Пошуковий запит: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Програма Прес-конференції з міжнародною участю, залученням молодих вчених і студентів «Природні фактори в оздоровленні: лікар лікує, природа зцілює». до 20-річчя фахового видання України (категорія «Б») «Фітотерапія. Часопис» // Фітотерапія.Часопис, 2022,N N 1.-С.86-88
|
>2.
| Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/Н. О. Зарівна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.71-73
|
>3.
| Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.31-35
|
>4.
| Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.39-45
|
>5.
| Logoyda L. S. Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.131-136
|
>6.
| Шостак Л. Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию/Л. Шостак // Фармацевт практик, 2018,N № 2.-С.40-41
|
>7.
| Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації/А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 4.-С.32-40
|
>8.
| Громовик Б. Студентські олімпіади: цілі та роль у підготовці провізорів/Б. Громовик, А. Горілик // Фармацевт практик, 2018,N № 3.-С.30-32
|
>9.
| Дедишина Л. Зримий зв’язок поколінь/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2018,N № 11.-С.32-33
|
>10.
| Особливості розуміння студентами-провізорами проблеми запобігання кліщовим трансмісивним природно-осередковим інфекціям/О. А. Палюх [та ін.] // Фармацевтичний часопис. -Тернопіль, 2018,N N 2.-С.88-95
|
>11.
| Дубель Н. І. Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19/Н. І. Дубель // Art of Medicine, 2022,N N 1.-С.120-123
|
>12.
| Пудова С. С. Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами/С. С. Пудова, Л. Я. Шпільчак, Н. С. Назаренко // Art of Medicine, 2019,N N 1.-С.179-190
|
>13.
| Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків/С. П. Мельничук [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія, 2023. т.Т. 22,N № 3.-С.98-103
|
>14.
| Дубель Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті /Н. І. Дубель // Art of Medicine, 2022,N N 2.-С.124-129
|
>15.
| Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету/О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine, 2018,N N 2.-С.123-129
|
>16.
| Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.29-33
|
>17.
| Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.17-20
|
>18.
| Особливості проведення об’єктивного структурованого практичного іспиту з дисципліни «Технологія ліків»/І. О. Ярема [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2021. т.Том 7,N № 4.-С.14-23
|
>19.
| Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.101-105
|
>20.
| Галій Л. В. Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту/Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 3.-С.3-11
|
|
|