Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты стоматологических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.


    Андерсон, М. Т.
    Лейпцизький університет у тривимірному колірному просторі зубів. Основи візуального та цифрового визначення кольору зубів під час курсу для студентів / М. Т. Андерсон // Новини стоматології. - 2017. - N 4. - С. 26-29


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗУБНАЯ ЭМАЛЬ -- DENTAL ENAMEL (ультрасонография)
ЦВЕТА ВОСПРИЯТИЕ -- COLOR PERCEPTION
Анотація: Запропоновано повний теоретичний і практичний пакет тривимірного колірного простору зуба. Цифрове визначення кольору зуба відповідає сучасним тенденціям і є актуальним для майбутніх стоматологів.
Предложен полный теоретический и практический пакет трехмерного цветового пространства зуба. Цифровое определение цвета зуба соответствует современным тенденциям и является актуальным для будущих стоматологов.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету [Текст] = Features of teaching section "Endodontist diseases" within the course "Therapeutic dentistry" for 3rd year students of faculty of dentistry / Г. В. Стойкевич [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 98-100


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Дод.точки доступу:
Стойкевич, Г. В.
Лебідь, О. І.
Погорецька, Х. В.
Дуда, К. М.
Пацкань, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету [Текст] = Features of teaching section “Endodontist diseases” within the course “Therapeutic dentistry” for 3rd year students of faculty of dentistry / Г. В. Стойкевич [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Анотація: Мета роботи – формування у студентів індивідуального підходу до кожного пацієнта, лікарського мислення, мотивації щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань
Основна частина. У статті подано особливості методики викладання розділу “Періодонтит” у курсі “Терапевтична стомато­логія” студентам, які навчаються на стоматологічному факультеті, з урахуванням вимог кредитно-трансферної системи навчання. Стаття розкриває проблему підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на профільних клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах. Поєднання теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватись на реальних пацієнтах з відповідною клінічною ситуацією дає можливість закріпити знання і готувати компетентних майбутніх лікарів з дисципліни “Стоматологія”
Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу “Періодонтит” для студентів третього курсу стоматологічного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя, яке дасть можливість готувати кваліфікованих лікарів-стоматологів
Дод.точки доступу:
Стойкевич, Г. В.
Лебідь, О. І.
Погорецька, Х. В.
Дуда, К. М.
Пацкань, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ [Текст] = The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution / С. А. Колодій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение)
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Дод.точки доступу:
Колодій, С. А.
Кордон, Ю. В.
Назарчук, О. А.
Осадчук, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Механизм формирования профессиональных навыков студентов стоматологического факультета [Текст] / С. И. Бойцанюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 2. - С. 16-18


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Терапевтична стоматологія є дисципліною мануальною, тому під час підготовки майбутнього лікаря-стоматолога разом із теоретичними знаннями важливо оволодіти практичними навичками. Викладачі й адміністрація стоматологічного факультету Тернопільського державного медичного університету докладають зусиль для забезпечення оптимальних умов проведення цього виду навчальної діяльності студентів.
Терапевтическая стоматология является дисциплиной мануальной, поэтому при подготовке будущего врача-стоматолога наряду с теоретическими знаниями важно овладеть практическими навыками. Преподаватели и администрация стоматологического факультета Тернопольского государственного медицинского университета прилагают усилия для обеспечения оптимальных условий проведения этого вида учебной деятельности студентов.
Дод.точки доступу:
Бойцанюк, С. И.
Чорний, Н. В.
Зализняк, М. С.
Манащук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Луцкая, І. К.
    Навчання лікарів-стоматологів роботи тканинним тримером для формування ясен навколо дентального імплантату [Текст] = Training of Dentists Work with a Tissue Trimmer for the Formation of the Gums Around the Dental Implant / І. К. Луцкая, Т. Л. Шевела, О. Г. Зіновенко // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 2. - С. 36-39 : кольор. фот. - Бібліогр.: с. 39 (9 назв)


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИМПЛАНТАТЫ -- DENTAL IMPLANTS
ДЕСНЫ -- GINGIVA
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Шевела, Т. Л.
Зіновенко, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] = Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy / В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 74-77


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
Ганчо, О. В.
Боброва, Н. О.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Хопта, Р. М.
    Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету [Текст] / Р. М. Хопта // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Т. 23, № 1. - С. 101-102. - Библиогр.: с. 102


MeSH-головна:
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы, обучение, организация и управление)
(методы, организация и управление, этика)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Симоненко, Г. Г.
    Особливості нейропсихологічного статусу у студентів-медиків з клінічними виявами автономних дисфункцій [Текст] / Г. Г. Симоненко // Український неврологічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 89-92


MeSH-головна:
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES (диагностика, психология)
НЕЙРОПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- NEUROPSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты)
ПСИХИЧЕСКОГО СТАТУСА ШКАЛА -- MENTAL STATUS SCHEDULE (стандарты)
MMPI ТЕСТ -- MMPI (стандарты)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Петрушанко, Т. О.
    Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Текст] / Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы)
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE (обучение)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Дод.точки доступу:
Островська, Л. Й.
Попович, І. Ю.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

11.


   
    Організація і проведення самостійної роботи студентів II курсу з виконанням мультимедійних презентацій при вивченні предмета "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" [Текст] / О. В. Базалицька [и др.] // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 100-102. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Кл.слова (ненормовані):
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ ВУЗОВ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ
Дод.точки доступу:
Базалицька, О. В.
Костюк, І. Р.
Мельничук, Г. М.
Шовкова, Н. І.
Білищук, М. В.
Черепюк, О. М.
Кошкін, О. Є.
Олійник, Р. П.
Старченко, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Мороз, В. М.
    Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти [Текст] = Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Петрушанко, Т. О.
    Значення фантомних занять у формуванні практичних навичок майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.2). - С. 94-97. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Островська, Л. Й.
Попович, І. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Махлинець, Н. П.
    Вимоги до формування практичних навичок у студентів стоматологічного факультету за умов навчання за кредитно-модульною системою [Текст] / Н. П. Махлинець // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 103-106. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Кл.слова (ненормовані):
ПРАКТИЧЕСКИЕ ЗАНЯТИЯ -- КРЕДИТНО-МОДУЛЬНАЯ СИСТЕМА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Іленко, Н. М.
    Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Н. М. Іленко, О. М. Бойченко // Укр. стоматол. альманах. - 2018. - № 1. - С. 91-92. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Любарець, С. Ф.
    Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення [Текст] / С. Ф. Любарець // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (организация и управление)
Анотація: Актуальним питанням сьогодення є моделювання багатофункціонального середовища в освітньому просторі, зокрема шляхом впровадження дистанційного навчання (Наказ МОН України № 466 від 25.04.2013). Керівництво закладу вищої освіту “Національний медичний університет (НМУ) імені О.О. Богомольця” приділяє значну увагу питанню розробки та впровадження сучасних підходів до дистанційного навчання. Мета: Проаналізувати особливості впровадження дистанційного навчання студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології та профілактики стоматологічних захворювань НМУ в умовах сьогодення (пандемії, воєнний стан)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Біденко, Н. В.
    Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого [Текст] / Н. В. Біденко, О. І. Остапко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
спілкування з дітьми -- вміння спілкуватися -- відчуття колегіальності
Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності
Дод.точки доступу:
Остапко, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Годованець, О. І.
    Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] = The significance of the student scientific circuit in the training of future dentists / О. І. Годованець, Т. Б. Мандзюк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Лікар – це людина, якій необхідно постійно розвиватися, вивчати нові методи діагностики та лікування різноманітних захворювань. Під час навчання у вищих медичних навчальних закладах студенти займаються вивченням теоретичних основ обраної спеціальності та відпрацюванням практичних навичок. Для тих студентів, які мають бажання опанувати навики проведення наукових досліджень, брати участь у студентський олімпіадах, конференціях, конгресах, а також удосконалювати практичні навички створюються студентські наукові гуртки. Наш досвід показує, що студенти, які під час навчання беруть участь у студентських наукових гуртках, краще володіють теоретичними знаннями, високим рівним практичних навичок, мають розвинене клінічне мислення, легко знаходять шляхи комунікації зі своїми пацієнтами та з їхніми батьками, а також досить часто поєднують своє професійне майбутнє не тільки з практичною охороною здоров’я, а й із розвитком сучасної стоматологічної науки
A doctor is a person who needs to constantly develop, learn new methods of diagnosis and treatment of various diseases. While studying at higher medical educational institutions, students study the theoretical foundations of the chosen specialty and practice practical skills. Student scientific circles are created for students who want to master the skills of scientific research, participate in student competitions, conferences, congresses, as well as improve practical skills. Our experience shows that students who participate in student research groups have better theoretical knowledge, high level of practical skills, have developed clinical thinking, easily find ways to communicate with their patients and their parents, and often combine their professional future not only with practical health care, but also with the development of modern dental science
Дод.точки доступу:
Мандзюк, Т. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Оцінка ефективності застосування відеоконтенту при формуванні професійних навичок майбутнього лікаря-стоматолога [Текст] = Effectiveness evaluation of the use of video content to develop professional skills of the future dentist / Л. Ф. Курдиш [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 608-612. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
УЧЕБНЫЕ ФИЛЬМЫ И ВИДЕО -- INSTRUCTIONAL FILMS AND VIDEOS
Анотація: Застосування відеотехнологій під час проведення практичних занять є невід’ємною частиною навчання студентів-стоматологів. Метою нашого дослідження є оцінка ефективності застосування відеоконтенту при формуванні професійних навичок у студентів стоматологічного факультету. У дослідженні взяли участь студенти 2-х академічних груп стоматологічного факультету. В 1-й групі (основній) заняття проводилось із залученням інтерактивних відеофільмів, в 2-й групі (порівняльній) – за традиційною методикою. Для досягнення поставленої мети дослідження були розроблені анкети для визначення коефіцієнта самооцінювання та чеклисти для виявлення коефіцієнта практичних умінь. Оцінку отриманих результатів проводили безпосередньо після опрацювання теми на 4 курсі та під час проходження субординатури. Статистична обробка проведена з використанням комп’ютерних програм “Statistica 6.1” та Microsoft® Excel 2017. Отримані результати показали, що рівень опанування практичних навичок і вмінь в основній групі за досліджуваними показниками достовірно вищий (p0,05) від результатів групи порівняння, що свідчить про високу ефективність застосування відеороликів в освітньому процесі та може розглядатись як альтернатива в умовах карантину та воєнного стану, а також використовуватись для самостійної позааудиторної підготовки студентів і при інтерактивному спілкуванні з викладачем. Перспективою подальших досліджень є створення електронної бази відеоматеріалів за темами занять, опанування та залучення в педагогічний процес інших сучасних інтерактивних технологій викладання з метою підвищення якості підготовки майбутніх лікарів-стоматологів
The use of video technologies during practical classes is an integral part of the education of dental students. The aim of our study is to evaluate the effectiveness of the use of video content for developing professional skills among students of the Faculty of Dentistry. Students of two academic groups took part in the study. In the 1st group (main) the class was carried out with the involvement of interactive video films, in the 2nd group (comparative) – according to the traditional method. To achieve the goal of the study, questionnaires were developed for determining the coefficient of self-assessment and checklists for evaluating the coefficient of practical skills. Assessment of the obtained results was performed immediately after studying the topic in the fourth course and during subintership. Statistical processing was carried out using the computer programs “Statistica 6.1” and Microsoft® Excel 2017. The obtained results showed that the level of mastery of practical skills and abilities in the main group is significantly higher (p0.05) than the results of the comparison group. This indicates the high efficiency of the use of videos in the educational process and can be considered as an alternative in quarantine and martial law conditions, as well as be used for independent extracurricular work in training of students and interactive communication with the teacher. The prospect of further research is the creation of an electronic database of video materials on the topics of classes, mastering and involving other modern interactive teaching technologies in the pedagogical process in order to improve the quality of training of future dentists
Дод.точки доступу:
Курдиш, Л. Ф.
Горай, М. А.
Гаджула, Н. Г.
Мунтян, О. В.
Побережна, Г. М.
Мунтян, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків [Текст] = Quality criteria for educational and methodological provision at the department of therapeutic dentistry of the faculty of dentistry in preparing future practitioners / В. М. Батіг [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 127-132. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: У статті велика увага приділена методичному забезпеченню навчального процесу, а саме створенню комплексу навчально-методичних матеріалів та стоматологічного устаткування для проведення практичних маніпуляцій для студентів та лікарів - інтернів зі спеціальності «стоматологія» згідно з новітніми системами навчання під час воєнного стану. Мета дослідження – удосконалити підготовку кваліфікованих спеціалістів, які мають високу фундаментальну, загальномедичну та професійну підготовку як з теоретичних, так і з практичних навичок роботи. Матеріал і методи. Для викладачів вищої школи постає низка важливих завдань: методологія створення освітніх програм, розробка комплексу навчально-методичних матеріалів з дисципліни, впровадження індивідуального психологічного підходу до кожного здобувача освіти. Результати. Навчально-методичне забезпечення представляє сукупність матеріалів у друкованому та в електронному вигляді. У свою чергу, навчальними матеріалами може бути інформація (мультимедійні презентації, навчальні відеофільми, комп’ютерні навчальні програми та ін.), яка систематизована відповідно до мети навчальної дисципліни або основної освітньої програми, представленої у формі, зручної для використання в навчальному процесі [3, 4]. Для успішного оволодіння дисципліни студентами зі спеціальності «стоматологія» та оптимізації навчального процесу створено комплекс навчально-методичних матеріалів, який включав етапи: I. Розробка робочої програми з дисципліни «терапевтична стоматологія» від 2020 року, яка входить до навчального плану з підготовки відповідної спеціальності, на основі типової навчальної програми. II. Підготовка теоретичного матеріалу з дисципліни згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, методики проведення практичних занять, дидактичних і контрольних матеріалів: • комплекти теоретичних питань, тестів та ситуаційних завдань з дисципліни за темами; • структурно-логічні схеми змісту тем, розділів, змістовних модулів; • табличний фонд за темами; • банк інструктивно-нормативних документів; • мультимедійні презентації лекцій; • комплект модульних білетів; • критерії оцінки знань та вмінь студентів з дисципліни; • перелік забезпеченості навчальної дисципліни літературою, список наукових джерел літератури, з використанням інформаційних ресурсів Інтернету; • банк навчально-методичних матеріалів на веб-сторінці кафедри. III. Систематизація, структурування та оформлення навчального матеріалу. IV. Апробація та коректування матеріалів. V. Тиражування матеріалів у друкованому або електронному варіанті: • вимоги для студентів зі спеціальності «стоматологія» згідно з робочою програмою; • методичні розробки лекційного курсу для викладачів;• курс лекцій з «терапевтичної стоматології» для студентів; • методичні розробки для практичних занять для викладачів; • методичні вказівки для студентів для практичних занять; • протоколи для практичних занять; • збірник тестових завдань із дисципліни для контролю знань на практичних заняттях; • методичні розробки для самостійної позааудиторної роботи студентів; • збірник тестових завдань для самостійної позааудиторної роботи. Висновок. Створений комплекс навчально-методичних матеріалів та їх структурування, з позиції логіки пізнавальної діяльності майбутніх спеціалістів, допоможе набути знання з означеної дисципліни та буде сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності
The article deals with the methodological provision of the educational process, namely the creation of a complex of educational and methodological materials and dental equipment for students and interns when conducting practical manipulations in the specialty "Dentistry" according to the latest training systems during martial law. Aim. The main task of the faculty of dentistry is to train highly qualified specialists who possess high fundamental, general medical, and professional preparation in theoretical and practical skills. Material and methods. Therefore, higher education teachers face a number of essential tasks such as methodology for educational program development, designing a set of teaching and learning materials in the discipline, and implementing individual psychological approaches to each student. Results. Educational and methodological provision is a set of materials in printed and electronic form. In turn, teaching materials can be information (multimedia presentations, training videos, computer training programs, etc.), which is systematized by the purpose of the discipline or standard education program, presented in a form convenient for use in the educational process [3,4]. For successful mastery of the discipline by students in the specialty “Dentistry” and optimization of the educational process, a set of academic and methodological materials have been developed, which included the following stages: I. Development of a syllabus on the discipline "Therapeutic Dentistry" from 2020, which is included in the curriculum for training the relevant specialty, based on the standard educational program. II. Preparation of theoretical material on the discipline in accordance with the requirements of educational qualification characteristics and educational and professional programs for training specialists, methods of conducting practical classes, didactic and control materials: - sets of theoretical questions, tests and case studies on the discipline by the topic; - structural and logical schemes of the content arranged by topics, sections, and structural modules; - sets of tables on topics; - database of instructional and regulatory documents; - multimedia presentations of lectures; - a set of examination cards; - criteria for assessing students' knowledge and skills on the discipline; - a list of the availability of literature for the discipline, a list of scientific literature sources, and information resources from the Internet; - database of teaching and learning materials on the department's website. III. Systematization, structuring and design of educational materials. IV. Approbation and correction of materials. V. Replication of materials in printed or electronic form: - requirements for students in the specialty "Dentistry" according to the syllabus; - methodological guidelines of the lecture course for teachers; - a course of lectures on "Therapeutic Dentistry" for students; - methodological guidelines of practical classes for teachers; - methodical instructions of practical classes for students; - protocols for practical classes; - a collection of test tasks on the discipline developed for knowledge control in practical classes; - methodological guidelines for self-study work of students; - a collection of test tasks for self-study work. Conclusion. The complex of educational and methodological materials and their structuring, from the standpoint of the logic of cognitive activity of future specialists, will help acquire knowledge in this discipline and contribute to their qualified application by the future doctor in practical activities
Дод.точки доступу:
Батіг, В. М.
Митченок, О. В.
Митченок, М. П.
Глущенко, Т. А.
Батіг, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)