Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (581)Рідкісні видання (141)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Терапия (дисциплина)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khaniukov O. O., Smolianova O. V., Shchukina O. S.
Назва : Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Дистанційне навчання під час війни в Україні: досвід кафедри внутрішньої медицини (організація та проблеми)
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 134-138 (Шифр АУ50/2022/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: The beginning of the military aggression by the Russian Federation induced the suspension of education at all levels. Starting from March 14th, the training has continued in a remote format. But, although all educational institutions had the experience of distance learning, teaching during the war revealed its own features. During the war in Ukraine, health care facilities remain a military target, causing casualties among medical personnel. This, together with medical workers` abduction and migration, resulted in a shortage of medical staff. Under such conditions, the contribution of senior students and higher medical institution graduates was significant. Therefore, the continuation of medical education during the war is of great importance for an effective health care system functioning. The aim. Highlight the experience of distance learning organisation at the clinical department during the war and the problems were discovered during the classDespite the sudden start of military aggression, institutions of higher medical education quickly switched to distance learning. As in the times of the COVID-19 lockdown, online education consisted of synchronous and asynchronous parts connected through the organisational component. However, active military operations and the constant threat of aerial attacks have created additional obstacles: security issues during the study, emotional state of students and teachers, problems with the Internet, power blackout, and being in different time zones. In addition, students’ volunteer activities impeded full engagement in the learning processПісля зупинки навчального процесу у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації він був продовжений дистанційно. І хоча всі навчальні заклади мали досвід онлайн навчання, викладання під час війни виявило свої особливості. Мета. Висвітлити досвід організації дистанційного навчання на клінічній кафедрі в умовах війни та проблеми, виявлені під час занять. Заняття проводилися з використанням синхронного та асинхронного форматів, пов’язаних з допомогою організаційної складової. Асинхронний компонент був організований шляхом відповідей на клінічний кейс та тести в Moodle, а синхронний - за допомогою Google Meet конференції. Незважаючи на налагоджений механізм організації дистанційного навчання, бойові дії призвели до додаткових перешкод. Відсутність ресурсів задоволення базових потреб обмежувала можливості студентів у навчанні. Хронічний дефіцит їх реалізації призводив до порушення емоційного стану і, як наслідок, перешкоджав ефективній обробці та запам’ятовування матеріалу. Звук сирен вимагав переривати онлайн-частину та спускатися до бомбосховища. Відсутність стабільного інтернету, перебування у різних часових поясах, волонтерська діяльність студентів також заважали ефективному навчанню. Висновки. Незважаючи на раптовий початок воєнної агресії, заклади вищої медичної освіти швидко перейшли на дистанційне навчання. Як і за часів карантину COVID-19, воно складалося з синхронної та асинхронної частин, пов’язаних організаційною складовою. Однак бойові дії створили додаткові перешкоди: питання безпеки під час навчання, емоційний стан студентів та викладачів, проблеми з інтернетом, відключення електрики, перебування у різних часових поясах. Крім того, волонтерство студентів заважало повноцінному залученню до навчання
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Semenova L. S.
Назва : Importance of studying I. V. Leshko-Popel’s activities for the education of medical students
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2017. - Т. 22, № 1. - С. 141-146 (Шифр МУ10/2017/22/1)
Примітки : Библиогр.: с. 145-146
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
Анотація: This article is about I. V. Leshko-Popel who was a well-known doctor of Yeukaterinoslav in the late XIX century. He was called “the friend of the poor”, “People’s doctor”, “outstanding doctor-man”. He was always and everywhere ready to help selflessly the patient where poor people were waiting for him. Author of this article pro­posec methods to study I. V. Leshko-Popel’s activities for moral education of medical studentsЭта статья об И.В. Лешко-Попеле, который был хорошо известным врачом Екатеринослава в конце ХІХ столетия. Его называли «другом бедных», «народным доктором», «выдающимся врачом-человеком». Он всегда был готов бескорыстно помочь пациенту, везде, где ждали его бедные люди. Автор статьи предлагает методы изучения деятельности И.В. Лешко-Попеля для нравственного воспитания студентов-медиковЦя стаття про І.В. Лешка-Попелу, який був добре відомим лікарем Катеринослава наприкінці ХІХ сторіччя. Його називали «другом бідних», «народним лікарем», «видатним лікарем-людиною». Він завжди був готовий безкорисливо допомогти пацієнтові, скрізь, де чекали на нього бідні люди. Автор статті пропонує методи вивчення діяльності І.В. Лешка-Попеля для морального виховання студентів-медиків
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tymochko N. B.
Назва : Interactive education methods use during internal medicine teaching of 6-year students
Паралельн. назви :Використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу
Місце публікування : Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 191-193 (Шифр АУ50/2019/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: The aim of the work was to analyze interactive education methods during teaching of internal medicine for 6-year students of the Faculty of Medicine. The 6-year students have already some basic theoretical, as well as practical material. They can make differential diagnostics, diagnoses, set reatment process aim and stages in order to solve patient’s problems. The main part in preparation of a doctor in modern conditions has to correspond to problems of the health care, as well as the society in general. A modern physician must not only be competent in the branch of his/her restricted professional tasks, but also to be aware of diagnostics and treatment, evidence-based medicine basics, to stay tuned in interdisciplinary branches. That’s why a modern teacher educating 6-year students in a department of internal medicine accordingly has to know interactive methods of teaching of theoretical material for knowledge acquisition improvement by the students, modern methods of diagnostics, and necessarily to perform lessons in practical training centers for drilling and learning of practical materialМета роботи - проаналізувати використання інтерактивних методів навчання під час викладання внутрішньої медицини студентам 6 курсу медичного факультету. Основна частина. Підготовка лікаря в сучасних умовах повинна відповідати як питанням охорони здоров'я, так і суспільства в цілому, при цьому сучасний лікар не тільки повинен бути компетентний в області своїх вузькопрофесійних завдань, але і легко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні. Висновок. Впровадження інтерактивні технології викладання дасть змогу у майбутньому отримати високо кваліфікованого лікаря-практика
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілащук Т. О., Присяжнюк В. П., Сенюк Б. П.
Назва : До 80-річчя від народження професора Олександра Івановича Волошина
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 94-96 (Шифр БУ5/2023/27/1)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Волошин Олександр Іванович народився 2 січня 1943 року на Заставнівщині. Закінчив з відзнакою Чернівецький державний медичний інститут у 1965 році. Чотири роки працював лікарем-терапевтом в Киселівській дільничій, Вашківецькій номерній районній лікарнях. У 1968 році вступив до аспірантури рідного ВИШу на кафедру факультетської терапії. У 1973 році успішно захистив кандидатську дисертацію під керівництвом заслуженого діяча науки професора Олени Ілларіонівни Самсон
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ілащук Т. О., Мікулець Л. В.
Назва : Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб
Паралельн. назви :Simulation learning technologies during study propaedeutic of internal diseases
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 9-11 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- COMPUTER SIMULATION
ПРОПЕДЕВТИКА -- PROPAEDEUTICS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Відпрацювання практичних навичок на тренажері дає можливість студентам краще оволодіти методиками, зокрема, можливість повторення і відпрацювання її до автоматизму. Також збільшуються можливості викладача як проконтролювати певний навик, так і доповнити його елементами ускладнення: поєднувати норму з патологією (наприклад: норма – серцево-судинна система, патологія зі сторони системи органів дихання), а також поєднувати різну патологію даних систем. Висновки. Симуляційне навчання доповнює підготовку студентів до реальної клінічної практики. Крім того, воно забезпечує контроль викладача за якістю виконання кожним студентом практичних навичок і також сприяє формуванню у студентів професійної компетентності
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ханюков О. О., Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Назва : Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина" (огляд літератури та власний досвід)
Паралельн. назви :Implementation of the simulative training to provide emergency aid for 6-year students in the internal medicine discipline study (literature review and own experience)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 124-130 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – аналіз, узагальнення існуючих точок зору в системі освіти, які торкаються питання про необхідність, ефективність та особливості використання симуляційних програм навчання студентів-медиків. Основна частина. Проведено огляд сучасної літератури по впровадженню симуляційних методів навчання в медичній освіті. Симуляційне навчання є одним з ефективних способів навчитися керувати помилками. Симуляційне навчання дозволяє навчатися працювати відповідно до сучасних алгоритмів діагностики та надання невідкладної допомоги, виробити командну взаємодію та координацію, підвищити рівень виконання складних медичних маніпуляцій та оцінити ефективність власних дій. Зокрема, в ДЗ “ДМА МОЗ України” на кафедрі внутрішньої медицини 3 розроблена методика імітаційного навчання із залученням співробітників ВНЗ в якості стандартизованих пацієнтів для моделювання клінічних ситуацій диференціації та надання допомоги при різних невідкладних станах. Висновки. На наш погляд, дана імплементація симуляційного тренінгу є цінним інструментом вдосконалення професійних навичок студентів медичних вузів. Елементи даної методики застосовні на різних етапах освітньої діяльності: не тільки при відпрацюванні навичок невідкладної допомоги, а також при проведенні підсумкової атестації студентів 6 курсу
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Александр Васильевич Сумароков (к 80-летию со дня рождения)
Місце публікування : Терапевтический архив. - М., 1998. - Т. 70, № 9. - С. 95-96 (Шифр ТР8/1998/70/9)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горбань А. Є., Нетяженко В. З., Закрутько Л. І., Мовчун Н. О., Бородай С. М.
Назва : Аналіз основних засобів комунікації в забезпеченні інформацією спеціалістів терапевтичного профілю в Україні у 2008-2012 рр.
Місце публікування : Український терапевтичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 5-11 (Шифр УУ21/2013/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ -- INFORMATION SERVICES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрейчин С. М., Хабарова Н. А.
Назва : Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 4. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2003/4)
Предметні рубрики: Студенты-- организ
Образования технология-- методы
Терапия (дисциплина)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ахмедова Г. А., Шодиева Г. Р., Зиядуллаев Ш. Х.
Назва : Возрастная структура, нозологические формы, сопутствующие заболевания госпитализированных пациентов терапевтического отделения стационара экстренной медицинской помощи
Паралельн. назви :Age structure, nosologic form, associated disease of hospital patients of therapeutic department of emergency medicine
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2017. - N 1. - С. 11-14 (Шифр ЗУ17/2017/1)
MeSH-головна: НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ -- EMERGENCY MEDICAL SERVICES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ГОСПИТАЛИЗАЦИЯ -- HOSPITALIZATION
СТАЦИОНАРНОЕ ЛЕЧЕНИЕ ДНЕВНОЕ -- DAY CARE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Представлены результаты анализа возрастной структуры, нозологических форм, сопутствующих заболеваний пациентов, госпитализированных в отделение экстренной терапии Самаркандского филиала Республиканского научного центра экстренной медицинской помощи. Анализ возрастного состава госпитализированных пациентов свидетельствует о том, что основное место занимает госпитализация лиц пожилого и старческого возраста, и значимое место в данном возрасте отводится на хроническую патологию органов сердечно-сосудистой системы. Серьезное место также занимают острые воспалительные процессы дыхательных путей, возможно, отражающие иммунологическое «неблагополучие» в популяции лиц старшего возраста
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біловол О. М.
Назва : Життя триває... (до 100-річчя від дня народження видатного вченого Л. Т. Малої)
Місце публікування : Український терапевтичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 5-6 (Шифр УУ21/2019/1)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баркаган З. С.
Назва : Памяти учителя (к столетию со дня рождения М.А.Ясиновского)
Місце публікування : Терапевтический архив. - Москва, 1999. - Т. 71, № 9. - С. 87-88 (Шифр ТР8/1999/71/9)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барт Б. Я., Беневская В. Ф.
Назва : Опыт работы коллектива терапевтической кафедры медицинского вуза и органов практического здравоохранения
Місце публікування : Терапевтический архив. - Москва, 2000. - Т. 72, № 1. - С. 65-67 (Шифр ТР8/2000/72/1)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бачук-Понич Н. В.
Назва : Препарати перстачу в клінічній практиці: народні і сучасні фармацевтичні форми застосування. (Огляд літератури)
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 4. - С. 29-33 (Шифр ФУ16/2013/4)
MeSH-головна: ЛАПЧАТКА -- POTENTILLA
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беляева В. С.
Назва : К 90-летию со дня рождения А.С. Логинова
Місце публікування : Терапевтический архив. - 2014. - Т. 86, № 2. - С. 106-107 (Шифр ТР8/2014/86/2)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Благова О., Недоступ А.
Назва : Факультетская терапевтическая клиника: 200 лет истории и современность
Місце публікування : Врач. - 2008. - № 10. - С. 2-6 (Шифр ВР59/2008/10)
Предметні рубрики: Юбилеи и другие важные события
Терапия (дисциплина)
Медицина клиническая-- ист
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Боброннікова Леся Романівна (1962-2017) : некролог
Місце публікування : Український терапевтичний журнал. - 2017. - № 2. - С. 96 (Шифр УУ21/2017/2)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Наукові дослідження Л. Р. Боброннікової присвячені вивченню патогенетичних механізмів розвитку неалкогольної жирової хвороби печінки, артеріальної гіпертензії, цукрового діабету 2 типу та коморбідних станів. Леся Романівна була грамотним, талановитим і вимогливим викладачем та лікарем з дивовижною працездатністю й не менш потужною енергетикою, відповідальною, світлою, гарною і чуйною людиною. Вона заслужила любов і повагу колег, студентів і співробітників університету. Леся Романівна була автором понад 400 наукових праць, членом Спеціалізованої вченої ради Д 64.600.04 ХНМУ, членом апробаційної ради, членом редакційних рад журналів: «Східноєвропейсь­кий журнал внутрішньої та сімейної медицини», «Проблеми ендокринної патології», «Vessels plus», міжнародного наукового журналу «Juvenis scientia», «Кардиология Узбекистана» та ін. Леся Романівна лишатиметься прикладом справжнього вченого, риси якого унікально поєднувалися з надзвичайною жіночністю та чарівністю
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко Т. В.
Назва : Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3
Паралельн. назви :Experience of training 6th year students to license examination “Krok-2” at the department of internal medicine №3
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 99-101 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Анотація: Підготовка студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» повинна включати індивідуальну роботу над питаннями, обговорення з викладачем та проведення додаткових тестувань згідно з напрямком базової кафедри. Ліцензійний іспит «Крок-2» є засобом незалежного оцінювання рівня професійної компетентності фахівця. Проведення ліцензійного іспиту є одним із кроків до реструктуризації системи навчання і здійснюється шляхом розробки сучасних загальноосвітніх технологій, однакових для всіх медичних вищих навчальних закладів країни. Впровадження даної форми контролю знань сприяє, в першу чергу, об’єктивності оцінювання знань майбутніх лікарів. На кафедрі внутрішньої медицини № 3 використовуються різні методики для підготовки до «Кроку-2»: щодня студенти використовують базу даних тестових запитань, відповідно до теми заняття, потім разом розбирають тематичні тести шляхом усного обговорення. На останньому занятті вони складають тестовий іспит із результатом не менше 80 %. При негативному результаті студенти відпрацьовують згідно з розкладом. Кількість спроб необмежена. Висновок. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту «Крок-2» на кафедрі внутрішньої медицини № 3 засвідчив велику зацікавленість студентів, показав їх рівень знань. Якісна підготовка випускників медичних факультетів до державної атестації вимагає заходів із узагальнення здобутого теоретичного та клінічного матеріалу, формування у студента практичних умінь та навиків на кожному етапі
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойчак М. П.
Назва : Г. И. Бурчинский - яркий представитель киевской терапевтической школы (к 100-летию со дня рождения)
Місце публікування : Therapia (Український медичний вісник). - К., 2008. - № 10. - С. 73-74 (Шифр ТУ6/2008/10)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бородулин В. И., Тополянский А. В.
Назва : Московские терапевтические школы (1920-1940-е годы)
Місце публікування : Терапевтический архив. - 2013. - T. 85, № 8. - С. 101-104 (Шифр ТР8/2013/85/8)
MeSH-головна: ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)