Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты стоматологических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rupf S., Al-Marrawi F., Fuchss A., Hafer M., Jentsch H.
Назва : О качестве эндодонтического лечения
Місце публікування : Новое в стоматологии. - 2011. - № 2. - С. 60-61 (Шифр НР25/2011/2)
Предметні рубрики: Пульпы зуба болезни-- тер
Эндодонтия-- статист
Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комнацький Б. Ю., Повшенюк А. В., Коцюра О. О.
Назва : Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти
Паралельн. назви :Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тимофеев А. А., Ушко Н. А., Ярифа М. А.
Назва : Студент с точки зрения преподавателя высшего учебного заведения
Місце публікування : Современная стоматология. - 2012. - № 1. - С. 121-126 (Шифр СУ4/2012/1)
Предметні рубрики: Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Переста Ю. Ю., Клітинська О. В., Костенко Є. Я., Джупа П.
Назва : Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції
Місце публікування : Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146 (Шифр СУ4/2011/4)
Предметні рубрики: Стоматология-- обуч
Профилактическая стоматология
Международный обмен в области образования
Студенты стоматологических учебных заведений
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорченко В. І., Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Назва : Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"
Паралельн. назви :Educational, methodological and organizational teaching process providing for english-speaking students at the Department of Microbiology, Virusology and Immunology of Ukrainian Medical Stomatological Academy
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 74-77 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY
Анотація: Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології розробляється та вдосконалюється у напрямках інформаційного забезпечення, організації процесу оволодіння практичними навичками та контролю знань студентів
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодій С. А., Кордон Ю. В., Назарчук О. А., Осадчук Н. І.
Назва : Впровадження тестових методів контролю для вдосконалення якості та змісту вищої освіти в медичному ВУЗІ
Паралельн. назви :The implementation of test control methods for the improvement of the quality content of high education in medical higher educational institution
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 357-360 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТЕКСТОВЫЕ СООБЩЕНИЯ -- TEXT MESSAGING
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
ВИРУСОЛОГИЯ -- VIROLOGY
Анотація: Інтеграція української системи вищої освіти в європейську супроводжується трансформаційними процесами. Головним завданням вищої школи в нашій країні є підготовка компетентних фахівців. Педагогічні колективи медичних університетів впроваджують сучасні освітні технології з використанням аналітично-пошукових видів діяльності і наукової інформації. Впровадження нових технологій навчання є важливим завданням на шляху вдосконалення системи підготовки висококваліфікованих фахівців. Мета — обґрунтувати застосування тестового контролю для покращення якості знань майбутніх лікарів. Отримання знань з мікробіології майбутніми лікарями є надзвичайно необхідними для розуміння принципів діагностики і лікування інфекційних хвороб. Знання з мікробіології є основою для кращого розуміння клінічних дисциплін, оскільки допомагають логічно аналізувати клінічні дані, впливають на формування клінічного мислення, без яких неможливо підготувати висококваліфікованих спеціалістів. Впровадження сучасних методів навчання, контролю, забезпечення творчої розумової активності студентів, формуючи і розвиваючи у них професійне мислення є одним з ефективних шляхів вдосконалення якості педагогічної підготовки кваліфікованих лікарів. Були представлені переваги застосування тестового контролю знань у студентів медичних вузів на заняттях з мікробіології, вірусології та імунології. Було доведено, що використання різних видів тестового контролю є одним з ефективних методів визначення рівня знань студентів. Тестовий контроль забезпечує підвищення розумової активності, формує навички самостійної роботи, розвиває логічне мислення. Використання тестового контролю набутих знань необхідно поєднувати з іншими методами вивчення предмету. Проведено аналіз результатів написання кваліфікаційного іспиту Крок-1 студентами стоматологічного факультету. Для покращення контролю знань студентів необхідно використання різних методів їх оцінки. Вивчення мікробіології є важливим для формування базових знань студентів. Таким чином, тестовий контроль може бути застосований як один із важливих оптимальних методів покращення оцінювання знань студентів у поєднанні з іншими педагогічними методиками
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андерсон М. Т.
Назва : Лейпцизький університет у тривимірному колірному просторі зубів. Основи візуального та цифрового визначення кольору зубів під час курсу для студентів
Місце публікування : Новини стоматології. - Львів, 2017. - N 4. - С. 26-29 (Шифр НУ9/2017/4)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗУБНАЯ ЭМАЛЬ -- DENTAL ENAMEL
ЦВЕТА ВОСПРИЯТИЕ -- COLOR PERCEPTION
Анотація: Запропоновано повний теоретичний і практичний пакет тривимірного колірного простору зуба. Цифрове визначення кольору зуба відповідає сучасним тенденціям і є актуальним для майбутніх стоматологів.Предложен полный теоретический и практический пакет трехмерного цветового пространства зуба. Цифровое определение цвета зуба соответствует современным тенденциям и является актуальным для будущих стоматологов.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іленко Н. М., Бойченко О. М.
Назва : Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології
Місце публікування : Укр. стоматол. альманах. - Полтава, 2018. - № 1. - С. 91-92 (Шифр УУ33/2018/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойцанюк С. И., Чорний Н. В. , Зализняк М. С., Манащук Н. В.
Назва : Механизм формирования профессиональных навыков студентов стоматологического факультета
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2018. - N 2. - С. 16-18 (Шифр ПУ56/2018/2)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Терапевтична стоматологія є дисципліною мануальною, тому під час підготовки майбутнього лікаря-стоматолога разом із теоретичними знаннями важливо оволодіти практичними навичками. Викладачі й адміністрація стоматологічного факультету Тернопільського державного медичного університету докладають зусиль для забезпечення оптимальних умов проведення цього виду навчальної діяльності студентів.Терапевтическая стоматология является дисциплиной мануальной, поэтому при подготовке будущего врача-стоматолога наряду с теоретическими знаниями важно овладеть практическими навыками. Преподаватели и администрация стоматологического факультета Тернопольского государственного медицинского университета прилагают усилия для обеспечения оптимальных условий проведения этого вида учебной деятельности студентов.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Луцкая І. К., Шевела Т. Л., Зіновенко О. Г.
Назва : Навчання лікарів-стоматологів роботи тканинним тримером для формування ясен навколо дентального імплантату
Паралельн. назви :Training of Dentists Work with a Tissue Trimmer for the Formation of the Gums Around the Dental Implant
Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2018. - № 2. - С. 36-39: кольор. фот. (Шифр ІУ17/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 39 (9 назв)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИМПЛАНТАТЫ -- DENTAL IMPLANTS
ДЕСНЫ -- GINGIVA
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хопта Р. М.
Назва : Особливості вивчення модуля «Незнімне протезування» студентами 3 курсу стоматологічного факультету
Місце публікування : Галицький лікар. вісн. - Івано-Франків., 2016. - Т. 23, № 1. - С. 101-102 (Шифр ГУ1/2016/23/1)
Примітки : Библиогр.: с. 102
MeSH-головна: ОРТОПЕДИЧЕСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PROSTHODONTICS

ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойкевич Г. В., Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Назва : Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету
Паралельн. назви :Features of teaching section “Endodontist diseases” within the course “Therapeutic dentistry” for 3rd year students of faculty of dentistry
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 98-100 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Анотація: Мета роботи – формування у студентів індивідуального підходу до кожного пацієнта, лікарського мислення, мотивації щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знаньОсновна частина. У статті подано особливості методики викладання розділу “Періодонтит” у курсі “Терапевтична стомато­логія” студентам, які навчаються на стоматологічному факультеті, з урахуванням вимог кредитно-трансферної системи навчання. Стаття розкриває проблему підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на профільних клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах. Поєднання теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватись на реальних пацієнтах з відповідною клінічною ситуацією дає можливість закріпити знання і готувати компетентних майбутніх лікарів з дисципліни “Стоматологія”Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу “Періодонтит” для студентів третього курсу стоматологічного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя, яке дасть можливість готувати кваліфікованих лікарів-стоматологів
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петрушанко Т. О., Островська Л. Й., Попович І. Ю.
Назва : Значення фантомних занять у формуванні практичних навичок майбутніх лікарів-стоматологів
Місце публікування : Український стоматологічний альманах. - Полтава, 2016. - № 1(т.2). - С. 94-97 (Шифр УУ33/2016/2/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз В. М., Сергета І. В., Панчук О. Ю.
Назва : Фізіолого-гігієнічні аспекти комплексної оцінки тривожності, астенічних та депресивних проявів студентів, які здобувають спеціальності стоматологічног профілю у закладах вищої медичної освіти
Паралельн. назви :Physiological-hygienic aspects of complex assessment of anxiety, asthenia and depressive manifestations of students who acquire dental specialty in higher medical educational institutions
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 27. - С. 119-123 (Шифр ВУ45/2016/27)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
ТРЕВОГИ СОСТОЯНИЕ -- ANXIETY
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Базалицька О. В., Костюк І. Р., Мельничук Г. М., Шовкова Н. І. , Білищук М. В. , Черепюк О. М. , Кошкін О. Є. , Олійник Р. П. , Старченко В. В.
Назва : Організація і проведення самостійної роботи студентів II курсу з виконанням мультимедійних презентацій при вивченні предмета "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології"
Місце публікування : Український стоматологічний альманах. - Полтава, 2016. - № 1(т.1). - С. 100-102 (Шифр УУ33/2016/1/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самостоятельная работа--студенты медицинских вузов--мультимедийные презентации
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Махлинець Н. П.
Назва : Вимоги до формування практичних навичок у студентів стоматологічного факультету за умов навчання за кредитно-модульною системою
Місце публікування : Український стоматологічний альманах. - Полтава, 2016. - № 1(т.1). - С. 103-106 (Шифр УУ33/2016/1/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практические занятия--кредитно-модульная система
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойкевич Г. В., Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Назва : Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету
Паралельн. назви :Features of teaching section "Endodontist diseases" within the course "Therapeutic dentistry" for 3rd year students of faculty of dentistry
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 98-100 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Любарець С. Ф.
Назва : Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 35-36 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ -- FACULTY
Анотація: Актуальним питанням сьогодення є моделювання багатофункціонального середовища в освітньому просторі, зокрема шляхом впровадження дистанційного навчання (Наказ МОН України № 466 від 25.04.2013). Керівництво закладу вищої освіту “Національний медичний університет (НМУ) імені О.О. Богомольця” приділяє значну увагу питанню розробки та впровадження сучасних підходів до дистанційного навчання. Мета: Проаналізувати особливості впровадження дистанційного навчання студентів на кафедрі дитячої терапевтичної стоматології та профілактики стоматологічних захворювань НМУ в умовах сьогодення (пандемії, воєнний стан)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біденко Н. В., Остапко О. І.
Назва : Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування з дітьми--вміння спілкуватися--відчуття колегіальності
Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець О. І., Мандзюк Т. Б.
Назва : Значення студентського наукового гуртка в підготовці майбутніх лікарів-стоматологів
Паралельн. назви :The significance of the student scientific circuit in the training of future dentists
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 80-85 (Шифр КУ27/2022/21/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВЫЕ ПРОЦЕССЫ -- GROUP PROCESSES
Анотація: Лікар – це людина, якій необхідно постійно розвиватися, вивчати нові методи діагностики та лікування різноманітних захворювань. Під час навчання у вищих медичних навчальних закладах студенти займаються вивченням теоретичних основ обраної спеціальності та відпрацюванням практичних навичок. Для тих студентів, які мають бажання опанувати навики проведення наукових досліджень, брати участь у студентський олімпіадах, конференціях, конгресах, а також удосконалювати практичні навички створюються студентські наукові гуртки. Наш досвід показує, що студенти, які під час навчання беруть участь у студентських наукових гуртках, краще володіють теоретичними знаннями, високим рівним практичних навичок, мають розвинене клінічне мислення, легко знаходять шляхи комунікації зі своїми пацієнтами та з їхніми батьками, а також досить часто поєднують своє професійне майбутнє не тільки з практичною охороною здоров’я, а й із розвитком сучасної стоматологічної науки A doctor is a person who needs to constantly develop, learn new methods of diagnosis and treatment of various diseases. While studying at higher medical educational institutions, students study the theoretical foundations of the chosen specialty and practice practical skills. Student scientific circles are created for students who want to master the skills of scientific research, participate in student competitions, conferences, congresses, as well as improve practical skills. Our experience shows that students who participate in student research groups have better theoretical knowledge, high level of practical skills, have developed clinical thinking, easily find ways to communicate with their patients and their parents, and often combine their professional future not only with practical health care, but also with the development of modern dental science
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)