Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (578)Рідкісні видання (136)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Терапия (дисциплина)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Khaniukov, O. O.
    Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Текст] = Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the class
Despite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning process
Після зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Дод.точки доступу:
Smolianova, O. V.
Shchukina, O. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Semenova, L. S.
    Importance of studying I. V. Leshko-Popel’s activities for the education of medical students [Text] / L. S. Semenova // Медичні перспективи. - 2017. - Т. 22, № 1. - P141-146. - Библиогр.: с. 145-146


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Анотація: This article is about I. V. Leshko-Popel who was a well-known doctor of Yeukaterinoslav in the late XIX century. He was called “the friend of the poor”, “People’s doctor”, “outstanding doctor-man”. He was always and everywhere ready to help selflessly the patient where poor people were waiting for him. Author of this article pro­posec methods to study I. V. Leshko-Popel’s activities for moral education of medical students
Эта статья об И.В. Лешко-Попеле, который был хорошо известным врачом Екатеринослава в конце ХІХ столетия. Его называли «другом бедных», «народным доктором», «выдающимся врачом-человеком». Он всегда был готов бескорыстно помочь пациенту, везде, где ждали его бедные люди. Автор статьи предлагает методы изучения деятельности И.В. Лешко-Попеля для нравственного воспитания студентов-медиков
Ця стаття про І.В. Лешка-Попелу, який був добре відомим лікарем Катеринослава наприкінці ХІХ сторіччя. Його називали «другом бідних», «народним лікарем», «видатним лікарем-людиною». Він завжди був готовий безкорисливо допомогти пацієнтові, скрізь, де чекали на нього бідні люди. Автор статті пропонує методи вивчення діяльності І.В. Лешка-Попеля для морального виховання студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Ляшко-Попель, Иван Васильевич (терапевт ; 1860-1903)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Tymochko, N. B.
    Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students [Текст] = Використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу / N. B. Tymochko // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 191-193. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (организация и управление, тенденции)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение, тенденции)
Анотація: The aim of the work was to analyze interactive education methods during teaching of internal medicine for 6-year students of the Faculty of Medicine. The 6-year students have already some basic theoretical, as well as practical material. They can make differential diagnostics, diagnoses, set reatment process aim and stages in order to solve patient’s problems. The main part in preparation of a doctor in modern conditions has to correspond to problems of the health care, as well as the society in general. A modern physician must not only be competent in the branch of his/her restricted professional tasks, but also to be aware of diagnostics and treatment, evidence-based medicine basics, to stay tuned in interdisciplinary branches. That’s why a modern teacher educating 6-year students in a department of internal medicine accordingly has to know interactive methods of teaching of theoretical material for knowledge acquisition improvement by the students, modern methods of diagnostics, and necessarily to perform lessons in practical training centers for drilling and learning of practical material
Мета роботи - проаналізувати використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу медичного факультету. Основна частина. Підготовка лікаря в сучасних умовах повинна відповідати як питанням охорони здоров'я, так і суспільства в цілому, при цьому сучасний лікар не тільки повинен бути компетентний в області своїх вузькопрофесійних завдань, але і легко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні. Висновок. Впровадження інтерактивні технології викладання дасть змогу у майбутньому отримати високо кваліфікованого лікаря-практика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Ілащук, Т. О.
    До 80-річчя від народження професора Олександра Івановича Волошина [Текст] / Т. О. Ілащук, В. П. Присяжнюк, Б. П. Сенюк // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 94-96


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, кадры)
Анотація: Волошин Олександр Іванович народився 2 січня 1943 року на Заставнівщині. Закінчив з відзнакою Чернівецький державний медичний інститут у 1965 році. Чотири роки працював лікарем-терапевтом в Киселівській дільничій, Вашківецькій номерній районній лікарнях. У 1968 році вступив до аспірантури рідного ВИШу на кафедру факультетської терапії. У 1973 році успішно захистив кандидатську дисертацію під керівництвом заслуженого діяча науки професора Олени Ілларіонівни Самсон
Дод.точки доступу:
Присяжнюк, В. П.
Сенюк, Б. П.
Волошин, Олександр Івановіч (терапія ; 1942-) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Текст] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Дод.точки доступу:
Мікулець, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина" (огляд літератури та власний досвід) [Текст] = Implementation of the simulative training to provide emergency aid for 6-year students in the internal medicine discipline study (literature review and own experience) / О. О. Ханюков [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 124-130


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – аналіз, узагальнення існуючих точок зору в системі освіти, які торкаються питання про необхідність, ефективність та особливості використання симуляційних програм навчання студентів-медиків. Основна частина. Проведено огляд сучасної літератури по впровадженню симуляційних методів навчання в медичній освіті. Симуляційне навчання є одним з ефективних способів навчитися керувати помилками. Симуляційне навчання дозволяє навчатися працювати відповідно до сучасних алгоритмів діагностики та надання невідкладної допомоги, виробити командну взаємодію та координацію, підвищити рівень виконання складних медичних маніпуляцій та оцінити ефективність власних дій. Зокрема, в ДЗ “ДМА МОЗ України” на кафедрі внутрішньої медицини 3 розроблена методика імітаційного навчання із залученням співробітників ВНЗ в якості стандартизованих пацієнтів для моделювання клінічних ситуацій диференціації та надання допомоги при різних невідкладних станах. Висновки. На наш погляд, дана імплементація симуляційного тренінгу є цінним інструментом вдосконалення професійних навичок студентів медичних вузів. Елементи даної методики застосовні на різних етапах освітньої діяльності: не тільки при відпрацюванні навичок невідкладної допомоги, а також при проведенні підсумкової атестації студентів 6 курсу
Дод.точки доступу:
Ханюков, О. О.
Єгудіна, Є. Д.
Гетман, М. Г.
Калашникова, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Александр Васильевич Сумароков (к 80-летию со дня рождения) // Терапевтический архив. - 1998. - Т. 70, № 9. - С. 95-96


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Сумароков, Александр Васильевич (терапевт. кардиолог ; 1918-2005) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Аналіз основних засобів комунікації в забезпеченні інформацією спеціалістів терапевтичного профілю в Україні у 2008-2012 рр. [Текст] / А. Є. Горбань [та ін.] // Український терапевтичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 5-11


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ -- INFORMATION SERVICES (организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление)
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Горбань, А. Є.
Нетяженко, В. З.
Закрутько, Л. І.
Мовчун, Н. О.
Бородай, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Андрейчин, С. М.
    Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб [Текст] / С. М. Андрейчин, Н. А. Хабарова // Медична освіта. - 2003. - № 4. - С. 27-29

Рубрики: Студенты--организ

   Образования технология--методы


   Терапия (дисциплина)


Дод.точки доступу:
Хабарова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ахмедова, Г. А.
    Возрастная структура, нозологические формы, сопутствующие заболевания госпитализированных пациентов терапевтического отделения стационара экстренной медицинской помощи [Текст] = Age structure, nosologic form, associated disease of hospital patients of therapeutic department of emergency medicine / Г. А. Ахмедова, Г. Р. Шодиева, Ш. Х. Зиядуллаев // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2017. - N 1. - С. 11-14


MeSH-головна:
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ГОСПИТАЛИЗАЦИЯ -- HOSPITALIZATION
СТАЦИОНАРНОЕ ЛЕЧЕНИЕ ДНЕВНОЕ -- DAY CARE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Представлены результаты анализа возрастной структуры, нозологических форм, сопутствующих заболеваний пациентов, госпитализированных в отделение экстренной терапии Самаркандского филиала Республиканского научного центра экстренной медицинской помощи. Анализ возрастного состава госпитализированных пациентов свидетельствует о том, что основное место занимает госпитализация лиц пожилого и старческого возраста, и значимое место в данном возрасте отводится на хроническую патологию органов сердечно-сосудистой системы. Серьезное место также занимают острые воспалительные процессы дыхательных путей, возможно, отражающие иммунологическое «неблагополучие» в популяции лиц старшего возраста
Дод.точки доступу:
Шодиева, Г. Р.
Зиядуллаев, Ш. Х.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)