Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты стоматологических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.


    Івченко, Н. А.
    Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання [Текст] / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 54-55

Рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений

   Образование медицинское, преддипломное--кадры--тенденции


Дод.точки доступу:
Пасечнік, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мороз, В. М.
    Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти [Текст] = Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Лабій, Ю. А.
    Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів [Текст] = The improvement of lecturing material methods for foreign students / Ю. А. Лабій // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 18-21


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Анотація: Мета роботи – оцінити переваги лекцій та методи вдосконалення подачі навчального матеріалу для іноземних студентів. Основна частина. У статті викладені найпоширеніші методи вдосконалення подачі лекційного матеріалу, насамперед для іноземних студентів. Описано основні переваги вербальних методів представлення навчального матеріалу над візуальними, дискусійне викладання основних проблемних питань, створення авторських комп’ютерних анімаційних презентацій лекцій. Перспективним напрямком у розвитку лекційного матеріалу вважається використання відеоматеріалів. Висновок. Використання та постійне оновлення навчально-методичних матеріалів, відеоматеріалів, фотогалереї та ілюстрацій англійською мовою дозволяє викладачеві застосовувати більш ефективні, оптимальні методи і прийоми роботи під час лекцій з англомовними студентами
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів [Текст] = А modern model of masters’ in dentistry professional training / Я. А. Кульбашна [та ін.] // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 45-49


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті доведено, що система професійної підготовки магістрів-стоматологів в Україні не відповідає достатньою мірою міжнародним вимогам і регламентованим Національною рамкою кваліфікацій рівням освіти. Водночас оновлений галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» (2019) містить низку суперечливих положень, зокрема: наявність освітньо-професійної і освітньо-наукової (на вибір ЗВО) програм підготовки з різним об’ємом кредитів (300 і 360 відповідно)
Обґрунтовано необхідність імплементації у модель процесу професійної підготовки магістрів-стоматологів рівнів молодшого бакалавра – асистента стоматолога, бакалавра – одонтолога-гігієніста і магістра – лікаря-стоматолога. Це дасть змогу студентам закладів вищої стоматологічної освіти розпочати практичну діяльність з молодших курсів, що сприятиме підвищенню рівня їх професійної компетентності і відновленню профілактичної складової стоматологічної допомоги населенню України. Для забезпечення відповідності стоматологічної освіти в Україні вимогам ВФМО у частині обсягу навчального навантаження і необхідності посилити її практичну складову доведено доцільність продовжити термін професійної підготовки магістрів до 6 років з останнім – практично-орієнтованим роком навчання. Розроблена модель професійної підготовки магістрів-стоматологів відповідно до Національної рамки кваліфікацій і вимог Всесвітньої федерації медичної освіти
Дод.точки доступу:
Кульбашна, Я. А.
Маланчук, В. О.
Нагірний, Я. П.
Скрипник, І. Л.
Захарова, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Тимофеев, А. А.
    Студент с точки зрения преподавателя высшего учебного заведения / А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, М. А. Ярифа // Современная стоматология. - 2012. - № 1. - С. 121-126

Рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений

Дод.точки доступу:
Ушко, Н. А.
Ярифа, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Стратификация стоматологического образования по методу Vаnini [Текст] // СтоматологИНФО. - 2014. - № 7/8. - С. 2-3


MeSH-головна:
ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL (история)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS (анализ, стандарты, терапевтическое применение)
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION (использование, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Стан здоров’я студентів стоматологічного факультету КМУ УАНМ [Текст] / А. М. Зволінська [и др.] // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2014. - № 1. - С. 8-13. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Дод.точки доступу:
Зволінська, А. М.
Бабаскін, Ю. І.
Яворська, М. М.
Свєтлая, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Улитовский, С. Б.
    Сравнительные исследования очищающего действия мануальных и батареечных зубных щеток на примере изменения состояния гигиены полости рта студентов [Текст] / С. Б. Улитовский, О. В. Калинина // Новое в стоматологии. - 2006. - № 1(133). - С. 56-58

Рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений

   Ротовой полости гигиена


Дод.точки доступу:
Калинина, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Сторожева, М. В.
    Современные педагогические технологии в оптимизации обучения студентов стоматологического факультета [Текст] / М. В. Сторожева, С. Н. Григоров, Л. П. Рекова // Український стоматологічний альманах : Наук.-практ. реценз. журн. - 2015. - № 4. - С. 76-78. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Григоров, С. Н.
Рекова, Л. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Посоленик, Л. Я.
    Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога [Текст] = Student’s independent work as the basis of education of the future dentist / Л. Я. Посоленик // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 68-73


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: В умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг провідним фактором, який впливає на розвиток вищої медичної освіти в Україні, є вдосконалення якості підготовки лікарів. Основним його завданням є підготовка фахівців, спроможних успішно конкурувати на вітчизняному та європейському ринку послуг. Інтеграція до європейського науково-освітнього простору спонукає до впровадження новітніх норм і стандартів в освітній процес України та орієнтує заклади вищої освіти на високо мотивовану особу, що прагне саморозвитку, здатну самостійно поповнювати й оновлювати знання, вести самостійний пошук додаткового матеріалу, творчо ставитися до виконання навчальних завдань
In the conditions of growing competition in the market of educational services, the leading factor influencing the development of higher medical education in Ukraine is the improvement of the quality of doctors’ training. Its main task is to train professionals who can compete successfully in the domestic and European services market. Integration into the European scientific and educational space encourages the introduction of the latest norms and standards in the educational process of Ukraine and orients higher education institutions to a highly motivated person seeking self-development, able to replenish and update knowledge, search for additional material, creative approach to learning tasks
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Каюкова, В. Д.
    Роль самостійної роботи в організації навчального процессу [Текст] / В. Д. Каюкова // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 126-127


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу [Текст] / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 11-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Показано доцільність використання студентами робочого зошита на практичних заняттях за методикою «єдиного дня». Виконання практичного завдання на занятті вимагає грамотного оформлення та запису своєї роботи
Друкований робочий зошит складається з 15 занять, кожне з яких містить тему, запитання для підготовки, власне практичну роботу і висновки. Завдання, які виносяться на практичну роботу, відповідають тим, які є у методичних вказівках до практичних завдань для студентів. Основними перевагами робочого зошита є краще засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманих у процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність. Зручний формат зошита надає можливість значно підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Самойленко, А. В.
    Развитие коммуникативной компетенции на производственной практике студентов стоматологического факультета [Текст] / А. В. Самойленко, В. Ю. Орищенко, Т. Н. Стрельченя // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 5. - С. 115-117. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Дод.точки доступу:
Орищенко, В. Ю.
Стрельченя, Т. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гутор, Н. С.
    Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 138-139


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
Дод.точки доступу:
Бойків, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Панчук, О. Ю.
    Процедури кластерного аналізу та їх місце у процесі створення професіограм спеціальностей стоматологічного профілю відповідно до особливостей функціонального стану сенсорних систем організму [Текст] = Cluster analysis procedures and their place in the process of creation professiograms of dental specialties under functional features of sensory systems of the organism / О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 183-186. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL
ЛИЧНОСТНЫЕ ТЕСТЫ -- PERSONALITY TESTS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
Кл.слова (ненормовані):
Профессиограмма -- Психофизиограмма
Анотація: Одержані в ході проведених досліджень результати засвідчують той факт, що процедури кластерного аналізу, поряд із процедурами описової статистики та кореляційного і факторного аналізу, мають займати одне і з провідних місць у процесі створення як професіограм основних спеціальностей стоматологічного профілю, так і таких їх провідних складових, як психофізіограми та психограми. Запропонований підхід має великі перспективи як у разі визначення місця в структурі професіограм провідних показників функціонального стану сенсорних систем організму, так і цілого ряду інших критеріальних характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості сучасної студентської молоді. Виявлені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик функціонального стану сенсорних систем організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, мають незаперечне прогностичне значення та вимагають урахування в подальшому під час розроблення здоров’язберігаючих технологій у вищих навчальних закладах
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Глазунов, О. А.
    Применение инновационных технологий в педагогическом процессе кафедры стоматологии ФПО ГУ "ДМА МЗ Украины" [Текст] / О. А. Глазунов, В. И. Фесенко // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 86-88. - Библиогр.: с. 87-88


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Фесенко, В. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти [Текст] = Training of future dentists in the context of higher education reform / Н. С. Гутор [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 74-78


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Робота науково-педагогічних працівників кафедр з підготовки лікарів-стоматологів у світлі змін законодавства є актуальним завданням сьогодення. Підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників шляхом їх участі у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо здійснюється відповідно до річного плану підвищення кваліфікації закладу освіти. Метою викладачів стоматологічного факультету є підготовка до проведення структурованого практичного (клінічного) іспиту як складової ЄДКІ з урахуванням вимог Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня зі стоматології, зокрема переліку лабораторних та інструментальних методів дослідження, медичних і стоматологічних маніпуляцій. Науковці намагаються викристалізувати у студентів особистості, таланти, інтелектуальні творчі та фізичні здібності, виховати відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору на користь держави України. Отримання якісної освіти спрямоване на високий рівень підготовки фахівців з надання стоматологічної допомоги. Теоретичні знання та практичні навички лікар здатний застосувати у своїй практичній діяльності. Сучасний фахівець повинен відповідати конкурентним умовам сьогодення. На підставі постанови про безперервний професійний розвиток лікарів брати активну участь у тематичних курсах, курсах підвищення кваліфікації, майстер-класах, зʼїздах, конференціях, конгресах та проходити атестацію лікарів
Дод.точки доступу:
Гутор, Н. С.
Авдєєв, О. В.
Міц, І. Р.
Бойків, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Оценка стоматологического статуса у студентов ІІ и ІІІ курсов стоматологического факультета НГМА [Текст] / Л. Н. Казарина, Л. В. Вдовина, Е. В. Кондюрова // Клиническая стоматология : Науч.-практ. журн. - 2012. - № 1. - С. 70-72. - Библиогр.: с.72

Рубрики: Зубные болезни--диагн

   Студенты стоматологических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Казарина, Л. Н.
Вдовина, Л. В.
Кондюрова, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Оцінка ефективності проведення санітарно-просвітницької роботи для дітей різних вікових груп [Текст] = Evaluation of sanitary and educational work efficiency with children of various age groups / Н. І. Шовкова [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 1. - С. 77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, тенденции)
ДЕТИ -- CHILD
САНИТАРНОЕ ПРОСВЕЩЕНИЕ -- HEALTH EDUCATION (использование, методы, организация и управление)
Анотація: Студентами 3 курсу стоматологічного факультету Івано-Франківського національного медичного університету було розроблено анкету та проведено анкетування у 130 дітей, із них: 30 – дошкільного віку (5-6 років), 70 – молодшого шкільного (7-8 років) та 30 – старшого шкільного віку (12-13 років) до та через три місяці після проведення уроку здоров’я. Оцінювали знання дітей по догляду за ротовою порожниною, щодо вибору засобів гігієни та раціонального харчування перед гігієнічним навчанням та після нього. Для дошкільнят урок здоров’я проводився у формі театрального дійства (казки), для молодшої шкільної групи у формі інтерактивної гри та для старшої шкільної – у формі лекції з мультимедійною презентацією. Результати дослідження свідчать про ефективність проведення уроків здоров’я у дитячих колективах. Як дошкільнята, так і школярі засвоїли нові знання про можливість зменшення впливу факторів ризику виникнення стоматологічних захворювань і сформували стійку мотивацію до необхідності гігієни ротової порожнини
Дод.точки доступу:
Шовкова, Н. І.
Костюк, І. Р.
Дерев’янко, О. Р.
Хвостач, О. М.
Саварин, В. С.
Дерев’янко, Ю. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Оцінка ефективності застосування відеоконтенту при формуванні професійних навичок майбутнього лікаря-стоматолога [Текст] = Effectiveness evaluation of the use of video content to develop professional skills of the future dentist / Л. Ф. Курдиш [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 608-612. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
УЧЕБНЫЕ ФИЛЬМЫ И ВИДЕО -- INSTRUCTIONAL FILMS AND VIDEOS
Анотація: Застосування відеотехнологій під час проведення практичних занять є невід’ємною частиною навчання студентів-стоматологів. Метою нашого дослідження є оцінка ефективності застосування відеоконтенту при формуванні професійних навичок у студентів стоматологічного факультету. У дослідженні взяли участь студенти 2-х академічних груп стоматологічного факультету. В 1-й групі (основній) заняття проводилось із залученням інтерактивних відеофільмів, в 2-й групі (порівняльній) – за традиційною методикою. Для досягнення поставленої мети дослідження були розроблені анкети для визначення коефіцієнта самооцінювання та чеклисти для виявлення коефіцієнта практичних умінь. Оцінку отриманих результатів проводили безпосередньо після опрацювання теми на 4 курсі та під час проходження субординатури. Статистична обробка проведена з використанням комп’ютерних програм “Statistica 6.1” та Microsoft® Excel 2017. Отримані результати показали, що рівень опанування практичних навичок і вмінь в основній групі за досліджуваними показниками достовірно вищий (p0,05) від результатів групи порівняння, що свідчить про високу ефективність застосування відеороликів в освітньому процесі та може розглядатись як альтернатива в умовах карантину та воєнного стану, а також використовуватись для самостійної позааудиторної підготовки студентів і при інтерактивному спілкуванні з викладачем. Перспективою подальших досліджень є створення електронної бази відеоматеріалів за темами занять, опанування та залучення в педагогічний процес інших сучасних інтерактивних технологій викладання з метою підвищення якості підготовки майбутніх лікарів-стоматологів
The use of video technologies during practical classes is an integral part of the education of dental students. The aim of our study is to evaluate the effectiveness of the use of video content for developing professional skills among students of the Faculty of Dentistry. Students of two academic groups took part in the study. In the 1st group (main) the class was carried out with the involvement of interactive video films, in the 2nd group (comparative) – according to the traditional method. To achieve the goal of the study, questionnaires were developed for determining the coefficient of self-assessment and checklists for evaluating the coefficient of practical skills. Assessment of the obtained results was performed immediately after studying the topic in the fourth course and during subintership. Statistical processing was carried out using the computer programs “Statistica 6.1” and Microsoft® Excel 2017. The obtained results showed that the level of mastery of practical skills and abilities in the main group is significantly higher (p0.05) than the results of the comparison group. This indicates the high efficiency of the use of videos in the educational process and can be considered as an alternative in quarantine and martial law conditions, as well as be used for independent extracurricular work in training of students and interactive communication with the teacher. The prospect of further research is the creation of an electronic database of video materials on the topics of classes, mastering and involving other modern interactive teaching technologies in the pedagogical process in order to improve the quality of training of future dentists
Дод.точки доступу:
Курдиш, Л. Ф.
Горай, М. А.
Гаджула, Н. Г.
Мунтян, О. В.
Побережна, Г. М.
Мунтян, В. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)