Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты стоматологических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.


   
    «HighLight Community» — будущее стоматологической элиты [Текст] // СтоматологИНФО. - 2015. - № 6. - С. 14-15


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (классификация)
(методы, организация и управление, тенденции)
АССОЦИАЦИЯ -- ASSOCIATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Івченко, Н. А.
    Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання [Текст] / Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 54-55

Рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений

   Образование медицинское, преддипломное--кадры--тенденции


Дод.точки доступу:
Пасечнік, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Іленко, Н. М.
    Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Н. М. Іленко, О. М. Бойченко // Укр. стоматол. альманах. - 2018. - № 1. - С. 91-92. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп’ютерного програмного забезпечення [Текст] / Л. Д. Чулак, В. Г. Шутурмінський, А. О. Бас // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 2. - С. 92-94

Рубрики: Программное обеспечение

   Компьютеры


   Студенты стоматологических учебных заведений


   Самоподготовки программы


Дод.точки доступу:
Чулак, Л. Д.
Шутурмінський, В. Г.
Бас, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Андерсон, М. Т.
    Лейпцизький університет у тривимірному колірному просторі зубів. Основи візуального та цифрового визначення кольору зубів під час курсу для студентів / М. Т. Андерсон // Новини стоматології. - 2017. - N 4. - С. 26-29


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗУБНАЯ ЭМАЛЬ -- DENTAL ENAMEL (ультрасонография)
ЦВЕТА ВОСПРИЯТИЕ -- COLOR PERCEPTION
Анотація: Запропоновано повний теоретичний і практичний пакет тривимірного колірного простору зуба. Цифрове визначення кольору зуба відповідає сучасним тенденціям і є актуальним для майбутніх стоматологів.
Предложен полный теоретический и практический пакет трехмерного цветового пространства зуба. Цифровое определение цвета зуба соответствует современным тенденциям и является актуальным для будущих стоматологов.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Біденко, Н. В.
    Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого [Текст] / Н. В. Біденко, О. І. Остапко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
спілкування з дітьми -- вміння спілкуватися -- відчуття колегіальності
Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності
Дод.точки доступу:
Остапко, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Беликов, А.
    Невероятные приключения украинского студента в стоматологической Италии... [Текст] / А. Беликов // СтоматологИНФО. - 2014. - № 9. - С. 9-11


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (кадры, методы, обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION (использование, организация и управление, статистика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Беляев, Е. В.
    Особливості навчально-методичних підходів до викладання курсу "дентальна імплантологія" студентам-іноземцям на кафедрі ортопедичної стоматології [Текст] / Е. В. Беляев, Л. Г. Беляева // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 17. - С. 262

Рубрики: Ортопедическая стоматология--обуч

   Образования технология


   Студенты стоматологических учебных заведений


   Образование зубоврачебное--методы


   ВНМУ-Беляев Э.В. (Е.В.)


   ВНМУ-Беляева Л. Г.


Дод.точки доступу:
Беляева, Л. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бублій, Т. Д.
    Актуальність поглиблення знань студентів щодо сучасних антигерпетиних засобів [Текст] / Т. Д. Бублій, С. Ю. Чечотіна // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 5. - С. 111-114. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
СТОМАТИТ ГЕРПЕТИЧЕСКИЙ -- STOMATITIS, HERPETIC (классификация, терапия, эпидемиология)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОТИВОВИРУСНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIVIRAL AGENTS (классификация, терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Чечотіна, С. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції [Текст] / Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146

Рубрики: Стоматология--обуч

   Профилактическая стоматология


   Международный обмен в области образования


   Студенты стоматологических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Переста, Ю. Ю.
Клітинська, О. В.
Костенко, Є. Я.
Джупа, П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ [Текст] = The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution / С. А. Колодій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение)
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Дод.точки доступу:
Колодій, С. А.
Кордон, Ю. В.
Назарчук, О. А.
Осадчук, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Глазунов, О. А.
    Применение инновационных технологий в педагогическом процессе кафедры стоматологии ФПО ГУ "ДМА МЗ Украины" [Текст] / О. А. Глазунов, В. И. Фесенко // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 86-88. - Библиогр.: с. 87-88


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
Дод.точки доступу:
Фесенко, В. И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Годованець, О. І.
    Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] = The significance of the student scientific circuit in the training of future dentists / О. І. Годованець, Т. Б. Мандзюк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Лікар – це людина, якій необхідно постійно розвиватися, вивчати нові методи діагностики та лікування різноманітних захворювань. Під час навчання у вищих медичних навчальних закладах студенти займаються вивченням теоретичних основ обраної спеціальності та відпрацюванням практичних навичок. Для тих студентів, які мають бажання опанувати навики проведення наукових досліджень, брати участь у студентський олімпіадах, конференціях, конгресах, а також удосконалювати практичні навички створюються студентські наукові гуртки. Наш досвід показує, що студенти, які під час навчання беруть участь у студентських наукових гуртках, краще володіють теоретичними знаннями, високим рівним практичних навичок, мають розвинене клінічне мислення, легко знаходять шляхи комунікації зі своїми пацієнтами та з їхніми батьками, а також досить часто поєднують своє професійне майбутнє не тільки з практичною охороною здоров’я, а й із розвитком сучасної стоматологічної науки
A doctor is a person who needs to constantly develop, learn new methods of diagnosis and treatment of various diseases. While studying at higher medical educational institutions, students study the theoretical foundations of the chosen specialty and practice practical skills. Student scientific circles are created for students who want to master the skills of scientific research, participate in student competitions, conferences, congresses, as well as improve practical skills. Our experience shows that students who participate in student research groups have better theoretical knowledge, high level of practical skills, have developed clinical thinking, easily find ways to communicate with their patients and their parents, and often combine their professional future not only with practical health care, but also with the development of modern dental science
Дод.точки доступу:
Мандзюк, Т. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гутор, Н. С.
    Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 138-139


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
Дод.точки доступу:
Бойків, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія" на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія" [Текст] = The meaning of general and professional competencies in master’s eduction in the field of dentistry at the department of pathological physiology of the dnipropetrovsk medical academy / Ю. В. Козлова [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 13-17


MeSH-головна:
ПАТОФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOPATHOLOGY
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Мета роботи – розкриття значення загальних та фахових компетентностей, які є основою нової робочої програми з патологічної фізіології для магістрів у галузі “Стоматологія”. Основна частина. У статті наведено теоретичний аналіз загальних та фахових компетентностей з патофізіології і встановлено значущість їх впливу на підготовку магістра-стоматолога. Розкрито основні поняття та очікувані результати застосування орієнтовно-компетентнісного навчання. Показано важливість вивчення патологічної фізіології студентами-стоматологами, яка сприяє формуванню аналітичного мислення і сприйняття організму людини як єдиного цілого, розкриває основні поняття “здоров’я” та “хвороба”, встановлює взаємозв’язок між впливом патологічних чинників і захворюваннями, показує зв’язок соматичної патології зі стоматологічною й навпаки. Висновки. Патофізіологія є міждисциплінарним предметом, що інтегрує теоретичні і клінічні дисципліни, та займає одне з провідних місць серед медичних дисциплін. Застосування компетентнісного підходу у викладанні патологічної фізіології для студентів стоматологічної галузі сприяє підготовці висококваліфікованого, всебічно освіченого компетентного фахівця, який може гармонійно поєднувати та використовувати на практиці всі необхідні знання та вміння
Дод.точки доступу:
Козлова, Ю. В.
Корніленко, М. О.
Хмель, С. І.
Довгаль, М. А.
Колдунов, В. В.
Трясак, Н. С.
Клопоцький, Г. А.
Худяков, О. Є.
Ляліна, А. Ю.
Хмель-Дунай, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Каюкова, В. Д.
    Роль самостійної роботи в організації навчального процессу [Текст] / В. Д. Каюкова // Современная стоматология : Науч.-практ. стоматол. журн. - 2015. - № 2. - С. 126-127


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Кирилюк, М. І.
    Внутрішня мотивація до засвоєння стоматологічних спеціалізацій у студентів стоматологічного факультету [Текст] / М. І. Кирилюк // Галицький лікарський вісник. - 2000. - Т. 7, № 3. - С. 159-160


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Текст] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Дод.точки доступу:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті [Текст] / А. В. Самойленко [та ін.] // Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 83-86


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
Дод.точки доступу:
Самойленко, А. В.
Фастовець, О. О.
Орищенко, В. Ю.
Альберт, Є. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Критеріі якості підготовки навчально-методичного забезпечення на кафедрі терапевтичної стоматології стоматологічного факультету у студентів та лікарів-інтернів у підготовці майбутніх лікарів-практиків [Текст] = Quality criteria for educational and methodological provision at the department of therapeutic dentistry of the faculty of dentistry in preparing future practitioners / В. М. Батіг [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 127-132. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКОЙ ПРАКТИКИ МЕНЕДЖМЕНТ -- PRACTICE MANAGEMENT (статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: У статті велика увага приділена методичному забезпеченню навчального процесу, а саме створенню комплексу навчально-методичних матеріалів та стоматологічного устаткування для проведення практичних маніпуляцій для студентів та лікарів - інтернів зі спеціальності «стоматологія» згідно з новітніми системами навчання під час воєнного стану. Мета дослідження – удосконалити підготовку кваліфікованих спеціалістів, які мають високу фундаментальну, загальномедичну та професійну підготовку як з теоретичних, так і з практичних навичок роботи. Матеріал і методи. Для викладачів вищої школи постає низка важливих завдань: методологія створення освітніх програм, розробка комплексу навчально-методичних матеріалів з дисципліни, впровадження індивідуального психологічного підходу до кожного здобувача освіти. Результати. Навчально-методичне забезпечення представляє сукупність матеріалів у друкованому та в електронному вигляді. У свою чергу, навчальними матеріалами може бути інформація (мультимедійні презентації, навчальні відеофільми, комп’ютерні навчальні програми та ін.), яка систематизована відповідно до мети навчальної дисципліни або основної освітньої програми, представленої у формі, зручної для використання в навчальному процесі [3, 4]. Для успішного оволодіння дисципліни студентами зі спеціальності «стоматологія» та оптимізації навчального процесу створено комплекс навчально-методичних матеріалів, який включав етапи: I. Розробка робочої програми з дисципліни «терапевтична стоматологія» від 2020 року, яка входить до навчального плану з підготовки відповідної спеціальності, на основі типової навчальної програми. II. Підготовка теоретичного матеріалу з дисципліни згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційних характеристик і освітньо-професійних програм підготовки фахівців, методики проведення практичних занять, дидактичних і контрольних матеріалів: • комплекти теоретичних питань, тестів та ситуаційних завдань з дисципліни за темами; • структурно-логічні схеми змісту тем, розділів, змістовних модулів; • табличний фонд за темами; • банк інструктивно-нормативних документів; • мультимедійні презентації лекцій; • комплект модульних білетів; • критерії оцінки знань та вмінь студентів з дисципліни; • перелік забезпеченості навчальної дисципліни літературою, список наукових джерел літератури, з використанням інформаційних ресурсів Інтернету; • банк навчально-методичних матеріалів на веб-сторінці кафедри. III. Систематизація, структурування та оформлення навчального матеріалу. IV. Апробація та коректування матеріалів. V. Тиражування матеріалів у друкованому або електронному варіанті: • вимоги для студентів зі спеціальності «стоматологія» згідно з робочою програмою; • методичні розробки лекційного курсу для викладачів;• курс лекцій з «терапевтичної стоматології» для студентів; • методичні розробки для практичних занять для викладачів; • методичні вказівки для студентів для практичних занять; • протоколи для практичних занять; • збірник тестових завдань із дисципліни для контролю знань на практичних заняттях; • методичні розробки для самостійної позааудиторної роботи студентів; • збірник тестових завдань для самостійної позааудиторної роботи. Висновок. Створений комплекс навчально-методичних матеріалів та їх структурування, з позиції логіки пізнавальної діяльності майбутніх спеціалістів, допоможе набути знання з означеної дисципліни та буде сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності сприяти кваліфікованому їх застосовуванню майбутнього лікаря в практичній діяльності
The article deals with the methodological provision of the educational process, namely the creation of a complex of educational and methodological materials and dental equipment for students and interns when conducting practical manipulations in the specialty "Dentistry" according to the latest training systems during martial law. Aim. The main task of the faculty of dentistry is to train highly qualified specialists who possess high fundamental, general medical, and professional preparation in theoretical and practical skills. Material and methods. Therefore, higher education teachers face a number of essential tasks such as methodology for educational program development, designing a set of teaching and learning materials in the discipline, and implementing individual psychological approaches to each student. Results. Educational and methodological provision is a set of materials in printed and electronic form. In turn, teaching materials can be information (multimedia presentations, training videos, computer training programs, etc.), which is systematized by the purpose of the discipline or standard education program, presented in a form convenient for use in the educational process [3,4]. For successful mastery of the discipline by students in the specialty “Dentistry” and optimization of the educational process, a set of academic and methodological materials have been developed, which included the following stages: I. Development of a syllabus on the discipline "Therapeutic Dentistry" from 2020, which is included in the curriculum for training the relevant specialty, based on the standard educational program. II. Preparation of theoretical material on the discipline in accordance with the requirements of educational qualification characteristics and educational and professional programs for training specialists, methods of conducting practical classes, didactic and control materials: - sets of theoretical questions, tests and case studies on the discipline by the topic; - structural and logical schemes of the content arranged by topics, sections, and structural modules; - sets of tables on topics; - database of instructional and regulatory documents; - multimedia presentations of lectures; - a set of examination cards; - criteria for assessing students' knowledge and skills on the discipline; - a list of the availability of literature for the discipline, a list of scientific literature sources, and information resources from the Internet; - database of teaching and learning materials on the department's website. III. Systematization, structuring and design of educational materials. IV. Approbation and correction of materials. V. Replication of materials in printed or electronic form: - requirements for students in the specialty "Dentistry" according to the syllabus; - methodological guidelines of the lecture course for teachers; - a course of lectures on "Therapeutic Dentistry" for students; - methodological guidelines of practical classes for teachers; - methodical instructions of practical classes for students; - protocols for practical classes; - a collection of test tasks on the discipline developed for knowledge control in practical classes; - methodological guidelines for self-study work of students; - a collection of test tasks for self-study work. Conclusion. The complex of educational and methodological materials and their structuring, from the standpoint of the logic of cognitive activity of future specialists, will help acquire knowledge in this discipline and contribute to their qualified application by the future doctor in practical activities
Дод.точки доступу:
Батіг, В. М.
Митченок, О. В.
Митченок, М. П.
Глущенко, Т. А.
Батіг, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)