Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Транспортные средства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.


   
    Історичний приклад економічного ефекту внаслідок комплексної міжвідомчої взаємодії при наданні догоспітальної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах [Текст] / А. І. Процик [та ін.] // Травма. - 2021. - Том 22, N 5. - С. 39-43. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE (организация и управление)
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
Анотація: В роботі висвітлені актуальність проблеми, важливість своєчасної та якісної догоспітальної допомоги потерпілим внаслідок дорожньо-транспортних пригод (ДТП). Мета — показати важливість комплексної міжвідомчої взаємодії в наданні допомоги потерпілим на автомагістралях. Проаналізовані існуючі у світі тактичні схеми надання допомоги потерпілим на догоспітальному етапі. Показані успіхи європейських країн щодо зниження рівня ДТП та їх негативних наслідків порівняно з даними України на сьогодні. Також наведений історичний приклад економічного ефекту від впровадження у 1985 та 1986 роках в УРСР низки заходів та дій щодо удосконалення догоспітальної допомоги потерпілим на автомагістралях. Завдяки впровадженням економія від запобігання втратам на догоспітальному етапі становила 96,85 % від загальних втрат внаслідок смертності постраждалих на автомагістралях. Наведені дані свідчать про необхідність удосконалення універсальної організаційної схеми надання допомоги постраждалим на догоспітальному етапі в Україні, що потребує значної уваги з боку державних структур різного рівня
Дод.точки доступу:
Процик, А. І.
Герцен, Г. І.
Білоножкін, Г. Г.
Мовчан, О. С.
Дибкалюк, С. В.
Остапчук, Р. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Антонов, К. Л.
    Воздействие выбросов автотранспорта на здоровье детей Екатеринбурга [Текст] / К. Л. Антонов, Е. Д. Константинова, А. Н. Вараксин // Гигиена и санитария. - 2007. - № 5. - С. 28-32

Рубрики: Транспортные средства

   Воздуха загрязнение--дети


   Окружающей среды факторы воздействия--дети


Дод.точки доступу:
Константинова, Е. Д.
Вараксин, А. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Боярчук, И. Ф.
    Гигиеническая оценка новой технологии обработки железнодорожных цистерн [Текст] / И. Ф. Боярчук, О. В. Гончарова // Гигиена и санитария. - 2000. - № 2. - С. 45-47


MeSH-головна:
ЖЕЛЕЗНЫЕ ДОРОГИ -- RAILROADS (кадры)
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ ВРЕДНОСТЕЙ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- OCCUPATIONAL EXPOSURE
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION (оборудование)
Дод.точки доступу:
Гончарова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Гигиена труда и состояние здоровья водителей троллейбусов [Текст] / В. И. Свидовый, В. Н. Никитина, В. Н Филимонов // Гигиена и санитария. - 1999. - № 3. - С. 31-33


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
Дод.точки доступу:
Свидовый, В. И.
Никитина, В. Н.
Филимонов, В. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гоженко, А. І.
    Засади зміцнення профілактичної спрямованості системи охорони здоров’я на транспорті [Текст] / А. І. Гоженко, В. О. Лісобей // Науковий журнал МОЗ України. - 2013. - № 1. - С. 82-90


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION (кадры)
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Лісобей, В. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Голубятников, Н. И.
    Эколого-гигиенические аспекты проблемы химической безопасности при перевозке опасных грузов [Текст] / Н. И. Голубятников // Одеський медичний журнал. - 2001. - № 5. - С. 105-109


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Гохфельд, И. Г.
    Некоторые особенности черепно-мозговой травмы при дорожно-транспортных происшествиях [Текст] / И. Г. Гохфельд, Л. А. Бублик, А. Л. Боряк // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2002. - № 3. - С. 103-104


MeSH-головна:
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA (осложнения, патофизиология, психология, этиология)
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
Дод.точки доступу:
Бублик, Л. А.
Боряк, А. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Гребняк, М. П.
    Пересувні джерела забруднення атмосферного повітря індустріального міста у сучасних умовах [Текст] = Mobile sources of air pollution in the industrial city in the modern period / М. П. Гребняк, Р. А. Федорченко // Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 4. - С. 26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АТМОСФЕРА -- ATMOSPHERE (анализ, химия)
ВОЗДУХА ЗАГРЯЗНИТЕЛИ ПРОМЫШЛЕННЫЕ -- AIR POLLUTANTS, OCCUPATIONAL (анализ, химия)
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
Дод.точки доступу:
Федорченко, Р. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Гур’єв, С. О.
    Абдомінальна кровотеча у постраждалих з абдоміно-вертебральною травмою в результаті дорожньо-транспортних пригод [Текст] = Abdominal bleeding in victims with abdominal-vertebral injury as a result of road accidents / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, С. Я. Балясевич // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 630-633. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНОЕ КРОВОТЕЧЕНИЕ -- GASTROINTESTINAL HEMORRHAGE (диагностика, осложнения, смертность)
ТРАВМА МНОЖЕСТВЕННАЯ -- MULTIPLE TRAUMA (диагностика, осложнения, смертность)
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
Анотація: Одним з основних факторів збільшення смертності від травм і пошкоджень є дорожньо-транспортний травматизм. За поєднаної та ізольованої травми живота операційна активність досягає 88%, значно перевершуючи таку при травмі кінцівок, таза, грудей і черепно-мозкових травмах. Метою нашої роботи було зменшення летальності від внутрішньої кровотечі у постраждалих з абдоміно-вертебральною травмою в результаті ДТП шляхом покращення лікувально-діагностичної тактики та надання екстреної хірургічної допомоги. Нами проаналізовані результати лікування 122 постраждалих у результаті ДТП з абдоміно-вертебральною травмою, що знаходились на стаціонарному лікуванні у Київській міській клінічній лікарні швидкої медичної допомоги за період з 2013–2017 роки. Абдомінальні кровотечі різного об’єму при поєднаних абдоміно-вертебральних травмах у результаті ДТП зустрічаються в 37,4% випадків і є шокогенними у 57,4% випадках. Основним джерелом гемоперитонеума є пошкодження паренхіматозних органів черевної порожнини. Особливістю травми селезінки та печінки є слабкий взаємозв’язок між механізмом поєднаної травми і ступенем пошкодження паренхіматозних органів черевної порожнини
One of the main factors for increasing mortality from injuries and injuries is road traffic injuries. With a combined and isolated abdominal trauma, the operational activity reaches 88%, significantly exceeding that in injuries of the limbs, pelvis, chest and head injuries. The purpose of our work was to reduce the lethality of internal bleeding in victims of abdominal-vertebral trauma as a result of an accident by improving medical diagnostic tactics and provision of emergency surgical care. We analyzed the treatment of 122 victims with abdominal-vertebral trauma as a result of an accident, were hospitalized in the Kiev City Clinical Emergency Hospital for the period from 2013–2017. Abdominal bleeding of different volume in case of concomitant abdominal-vertebral injury as a result of an accident occurs in 37.4% of cases and is shocking in 57.4% of cases. The main source of hemoperitoneum is damage to the parenchymal abdominal organs. A feature of spleen and liver injury is the weak correlation between the mechanism of combined trauma and the degree of damage to the parenchymal abdominal organs
Дод.точки доступу:
Танасієнко, П. В.
Балясевич, С. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Гур’єв, С. О.
    Аналіз клініко-анатомічної характеристики дорожньо-транспортної травми в умовах сільської місцевості. Анатомічна верифікація пошкоджень [Текст] = Analysis of clinical and anatomical characteristics of road transport injuries in the conditions of a rural location. Anatomical verification of damage / С. О. Гур’єв, В. А. Кушнір // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2024. - Т. 28, № 1. - С. 6-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS (классификация, профилактика и контроль, статистика)
БРЮШНОЙ ПОЛОСТИ ТРАВМЫ -- ABDOMINAL INJURIES (патофизиология, этиология)
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫЕ ТРАВМЫ -- CRANIOCEREBRAL TRAUMA (патофизиология, этиология)
ГРУДНОЙ КЛЕТКИ ТРАВМЫ -- THORACIC INJURIES (патофизиология)
КОНЕЧНОСТИ НИЖНЕЙ ТРАВМЫ -- LEG INJURIES (патофизиология)
СЕЛЬСКОЕ НАСЕЛЕНИЕ -- RURAL POPULATION (статистика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Дорожньо-транспортна травма залишається однією з основних причин травмування та інвалідизації не тільки населення України, а навіть і розвинутих країн світу. Мета – верифікувати та визначити клініко-анатомічну характеристику дорожньо-транспортної травми у постраждалих в умовах сільської місцевості. Дослідження було проведено у порядку епідеміологічного експерименту на моделі натурного типу, що було сформовано відповідно до закону великих чисел і має типові риси сільської місцевості України. Масив дослідження становить 315 випадків постраждалих унаслідок дорожньо-транспортних пригод (ДТП), що перевищує розрахунковий обсяг необхідного. Аналіз фактичного матеріалу зроблено із застосуванням законів формальної логіки, методами параметричного, непараметричного та факторного статистичного аналізу із застосуванням комп’ютерної програми STATISTICA. Встановлено, що в загальному масиві найчастіше зустрічається пошкодження голови та шиї (94,60%), на другому ранговому місці – пошкодження грудної клітки (63,17%), на третьому – пошкодження кінцівок (53,33%), найменше зустрічається травма живота (11,11 %). Крім того, в загальному масиві дослідження найвища летальність зафіксована у постраждалих із травмою таза та живота (54,55% та 40,00% відповідно). В усіх учасників дорожнього руху найчастіше зустрічається краніальний компонент з показником вище 90%. В усіх учасників дорожнього руху на другому місці за питомою вагою перебуває торакальна травма з показником вище 60% (60,53% - 68,63%), на третьому ранговому місці – пошкодження кінцівок (47,30% - 56,86%). У водіїв найрідше зустрічається пошкодження живота (тільки 5,88%), у пасажирів травма таза (10,81 %), а у пішоходів також найрідше зустрічається травма живота (10,00%). Існують характерні пошкодження для водіїв – пошкодження грудної клітки внаслідок рульової травми, для пасажирів – живота та грудної клітки, для пішоходів – пошкодження живота, таза, кінцівок. Отже, у постраждалих унаслідок дорожньо-транспортних пригод найчастіше в загальному масиві пошкоджуються: голова – 94,60%, грудна клітка – 63,17% та кінцівки – 53,33%. Дорожньо-транспортна травма в умовах сільської місцевості є багатокомпонентною, у середньому постраждалі отримують 2,56 пошкодження, і це вказує на значну силу впливу агента, що травмує. У постраждалих унаслідок ДТП результат перебігу травматичного процесу залежить від конкретно пошкодженої анатомо-функціональної ділянки (АФД) і помірно залежить від поєднання пошкоджень (у тих, хто вижив, коефіцієнт поєднання – 2,55, а в тих, хто загинув – 2,57). Летальність у постраждалих унаслідок ДТП вірогідно залежить від пошкодження конкретної АФД, найвища летальність зафіксована у постраждалих із травмою таза – 57,14%
Road traffic injury remains one of the main causes of injury and disability not only in Ukraine, but also in the developed countries of the world. Objective – to verify and determine the clinical and anatomical characteristics of traffic injuries in victims in rural areas. The study was conducted in the order of an epidemiological experiment on a natural type model, which was formed in accordance with the law of large numbers and has typical features of the rural areas of Ukraine, the array of the study consists of 315 cases of victims as a result of traffic accidents, which exceeds the estimated volume of the necessary. The analysis of the actual material is done using the laws of formal logic, methods of parametric, non-parametric and factor statistical analysis using the computer program STATISTICA. As a result of the study, it was established that in the general array, head and neck injuries are most common (94.60%), chest injuries are the second most common (63.17%), limb injuries are the third (53.33%), and abdominal trauma is the least common (11.11%). In addition, in the general array of the study, the highest mortality rate was recorded in victims with injuries to the pelvis and abdomen (54.55% and 40.00%, respectively). Among all road users, the cranial component is the most common, with an index above 90%. Among all road users, thoracic injuries with a rate above 60% (60.53% - 68.63%) are in second place by specific gravity, and limb injuries are in third place with 47.30% - 56.86%. Abdominal injuries are the least common among drivers – only 5.88%, passengers have the least common pelvic injuries (10.81%), and pedestrians also have the least common abdominal injuries (10.00%). There are typical injuries for drivers – damage to the chest due to a steering wheel injury, for passengers – abdomen and chest, for pedestrians – damage to the abdomen, pelvis, limbs. Thus, among victims of traffic accidents, the head is most often injured in the general massif – 94.60%, the chest – 63.17%, and the limbs – 53.33%. Road traffic injury in rural areas is multi-component, on average, victims receive 2.56 injuries, and this indicates a significant impact of the traumatic agent. In road accident victims, the outcome of the course of the traumatic process depends on the specifically damaged anatomical and functional site (AFS) and moderately depends on the combination of injuries (the combination coefficient is 2.55 for survivors and 2.57 for those who died. The fatality rate in road accident victims probably depends on the damage to a specific AFS, the highest fatality rate was recorded in victims with a pelvic injury of 57.14%
Дод.точки доступу:
Кушнір, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Гур’єв, С. О.
    Вплив пошкоджень хребта на результат перебігу травматичного процесу у постраждалих з політравмою в результаті дтп [Текст] = Influence of spinal injuries on the result of the traumatic process in victims with polytrauma as a result of an car accident / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, К. В. Палагнюк // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 309-312. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОЗВОНОЧНИКА ТРАВМЫ -- SPINAL INJURIES (реабилитация, хирургия, эпидемиология)
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
ТРАВМА МНОЖЕСТВЕННАЯ -- MULTIPLE TRAUMA (реабилитация, хирургия, эпидемиология)
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
БЕДСТВИЯ, АВАРИИ И КАТАСТРОФЫ -- DISASTERS
ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EPIDEMIOLOGIC STUDIES
Анотація: Однією з основних проблем хірургії пошкоджень є визначення впливу конкретного пошкодження на перебіг травматичного процесу в цілому. Особливо це стосується такої складної патології, як пошкодження хребта. Метою нашого дослідження було визначення особливостей впливу різних клініко-нозологічних варіантів пошкоджень хребта на перебіг травматичного процесу у постраждалих з політравмою в результаті ДТП. Було проведено ретроспективнийаналіз лікування постраждалих з політравмою та травмою хребта, що була отримана в результаті ДТП в період 2010 - 2016 роки. Було виявлено, що серед постраждалих з політравмою в результаті ДТП на перебіг травматичного процесу найбільш негативно впливають такі нозологічні форми як перелом хребця, множинні пошкодження хребта та пошкодження зв’язкового апарату. В структурі летальності за клініко-нозологічним принципом на першому місці знаходиться група пошкоджень з переломами тіл хребця, переважно за рахунок уламкових та вибухово-уламкових переломів
Дод.точки доступу:
Танасієнко, П. В.
Палагнюк, К. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    К вопросу об оптимизации и нормированию микроклимата в вагонах и на станциях метрополитена [Текст] / А. Г. Лексин, Т. Г. Береснева, В. А. Капцов // Гигиена и санитария : Двухмес. науч.-практ. журн. - 2014. - № 4. - С. 52-54. - Библиогр.: с. 54 . - ISSN 0016-9900


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION
МИКРОКЛИМАТ -- MICROCLIMATE
Дод.точки доступу:
Лексин, А. Г.
Береснева, Т. Г.
Капцов, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Кабанцева, А. В.
    Значення психічного стану здоров’я водія для безпеки дорожнього руху [Текст] = Significance of the driver’ mental health status for road-traffic safety / А. В. Кабанцева // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 3. - С. 48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
РИСКА ОЦЕНКА -- RISK ASSESSMENT (методы, статистика, тенденции)
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION (кадры)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE (психология)
ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ УСТОЙЧИВОСТЬ -- RESILIENCE, PSYCHOLOGICAL
БЕЗОПАСНОСТИ МЕРЫ -- SECURITY MEASURES (организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
Анотація: На підставі теоретико−експериментальних даних контролю психічного стану водіїв−професіоналів проаналізовано вплив людської помилки на виникнення дорожньо−транспортної пригоди та встановлено провідну роль людського фактора у безпеці дорожнього руху. Запропоновано нові підходи, зокрема організацію медико−психологічного контролю, розв’язання питань вітчизняної безпеки дорожнього руху відповідно до європейських стандартів
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Казимов, М. А.
    Оценка влияния автотранспортного загрязнения на показатели общей заболеваемости населения [Текст] / М. А. Казимов, Л. А. Ахмедзаде, Ф. М. Али // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2010. - T. 16, № 1. - С. 111-113

Рубрики: Окружающая среда, загрязнение

   Выхлопные газы


   Заболеваемость


   Беременность


   Транспортные средства


Дод.точки доступу:
Ахмедзаде, Л. А.
Али, Ф. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Кузнєцов, О. В.
    До питання математичного забезпечення системи санітарно-епідеміологічного контролю навколишнього середовища [Текст] / О.В. Кузнєцов, А.М. Пономаренко // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2008. - № 3. - С. 72-76

Рубрики: Окружающей среды гигиена

   Санитарно-эпидемиологическая служба


   Транспортные средства


   Математика


Дод.точки доступу:
Пономаренко, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Леонов, С. А.
    Динамика основных показателей автодорожного травматизма в Российской Федерации [Текст] / С. А. Леонов, Е. В. Огрызко, Т. М. Андреева // Вестник травматологии и ортопедии им. Н.Н. Приорова. - 2009. - № 3. - С. 86-91

Рубрики: Травма, показатели тяжести

   Транспортные средства


Дод.точки доступу:
Огрызко, Е. В.
Андреева, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Михайлов, Б. В.
    Система психопрофилактики для работников железнодорожного транспорта [Текст] / Б. В. Михайлов, А. А. Мартыненко, И. Н. Сарвир // Проблеми медичної науки та освіти. - 2002. - № 3. - С. 41-43


MeSH-головна:
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ ПСИХИАТРИЯ -- PREVENTIVE PSYCHIATRY (методы, организация и управление, тенденции)
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION (кадры)
Дод.точки доступу:
Мартыненко, А. А.
Сарвир, И. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Москаленко, В. Ф.
    Актуальні проблеми медицини транспорту [Текст] / В. Ф. Москаленко, Е. М. Горбань, А. М. Войтенко // Український медичний часопис. - 2000. - № 3. - С. 41-44


MeSH-головна:
ТРАНСПОРТНЫЕ СРЕДСТВА -- TRANSPORTATION (методы)
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Дод.точки доступу:
Горбань, Е. М.
Войтенко, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Панкова, Т. Б.
    Новые возможности оценки состояния слухового анализатора при профессиональной пригодности лиц водительских профессий [Текст] / Т. Б. Панкова, Г. А. Таварткиладзе, Г. Р. Мухамедова // Вестник оториноларингологии. - 2007. - № 6. - С. 21-24

Рубрики: Шума воздействие профессиональное

   Транспортные средства


   Отоакустические эмиссии спонтанные


   Слуха потеря нейросенсорная--диагн


Дод.точки доступу:
Таварткиладзе, Г. А.
Мухамедова, Г. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Применение ультрафиолетового облучения воздуха в Московском метрополитене [Текст] / М. Ф. Вильк [и др.] // Гигиена и санитария. - 2007. - № 2. - С. 17-23

Рубрики: Ультрафиолетовые лучи

   Транспортные средства


   Воздуха загрязнение


   Обеззараживание


Дод.точки доступу:
Вильк, М. Ф.
Полякова, В. А.
Лебедева, Н. С.
Гипп, Е. К.
Большаков, Б. В.
Карев, А. В.
Костюченко, С. В.
Дубровская, Т. А.
Ершов, А. В.
Кудрявцев, Н. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)