Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-39 
1.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students [Текст] = Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 131-136


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Анотація: The article adduces the ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in teaching pharmaceutical analysis in the context of studying the discipline of Pharmaceutical Chemistry; analyzes the main issues that can affect the performance of the teaching of foreign students. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on Pharmaceutical Chemistry, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development and pharmaceutical analysis. The purpose of pharmaceutical analysis is to: learn general methods of analysis of substances of medicinal substances and to determine their qualities in appearance, solubility and reaction of the environment in accordance with the requirements of the State Pharmacopoeia (SPhU); to study and explain the physical and physico-chemical methods of analysis of organic medicinal products; to be able to carry out reactions of identification of substances of medicinal substances by cations and anions in accordance with the requirements of SPhU; to use chemical methods for the identification of medicinal products of organic structure by analytical-functional groups; to determine the physical constants of organic substances for the identification and purification of medicinal products; to use the definition of refractive index and specific rotation of solutions of drugs for their identification and purity; to practice the general requirements of the SPhU for the testing of the maximum content of impurities; to be able to quantify the content of medicinal substances in the substance by different methods; to be able to conduct qualitative and quantitative rapid-analysis of active substances in extemporal dosage forms. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline of Pharmaceutical Chemistry, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course
У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія». Проаналізовано основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів з фармацевтичної хімії, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки та фармацевтичного аналізу. Ціллю фармацевтичного аналізу є: засвоїти загальні методи аналізу субстанцій лікарських речовин та підтвердження їх доброякісності за зовнішнім виглядом, розчинністю та реакцією середовища згідно з вимогами ДФУ; вивчити і пояснювати фізичні та фізико-хімічні методи аналізу органічних лікарських засобів; вміти проводити реакції ідентифікації субстанцій лікарських речовин за катіонним і аніонним складом згідно з вимогами ДФУ; використовувати хімічні методи для ідентифікації лікарських засобів органічної структури за аналітико-функціональними групами; визначати фізичні константи органічних речовин для ідентифікації та встановлення чистоти лікарських засобів; використовувати визначення показника заломлення і питомого обертання розчинів лікарських засобів для їх ідентифікації і встановлення чистоти; практикувати загальні вимоги ДФУ щодо випробувань на граничний вміст домішок; вміти проводити кількісне визначення вмісту лікарських речовин у субстанції різними методами; вміти проводити якісний та кількісний експрес-аналіз діючих речовин в екстемпоральних лікарських засобах. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія» дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані в їхній практичній діяльності. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Дод.точки доступу:
Zarivna, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Алєксєєва, І. М.
    Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Білай, І. М.
    Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація [Текст] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Лекарственная терапия


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Велика, А. Я.
    Особливості професійного вибору студентів-провізорів [Текст] = Features of students-pharmacists’ professional choice / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливістю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Велика, А. Я.
    Оцінка задоволеності студентів-провізорів майбутньою професією [Текст] / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 250-253. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків [Текст] = Studying the subject «side effects of drugs» – an essential component of forming the fundamentals of rational pharmacotherapy in medical students / С. П. Мельничук [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 98-103. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛЕКАРСТВ ПОБОЧНОГО ДЕЙСТВИЯ СИСТЕМЫ УЧЕТА -- ADVERSE DRUG REACTION REPORTING SYSTEMS (использование, организация и управление, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
БИОМЕДИЦИНСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- BIOMEDICAL TECHNOLOGY (организация и управление, тенденции)
Анотація: Предмет «Побічна дія ліків» є важливим складником ґрунтовної підготовки студентів- медиків спеціальності «Медицина», оскільки дозволяє майбутнім медичним фахівцям розширити та удосконалити знання з фармакології, поглибити розуміння побічних ефектів лікарських засобів та заходи їх профілактики, закласти основи раціональної фармакотерапії. Завдяки належному рівню знань етіології, механізмів розвитку, проявів побічних реакцій, що спричинені лікарськими засобами, та шляхів їх усунення сучасний лікар стане запорукою безпечної та раціональної терапії пацієнтів, зміцнення здоров’я населення та профілактики самолікування, разом з тим залишаючись надійною ланкою у проведенні об’єктивного аналізу будь-якого випадку побічної реакції при застосуванні лікарських засобів та безпомилковому встановленні причинно- наслідкового зв’язку її виникнення
The subject «Side eff ects of drugs» is an important component of the thorough training of medical students in the specialty «Medicine», as it allows future medical specialists to expand and improve their knowledge of pharmacology, deepen their understanding of the side eff ects of drugs and their prevention measures, and lay the fundamentals of rational pharmacotherapy. Thanks to the appropriate level of knowledge of etiology, mechanisms of development, manifestations of adverse reactions caused by drugs, and ways to eliminate them, a modern physician will become a guarantee of safe and rational therapy of patients, strengthening the health of the population and prevention of self-medication, while remaining a reliable link in the conduction of objective analysis of any case of an adverse reaction during the use of medications and an unerring establishment of the cause-and-eff ect relationship of its occurrence
Дод.точки доступу:
Мельничук, С. П.
Батрановська, С. О.
Копчук, Т. Г.
Унгурян, Т. М.
Каспрук, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету [Текст] / О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 123-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Кл.слова (ненормовані):
КЕЙС-метод
Анотація: Оскільки використання у вищій школі традиційних методів навчання є малоефективним, основні методичні інновації в медичній освіті сьогодні пов’язані саме із застосуванням інтерактивних методів і технологій. Інтерактивні методи навчання, зокрема кейс-метод, використовуються не лише при викладанні клінічних дисциплін, а й теоретичних, зокрема й фармакології. У статті викладено дані аналізу літератури та власний досвід використання кейс-методу у викладанні фармакології. Нами розглянуті основні переваги інтерактивного методу навчання, методологія проведення занять з фармакології з використанням кейс-методу та особливості оцінювання студентів. У статті наведено приклади складання кейсів, особливості використання таких інтерактивних методів, як «мозковий штурм», «дерево рішень» та ін. У результаті аналізу літератури встановлено, що метод case-study впливає на професіоналізацію студентів, формує інтерес та позитивну мотивацію до навчання. При використанні цього методу навчання важливий не стільки кінцевий результат, скільки процес його знаходження, адже саме таким чином розвиваються професійні якості лікаря. Також застосування під час практичних занять з фармакології кейс-методу підвищує ефективність діяльності викладача кафедри та сприяє його професійному зростанню. При цьому викладач виконує роль експерта і консультанта, що допомагає студентові орієнтуватися у світі наукової інформації
Дод.точки доступу:
Олещук, О. М.
Чорномидз, А. В.
Маланчук, С. Л.
Драпак, О. Я.
Іванків, Я. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Воскобойнік, О. Ю.
    Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" [Текст] / О. Ю. Воскобойнік // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 26-28


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Галій, Л. В.
    Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту [Текст] / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 3-11


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Анотація: Мета: узагальнення та аналіз результатів педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, системний та порівняльний аналізи. Результати дослідження. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) описана методологія проведення дворічного педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання. 26 % студентів, що були залучені до експерименту, не змогли адаптуватися до нової форми навчання. Водночас спостерігався певний феномен, пов’язаний з високими показниками якісної успішності студентів, які продовжили участь в експерименті. Найбільш суттєвою методичною проблемою упровадження дистанційного навчання стала невідповідність обсягу запланованої навчальної діяльності студентів (кількості індивідуальних завдань і контрольних заходів) та часу на опанування дисципліни. Запропоновано збалансувати зазначені показники шляхом обмеження кількості дисциплін, кількості тем та індивідуальних і контрольних завдань на кожен кредит дисципліни. У семестровому графіку навчального процесу дистанційних студентів доцільно передбачити періодичні тижневі перерви (після проходження 2-3 дистанційних курсів). Важливою організаційною проблемою стала відсутність нормативів педагогічного навантаження для роботи з дистанційними студентами, що знижує мотивацію тьюторів до супроводження дистанційних курсів. Висновки. Результати складання навчальних сесій студентами, які брали участь у педагогічному експерименті, довели ефективність технологій дистанційного навчання. Однак потребують вирішення виявлені нами методичні та організаційні проблеми
Дод.точки доступу:
Серопян, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Текст] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Рубрики: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Дод.точки доступу:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Грем, О. Ю.
    Організація діяльності студентського наукового гуртка кафедри на основі вивчення професійної мотивації студентів фармацевтичного факультету [Текст] / О. Ю. Грем // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 58-63

Рубрики: Фармацевты--обуч

   Студенты фармацевтических учебных заведений


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Громовик, Б.
    Студентські олімпіади: цілі та роль у підготовці провізорів [Текст] / Б. Громовик, А. Горілик // Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 30-32


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
Анотація: Відповідно до нормативних документів МОН України студентська олімпіада — це змагання студентів у творчому застосуванні здобутих знань, умінь і навичок, а також у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Студентські олімпіади проводяться з різних дисциплін. Однією з найбільш масштабних є студентська олімпіада з фармації, позаяк вона не монопредметна, а полідисциплінарна
Дод.точки доступу:
Горілик, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Гурак, Д.
    Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Текст] / Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Дедишина, Л.
    Зримий зв’язок поколінь [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2018. - № 11. - С. 32-33


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (история, этика)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (история, этика)
Анотація: Наприкінці літа Шеллі Капоцці зі США відзначила двох кращих студентів фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького сертифікатами та грошовими преміями. Так вона віддала данину шани батькові, Адольфу Мельцеру, який 80 років тому, в 1938 р., закінчив Alma mater у Львові. Кілька років Шеллі контактувала з представниками фармацевтичного факультету університету, зокрема професором Романом Лесиком, аби якомога більше дізнатися про навчальний заклад, де студіював її батько
Дод.точки доступу:
Мельцер, Адольф (1911 - 1994) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Дедишина, Л.
    Фармосвіта за кордоном [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2016. - № 1. - С. 32-33


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Анотація: Головною умовою вступу до фармацевтичних вищих навчальних закладів у країнах Європи є повна 11–13-літня освіта, здобута в загальноосвітній школі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Демецька, О.
    Майбутнє фармації очима студентів [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 34-35


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
Анотація: Провізор у перекладі з латинської — це той, що передбачає та передчуває. А чи властиві такі здібності тим, хто тільки-но починає свій шлях у професії? Ми вирішили поцікавитись у студентів 4-го курсу медикофармацевтичного факультету Київського Міжнародного Університету, яким саме вони бачать майбутнє фармації та майбутнє аптеки
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання [Текст] = Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process / О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 39-45


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено динаміку чинників професійного самовизначення студентів фармацевтичного напряму у процесі багатоступеневого навчання від молодшого спеціаліста до магістра. Рейтинговими чинниками вибору професії фармацевтичного спрямування для студентів упродовж багатоступеневого навчання є престижність професії та бажання стати фахівцем. Високий рівень авторитету сім’ї щодо питання вибору професії на фоні несистемної профорієнтаційної роботи школи призводить до низької активності суб’єкта самовизначення. У процесі навчання динаміка пріоритетних чинників не змінюється. Посилюється потреба у високооплачуваній роботі, відбувається глибше «занурення» у спеціальність, з’являється бачення своєї ролі у майбутній діяльності за рахунок зниження захоплення зовнішньою стороною професії, особливо 15-16-літніх підлітків. Вибір професії здійснено респондентами не стільки від їх пізнавальних інтересів та здібностей, скільки від бажання соціальної реалізації в суспільстві. У профорієнтаційній роботі значну увагу слід приділяти поінформованості батьків щодо якості надання освітніх послуг навчальним закладом для фахового зростання здобувачів освіти та здобуття престижної в соціумі високооплачуваної професії провізора, затребуваної на ринку праці
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.
Чорноус, В. О.
Яремій, І. М.
Купчанко, К. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Дорошкевич, І. О.
    Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету [Текст] / І. О. Дорошкевич // Клінічна та експериментальна патологія. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 231-233


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету [Текст] = Experience of implementation of practically oriented methodology for teaching of academic discipline “First aid with introductory practice” for students of the faculty of pharmacy / В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 17-20


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Дод.точки доступу:
Андрющенко, В. П.
Ващук, В. В.
Кирик, Т. П.
Кушнірчук, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації [Текст] / А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (история, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (история, организация и управление)
Анотація: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Дод.точки доступу:
Котвіцька, А. А.
Барковська, О. Я.
Гавриш, Н. Б.
Огарь, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)