Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Студенты 1-2 курсов мединститута<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.


   
    Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання [Текст] = The level of mental stress among I-III year medical students / М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING
Анотація: Високий рівень нервово-психічної напруги має місце в кожного четвертого студента-медика, що навчається у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Зафіксовані вірогідні статеві відмінності як середніх значень тесту (в осіб чоловічої статі вони вищі, ніж в осіб жіночої статі, p0,01), так і стресогенних чинників, що викликають значну нервово-психічну напругу. Серед проявів нервово-психічної напруги переважають: погіршення сну, підвищена чутливість до дії зовнішніх подразників, неприємні відчуття з боку шлунково-кишкового тракту та серцево-судинної системи, м’язова напруга, відчуття невпевненості в собі (зафіксовані більше ніж у 50 % респондентів). Провідними стресогенними чинниками в студентів із високим рівнем нервово-психічної напруги є: нестача часу для відпочинку (93,42 %), неприємності в навчання (61,84 %), проблеми в особистому житті (55,26 %)
Дод.точки доступу:
Йолтухівський, М. В.
Гусакова, І. В.
Коновалов, С. В.
Болгарська, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Гнатишина, Л. Л.
    Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка [Текст] = Peculiarities of research activities organization of first-year medical students based on the analysis work of a student scientific group / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Анотація: Об’єктом даного дослідження є студентський науковий гурток (СНГ) як основна початкова позааудиторна форма організації наукової роботи. У статті розглянуто особливості організації науково-дослідницької діяльності студентів-першокурсників спеціальності “222 Медицина” на кафедрі загальної хімії ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” (ТДМУ). В аспекті даного дослідження обґрунтовано доцільність використання позааудиторної форми наукової роботи на прикладі функціонування СНГ, як необхідної складової процесу формування професійної компетентності майбутнього лікаря до саморозвитку і самореалізації. У даному процесі відзначено роль куратора гуртка, як гаранта реалізації функцій СНГ, який бере активну участь у залученні студентів до наукового пошуку, аналізу наукової літератури з даної проблематики гуртка, написанні наукових звітів та обговоренні їх на засіданнях гуртка; разом із гуртківцями бере участь у науково практичних конференціях, публікуванні та апробації результатів наукової роботи. Також значна увага приділена формуванню мотиваційного компонента у підвищенні ефективності діяльності СНГ, який поєднує використання зовнішніх та внутрішніх мотивів з домінуванням останніх
Дод.точки доступу:
Фальфушинська, Г. І.
Іванець, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Расулов, М. А.
    Психофизиологические показатели у студентов с различной степенью адаптации во время экзаменационного периода [Текст] / М. А. Расулов, А. Б. Саидов // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 3/4. - С. 58-62

Рубрики: Адаптация психологическая

   Студенты 1-2 курсов мединститута


   Обучение, перегрузка


   Внимание


Дод.точки доступу:
Саидов, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Іванченко, О. З.
    Мотивація навчальної діяльності у студентів першого курсу медичного факультету [Текст] = The motivation of learning activities of first-year students of the medical faculty / О. З. Іванченко // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2016. - № 26. - С. 192-195. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Для організації і забезпечення результативної та успішної навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно, щоб задачі, які вирішуються на заняттях та під час самостійної роботи були значущі і внутрішнє прийняті самими студентами. Стаття присвячена аналізу мотивації навчальної діяльності студентів першого курсу медичн ого факультету, рівню її сформованості та важливості для успішного навчального процесу. Автор описує методики проведення досліджень і подає отримані результати
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Федченко, А. В.
    Фізична реабілітація студентів першого курсу з артеріальною гіпертензією в умовах вищого навчального закладу [Текст] / А. В. Федченко, М. В. Пацера, О. Г. Іванько // Артеріальна гіпертензія. - 2016. - № 3. - С. 98-99


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (реабилитация)
Дод.точки доступу:
Пацера, М. В.
Іванько, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Результаты медицинского осмотра первокурсников (Красноярский медицинский университет, 2014-2015) [Текст] / И. Артюхов [и др.] // Врач. - 2015. - № 10. - С. 86


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES (статистика)
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
Дод.точки доступу:
Артюхов, И.
Каскаева, Д.
Петрова, М.
Крылова, Е.
Черняева, М.
Зорина, Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Грозав, А. М.
    Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі [Текст] / А. М. Грозав, О. О. Перепелиця // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 37-40


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
Дод.точки доступу:
Перепелиця, О. О.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Інтерактивні технології навчання та формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вишу [Текст] / Л. М. Булат [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 222-225


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Булат, Л. М.
Лисунець, О. В.
Дідик, Н. В.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Regularities of the patterns of interdependence between characteristics of the functional state of the organism and indicators of the health status of students and their comprehensive assessment [Текст] = Закономірності взаємозалежності характеристик функціонального стану організму і показників стану здоров’я студентів та їх комплексна оцінка / I. V. Serheta [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 35. - С. 11-16. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология, статистика)
СТУДЕНТЫ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- STUDENT HEALTH SERVICES (статистика, тенденции)
ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES (физиология)
ЗРИТЕЛЬНЫЕ ТЕСТЫ -- VISION TESTS (методы, статистика, тенденции)
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT (методы, статистика, тенденции)
Анотація: An essential component of adequate prognostic assessment of the interdependence of the leading correlates of adaptive capacity and functional resources of the human organism is the use of factor analysis procedures. The purpose of the work is to establish the patterns of interdependence of the characteristics of the functional state of the organism and indicators of the health status of students and their complex assessment based on the use of factor analysis procedures. In the course of scientific researches were studied indicators of functional features of higher nervous activity, visual sensory system and somatosensory analyzer. Data on the communication and interdependence characteristics of the level of development of psychophysiological functions and indicators of the health status of students were subjected to statistical processing using the licensed standardized package “Statistica 6.1 for Windows” (license number ВXXR901E245722FA) based on the factor analysis procedures. During the complex assessment of the patterns of interdependence between the characteristics of health status and indicators of the development of psychophysiological functions of the organism of students, who were at different stages of higher medical education, it was determined that young man had the most significant influence on health characteristics of the level of health factors such as “functional features of the visual sensory system”, “functional features of motion coordination” and “functional features speed of visual-motor speed and stability of attention”, young woman – factors such as “functional features of the visual sensory system”, “functional features of motion coordination” and “functional features speed of visual-motor reaction”. The results obtained are the basis for the development of methods for the prognostic evaluation of the characteristics of the formation of health characteristics in the context of determining indicators of the development of psychophysiological functions of young men and young women, as well as the development of effective health-saving technologies to create a preventive educational environment in higher education.
Невід’ємним компонентом здійснення адекватної прогностичної оцінки особливостей взаємозалежності провідних корелят адаптаційних можливостей та функціональних ресурсів організму людини є використання процедур факторного аналізу. Мета роботи – встановлення закономірностей взаємозалежності характеристик функціонального стану організму і показників стану здоров’я студентів та їх комплексна оцінка на підставі використання процедур факторного аналізу. Під час проведення наукових досліджень вивчали показники функціональних особливостей вищої нервової діяльності, зорової сенсорної системи та соматосенсорного аналізатора. Дані щодо особливостей зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій і показників стану здоров’я студентів підлягали статистичній обробці із використанням ліцензійного стандартизованого пакету “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA) на підставі застосування процедур факторного аналізу. В ході здійснення комплексної оцінки закономірностей щодо взаємозалежності між характеристиками стану здоров’я та показниками розвитку психофізіологічних функцій організму студентів і студенток, які перебували на різних етапах здобуття вищої медичної освіти, визначено, що у юнаків на провідні характеристики рівня здоров’я найбільш значущий вплив справляли такі фактори, як “функціональні особливості зорової сенсорної системи”, “функціональні особливості координації рухів” і “функціональні особливості швидкості зорово-моторної реакції та стійкості уваги”, у дівчат – такі фактори як “функціональні особливості зорової сенсорної системи”, “функціональні особливості координації рухів” і “функціональні особливості швидкості зорово-моторної реакції”. Отримані результати є базисом для розроблення методик прогностичної оцінки особливостей формування характеристик стану здоров’я у контексті визначення показників розвитку психофізіологічних функцій юнаків і дівчат, а також розроблення ефективних здоров’язберігаючих технологій для створення превентивного освітнього середовища у закладі вищої медичної освіти.
Дод.точки доступу:
Serheta, I. V.
Mostova, O. P.
Stoyan, N. V.
Panchuk, O. Y.
Olkhova, I. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.
Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)