Пошуковий запит: (<.>S=Терапия (дисциплина) -- обуч<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Бабінець Л. С. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі "поліклінічна терапія" (кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/Л. С. Бабінець, І. О. Корніцька-Боровик // Медична освіта, 2003,N № 2.-С.38-40
|
>2.
| Бугай Б. Г. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-і HCV-інфекцій/Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, І. М. Кліщ // Медична освіта, 2004,N № 3/4.-С.20-26
|
>3.
| Багирова Г. Г. Кафедра поликлинической терапии или кафедра общей врачебной практики./Г. Г. Багирова // Терапевтический архив, 2004. т.Т. 76,N № 1.-С.89-90
|
>4.
| Ходаківський О. А. Вплив курсової експериментальної терапії 4-[оксо-3(4Н)-хіназолін] бензойною кислотою (ПК-66) та мексідолом на структурно-функціональні зміни нейронів сомато-сенсорної кори головного мозку при їх ішемічному ураженні/О. А. Ходаківський // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту, 2008,N № 2.-С.279-285
|
>5.
| Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта, 2008,N № 2.-С.39-41
|
>6.
| Пути оптимизации преподавания внутренних болезней в медицинском вузе/С. А. Байдурин [и др.] // Клиническая медицина, 2008,N № 3.-С.73-74
|
>7.
| Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/М. І. Швед, Н. В. Пасєчко, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2010,N № 3.-С.98-100
|
>8.
| Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.55-57.
|
>9.
| Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/С. І. Сміян, У. С. Слаба, Л. П. Мартинюк // Медична освіта, 2010,N № 4.-С.91-93.
|
>10.
| Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)/М. В. Гребеник, О. Є. Самогальська, Т. Б. Лазарчук // Медична освіта, 2010,N № 1.-С.68-71.
|
|
|