Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (87)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Творческие способности<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


   
    AgneArt: творчість із діабетом // Діабет. Ожиріння. Метаболічний синдром. - 2017. - N 4. - С. 94


MeSH-головна:
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ -- DIABETES MELLITUS
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Berezutskyi, V. I.
    Spes phthisica: the case of Frederic Chopin [Text] / V. I. Berezutskyy, M. S. Berezutska // Український неврологічний журнал. - 2019. - N 4. - P67-71


MeSH-головна:
МЕДИЦИНА В ИСКУССТВЕ -- MEDICINE IN ART
ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
ЭЙФОРИЯ -- EUPHORIA
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
ИСТОРИЯ БОЛЕЗНИ -- MEDICAL RECORDS
Анотація: Мета роботи — оцінити вплив spes phthisica (туберкульозної ейфорії) на творчий процес польського композитора Фредерика Шопена. Висока продуктивність роботи композитора під час загострень туберкульозу нерідко наводиться в науковій літературі як важливий доказ позитивного впливу spes phthisica на творчість. Для перевірки цієї гіпотези проведено аналіз хронологічних взаємозв’язків між творчим процесом Шопена (професійний анамнез) і клінічним перебігом туберкульозу легень (анамнез захворювання). Основним матеріалом для дослідження були листи Шопена і праці найавторитетніших біографів композитора. Також проведено пошук джерел в електронних базах даних Scopus, Web of Science, Medline, PubMed, електронних сховищах і архівах (без обмежень у часі). Встановлено, що взимку 1838—1839 рр. під час відпочинку на Майорці Шопен переніс тяжке загострення хронічного туберкульозу легень, яке супроводжувалося легеневою кровотечею, вираженою інтоксикацією та яскравими ознаками патологічної ейфорії (spes phthisica). Восени 1839 р. композитор опублікував велику кількість нових музичних творів: Op. 35—41 (соната в трьох частинах, фантазія-експромт, два ноктюрни, балада, скерцо в трьох частинах, два полонези, чотири мазурки). Тривалий час багато дослідників таку високу видавничу активність композитора пояснювали стимулювальним впливом spes phthisica. Аналіз творчого процесу композитора взимку 1838—1839 рр. показав, що за цей період він створив лише два невеликих музичних твори: мазурку E-minor Op. 41 і прелюдію № 15 («Raindrop» prelude) Op. 28. Вивчення обставин створення цих творів виявило, що вони були написані Шопеном не внаслідок spes phthisica, а всупереч їй. Всі інші твори були створені набагато раніше, причому саме в період ремісії туберкульозу. Це виключає можливість стимулювального впливу spes phthisica на творчий процес композитора.
Дод.точки доступу:
Berezutska, M. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Biben, A. V.
    Aesthetic training is an important factor of a future doctors’ professional formation [Текст] / A. V. Biben. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 4. - С. 114-119. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, тенденции, этика)
МОРАЛЬНО-ЭТИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ РАЗВИТИЕ -- MORAL DEVELOPMENT
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
Анотація: Nowadays, a stream of various information, including hybrid information, is aimed at young people. That is why students are most focused on the virtual environment, and the sensuality of the individual goes back to the periphery of their spiritual life. Such a reality requires the use of complex efforts directed at returning a person to their essence.
There are various ways of humanization and enrichment of future specialists' potential, but aesthetic training is the main one. Society pays attention in the critical periods of its development on aesthetic training. It acts as a final element in the higher education system, giving completeness and saturating the whole structure with the main content. The process of studying in a higher education institution is the moment in a young person's life when they should understand and realize their life meaning following their moral and aesthetic ideals
Сьогодні на молодь спрямований потік різноманітної інформації, зокрема й гібридної. Саме тому студенти найбільш сконцентровані на віртуальному середовищі, а чуттєвість особистості витісняється на периферію її духовного життя. Така реальність вимагає залучення комплексних зусиль, спрямованих на повернення людини до своєї сутності. Актуальність нашого дослідження зумовлена потребою розвитку в молоді смаку як естетичної категорії та формування критеріїв, які б дозволили їй відрізнити істину від спотвореної реальності, добро від зла
Тому метою статті є підтвердження необхідності здійснення естетичного виховання у навчанні майбутніх фахівців, адже воно зміцнює в студентів активну національно-громадянську позицію. Естетичне виховання закладає самосвідомість людини, віднайдення життєвих орієнтирів, впливає на відносини з навколишнім світом. У естетичному вихованні полягає суть гуманізації особистості, її соціалізації. Воно є необхідною основою й передумовою реалізації індивідуальних здібностей людини у процесі реального буття
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Аpt-феномен «большие глаза». Художник против коммерсанта: кто гениальнее? [Текст] // Приватний лікар. - 2018. - N 6/7. - С. 40-41


MeSH-головна:
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
ЖИВОПИСЬ -- PAINTINGS (история, этика)
ЛИЧНОСТЬ -- PERSONALITY
АВТОРСКОЕ ПРАВО -- COPYRIGHT (история, тенденции)
Анотація: В конце 1950-х годов в живописи поп-арт неожиданно вспыхивает новая звезда—никому доселе неизвестный американский художник Уолтер Кин превращается в «короля современного искусства». Ничто, казалось бы, не могло поколебать его невероятной популярности! Не только его картины супервостребованы, но и их репродукции, открытки и постеры разлетаются огромными тиражами. Но вдруг Уолтер становится фигурантом грандиозного скандала, и весь мир ожидает судебного вердикта вместе с ответом на вопрос: кто же на самом деле рисовал детей и женщин с преувеличенно большими и пронзительно грустными «инопланетными» глазами?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Архиреева, Т. В.
    Взаимосвязь психологического благополучия и личностной креативности у студентов 18-22 лет [Текст] / Т. В. Архиреева, И. Е. Шересткина // Психология в вузе. - 2009. - № 3. - С. 6-16

Рубрики: Психическое здоровье

   Студенты--психол


   Личности развитие


   Творческие способности


Дод.точки доступу:
Шересткина, И. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Березуцкий, В. И.
    Является ли музыка Мориса Равеля симптомом его неврологического заболевания? [Текст] / В. И. Березуцкий, М. С. Березуцкая // Український неврологічний журнал. - 2018. - N 1. - С. 88-96


MeSH-головна:
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
МУЗЫКА -- MUSIC
Анотація: Проанализировано возможное влияние дегенеративного поражения мозга французского композитора Мориса Равеля на его музыкальные произведения. Проведен патографический анализ публикаций, содержащих сведения о состоянии здоровья и творчестве композитора. Изучение результатов научных исследований медицинских и музыкальных биографов композитора позволило установить, что все необычные музыкальные произведения Мориса Равеля («Болеро» и «Концерт для фортепиано (левой руки) с оркестром ре мажор») являются результатом использования специфических средств музыкальной выразительности, необходимых для создания неповторимого музыкального образа и характерных для индивидуального музыкального стиля композитора. Наличие данных «технических приемов» (многократные повторения мелодии и чрезвычайное тембровое разнообразие) в более ранних произведениях Мориса Равеля и их отсутствие в его последних композициях позволяет исключить влияние заболевания на его музыкальный стиль.
Дод.точки доступу:
Березуцкая, М. С.
Моріс, Равель (французький композитор ; 1875-1937) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Вихрущ, А. В.
    Академічне письмо: структура і завдання [Текст] = Academic writing: structure and tasks / А. В. Вихрущ // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, тенденции)
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
Анотація: При вирішенні актуальних питань методики викладання важливо чітко визначити головні пріоритети, оскільки існує загроза хаотичного нагромадження інформації, що ускладнить вирішення головних завдань. У статті аналізуються особливості вивчення академічного письма в медичних університетах, узагальнюються перспективні напрямки підвищення допрофесійної підготовки студентів, удосконалення системи науково-методичного забезпечення навчального процесу. Академічне письмо розглядається як процес створення і оприлюднення наукового тексту. Підкреслено, що написання наукового тексту передбачає насамперед вибір теми дослідження, доведення актуальності, новизни, значимості результатів, відповідної структури і належних методів. Оприлюднення результатів передбачає раціональне використання можливостей сучасних інформаційних технологій, а також безпосереднє ознайомлення наукової спільноти з новими фактами. Виокремлено також перспективні форми і методи навчального процесу
While solving topical issues of teaching methods, it is important to clearly define the main priorities, as there is a threat of chaotic accumulation of information. Consequently, it will complicate the solution of the main tasks. The article analyzes the features of the study of academic writing in medical universities, summarizes perspective areas for improving pre-vocational training of students, improving the system of scientific and methodological support of the educational process. Academic writing is seen as a process of creating and publishing a scientific text. It is emphasized that the creation of a scientific text involves first of all the choice of research topic, proof of relevance, novelty, justification of the significance of the results, the appropriate structure and proper methods. Publication of the results involves the rational use of modern information technology, as well as direct acquaintance of the scientific community with new facts. It has been also singles out the perspective forms and methods of educational process
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вольф, Н. В.
    Связь процессов полушарной селекции информации в модифицированной задаче Струпа с эффективностью творческой деятельности [Текст] / Н. В. Вольф, О. М. Разумникова, М. А. Онищенко // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2007. - Т. 57, № 4. - С. 437-443. - Библиогр.: с. 442-443

Рубрики: Латерализация

   Творческие способности


   Мышление


   Половые характеристики


   Психологические тесты


Дод.точки доступу:
Разумникова, О. М.
Онищенко, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Грушко, Н. В.
    Творческий потенциал как фактор социально-психологической адаптации студентов вузов гуманитарных и технических специальностей [Текст] / Η. В. Грушко, С. В. Чернобровкина // Психология в вузе. - 2013. - № 1. - С. 60-72


MeSH-головна:
ТВОРЧЕСКИЕ СПОСОБНОСТИ -- CREATIVITY
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL (классификация)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология, статистика)
УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS (классификация, статистика, тенденции)
Дод.точки доступу:
Чернобровкина, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Захарченко, Д. В.
    ЭЭГ-корреляты продуктивности выполнения невербальной творческой работы (рисования) / Д. В. Захарченко, Н. Е. Свидерская // Журнал высшей нервной деятельности им. И. П. Павлова. - 2008. - Т. 58, № 4. - С. 432-442. - Библиогр.: с. 442-442

Рубрики: Электроэнцефалография

   Творческие способности


   Психологические тесты


Дод.точки доступу:
Свидерская, Н. Е.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)