Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (21)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Утомление умственное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрценюк О. С., Пашковський В. М.
Назва : Особистісні особливості студентів вищих навчальних закладів (стаття присвячена 75-річчю ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет")
Паралельн. назви :Personality features of students at higher educational establishments (to the 75th anniversary of HSEE of Ukraine "Bukovinian State Medical University")
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 4. - С. 104-108 (Шифр КУ27/2019/Т.18/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
СКЛОННОСТЕЙ ТЕСТЫ -- APTITUDE TESTS
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Проблема спеціальної діагностики особистісних особливостей студентів є актуальною протягом усіх років навчання. У статті розглянемо вплив особистісних особливостей на формування непсихотичних психічних розладів у студентів. Мета роботи - вивчення особистісних особливостей студентів з непсихотичними психічними розладами та здорових студентів. Матеріали і методи. Нами, протягом 2015-2017 рр., з дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний методи. Вивчення особистісних особливостей проводили з використанням скороченого багатофакторного опитувальника особистості (СБОО), розробленого на підставі тесту MMPI (Minnesota Multiphasic Personality Inventory). Результати. В результаті проведеного дослідження виявлено, що в основній групі (студенти з НПР) спостерігались вищі абсолютні значення фактично за всіма шкалами (р0,005). Найвищі показники встановлені за 2 (депресія) та 7 (психастенія) шкалами - 60,41±0,83 та 60,20±0,81 балів в основній групі (N70) виявлено у достовірно більшої кількості студентів основної групи 72 (22,71%) проти 14 (1,53%) студентів порівняльної групи(р0,005). Висновки. Встановлено, що серед студентів з непсихотичними психічними розладами достовірно частіше траплялися особи з депресивними, паранояльними, психастенічними та істеричними рисами особистості, що необхідно враховувати при ранній діагностиці та побудові психотерапевтичної програми для цього контингенту хворих
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Щудро С. А.
Назва : Оптимізація навчально-виховного процесу в старшій школі
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2008. - № 3. - С. 28-32 (Шифр ПУ2/2008/3)
Предметні рубрики: Утомление умственное
Психическое здоровье
Периодичность
Школьники
Обучение
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чубирко М. И., Фуфаева О. А.
Назва : Об интеллектуальной нагрузке учащихся общеобразовательных учреждений инновационного типа
Місце публікування : Здравоохранение Рос.Федерации. - М., 1999. - № 6. - С. 6-8 (Шифр 73163/1999/6)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гозак С. В., Єлізарова О. Т., Станкевич Т. В., Парац А. М.
Назва : Тривалість нічного сну школярів як гігієнічна проблема
Паралельн. назви :Night sleep duration in the pupils as a hygienic problem
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 1. - С. 68-72 (Шифр ДУ9/2018/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
СНА РАССТРОЙСТВА -- SLEEP DISORDERS
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
РИСКА СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- RISK ADJUSTMENT
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Вивчення тривалості нічного сну сучасних школярів і його впливу на самопочуття, формування невротичних проявів, розумову працездатність і стомлення учащіхся.Матеріали і методи: Компоненти режиму дня, самопочуття дітей вивчали анкетними методом; прояви невротичних розладів - за допомогою методики ДОН; розумову працездатність і ступінь втоми - за класичною методикою Антропова М.В з нашими доповненнями. Був проведений кореляційний аналіз, розрахований відносний ризик і сила ізольованого впливу факторів. Результати. Достатню тривалість нічного сну мають 11,4% дітей молодшого шкільного віку, 23,5% - середнього і 21,9% - старшого. До фактору «тривалість нічного сну» чутливі обидві складові розумової працездатності для всіх вікових груп: як обсяг виконаної роботи так і кількість помилок (p 0,001). При дефіциті сну ймовірність високого ступеня стомлення школярів на 30% вище, ніж при достатній тривалості сну (p 0,01). Скорочення нічного сну призводить до погіршення самопочуття школярів (p 0,001), а в групі дівчаток ще пов'язане з появою невротичних розладів (схильність до депресії, астенії, порушення поведінки, вегетативним розладам) (p 0,01-0,001). Рекомендована тривалість нічного сну становить не менше 10 годин для учнів 1-4 класів, 9 годин для учнів 5-9 класів, 8 годин - 10-11 класівObjective: We studied the night sleep duration in modern pupils and its impact on the state of health, formation of neurotic manifestations, mental efficiency, and fatigue in them. Materials and methods: Components of daily regime, state of health of the children were studied by the questionnaire method; manifestations of neurotic disorders - with the help of the Children’s Questionnaire of Neuroses, and a stage of fatigue – by the Andropova classical methodology with our supplements. We performed a correlative analysis and calculated a force of isolated factors’ effect. Results: 11.4% of junior school age children, 23.5% of middle school age children, and 21.9% of senior school age ones have the sufficient night sleep duration. The components of mental efficiency both body of performed work and number of mistakes (p 0.001) were sensitive to the factor of “night sleep duration”. At the deficiency of sleep a probability of a high degree of fatigue in the pupils is by 30% higher than at the sufficient sleep duration (p 0.01). Reduction of night sleep leads to the deterioration of the state of health in the pupils (p 0.001), in the group of girls, it is connected with the beginning of neurotic disorders (tendency to depression, asthenia, behavior violation, vegetative disorders) (p 0.01-0.001). Recommended duration of night sleep is not less than 10 hours for the pupils of 1-4 grades, 9 hours – for the students of 5-9 grades, and 8 hours – for the students of 10-11 grades
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергеев Д., Пирадов М.
Назва : Улучшение когнитивных функций у здоровых людей : проблемы и возможности
Місце публікування : Врач. - 2015. - № 12. - С. 11-14 (Шифр ВР59/2015/12)
Предметні рубрики: Цераксон
MeSH-головна: КОГНИТИВНЫЙ РЕЗЕРВ -- COGNITIVE RESERVE
ПОЗНАВАТЕЛЬНАЯ СПОСОБНОСТЬ -- COGNITION
ПСИХИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- MENTAL PROCESSES
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
ЦИТИДИНДИФОСФАТХОЛИН -- CYTIDINE DIPHOSPHATE CHOLINE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Севрюкова Г. А.
Назва : Адаптивные изменения функционального состояния и работоспособность студентов в процессе обучения
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2006. - № 1. - С. 72-73 (Шифр ГР6/2006/1)
Предметні рубрики: Студентов охрана здоровья
Адаптация психологическая
Адаптация физиологическая
Утомление умственное
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Редчіц М. А., Сергета І. В., Яцина О. В.
Назва : Гігієнічна оцінка організації навчальної діяльності молодших школярів-ліцеїстів та основні напрямки її оптимізації
Паралельн. назви :Hygienic assessment of organization of educational activity of young learning schools and the main areas of its optimization
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 208-214 (Шифр ВУ45/2017/29)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
ОБУЧЕНИЕ, ПЕРЕГРУЗКА -- OVERLEARNING
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
Анотація: За даними комплексних гігієнічних досліджень проаналізований характер навчального процесу молодших школярів школи-ліцею. Встановлені недоліки в організації навчального процесу були покладені в основу комплексу заходів оптимізації навчальної діяльності учнів, що передбачав: раціональну організацію навчального процесу та приведення рівня загального навчального навантаження до меж гігієнічно-обґрунтованих нормативів, оптимізацію режиму дня та навчального розкладу уроків, використання традиційних і нетрадиційних форм фізичного виховання. Обраний як критерій оцінки ефективності оптимізації навчальної діяльності молодших школярів-ліцеїстів впродовж трьох років рівень навчальної успішності визначав наявність динамічних зрушень сприятливого змісту як з боку показників загальної успішності, так і успішності за окремими предметами (рідна мова, математика, читання), які були встановленіAccording to comprehensive hygiene research, the nature of the educational process of the junior high school students is analyzed. The established shortcomings in the organization of the educational process were the basis of a set of measures for the optimization of students’ educational activities, which included: rational organization of the educational process and bringing the level of general educational load to the limits of hygienically-justified standards, optimization of the regime of the day and the curriculum of lessons, the use of traditional and non-traditional forms physical education. Elected as a criterion for evaluating the effectiveness of optimizing the educational activities of junior schoolchildren-lyceum students for three years, the level of academic performance determined the availability of dynamic shifts of favorable content both from the indicators of overall success and the success of individual subjects (native language, mathematics, reading) that were established
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Применение нейроадаптогенов (Когивис® и Силента®) при школьной дезадаптации детей — новые возможности эффективного и безопасного восстановления функций нервной системы ребенка
Паралельн. назви :The use of neuroadaptogens (Cogivis® and Silenta®) in school maladjustment of children — new opportunities for effective and safe recovery of the functions of the child’s nervous system
Місце публікування : Здоровье ребёнка. - 2018. - N 8. - С. 75-80 (Шифр ЗУ27/2018/8)
Предметні рубрики: Когивис-- тер прим
Силента-- тер прим
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПРОДРОМАЛЬНЫЕ СИМПТОМЫ -- PRODROMAL SYMPTOMS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
НЕРВНОЙ СИСТЕМЫ ФИЗИОЛОГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕССЫ -- NERVOUS SYSTEM PHYSIOLOGICAL PROCESSES
Анотація: Статья посвящена проблеме школьной дезадаптации, механизму ее развития, обусловленному дефицитом нейромедиаторов, вызывающих дисбаланс процессов торможения и возбуждения в центральной нервной системе. Нейроадаптогены Когивис® и Силента® содержат необходимые аминокислоты, витамины, микро- и макроэлементы, позволяющие эффективно и безопасно восстановить дефицит тормозящих и возбуждающих медиаторов, чтобы обеспечить адаптацию организма ребенка к новым условиям окружающей средыThe article deals with the problem of school maladjustment, the mechanism of its development due to the lack of neurotransmitter that causes an imbalance of the processes of inhibition and excitation in the central nervous system. Cogivis® and Silenta® neuroadaptogens contain essential amino acids, vitamins, micro- and macronutrients, which allow effectively and safely restore the deficit of inhibitory and stimulating mediators in order to ensure the adaptation of the child’s body to the new environmental conditions
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Максимов С. А., Иванова О. А.
Назва : Социально-гигиенические аспекты трудовой адаптации работников умственного труда
Місце публікування : Гигиена и санитария: Двухмес. науч.-практ. журн./ М-во здравоохр. Рос. Федерации. - М.: Медицина, 2011. - № 2. - С. 56-60. - ISSN 0016-9900 (Шифр ГР6/2011/2). - ISSN 0016-9900
Примітки : Библиогр.: с.60
Предметні рубрики: Гуманитарные науки-- кадры
Трудоспособности оценка
Утомление умственное
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Лангена: ясный ум, здоровый тонус
Місце публікування : Участковый врач. - 2015. - № 7. - С. 50-51 (Шифр УУ57/2015/7)
Предметні рубрики: Лекарства-Лангена
MeSH-головна: ПАМЯТИ РАССТРОЙСТВА -- MEMORY DISORDERS
КОГНИТИВНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COGNITION DISORDERS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)