Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-39 
1.


    Шостак, Л.
    Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию [Текст] / Л. Шостак // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 40-41


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: В развитых странах, несмотря на те или иные особенности моделей обучения, существует объединяющий аспект, а именно — непрерывность образования. Подготовка к получению высшего образования начинается еще в школе — в течение последних 2–3 лет (в зависимости от страны) осуществляется специализация по тем дисциплинам, которые понадобятся для дальнейшего обучения в вузе. Принцип непрерывности образования не на словах, а на деле реализован в Киевском Международном Университете (КиМУ). В его структуре есть лицей и колледж, где вчерашние школьники осваивают азы фармации, а затем продолжают образование в университете. У нас в гостях — Любовь Шостак, декан медико-фармацевтического факультета КиМУ
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Черных, В.
    Как найти работу своей мечты? [Текст] / В. Черных // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Текст] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Дод.точки доступу:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ткаченко, Н. О.
    Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність" [Текст] / Н. О. Ткаченко // Одеський медичний журнал : наук.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: с.45-46


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Теодор Торосевич — найвидатніший фармацевт-практик Галичини [Текст] // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Анотація: У праці Ярослава Ганіткевича «Історія української медицини у датах і іменах» знаходимо первинну інформацію про львівського аптекаря ХІХ ст. Теодора Торосевича: «7 вересня 1789 р. народився Теодор Торосевич — магістр фармації, що створив у Львові лабораторію при аптеці «Під римським імператором Титусом», дослідив фізико-хімічні властивості мінеральних вод Трускавця, Моршина, Немирова, Великого Любіня; запропонував використовувати посуд із темного скла для зберігання світлочутливих препаратів, опублікував понад 120 праць. Помер 1876 р.». Наукові здобутки Т. Торосевича у галузі хімії та фармації досліджував студент VI курсу фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького Юрій Щадило під керівництвом доцента, канд. фарм. наук Андрія Дацка
Дод.точки доступу:
Торосевич, Теодор (1789 - 1876) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Студентська олімпіада — шлях до професійної реалізації // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 17


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: 6‒8 квітня 2016 р. ЛНМУ ім. Данила Галицького приймав учасників ювілейної ХХ Всеукраїнської олімпіади за спеціальністю «Фармація»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Свірчевська, Л. М.
    Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації [Текст] = Methodical aspects of teaching and role of the educational discipline “pharmaceutical and medical commodity science? in the system of preparation of the future pharmacy professionals / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 101-105


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: У статті представлений досвід викладання вибіркової дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» для студентів спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» першого (бакалаврського) рівня в Житомирському базовому фармацевтичному фаховому коледжі денної форми навчання
Вивчення дисципліни спрямоване на підготовку майбутніх фахівців фармації до виконання професійних товарознавчих функцій, пов’язаних із забезпеченням аптечних та лікувально-профілактичних закладів, населення лікарськими препаратами, медичними виробами та парафармацевтичними засобами, використовуючи законодавчу та нормативну базу України й дотримуючись вимог належних практик у процесі професійної діяльності.
The article presents the experience of teaching the elective course “Pharmaceutical and medical commodity science” for students from the subject area 226 Pharmacy, Industrial Pharmacy of the first (bachelor‘s) level in Zhytomyr college of pharmacy, full-time studying
The study of the discipline is aimed to train future pharmacy professionals to perform professional commodity functions related to the provision of pharmacies and medical institutions, the population with medicines, medical devices and parapharmaceuticals, using the legal and regulatory framework of Ukraine and adhering to the requirements of the appropriate practices in the professional activities
Дод.точки доступу:
Мороз, О. Г.
Осінська, Ж. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Пудова, С. С.
    Оцінка сили впливу причин на вибір майбутньої професії студентами-фармацевтами [Текст] = Assessment of the reasons’ importance of future profession choice by pharmacy students / С. С. Пудова, Л. Я. Шпільчак, Н. С. Назаренко // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 179-190. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION (этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження щодо важливості (сила впливу) факторів вибору професії фармацевта на основі опитування майбутніх провізорів. Їх представлено від найбільш важливої до найменш важливої причини вступу на фармацевтичний факультет й описано точку зору авторів щодо отриманого розподілу причин. Крім загальної оцінки ситуації на фармацевтичному факультеті, здійснено порівняння отриманих результатів для студентів денної та заочної форм навчання
Дод.точки доступу:
Шпільчак, Л. Я.
Назаренко, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Програма Прес-конференції з міжнародною участю, залученням молодих вчених і студентів «Природні фактори в оздоровленні: лікар лікує, природа зцілює». до 20-річчя фахового видання України (категорія «Б») «Фітотерапія. Часопис» [Текст] // Фітотерапія.Часопис. - 2022. - N 1. - С. 86-88


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (история, организация и управление)
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY (использование)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
НАУЧНЫЕ РАБОТНИКИ -- RESEARCH PERSONNEL (использование, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Особливості розуміння студентами-провізорами проблеми запобігання кліщовим трансмісивним природно-осередковим інфекціям [Текст] = Features of students’ intelligence of problems of prevention of wireless transmissible natural and environmental infections / О. А. Палюх [та ін.] // Фармацевтичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 88-95


MeSH-головна:
КЛЕЩИ ИКСОДОВЫЕ -- TICKS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ИНФЕКЦИИ ПРИРОДНАЯ ОЧАГОВОСТЬ -- DISEASE RESERVOIRS
Анотація: Шляхом анкетного опитування 429 студентів-провізорів першого–п’ятого курсів денної форми навчання встановлений недостатній рівень їх знань щодо надання фармацевтичної допомоги з питань запобігання зараженню небезпечними трансмісивними інфекційними захворюваннями, переносниками яких є ІК. Зважаючи на автономність закладів вищої освіти та відсутність курсу епідеміології при підготовці магістрів фармації, актуально внести зміни в навчальні плани університетів фармацевтичного спрямування, зосередивши увагу на захворюваннях, збудниками яких є ІК, а також на засобах індивідуальної неспецифічної профілактики цих інфекцій, зокрема аптечного асортименту
Дод.точки доступу:
Палюх, О. А.
Громовик, Б. П.
Виноград, Н. О.
Білущак, Г. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Особливості проведення об’єктивного структурованого практичного іспиту з дисципліни «Технологія ліків» [Текст] / І. О. Ярема [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 4. - С. 14-23


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Мета роботи: висвітлення особливостей проведення об’єктивного структурованого практичного іспиту (ОСПІ) з дисципліни «Технологія ліків», проведення анкетування серед студентів для визначення основних переваг ОСПІ, а також виявлення труднощів, які виникли під час підготовки і здачі іспиту.
За результатами анкетування встановлено, що студенти відзначили високий рівень організації та проведення ОСПІ з дисципліни «Технологія ліків». Одночасно було окреслено і труднощі, які виникали при підготовці та складанні іспиту, зокрема недостатність часу для підготовки до іспиту та змішана форма навчання впродовж року через пандемію Covid-19
Дод.точки доступу:
Ярема, І. О.
Федоровська, М. І.
Грицик, Л. М.
Сініченко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Текст] = Еxperience in implementation of the new educational discipline “physico-chemical analysis in drug development” in the process of training of future pharmacists / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 31-35


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Нова дисципліна «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» впроваджена в навчальний процес у 2018–2019 н. р. для студентів ІІІ курсу фармацевтичного факультету. Цей предмет формує у студентів цілісне уявлення про створення ліків та застосування сучасних інструментальних методів для їх аналізу. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з п’яти тем та охоплює методологію створення інноваційних лікарських засобів і сучасні фізико-хімічні методи аналізу (хроматографічні, спектральні, магнітні, дифракційні та гібридні). Дисципліна включає сім практичних робіт, котрі розвивають навички користування спеціальною термінологією, інструментальним обладнанням та дозволяють застосовувати на практиці знання теоретичної бази фізико-хімічного аналізу. На практикумі студенти ознайомлюються з програмними ресурсами (PASS, Discovery Studio Visualizer та HyperChem), котрі застосовуються для молекулярного моделювання та комп’ютерного прогнозування ліків. Використання програм IR Tutor дозволяє здобути навички інтерпретації інфрачервоних спектрів органічних сполук, а MestRes – для обробки, аналізу та представлення спектрів ядерного магнітного резонансу. Завершення навчальної дисципліни передбачає написання підсумкової роботи, котра містить тестові та теоретичні питання і творче завдання. Самостійна робота студентів полягає в опрацюванні переліку питань, що не розглядалися на лекціях та не опрацьовувалися на практичних заняттях, шляхом особистого пошуку інформації
Дод.точки доступу:
Криськів, Л. С.
Кучер, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Моніторинг мотиваційних характеристик студентів старших курсів фармацевтичного факультету [Текст] / І. Я. Городецька [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 37-41

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Психология социальная


Дод.точки доступу:
Городецька, І. Я.
Громовик, Б. П.
Сятиня, М. Л.
Мокрянин, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам [Текст] = Methodological aspects of teaching of physical methods of analysis for ukrainian students / Н. О. Зарівна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 71-73


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Мета роботи – вивчення методичних аспектів викладання дисципліни “Фізичні методи аналізу” для студентів 1 курсу фармацевтичного факультету ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (денної форми навчання). Основна частина. Навчальна дисципліна “Фізичні методи аналізу” забезпечить студентів знаннями і вміннями щодо якісного та кількісного аналізу речовин, які в майбутньому дозволять компетентно виконувати свої професійні обов’язки у сфері контро­лю якості як субстанцій лікарських речовин (ЛР), так і готових лікарських засобів (ГЛЗ). Також студенти вивчають теоретичні основи вищевказаних методів та їх застосування у фармацевтичній галузі. На практичних заняттях вони знайомляться з Державною Фармакопеєю України [1] – конституцією лікарських засобів, у якій наведені монографії на конкретні субстанції ЛР, на ГЛЗ та описані відповідні методи аналізу, в результаті проведення яких оцінюють якість відповідного АФІ (активного фармацевтичного інгредієнта) тощо. При проведенні випробування “Тотожність” і “Кількісне визначення” субстанцій ЛР студенти визначають їх якісний склад та кількісний вміст, застосовують при цьому підхожі фармакопейні методи. Детальне і ґрунтовне вивчення теоретичних основ фізичних методів аналізу дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, а також реалізувати науково-творчий потенціал студентів, який збагачує їх знаннями і практичними навичками, що безпосередньо будуть використані у майбутній фармацевтичній практиці. Висновки. Таким чином, для підготовки майбутніх магістрів фармації важливе місце займає вивчення фізичних методів аналізу. Інтегруючи закони і методи багатьох наук, ця дисципліна стоїть на сторожі якості лікарських засобів, а значить, і здоров’я людини. Аналіз і введення у педагогічну діяльність сучасних положень, інноваційних прийомів та методів дозволить студентам систематизувати отримані знання та вміння їх використання у професійній діяльності, а також забезпечить їх конкурентоспроможність на міжнародному ринку праці
Дод.точки доступу:
Зарівна, Н. О.
Поляк, О. Б.
Логойда, Л. С.
Горлачук, Н. В.
Паласюк, Б. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Кривов’яз, О. В.
    Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації [Текст] / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 33-35


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика)
Дод.точки доступу:
Томашевська, Ю. О.
Гарник, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Зарівна, Н. О.
    Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання [Текст] = Methodological aspects of teaching specialization “Quality control of medicines” for students of pharmaceutical faculty of external form of education / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 29-33


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
ФАРМАКОПЕИ -- PHARMACOPOEIAS
Дод.точки доступу:
Логойда, Л. С.
Поляк, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Загричук, Г. Я.
    Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії [Текст] = Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Анотація: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим
Дод.точки доступу:
Демид, А. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Дубель, Н. І.
    Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] = Formation of professional competencies of future pharmacists in Ivano-Frankivsk national medical university / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING (стандарты, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (стандарты, тенденции)
Анотація: Стаття присвячена аналізу формування професійних компетентностей майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). Професія фармацевта є соціально важливою, оскільки вона спрямована на збереження та зміцнення здоров’я людей, попередження та профілактику захворювань і має свої характерні особливості. Метою роботи був аналіз формування процесу професійної компетентності майбутнього фармацевта на заняттях з фармацевтичних дисциплін в ІФНМУ. Концепція професійної підготовки передбачає, що структура, зміст та якість фармацевтичної освіти повинні відповідати державним та міжнародним стандартам. Аналіз кваліфікаційних характеристик професій у галузі охорони здоров’я переконує, що для успішної підготовки конкурентоздатного фахівця необхідно підібрати низку загальних та спеціальних компетентностей, сформувати у здобувачів вищої освіти відповідні програмні результати. Всесвітньою організацією охорони здоров’я запропоновано поняття «фармацевт - сім зірок». Для реалізації цього поняття, фармацевт повинен володіти рядом компетенцій, передбачених освітньо-професійною програмою (ОПП) «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня. Дана програма орієнтована на сучасні вимоги Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо ролі та місії фармацевта в системі охорони здоров’я, органічно поєднує теоретичну та практичну складові навчання на базах практик в умовах, максимально наближених до реальних. Програма реалізується в логічній послідовності дисциплін навчального плану. У рамках ОПП охарактеризовано ряд програмних компетентностей, якими повинен володіти студент-фармацевт
The development of socio-economic transformations in Ukraine requires and makes new demands on the process of training specialists in the pharmaceutical industry. The profession of pharmacist is socially important and has its own characteristics because it is aimed at maintaining and improving human health, prevention and prophylaxis of diseases. The purpose of this work is to analyze the formation of the process of professional competency of the future pharmacist in classes on pharmaceutical disciplines at Ivano-Frankivsk National Medical University. The object of this research was the professional training of future pharmacists at Ivano-Frankivsk National Medical University. To achieve this goal we have used such methods of scientific analysis as generalization, comparison, systematic and logical analysis. A qualified pharmacist is a healthcare professional who is responsible for the rational use of medicines and makes every effort to provide patients with effective medicines and high-quality pharmaceutical services. The concept of professional training declares that the structure, content and quality of pharmaceutical education must meet national and international standards. The analysis of the qualification characteristics of the professions in the field of health care shows that for the successful training of a competitive specialist it is necessary to select a number of general and special competencies and to form the relevant program results for higher education seekers. The World Health Organization has proposed the Seven-Star Pharmacist concept, according to which the pharmacist must have special knowledge and skills, be responsible in the performance of his professional duties, carefully and dignifiedly treat the patient, because it is about the personal needs of a person who is waiting for professional help. To implement this concept the pharmacist must have a number of competencies provided by the educational and professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” in the field of knowledge 22 “Health Care”, in specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the second (master’s) level. This program focuses on the current requirements of the World Health Organization for the role and mission of the pharmacist in the health care system. It organically combines theoretical and practical components of training on the bases of practice in conditions as close as possible to real. The program is implemented in a logical sequence of disciplines of the curriculum. A number of program competencies, which must be possessed by a pharmacy student, are characterized within the educational and professional program. Thus, in the formation of the personality of a pharmacy student, who is future master in the field of pharmacy, an important role is given to the professional orientation of education in Ivano-Frankivsk National Medical University, which is not possible without the high-quality theoretical and practical training in basic sciences. The formation of professional competency of future pharmacists takes place in lectures, practical and seminar classes in pharmaceutical disciplines, as well as during training and manufacturing practice in accordance with the curriculum. Their main task is to provide the higher education students with the competencies specified in the standard of higher pharmaceutical education
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Дубель, Н. І.
    Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19 [Текст] = Study of the influence of distance form of learning on the life activities of students of pharmacists in the convention of the COVID-19 pandemic / Н. І. Дубель. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS (история)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Тепер проблема дистанційного навчання охоплює практично всі заклади вищої освіти України. Дистанційна освіта розглядається тепер не як один з варіантів освітнього процесу, а також як єдина можлива для навчання форма освіти в умовах пандемії, спричиненої COVID-19. Оскільки невідомо, який проміжок часу ми перебуватимемо ще в зонах з карантинними обмеженнями, а навчальний процес повинен безупинно продовжуватися, тому актуальним є дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність здобувачів вищої освіти України в умовах пандемії. З цією метою ми провели добровільне анонімне опитування-анкетування 56 вітчизняних студентів IV курсу денної форми навчання фармацевтичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету. В анкеті було запропоновано 8 запитань, які стосувалися впливу дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів через поширення коронавірусної інфекції в Україні на життєдіяльність студентів-фармацевтів. Під час дослідження було використано теоретичний, емпіричний та статистичний методи дослідження. У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо впливу дистанційної форми навчання на їх життєдіяльність. Отримані результати свідчать, що понад третина студентів зазначили про помітне збільшення навчального навантаження та емоційне перенапруження при відвідуванні дистанційних занять. Більшість студентів відмітили негативний вплив дистанційного навчання на фізичну активність, сон та пам’ять. Позитивний вплив дистанційної форми навчання більшість респондентів відмітили на харчовий режим. Половина респондентів вважають найкращим варіантом засвоєння матеріалу очну форму та бажають якомога швидше повернутися до звичного режиму навчання
Currently, the problem of distance learning covers almost all institutions of higher education in Ukraine. The Ministries of Education of all countries of the world, without exception, are forced to respond quickly to changes in everyday life caused by the pandemic, and make adaptive decisions on the organization of the educational process and the provision of distance learning. Distance education is now seen as the only form of education possible in a pandemic caused by COVID-19. As it is unknown how long we will be in quarantine zones, and the educational process must continue, therefore, it is important to study the impact of distance learning on the lives of higher education in Ukraine in a pandemic. To this end, we conducted a voluntary anonymous survey of 56 domestic full-time students of the Department of Pharmacy of Ivano-Frankivsk National Medical University. Theoretical, empirical and statistical research methods were used during the research
So, summarizing the above, we can conclude that more than a third of students reported a significant increase in workload and emotional stress when attending distance learning. Most students noted the negative impact of distance learning on physical activity, sleep and memory. Most respondents noted the positive impact of distance learning on their diet. Half of the respondents think that the best way to master the material is full-time education and want to return to the usual mode of study as soon as possible
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації [Текст] / А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (история, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (история, организация и управление)
Анотація: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Дод.точки доступу:
Котвіцька, А. А.
Барковська, О. Я.
Гавриш, Н. Б.
Огарь, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)