Пошуковий запит: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Logoyda L. S. Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students/L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.131-136
|
>2.
| Ткаченко Н. О. Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність"/Н. О. Ткаченко // Одеський медичний журнал. -О.:ОДМУ, 2015,N № 6.-С.42-46
|
>3.
| Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків/С. П. Мельничук [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія, 2023. т.Т. 22,N № 3.-С.98-103
|
>4.
| Дорошкевич І. О. Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету/І. О. Дорошкевич // Клінічна та експериментальна патологія, 2015. т.Т. 14,N № 4.-С.231-233
|
>5.
| Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету/О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine, 2018,N N 2.-С.123-129
|
>6.
| Кривов’яз О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації/О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник // Медична освіта, 2015,N № 3.-С.33-35
|
>7.
| Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта, 2006,N № 3.-С.92-95
|
>8.
| Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 4.-С.39-45
|
>9.
| Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.31-35
|
>10.
| Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.17-20
|
>11.
| Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації/А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 4.-С.32-40
|
>12.
| Дубель Н. І. Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19/Н. І. Дубель // Art of Medicine, 2022,N N 1.-С.120-123
|
>13.
| Дедишина Л. Зримий зв’язок поколінь/Л. Дедишина // Фармацевт практик, 2018,N № 11.-С.32-33
|
>14.
| Черных В. Как найти работу своей мечты?/В. Черных // Фармацевт практик, 2013,N № 5.-С.10-11
|
>15.
| Демецька О. Майбутнє фармації очима студентів/О. Демецька // Фармацевт практик, 2018,N № 1.-С.34-35
|
>16.
| Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська // Медична освіта. -Тернопіль, 2021,N N 3.-С.101-105
|
>17.
| Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.29-33
|
>18.
| Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/Н. О. Зарівна [та ін.] // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 1.-С.71-73
|
>19.
| Галій Л. В. Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту/Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 3.-С.3-11
|
>20.
| Моніторинг мотиваційних характеристик студентів старших курсів фармацевтичного факультету/І. Я. Городецька [та ін.] // Фармацевтичний журнал, 2007,N № 3.-С.37-41
|
|
|