Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (577)Рідкісні видання (134)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Терапия (дисциплина)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Ілащук, Т. О.
    Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб [Текст] = Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION (использование, тенденции)
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Дод.точки доступу:
Мікулець, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бойко, Т. В.
    Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 [Текст] = Experience of training 6th year students to license examination “Krok-2” at the department of internal medicine №3 / Т. В. Бойко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: Підготовка студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» повинна включати індивідуальну роботу над питаннями, обговорення з викладачем та проведення додаткових тестувань згідно з напрямком базової кафедри. Ліцензійний іспит «Крок-2» є засобом незалежного оцінювання рівня професійної компетентності фахівця. Проведення ліцензійного іспиту є одним із кроків до реструктуризації системи навчання і здійснюється шляхом розробки сучасних загальноосвітніх технологій, однакових для всіх медичних вищих навчальних закладів країни. Впровадження даної форми контролю знань сприяє, в першу чергу, об’єктивності оцінювання знань майбутніх лікарів. На кафедрі внутрішньої медицини № 3 використовуються різні методики для підготовки до «Кроку-2»: щодня студенти використовують базу даних тестових запитань, відповідно до теми заняття, потім разом розбирають тематичні тести шляхом усного обговорення. На останньому занятті вони складають тестовий іспит із результатом не менше 80 %. При негативному результаті студенти відпрацьовують згідно з розкладом. Кількість спроб необмежена. Висновок. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі внутрішньої медицини № 3 засвідчив велику зацікавленість студентів, показав їх рівень знань. Якісна підготовка випускників медичних факультетів до державної атестації вимагає заходів із узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних умінь та навиків на кожному етапі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бачук-Понич, Н. В.
    Препарати перстачу в клінічній практиці: народні і сучасні фармацевтичні форми застосування. (Огляд літератури) [Текст] / Н. В. Бачук-Понич // Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 4. - С. 29-33


MeSH-головна:
ЛАПЧАТКА -- POTENTILLA (действие лекарственных препаратов)
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы)
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Життя, присвячене людям (до 70-річчя М. І. Кожина) [Текст] // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2015. - T. 21, № 2. - С. 103-104


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Дод.точки доступу:
Кожин, Михаил Иванович (1945-) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Рейнгард, Б. К.
    Профессор Г.И. Бурчинский и его профессиональное наследие [Текст] / Б. К. Рейнгард, Н. А. Калашников // Лікарська справа. Врачебное дело. - 2009. - № 5/6. - С. 113-116


MeSH-головна:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (история, методы)
Дод.точки доступу:
Калашников, Н. А.
Бурчинский, Георгий Иосифович (1908-1993) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Українська терапевтична служба: все залежить від нас [Текст] // Therapia (Український медичний вісник). - 2016. - № 1. - С. 3-5


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (организация и управление, тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
ИНТЕРВЬЮ -- INTERVIEW
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Клинические тесты и задачи [Текст] // Русский медицинский журнал. - 2015. - № 7. - С. 421


MeSH-головна:

РЕВМАТОЛОГИЯ -- RHEUMATOLOGY (обучение)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)

Знайти схожі

8.


    Гончаров, Н. Г.
    Законодательные требования и правовые основания при организации оказания работ (услуг) по специальности "терапия" в амбулаторном звене [Текст] / Н. Г. Гончаров, Ю. Я. Бойченко // Российский медицинский журнал. - 2013. - № 5. - С. 7-11 . - ISSN 0869-2106


MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (законодательство и юриспруденция, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Бойченко, Ю. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Роль педагогічного спілкування між викладачами та слухачами курсів післядипломної підготовки з терапії та гастроентерології в оптимізації навчального процесу [Текст] = Role of pedagogical communication between teachers and students of post-graduate training in Internal Medicine and Gastroenterology in the optimization of the educational process / Ю. М. Степанов [и др.] // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, тенденции)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Степанов, Ю. М.
Кононов, І. М.
Будзак, І. Я.
Косинська, С. В.
Саленко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Деніна, Р. В.
    Види організації самостійної роботи студентів з внутрішньої медицини [Текст] = Types of independent work of students of internal medicine / Р. В. Деніна // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (организация и управление)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)