Пошуковий запит: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Logoyda L. S. Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.131-136
|
>2.
| Алєксєєва І. М. Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів/І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2017. т.Вип. 10,N N 3.-С.335-341
|
>3.
| Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта, 2006,N № 3.-С.92-95
|
>4.
| Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.44-47
|
>5.
| Велика А. Я. Оцінка задоволеності студентів-провізорів майбутньою професією/А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. -Чернівці, 2016. т.Т. 20,N № 1.-С.250-253
|
>6.
| Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків/С. П. Мельничук [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія, 2023. т.Т. 22,N № 3.-С.98-103
|
>7.
| Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету/О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine, 2018,N N 2.-С.123-129
|
>8.
| Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/О. Ю. Воскобойнік // Медична освіта, 2015,N № 1.-С.26-28
|
>9.
| Галій Л. В. Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту/Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 3.-С.3-11
|
>10.
| Герболка-Ханик Н. Л. Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету/Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах, 2011. т.Т. 14,N № 1.-С.58-59
|
>11.
| Грем О. Ю. Організація діяльності студентського наукового гуртка кафедри на основі вивчення професійної мотивації студентів фармацевтичного факультету/О. Ю. Грем // Фармацевтичний журнал, 2009,N № 2.-С.58-63
|
>12.
| Громовик Б. Студентські олімпіади: цілі та роль у підготовці провізорів/Б. Громовик, А. Горілик // Фармацевт практик, 2018,N № 3.-С.30-32
|
>13.
| Гурак Д. Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ/Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр, 2013,N № 6.-С.30-31
|
>14.
| Дедишина Л. Зримий зв’язок поколінь/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2018,N № 11.-С.32-33
|
>15.
| Дедишина Л. Фармосвіта за кордоном/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2016,N № 1.-С.32-33
|
>16.
| Демецька О. Майбутнє фармації очима студентів/О. Демецька // Фармацевт практик, 2018,N № 1.-С.34-35
|
>17.
| Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.39-45
|
>18.
| Дорошкевич І. О. Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету/І. О. Дорошкевич // Клінічна та експериментальна патологія, 2015. т.Т. 14,N № 4.-С.231-233
|
>19.
| Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.17-20
|
>20.
| Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації/А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 4.-С.32-40
|
|
|