Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты стоматологических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.


   
    О качестве эндодонтического лечения [Текст] / S. Rupf [и др.] // Новое в стоматологии. - 2011. - № 2. - С. 60-61

Рубрики: Пульпы зуба болезни--тер

   Эндодонтия--статист


   Студенты стоматологических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Rupf, S.
Al-Marrawi, F.
Fuchss, A.
Hafer, M.
Jentsch, H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Текст] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Дод.точки доступу:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Тимофеев, А. А.
    Студент с точки зрения преподавателя высшего учебного заведения / А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко, М. А. Ярифа // Современная стоматология. - 2012. - № 1. - С. 121-126

Рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений

Дод.точки доступу:
Ушко, Н. А.
Ярифа, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції [Текст] / Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146

Рубрики: Стоматология--обуч

   Профилактическая стоматология


   Международный обмен в области образования


   Студенты стоматологических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Переста, Ю. Ю.
Клітинська, О. В.
Костенко, Є. Я.
Джупа, П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія" [Текст] = Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy / В. І. Федорченко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 74-77


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Дод.точки доступу:
Федорченко, В. І.
Ганчо, О. В.
Боброва, Н. О.
Кириченко, Т. С.
Лобань, Г. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ [Текст] = The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution / С. А. Колодій [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING (использование, тенденции)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY (кадры, обучение)
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Дод.точки доступу:
Колодій, С. А.
Кордон, Ю. В.
Назарчук, О. А.
Осадчук, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Андерсон, М. Т.
    Лейпцизький університет у тривимірному колірному просторі зубів. Основи візуального та цифрового визначення кольору зубів під час курсу для студентів / М. Т. Андерсон // Новини стоматології. - 2017. - N 4. - С. 26-29


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗУБНАЯ ЭМАЛЬ -- DENTAL ENAMEL (ультрасонография)
ЦВЕТА ВОСПРИЯТИЕ -- COLOR PERCEPTION
Анотація: Запропоновано повний теоретичний і практичний пакет тривимірного колірного простору зуба. Цифрове визначення кольору зуба відповідає сучасним тенденціям і є актуальним для майбутніх стоматологів.
Предложен полный теоретический и практический пакет трехмерного цветового пространства зуба. Цифровое определение цвета зуба соответствует современным тенденциям и является актуальным для будущих стоматологов.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Іленко, Н. М.
    Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Н. М. Іленко, О. М. Бойченко // Укр. стоматол. альманах. - 2018. - № 1. - С. 91-92. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Механизм формирования профессиональных навыков студентов стоматологического факультета [Текст] / С. И. Бойцанюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 2. - С. 16-18


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Терапевтична стоматологія є дисципліною мануальною, тому під час підготовки майбутнього лікаря-стоматолога разом із теоретичними знаннями важливо оволодіти практичними навичками. Викладачі й адміністрація стоматологічного факультету Тернопільського державного медичного університету докладають зусиль для забезпечення оптимальних умов проведення цього виду навчальної діяльності студентів.
Терапевтическая стоматология является дисциплиной мануальной, поэтому при подготовке будущего врача-стоматолога наряду с теоретическими знаниями важно овладеть практическими навыками. Преподаватели и администрация стоматологического факультета Тернопольского государственного медицинского университета прилагают усилия для обеспечения оптимальных условий проведения этого вида учебной деятельности студентов.
Дод.точки доступу:
Бойцанюк, С. И.
Чорний, Н. В.
Зализняк, М. С.
Манащук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Луцкая, І. К.
    Навчання лікарів-стоматологів роботи тканинним тримером для формування ясен навколо дентального імплантату [Текст] = Training of Dentists Work with a Tissue Trimmer for the Formation of the Gums Around the Dental Implant / І. К. Луцкая, Т. Л. Шевела, О. Г. Зіновенко // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 2. - С. 36-39 : кольор. фот. - Бібліогр.: с. 39 (9 назв)


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИМПЛАНТАТЫ -- DENTAL IMPLANTS
ДЕСНЫ -- GINGIVA
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Шевела, Т. Л.
Зіновенко, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Хопта, Р. М.
    Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету [Текст] / Р. М. Хопта // Галицький лікар. вісн. - 2016. - Т. 23, № 1. - С. 101-102. - Библиогр.: с. 102


MeSH-головна:
ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS (методы, обучение, организация и управление)
(методы, организация и управление, этика)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету [Текст] = Features of teaching section “Endodontist diseases” within the course “Therapeutic dentistry” for 3rd year students of faculty of dentistry / Г. В. Стойкевич [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL (организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление, тенденции)
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Анотація: Мета роботи – формування у студентів індивідуального підходу до кожного пацієнта, лікарського мислення, мотивації щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знань
Основна частина. У статті подано особливості методики викладання розділу “Періодонтит” у курсі “Терапевтична стомато­логія” студентам, які навчаються на стоматологічному факультеті, з урахуванням вимог кредитно-трансферної системи навчання. Стаття розкриває проблему підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на профільних клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах. Поєднання теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватись на реальних пацієнтах з відповідною клінічною ситуацією дає можливість закріпити знання і готувати компетентних майбутніх лікарів з дисципліни “Стоматологія”
Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу “Періодонтит” для студентів третього курсу стоматологічного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя, яке дасть можливість готувати кваліфікованих лікарів-стоматологів
Дод.точки доступу:
Стойкевич, Г. В.
Лебідь, О. І.
Погорецька, Х. В.
Дуда, К. М.
Пацкань, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Петрушанко, Т. О.
    Значення фантомних занять у формуванні практичних навичок майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] / Т. О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.2). - С. 94-97. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Дод.точки доступу:
Островська, Л. Й.
Попович, І. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Мороз, В. М.
    Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти [Текст] = Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions / В. М. Мороз, І. В. Сергета, О. Ю. Панчук // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (кадры)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Панчук, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Організація і проведення самостійної роботи студентів II курсу з виконанням мультимедійних презентацій при вивченні предмета "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" [Текст] / О. В. Базалицька [и др.] // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 100-102. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Кл.слова (ненормовані):
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ ВУЗОВ -- МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ
Дод.точки доступу:
Базалицька, О. В.
Костюк, І. Р.
Мельничук, Г. М.
Шовкова, Н. І.
Білищук, М. В.
Черепюк, О. М.
Кошкін, О. Є.
Олійник, Р. П.
Старченко, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Махлинець, Н. П.
    Вимоги до формування практичних навичок у студентів стоматологічного факультету за умов навчання за кредитно-модульною системою [Текст] / Н. П. Махлинець // Український стоматологічний альманах. - 2016. - № 1(т.1). - С. 103-106. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Кл.слова (ненормовані):
ПРАКТИЧЕСКИЕ ЗАНЯТИЯ -- КРЕДИТНО-МОДУЛЬНАЯ СИСТЕМА
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету [Текст] = Features of teaching section "Endodontist diseases" within the course "Therapeutic dentistry" for 3rd year students of faculty of dentistry / Г. В. Стойкевич [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 98-100


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Дод.точки доступу:
Стойкевич, Г. В.
Лебідь, О. І.
Погорецька, Х. В.
Дуда, К. М.
Пацкань, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Любарець, С. Ф.
    Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення [Текст] / С. Ф. Любарець // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY (организация и управление)
Анотація: Актуальним питанням сьогодення є моделювання багатофункціонального середовища в освітньому просторі, зокрема шляхом впровадження дистанційного навчання (Наказ МОН України № 466 від 25.04.2013). Керівництво закладу вищої освіту “Національний медичний університет (НМУ) імені О.О. Богомольця” приділяє значну увагу питанню розробки та впровадження сучасних підходів до дистанційного навчання. Мета: Проаналізувати особливості впровадження дистанційного навчання студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології та профілактики стоматологічних захворювань НМУ в умовах сьогодення (пандемії, воєнний стан)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Біденко, Н. В.
    Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого [Текст] / Н. В. Біденко, О. І. Остапко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY (обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
спілкування з дітьми -- вміння спілкуватися -- відчуття колегіальності
Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності
Дод.точки доступу:
Остапко, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Годованець, О. І.
    Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів [Текст] = The significance of the student scientific circuit in the training of future dentists / О. І. Годованець, Т. Б. Мандзюк // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Лікар – це людина, якій необхідно постійно розвиватися, вивчати нові методи діагностики та лікування різноманітних захворювань. Під час навчання у вищих медичних навчальних закладах студенти займаються вивченням теоретичних основ обраної спеціальності та відпрацюванням практичних навичок. Для тих студентів, які мають бажання опанувати навики проведення наукових досліджень, брати участь у студентський олімпіадах, конференціях, конгресах, а також удосконалювати практичні навички створюються студентські наукові гуртки. Наш досвід показує, що студенти, які під час навчання беруть участь у студентських наукових гуртках, краще володіють теоретичними знаннями, високим рівним практичних навичок, мають розвинене клінічне мислення, легко знаходять шляхи комунікації зі своїми пацієнтами та з їхніми батьками, а також досить часто поєднують своє професійне майбутнє не тільки з практичною охороною здоров’я, а й із розвитком сучасної стоматологічної науки
A doctor is a person who needs to constantly develop, learn new methods of diagnosis and treatment of various diseases. While studying at higher medical educational institutions, students study the theoretical foundations of the chosen specialty and practice practical skills. Student scientific circles are created for students who want to master the skills of scientific research, participate in student competitions, conferences, congresses, as well as improve practical skills. Our experience shows that students who participate in student research groups have better theoretical knowledge, high level of practical skills, have developed clinical thinking, easily find ways to communicate with their patients and their parents, and often combine their professional future not only with practical health care, but also with the development of modern dental science
Дод.точки доступу:
Мандзюк, Т. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)