36
|
>14.
| Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.32-34
|
>15.
| Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.31-36
|
>16.
| Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/О. В. Олійник, А. Р. Вайда, А. Я. Господарський // Медична освіта, 2011,N № 1.-С.69-70
|
>17.
| Запорожан В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов // Медична освіта, 2011,N № 2.-С.108-113
|
>18.
| Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання/І. М. Лучко, І. В. Ємельяненко, Н. М. Воронич-Семченко // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.60-62
|
>19.
| Унгурян Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця/Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко // Медична освіта, 2011,N № 4.-С.41-43
|
>20.
| Иващенко С.Н. Комплектование групп в медицинских и спортивных учебных заведениях на основе анализа показателей способности студентов к восприятию и обработке информации/С. Н. Иващенко // Лікарська справа, 2011,N № 7/8.-С.121-124
|
|
|