Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (212)Рідкісні видання (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Трудоспособности оценка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 164
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    Деякі питання порядку проведення медико-соціальної експертизи на період дії воєнного стану на території України [Текст] : постанова Кабінету Міністрів України № 225 від 08.03.2022 р. // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2022. - N 4. - С. 50


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ВОЙНА -- WAR
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Особливості клініко-діагностичних характеристик кохлео-вестибулярної функції у осіб працездатного віку, що перебували в умовах стресу [Текст] = Clinical and diagnostic characteristics of cochleovestibular function in patients of active working age after exposure to stress / Д. І. Заболотний [та ін.] // Оториноларингологія. - 2021. - N 4. - С. 4-15. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СЛУХА РАССТРОЙСТВА -- HEARING DISORDERS (диагностика, патофизиология, этиология)
СЛУХОВЫЕ ТЕСТЫ -- HEARING TESTS (использование, методы)
СТРЕСС ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PHYSIOLOGICAL (иммунология)
ГОЛОВОКРУЖЕНИЕ -- DIZZINESS (диагностика, иммунология, патофизиология, этиология)
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
Кл.слова (ненормовані):
ПОСТУРОГРАФИЯ -- ВЕСТИБУЛОМЕТРИЯ
Анотація: Комплексний підхід до цієї проблеми дозволив визначити та відібрати, окрім традиційних методів дослідження, додаткові діагностичні заходи для оптимальної та найбільш ефективної оцінки кохлео-вестибулярних змін у пацієнтів працездатного віку, що перебувають в умовах стресу, для виявлення кохлео-вестибулярних порушень і проведення диференційно-топічної діагностики порушень центрального чи периферичного відділів слухового та вестибулярного аналізаторів. До них відносяться такі: психологічне тестування, комплекс тестів для визначення центральних слухових порушень – слухова адаптація з навантаженням, розбірливість фільтрованого мовлення, реєстрація КСВП, реєстрація постурального балансу з використанням платформи Wii Balance Board, вестибулометричне обстеження
Дод.точки доступу:
Заболотний, Д. І.
Бєлякова, І. А.
Луценко, В. І.
Холоденко, Т. Ю.
Лоза, Т. П.
Градюк, Н. М.
Чайка, С. П.
Сітухо, М. І.
Нечіпоренко, П. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бабінець, Л. С.
    Актуальні питання лікувальної тактики сімейного лікаря щодо пацієнта з депресією (за досвідом Словенії та Хорватії) [Текст] / Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2020. - № 1/2. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION (диагностика, классификация, лекарственная терапия, патофизиология, психология, терапия, этиология)
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS (вредные воздействия, диагностическое применение, кровь, метаболизм, прием и дозировка, противопоказания, фармакология)
НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПСИХИАТРИЧЕСКАЯ -- EMERGENCY SERVICES, PSYCHIATRIC (использование, кадры, классификация, методы, организация и управление, снабжение и распределение, стандарты, статистика, тенденции, экономика, этика)
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
Анотація: У класичній сімейній практиці із середньою кількістю зареєстрованих пацієнтів до 2 тис. осіб показник поширеності депресії становить 5%, причому щороку двох пацієнтів госпіталізують через депресію, а через день один пацієнт здійснює самогубство. Метою дослідження став аналіз актуальних питання медикаментозної терапії депресії та експертизи пацієнтів у рамках компетенції лікаря первинної медичної допомоги. За даними ВООЗ, у 2025 році депресія стане першою причиною втрати працездатності через хворобу за показником DALY (включає роки, втрачені через ранню смерть та інвалідність). Депресія – одна з найбільших проблем охорони здоров’я. Шляхами вирішення депресії є запровадження просвіти, відповідного ведення депресивних пацієнтів, а також реалістичні очікування від терапії, враховуючи, що лише у 20% пацієнтів спостерігається лише один епізод депресії, а 30% пацієнтів не реагують на терапію. Сімейний лікар зі своєю командою може керувати лікуванням 80% пацієнтів із легкою та помірною депресією. Однак існують ситуації, коли потрібно звернутися до вузького профільного спеціаліста – психіатра. Розрізняють три фази медикаментозного лікування депресивних розладів на етапі первинної медичної допомоги: лікування гострого депресивного епізоду, фазу стабілізації терапевтичного ефекту та попередження нового епізоду хвороби. Лікування найчастіше починають з призначення антидепресанта, який у попередньому епізоді або у близького члена сім’ї виявляв позитивні ефекти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Роз’яснення Фонду соціального страхування України щодо страхових виплат медичним працівникам унаслідок захворювання на COVID-19 (09.07.2020 р.) [Текст] // Медичне право. - 2020. - N 2. - С. 179-186


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
СТРАХОВАНИЯ ФОНДЫ -- INSURANCE POOLS
ОПЛАТА -- REMUNERATION
ОТПУСК ПО БОЛЕЗНИ -- SICK LEAVE (экономика)
ЗАРПЛАТА И ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ВЫПЛАТЫ -- SALARIES AND FRINGE BENEFITS (экономика)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ БОЛЬНИЧНЫЙ -- MEDICAL STAFF, HOSPITAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции, экономика)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (передача, эпидемиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Демецька, О.
    «Ні сил, ні бажання»: відновлюємо працездатність [Текст] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 20-21


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS (иммунология)
РАЗМИНОЧНЫЕ УПРАЖНЕНИЯ -- WARM-UP EXERCISE (психология, физиология)
ОЗДОРОВИТЕЛЬНЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ -- HEALTH PROMOTION (использование, методы, тенденции)
ВИТАМИНЫ -- VITAMINS (иммунология)
ВОДОЛЕЧЕНИЕ -- HYDROTHERAPY (использование, методы)
Анотація: Здатність до роботи порушується навіть у випадках, коли натирає взуття або болять зуби. Але якщо із черевиком та навіть із зубом впоратися відносно легко, то зі зниженням працездатності та апатією або фізичним та емоційним перенапруженням — на жаль, ні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Дод.точки доступу:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чорна, В. В.
    Мотивація і працездатність медичних працівників сфери охорони психічного здоров’я як предиктор їхнього психологічного благополуччя / В. В. Чорна // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 4. - С. 53-62


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ БОЛЬНИЧНЫЙ -- MEDICAL STAFF, HOSPITAL
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
УТОМЛЕНИЕ -- FATIGUE (психология)
ПСИХИАТРИЧЕСКОЕ ОТДЕЛЕНИЕ БОЛЬНИЦЫ -- PSYCHIATRIC DEPARTMENT, HOSPITAL
Анотація: У дослідженні брали участь 224 медичних працівники Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. О.І. Ющенка Вінницької обласної ради», з них 15,2% чоловіків і 84,8% жінок. Кількість лікарів, які взяли участь в опитуванні – 38,8%, середнього медичного персоналу (СМП) – 61,2%. Стаж професійної діяльності лікарів становив (19,7 + 12,3) років і (15,5 + 11,1) років СМП. Середній вік лікарів склав (44,6 + 12,2) років, СМП – (37,2 + 11,4) років. Проведено опитування щодо мотивації професійної діяльності лікарів і медичних сестер за методикою К. Замфіра у модифікації А. Реана і опитування за методикою А. Леонова, С. Величковського щодо диференційної оцінки станів зниженої працездатності (ДОСЗП) працівників закладів охорони здоров’я. Визначено три типи мотивації та мотиваційних комплексів у медичних працівників охорони здоров’я, використано класифікацію мотиваційних чинників: «мотиватори» і «чинники контексту», або «гігієнічні фактори», які провокують негативний стрес, що впливає на якість надання медичної допомоги. Встановлено, що зовнішня негативна мотивація перевищує зовнішню позитивну у чоловіків-лікарів і у жінок СМП – (3,2 + 0,8) і (3,0 + 1,2) бали відповідно, тому у них спостерігається зниження зацікавленості у роботі, відсутність прагнення до кар’єрного росту, відсутність самосприйняття, байдужість до роботи і пацієнтів, що може негативно впливати на якість надання медичної допомоги, на міжособистісні стосунки у колективі та вдома. Проаналізовано результати анкетування щодо диференційної оцінки станів зниженої працездатності медичних працівників психоневрологічної лікарні. Встановлено високий ступінь індексу перенасичення у жінок-лікарів (3,2%) і жінок СПМ (1,6%), високий ступінь втоми – 4,8% і 3,9% відповідно, що може оцінюватися як стан передхвороби. Запропоновано профілактичні заходи щодо подолання цих станів і поліпшення психосоціального середовища для якісного виконання професійних обов’язків і задоволеності своєю працею.
В исследовании принимали участие 224 медицинских работника Коммунального некоммерческого предприятия «Винницкая областная клиническая психоневрологическая больница имени академика О. И. Ющенко Винницкого областного совета», из них 15,2% мужчин и 84,8% женщин. Количество врачей, принявших участие в опросе – 38,8%, среднего медицинского персонала (СМП) – 61,2%. Стаж работы по профессиональной деятельности врачей составлял (19,7 + 12,3) лет и (15,5 + 11,1) лет СМП. Средний возраст врачей составил (44,6 + 12,2) лет, СМП – (37,2 + 11,4) лет. Проведен опрос относительно мотивации профессиональной деятельности врачей и медицинских сестер по методике К. Замфира в модификации А. Реана и опрос по методике А. Леонова, С. Величковской относительно дифференциальной оценки состояний сниженной работоспособности (ДОССР) работников учреждений здравоохранения. Определены три типа мотивации и мотивационные комплексы у медицинских работников здравоохранения, использована классификация мотивационных факторов: «мотиваторы» и «факторы контекста», или «гигиенические факторы», провоцирующие негативный стресс, влияющий на качество предоставления медицинской помощи. Установлено, что внешняя негативная мотивация превышает внешнюю позитивную у мужчин-врачей и у женщин СМП – (3,2 + 0,8) и (3,0 + 1,2) балла соответственно, потому у них наблюдается снижение заинтересованности в работе, отсутствие стремления к карьерному росту, отсутствие самовосприятия, безразличие к работе и пациентам, что может влиять негативно на качество предоставления медицинской помощи, на межличностные отношения в коллективе и дома. Проанализированы результаты анкетирования относительно дифференциальной оценки состояний сниженной работоспособности медицинских работников психоневрологической больницы. Установлена высокая степень индекса перенасыщения у женщин-врачей (3,2%) и женщин СПМ (1,6%), высокая степень усталости – 4,8% и 3,9% соответственно, что может оцениваться как состояние предболезни. Предложены профилактические мероприятия по преодолению этих состояний и улучшению психосоциальной среды для качественного выполнения профессиональных обязанностей и удовлетворенности своим трудом.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вадзюк, С. Н.
    Розумова працездатність у старшокласників при різних погодних умовах [Текст] / С. Н. Вадзюк, О. М. Ратинська // Фізіологічний журнал. - 2020. - Том 66, N 2/3. - С. 61-68


MeSH-головна:
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ВОСПРИЯТИЕ -- PERCEPTION (физиология)
ВНИМАНИЕ -- ATTENTION (физиология)
ПАМЯТЬ -- MEMORY (физиология)
МЫШЛЕНИЕ -- THINKING (физиология)
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Вивчали розумову працездатність у старшокласників при різних погодних умовах. Встановлено, що з їх погіршенням знижуються такі властивості: сприймання, увага, пам’ять та мислення. Коефіцієнт розумової працездатності у 15-річних учнів при І типі погоди становив 0,90 ± 0,04 ум. од., а при ІІІ типі був достовірно меншим – 0,78 ± 0,03 ум.од., ніж при І і ІІ типах. Для учнів віком 16 років за умов І типу погоди він був 0,94 ± 0,02 ум.од., за ІІ – вірогідно погіршився порівняно зі значеннями при І типі (0,86 ± 0,02 ум.од.), а за ІІІ типу його значення становили 0,80 ± 0,02 ум.од., що вірогідно менше від таких, які були за метеоситуації І типу. У 17-річних старшокласників при І типі погоди коефіцієнт розумової працездатності сягав 0,89 ± 0,02 ум.од., а при ІІІ типі вірогідно зменшився до 0,74 ± 0,03 ум.од. порівняно зі значеннями при метеоситуаціях І і ІІ типів. Виявлені нами вікові та статеві особливості розумової працездатності при різних погодних умовах слід враховувати при диференціації навчання та прогнозуванні ефективності роботи.
Дод.точки доступу:
Ратинська, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Купко, Н.
    Поліпшення когнітивних функцій і працездатності у пацієнтів із великим депресивним розладом під впливом антидепресивної терапії [Текст] / Н. Купко // НейроNEWS. - 2019. - № 3. - С. 16-20


Рубрики: вортиоксетин--тер прим

MeSH-головна:
ДЕПРЕССИВНОЕ РАССТРОЙСТВО ТЯЖЕЛОЕ -- DEPRESSIVE DISORDER, MAJOR (лекарственная терапия, осложнения, патофизиология, этиология)
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
КОГНИТИВНОЕ НАРУШЕНИЕ УМЕРЕННОЕ -- MILD COGNITIVE IMPAIRMENT (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
ОБЗОР -- REVIEW
АНТИДЕПРЕССАНТЫ ВТОРОГО ПОКОЛЕНИЯ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS, SECOND-GENERATION (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
Анотація: За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, депресія є провідною причиною інвалідизації у ­всьому світі (ВООЗ, 2017). Великий ­депресивний розлад (ВДР) вражає понад 350 млн осіб, його ­поши­ре­­ність серед чоловіків становить 1,8–3,2 %, а серед ­жінок — ­2,0–9,3 % (Rosenblat etal., 2015; Kessler etal., 2006; Puri etal., 2014; Kessler and Bromet, 2013). Цей стан вимагає оцінюван­ня та лікування різних аспектів, зокрема емоційних, фізичних та когнітивних симптомів. Когні­тивна дисфункція, ­зумовлена ­депресією, призводить до функціональних пору­шень та обмежує ­професійну діяльність. Одним зі ­шляхів вирішення цієї проблеми є терапія антидепресантам
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Лист Міністерства охорони здоров’я України щодо видачі в медичних закладах документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян (12.06.17 р. № 3.04.02-Н-7698/6898-зв) [Текст] = Ministry of Health of Ukraine Letter on the issuance of documents proving temporary disability of citizens in health care facilities (12.06.2017 No 3.04.02-Н-7698/6898-ЗВ) // Медичне право. - 2019. - N 1. - С. 120


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОТПУСК ПО БОЛЕЗНИ -- SICK LEAVE (законодательство и юриспруденция)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция)
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ -- GOVERNMENT REGULATION
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)