Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты медицинских учебных заведений -- обуч<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Шушляпин О. И. Оценка творческого исполнения (продуктивные знания) в противовес репродуктивному накоплению информации в медицинских вузах. (Обучающе-воспитательный и наставническо-предсказательные коммуникации и их управление: взгляд изнутри)/О. И. Шушляпин // Журнал практичного лікаря, 2003,N № 6.-С.63-64
2.

Шушляпин О. И. Новые шаги к повышению научно-исследовательской и медицинской, биологической и психологической грамотности студентов медицинских вузов: методологические и методические подходы/О. И. Шушляпин // Журнал практичного лікаря, 2003,N № 6.-С.61-62
3.

Черкасов С. В. Формування особистості лікаря. Поєднання загальноосвітньої підготовки з професійним вихованням студентів-медиків/С. В. Черкасов // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2005. т.Т. 9,N № 1.-С.49-51
4.

Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/І. О. Гіленко [та ін.] // Медична освіта, 2006,N № 4.-С.39-42
5.

Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.64-66
6.

Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, М. І. Мізюк // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.56-57
7.

Ідея патріотизму в роботі викладача медичного Вузу/І. О. Гіленко [та ін.] // Медична освіта, 2007,N № 4.-С.7-10
8.

Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/М. І. Яблучанський, О. Ю. Бичкова, О. С. Проценко // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.69-70
9.

Радченко О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/О. М. Радченко // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.28-30
10.

Жмурський С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець // Медична освіта, 2007,N № 1.-С.20-21
11.

Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/І. Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.30-32
12.

Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/І. Р. Мисула, В. П. Марценюк, Г. Я. Загричук // Медична освіта, 2007,N № 2.-С.27-30
13.

Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/М. І. Швед [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.21-24
14.

Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/І. А. Прокоп, М. І. Бобак // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.32-34
15.

Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.39-41
16.

Чекман І. Викладання основних принципів доклінічних і клінічних випробувань лікарських засобів студентам медичного вузу/І. Чекман, Н. Горчакова, О. Рибак // Вісник фармакології та фармації, 2008,N № 1.-С.58-61
17.

Жмурський С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.13-16
18.

Святенко Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/Т. В. Святенко // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.16-20
19.

Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.25-27.
20.

Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.55-57.
 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)