Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Трансакционный анализ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Агибалова Т. В., Бузик О. Ж.
Назва : Алкогольная зависимость с позиций трансакционного анализа
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2007. - № 1 (Алкоголизм. Прил.к ж-лу). - С. 71-73 (Шифр ЖР15/2007/1 (Алкоголизм. Прил.к ж-лу))
Предметні рубрики: Алкоголя употребление
Трансакционный анализ
Психотерапия-- методы
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Иванова Н. В.
Назва : Как клиенты приходят на психотерапию
Місце публікування : Психология в вузе. - 2013. - № 4. - С. 108-121 (Шифр 81929/2013/4)
MeSH-головна: ПСИХОТЕРАПЕВТИЧЕСКОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ ПРИ КРИЗИСНЫХ СОСТОЯНИЯХ -- CRISIS INTERVENTION
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мруг О. Ф.
Назва : Оптимізація стилів та методів навчання дисципліни "Психіатрія, наркологія" через призму транзактного аналізу
Паралельн. назви :Optimization of styles and methods of teaching discipline "Psychiatry, Addictology" through the prism of transactional analysis
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 372-376 (Шифр ВУ80/2018/22/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY
НАРКОЛОГИЯ -- NARCOLOGY
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Актуальність оптимізації та інтенсифікації навчального процесу у вищих навчальних закладах медичного профілю не викликає сумнівів. Пошук нових варіантів педагогічного направлення для становлення та подальшого розвитку компетентних спеціалістів, які були б здатні використовувати весь свій професійний потенціал для надання якісної медичної допомоги населенню, вдосконалення вже існуючих методів викладання дисциплін, а також розробка адекватних та диференційованих підходів до навчання знаходяться в центрі уваги. Досвід групових процесів допомагає створити потрібний простір для ефективного росту та змін. Навчання та учбові групи дають можливість отримувати знання, вибудовувати навички та сприяють особистісному розвитку. Викладач здійснює глибокий вплив на самооцінку студентів у навчанні, а також на стратегії та моделі, які вони використовуватимуть у ході навчального, а потім і професійного процесів, так як успішність досвіду в учбовій групі здійснює значний вплив на навчально-освітній процес, а також формує майбутній стиль роботи. У кожного викладача є свій стиль навчання, якому він надає перевагу. Навчальний стиль залежить від змісту, але і від того, якому саме викладач надає свідому перевагу. Отримані дані також дають змогу зрозуміти, як викладачу, як лідеру групи, максимально ефективно поводити себе у складних, конфліктних ситуаціях, які можуть виникати в навчальному процесі на певних його етапах. Висновки з даних моделей педагогічних стратегій допомагають пояснити певні складні моменти навчального процесу та дозволяють знайти спосіб керування всіма його аспектами, налагоджувати більш ефективну комунікацію в групі, тим самим знаходячи більш задовільні та успішні міжособистісні відносини між членами групи. Наведені дані дозволяють оптимізувати результати навчального процесу та досягти його кращої ефективності
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвак А. І., Михайленко В. Л., Коміссарова О. С.
Назва : Трансформаційне лідерство лікарів
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2020. - № 3. - С. 39-42 (Шифр СУ21/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 42
MeSH-головна: ЛИДЕРСТВО -- LEADERSHIP
ТРАНСАКЦИОННЫЙ АНАЛИЗ -- TRANSACTIONAL ANALYSIS
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ ОЦЕНКА -- PERSONALITY ASSESSMENT
Анотація: Лідерство є сучасною концепцією управління, зокрема управління змінами, для якої має значення не рівень посади, а ступінь впливовості діяльності особи. У сучасних умовах лідерство перестало бути ознакою окремих людей. Сьогодні кожен співробітник організації має проявляти лідерство, відчувати себе лідером і бути зразком у своїй справі. Лідерство є важливою соціально-особовою компетенцією, оскільки включає як компонент соціального впливу, так і особовий ресурс, що дозволяє людині взяти на себе лідерську рольТрансформаційне лідерство спрямовано на формування індивідуальних стосунків між лідером і кожним послідовником окремо. Воно включає такі базові стильові особливості поведінки лідерів, як розширення інтересів підлеглих, підтримка їх особового зростання і самоповаги, їх інтелектуальної творчої стимуляції і натхнення, спонукання виходити за межі короткочасних індивідуальних інтересів, прагнення до змін, відповідних нових значущих цілей колективу У дослідженні брали участь 40 лікарів. Усім учасникам було запропоновано багатопрофільний опитувальник Басс–Аволіо, який дозволяє оцінити характеристики особистості щодо лідерства. Багатофакторний опитувальник лідерства складається з 21 твердження, які включають трансформаційні і трансакційні характеристики лідера. Лікарі у даному дослідженні отримали високі бали за факторами лідерства багатопрофільного опитувальника Басс–Аволіо. Разом з тим учасники дослідження продемонстрували помітний дисбаланс між трансформаційними і трансакційними ознаками лідерства і тому потребують подальшого удосконалення і навчання лідерству
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)