Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты стоматологических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповалова Т. С., Баранова Е. С.
Назва : Опыт использования эндодонтического мотора ENDO Master EMS (Швейцария), GT Rotary файлов и системы Pro TAPER в учебном процессе на кафедре стоматологии последипломного образования
Місце публікування : Український медичний альманах. - 2010. - Т. 13, № 2. - С. 59-60 (Шифр УУ12/2010/13/2)
Предметні рубрики: Стоматологическое оборудование-- исп
Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чорній Н. В., Манащук Н. В.
Назва : Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 149-150 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хопта Р. М.
Назва : Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету
Місце публікування : Галицький лікар. вісн. - Івано-Франків., 2016. - Т. 23, № 1. - С. 101-102 (Шифр ГУ1/2016/23/1)
Примітки : Библиогр.: с. 102
MeSH-головна: ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS

ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Улитовский С. Б., Калинина О. В.
Назва : Сравнительные исследования очищающего действия мануальных и батареечных зубных щеток на примере изменения состояния гигиены полости рта студентов
Місце публікування : Новое в стоматологии. - 2006. - № 1(133). - С. 56-58 (Шифр НР25/2006/1(133))
Предметні рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений
Ротовой полости гигиена
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко Ю. В.
Назва : Опыт применения визуализированных тестов для организации самостоятельной работы студентов по разделу "Ортодонтия"
Місце публікування : Український стоматологічний альманах/ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2013. - № 5. - С. 118-120 (Шифр УУ33/2013/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОРТОДОНТИЯ -- ORTHODONTICS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимофеев А. А., Ушко Н. А., Ярифа М. А.
Назва : Студент с точки зрения преподавателя высшего учебного заведения
Місце публікування : Современная стоматология. - 2012. - № 1. - С. 121-126 (Шифр СУ4/2012/1)
Предметні рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кульбашна Я. А., Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Скрипник І. Л., Захарова В. О.
Назва : Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів
Паралельн. назви :А modern model of masters’ in dentistry professional training
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 45-49 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: У статті доведено, що система професійної підготовки магістрів-стоматологів в Україні не відповідає достатньою мірою міжнародним вимогам і регламентованим Національною рамкою кваліфікацій рівням освіти. Водночас оновлений галузевий стандарт вищої освіти за спеціальністю «Стоматологія» (2019) містить низку суперечливих положень, зокрема: наявність освітньо-професійної і освітньо-наукової (на вибір ЗВО) програм підготовки з різним об’ємом кредитів (300 і 360 відповідно)Обґрунтовано необхідність імплементації у модель процесу професійної підготовки магістрів-стоматологів рівнів молодшого бакалавра – асистента стоматолога, бакалавра – одонтолога-гігієніста і магістра – лікаря-стоматолога. Це дасть змогу студентам закладів вищої стоматологічної освіти розпочати практичну діяльність з молодших курсів, що сприятиме підвищенню рівня їх професійної компетентності і відновленню профілактичної складової стоматологічної допомоги населенню України. Для забезпечення відповідності стоматологічної освіти в Україні вимогам ВФМО у частині обсягу навчального навантаження і необхідності посилити її практичну складову доведено доцільність продовжити термін професійної підготовки магістрів до 6 років з останнім – практично-орієнтованим роком навчання. Розроблена модель професійної підготовки магістрів-стоматологів відповідно до Національної рамки кваліфікацій і вимог Всесвітньої федерації медичної освіти
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Стратификация стоматологического образования по методу Vаnini
Місце публікування : СтоматологИНФО. - 2014. - № 7/8. - С. 2-3 (Шифр СУ36/2014/7/8)
MeSH-головна: ЭСТЕТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ESTHETICS, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS
КОНКУРЕНЦИЯ РЕГУЛИРУЕМАЯ -- MANAGED COMPETITION
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сторожева М. В., Григоров С. Н., Рекова Л. П.
Назва : Современные педагогические технологии в оптимизации обучения студентов стоматологического факультета
Місце публікування : Український стоматологічний альманах: Наук.-практ. реценз. журн./ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2015. - № 4. - С. 76-78 (Шифр УУ33/2015/4)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зволінська А. М., Бабаскін Ю. І., Яворська М. М., Свєтлая І. С.
Назва : Стан здоров’я студентів стоматологічного факультету КМУ УАНМ
Місце публікування : Український стоматологічний альманах: Наук.-практ. реценз. журн./ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2014. - № 1. - С. 8-13 (Шифр УУ33/2014/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Симоненко Г. Г.
Назва : Особливості нейропсихологічного статусу у студентів-медиків з клінічними виявами автономних дисфункцій
Місце публікування : Український неврологічний журнал. - К., 2016. - № 1. - С. 89-92 (Шифр УУ43/2016/1)
MeSH-головна: НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ВЕГЕТАТИВНОЙ БОЛЕЗНИ -- AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM DISEASES
НЕЙРОПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- NEUROPSYCHOLOGICAL TESTS
ПСИХИЧЕСКОГО СТАТУСА ШКАЛА -- MENTAL STATUS SCHEDULE
MMPI ТЕСТ -- MMPI
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Мета — визначити психоневрологічні особливості у студентів Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця з клінічними виявами вегетативних дисфункцій. Матеріали і методи. Проведено тестування 59 (28 чоловіків та 31 жінки) студентів 4-го курсу стоматологічного факультету Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця (основна група) за Міннесотським багатофакторним особистісним опитувальником (The Minnesota Multiphasic Personality Inventory (MMPI)). Як контрольну групу протестовано 15 (7 чоловіків та 8 жінок) студентів без ознак вегетативних дисфункцій. Результати. У студентів з вегетосудинною дистонією виявлено вірогідне підвищення середнього показника за шкалою F ((80,00 ±2,16) бала). Середній Т-бал за 8-ю шкалою в основній групі був значно підвищеним ((73,0 ± 1,98) бала), а за 6-ю шкалою — близьким до підвищення ((67,00 ± 1,85) бала). Вірогідне підвищення середніх показників за шкалами 9 та 5 зареєстровано переважно у чоловіків ((76,00 ± 2,16) і (76,00 ± 1,55) бала відповідно). Найчастіше Т-бал понад 70 фіксували за шкалами 4, 6, 8 та 9. Висновки. Встановлено вірогідні відмінності результатів нейропсихологічного тестування студентів-медиків з клінічними виявами автономних дисфункцій порівняно з контрольною групою. При дослідженні за допомогою ММРІ виявлено значну кількість осіб з перевищенням Т-бала (понад 70) за шкалами F, 8 та 9. Зареєстровано наявність подвійних кодів 89/98, 78/87, 69/96 та 49/94 у всіх студентів основної групи. Нейропсихологічне обстеження шляхом тестування за ММРІ дає змогу визначити групу ризику з ранньою діагностикою автономних дисфункцій.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самойленко А. В., Орищенко В. Ю., Стрельченя Т. Н.
Назва : Развитие коммуникативной компетенции на производственной практике студентов стоматологического факультета
Місце публікування : Український стоматологічний альманах/ Укр. мед. стомат. акад. - Полтава, 2013. - № 5. - С. 115-117 (Шифр УУ33/2013/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Манащук Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Назва : Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2019. - N 4. - С. 11-13 (Шифр ПУ56/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Показано доцільність використання студентами робочого зошита на практичних заняттях за методикою «єдиного дня». Виконання практичного завдання на занятті вимагає грамотного оформлення та запису своєї роботиДрукований робочий зошит складається з 15 занять, кожне з яких містить тему, запитання для підготовки, власне практичну роботу і висновки. Завдання, які виносяться на практичну роботу, відповідають тим, які є у методичних вказівках до практичних завдань для студентів. Основними перевагами робочого зошита є краще засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманих у процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність. Зручний формат зошита надає можливість значно підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Посоленик Л. Я.
Назва : Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога
Паралельн. назви :Student’s independent work as the basis of education of the future dentist
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 68-73 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: В умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг провідним фактором, який впливає на розвиток вищої медичної освіти в Україні, є вдосконалення якості підготовки лікарів. Основним його завданням є підготовка фахівців, спроможних успішно конкурувати на вітчизняному та європейському ринку послуг. Інтеграція до європейського науково-освітнього простору спонукає до впровадження новітніх норм і стандартів в освітній процес України та орієнтує заклади вищої освіти на високо мотивовану особу, що прагне саморозвитку, здатну самостійно поповнювати й оновлювати знання, вести самостійний пошук додаткового матеріалу, творчо ставитися до виконання навчальних завданьIn the conditions of growing competition in the market of educational services, the leading factor influencing the development of higher medical education in Ukraine is the improvement of the quality of doctors’ training. Its main task is to train professionals who can compete successfully in the domestic and European services market. Integration into the European scientific and educational space encourages the introduction of the latest norms and standards in the educational process of Ukraine and orients higher education institutions to a highly motivated person seeking self-development, able to replenish and update knowledge, search for additional material, creative approach to learning tasks
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Іленко Н. В., Іленко Н. М.
Назва : Клінічні та інформаційні аспекти галітозу в майбутніх лікарів можливості його корекції
Місце публікування : Современная стоматология. - К., 2009. - № 3. - С. 79-82 (Шифр СУ4/2009/3)
Примітки : Библиогр.: с. 82-82
Предметні рубрики: Запах изо рта-- проф-- тер
Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Островська Л. Й., Попович І. Ю.
Назва : Значення фантомних занять у формуванні практичних навичок майбутніх лікарів-стоматологів
Місце публікування : Український стоматологічний альманах. - Полтава, 2016. - № 1(т.2). - С. 94-97 (Шифр УУ33/2016/2/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Островська Л. Й., Попович І. Ю.
Назва : Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни "Терапевтична стоматологія"
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2015. - № 25. - С. 176-178 (Шифр ВУ45/2015/25)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
МЕДИЦИНСКАЯ ЛАБОРАТОРНАЯ НАУКА -- MEDICAL LABORATORY SCIENCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панчук О. Ю.
Назва : Процедури кластерного аналізу та їх місце у процесі створення професіограм спеціальностей стоматологічного профілю відповідно до особливостей функціонального стану сенсорних систем організму
Паралельн. назви :Cluster analysis procedures and their place in the process of creation professiograms of dental specialties under functional features of sensory systems of the organism
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 183-186 (Шифр ВУ45/2016/26)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КЛАСТЕРНЫЙ АНАЛИЗ -- CLUSTER ANALYSIS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ -- SPECIALTIES, DENTAL
ЛИЧНОСТНЫЕ ТЕСТЫ -- PERSONALITY TESTS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): профессиограмма--психофизиограмма
Анотація: Одержані в ході проведених досліджень результати засвідчують той факт, що процедури кластерного аналізу, поряд із процедурами описової статистики та кореляційного і факторного аналізу, мають займати одне і з провідних місць у процесі створення як професіограм основних спеціальностей стоматологічного профілю, так і таких їх провідних складових, як психофізіограми та психограми. Запропонований підхід має великі перспективи як у разі визначення місця в структурі професіограм провідних показників функціонального стану сенсорних систем організму, так і цілого ряду інших критеріальних характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості сучасної студентської молоді. Виявлені особливості взаємозв’язків між показниками розвитку професійно-значущих характеристик функціонального стану сенсорних систем організму студентів, що засвоюють основні стоматологічні спеціальності, мають незаперечне прогностичне значення та вимагають урахування в подальшому під час розроблення здоров’язберігаючих технологій у вищих навчальних закладах
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панчук О. Ю.
Назва : Гігієнічні аспекти професіографічної оцінки закономірностей зв’язків показників рівня суб’єктивного контролю та агресивних проявів особистості студентів, які здобувають стоматологічний фах
Паралельн. назви :Hygienic aspects of professiographic assessment of relations indicators subjective control and aggressive manifestations of personality students learn dental specialties
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 127-131 (Шифр ВУ80/2016/20/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гутор Н. С., Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Назва : Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти
Паралельн. назви :Training of future dentists in the context of higher education reform
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 4. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Робота науково-педагогічних працівників кафедр з підготовки лікарів-стоматологів у світлі змін законодавства є актуальним завданням сьогодення. Підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників шляхом їх участі у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо здійснюється відповідно до річного плану підвищення кваліфікації закладу освіти. Метою викладачів стоматологічного факультету є підготовка до проведення структурованого практичного (клінічного) іспиту як складової ЄДКІ з урахуванням вимог Стандарту вищої освіти другого (магістерського) рівня зі стоматології, зокрема переліку лабораторних та інструментальних методів дослідження, медичних і стоматологічних маніпуляцій. Науковці намагаються викристалізувати у студентів особистості, таланти, інтелектуальні творчі та фізичні здібності, виховати відповідальних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору на користь держави України. Отримання якісної освіти спрямоване на високий рівень підготовки фахівців з надання стоматологічної допомоги. Теоретичні знання та практичні навички лікар здатний застосувати у своїй практичній діяльності. Сучасний фахівець повинен відповідати конкурентним умовам сьогодення. На підставі постанови про безперервний професійний розвиток лікарів брати активну участь у тематичних курсах, курсах підвищення кваліфікації, майстер-класах, зʼїздах, конференціях, конгресах та проходити атестацію лікарів
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)