Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (21)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Утомление умственное<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yekhalov V. V., Kravets O. V., Stus V. P., Moiseienko M. M., Stanin D. M., Krishtafor D. A.
Назва : Emotional burnout syndrome in primary specialization doctors
Місце публікування : Урологія. - Дніпропетровськ, 2021. - Том 25, N 2. - С. 148-152 (Шифр УУ23/2021/25/2)
MeSH-головна: ПОГРАНИЧНЫЕ ПСИХИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- BORDERLINE PERSONALITY DISORDER
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Було проведено анонімне анкетування 140 інтернів наприкінці 2-го року навчання за спеціальностями, які лідирують за ступенем поширеності емоційного вигорання лікарів. Отримані результати свідчать про початок формування синдрому ще на додипломному етапі навчання, та ознаки якого за час проходження первинної спеціалізації значно прогресують. Профілактика синдрому вигорання повинна починатися з його діагностики, а також оцінки наявності депресії, ситуативної та особистісної тривожності на ранніх етапах медичної освіти.Было проведено анонимное анкетирование 140 интернов в конце 2-го года обучения по специальностям, которые лидируют по степени распространенности эмоционального выгорания врачей. Полученные результаты свидетельствуют о начале формирования синдрома еще на додипломном этапе обучения, признаки которого за время прохождения первичной специализации значительно прогрессируют. Профилактика синдрома выгорания должна начинаться с его диагностики, а также оценки наличия депрессии, ситуативной и личностной тревожности на ранних этапах медицинского образования.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Serebrennikova O. A., Makarov S. Yu.
Назва : Features of emotional burnout of students in the conditions of pre-examination and examination academic stress
Паралельн. назви :Особливості емоційного вигорання студентів в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного навчального стресу
Місце публікування : Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2019. - № 34. - С. 26-32 (Шифр ВУ45/2019/34)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
ДИАГРАММЫ -- CHARTS
Анотація: An important place in the structure of personality traits of student youth, who possesses a certain specialty and is in the conditions of pre-examination and examination academic stress, belongs to the leading characteristics of the level of expression of emotional burnout, which is an indisputable factor of formation of high level of emotional instability of young women and young men to the effects of environmental factors and social and professional living conditions. The aim of the study is to study the peculiarities of emotional burnout of students of higher medical education institutions, who are in the conditions of pre-examination and examination academic stress. The studies were conducted at the National Pirogov Memorial Medical University among 67 students of the 3rd year of the Faculty of Medicine, respectively, 1 month before the preparation and immediately before the period of differentiated tests and the examination session with the use of a personal Boyko questionnaire. The statistical analysis of the data obtained, which involved the use of descriptive statistics procedures, was carried out on the basis of using the standard statistical analysis application package “Statistica 6.1” (license number AXX910A374605FA). The results show a significant increase in the level of expression of all the leading phases of emotional burnout of students during the pre-examination and examination periods, and most of all this phenomenon relates to the most unfavorable in its content of phases of resistance and exhaustion. It is established that the level of expression of the leading characteristics of emotional burnout in the highest proportion of young women and young men is characterized by being in the phase of resistance. The highest level of expression of emotional burnout phase indicators in both young women and young men is characteristic for the period of 1 month before the examination session, however, the highest level of expression of phase indicators depletion in both young women and young men is observed immediately before the examination session. Young women have a more significant degree of expression of values that mark the leading components of the resistance phase, among young men – values that mark the leading indicators of the phases of stress and exhaustion. The determined data are of significant importance both from the standpoint of determining the features of the formation of adaptation resources of the organism, and from the standpoint of establishing practically significant approaches to the formation of students’ personality, which provide the necessary for successful mastering of the future profession of the working dynamic stereotype of the teaching and professional activity prevention of unwanted emotional reactions in response to the factors of educational or work processВажливе місце у структурі особливостей особистості студентської молоді, яка оволодіває певним фахом і перебуває в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного навчального стресу, належить провідним характеристикам рівня вираження емоційного вигорання, що є незаперечним чинником формування високого рівня емоційної нестійкості дівчат і юнаків до дії чинників довкілля та соціальних і професійних умов життя. Метою роботи є дослідження особливостей емоційного вигорання студентів закладів вищої медичної освіти, які перебувають в умовах передекзаменаційного та екзаменаційного навчального стресу. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова серед 67 студентів 3 курсу медичного факультету відповідно за 1 місяць до складання та безпосередньо перед періодом складання диференційованих заліків і проведенням екзаменаційної сесії із використанням особистісного опитувальника Бойка. Статистичний аналіз одержаних даних, що передбачав застосування процедур описової статистики, здійснювався на основі використання стандартного пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № AXX910A374605FA). Отримані результати засвідчують суттєве збільшення показників ступеня вираження усіх провідних фаз емоційного вигорання студентів протягом передекзаменаційного та екзаменаційного періодів, причому в найбільшій мірі це явище стосується найбільш несприятливих за своїм змістом фаз резистентності та виснаження. Встановлено, що рівень вираження провідних характеристик емоційного вигорання у найбільшої частки дівчат і юнаків характеризується перебуванням у фазі резистентності. Найбільш високий ступінь вираження показників фази напруження емоційного вигорання і у дівчат, і у юнаків властивий для періоду за 1 місяць до екзаменаційної сесії, разом з тим, найбільш високий рівень вираження показників фази виснаження і у дівчат, і у юнаків спостерігається безпосередньо перед екзаменаційною сесією. Серед дівчат реєструється більш значущий ступінь вираження величин, які відзначають провідні складові фази резистентності, серед юнаків – величин, які відзначають провідні показники фаз напруження та виснаження. Одержані результати мають суттєву значущість як з позицій визначення особливостей формування адаптаційних ресурсів організму, так і з позицій встановлення практично-значущих підходів до формування особистості студентів, що забезпечують становлення необхідного для успішного засвоєння майбутнього фаху робочого динамічного стереотипу виконання навчальної і професійної діяльності та запобігання виникненню небажаних емоційних реакцій у відповідь на дію чинників навчального або трудового процесу
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Альчук О. І.
Назва : Вплив 4(4-оксо-4Н-хіназолін-3-іл)бензойної кислоти на функціональний стан печінки щурів за умов щоденного фізичного навантаження
Місце публікування : Фармакологія та лікарська токсикологія. - К., 2016. - № 3. - С. 28-33 (Шифр ФУ18/2016/3)
MeSH-головна: УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
ПЕЧЕНЬ -- LIVER
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): актопротекторы
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Апихтін К. О.
Назва : Вплив препарату Вітам на варіабельність серцевого ритму осіб напруженої розумової праці
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 1. - С. 55-59 (Шифр ДУ9/2010/1)
Предметні рубрики: Сердечных сокращений частота-- лек тер
Утомление умственное
Витам
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Минасян С. М., Геворкян Э. С., Даян А. В., Григорян Г. Г., Григорян Г. С.
Назва : Влияние умственно-эмоционального напряжения на содержание электролитов в слюне старшеклассников
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2004. - № 4. - С. 46-48 (Шифр ГР6/2004/4)
Предметні рубрики: Утомление умственное
Стресс психологический
Электролиты-- метаб
Слюна-- метаб
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геворкян Э. С., Минасян С. М., Ксаджикян Н. Н.
Назва : Функциональное состояние студентов при умственной нагрузке
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2005. - № 5. - С. 55-57 (Шифр ГР6/2005/5)
Предметні рубрики: Утомление умственное
Студентов охрана здоровья
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребняк Н. П., Вербаховская Е. В.
Назва : Гигиеническая оценка и регламентация учебной нагрузки в средних классах гимназий
Місце публікування : Гигиена и санитария. - Москва, 1999. - № 3. - С. 40-42 (Шифр ГР6/1999/3)
MeSH-головна: ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Няньковський С. Л., Яцула М. С., Няньковська О. С., Титуса А. В.
Назва : Динаміка стану здоров’я школярів в Україні за даними анкетного опитування
Паралельн. назви :The dynamics of the health of schoolchildren in Ukraine according to the questionnaire survey
Місце публікування : Здоровье ребёнка. - 2018. - N 5. - С. 13-19 (Шифр ЗУ27/2018/5)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
Анотація: За останні десятиріччя стан здоров’я та фізичний розвиток дитячого населення України погіршуються. Серед факторів, що спричиняють зниження рівня дитячого здоров’я, чи не найважливіша роль відводиться навчальному навантаженню, стресогенна дія якого веде до розвитку дезадаптаційного синдрому з невротичними реакціями різного ступеня інтенсивності. Матеріали та методи. На основі даних анкетування школярів м. Львова у 2002 р. (20 000 школярів), 2013 р. (32 000 учнів) і 2017 р. (70 000 школярів) поданий порівняльний аналіз вікової частоти основних скарг і симптомів, медико-соціальних особливостей учнів 1–11-х класів. Результати. Стан здоров’я школярів останніми роками не має тенденції до покращання. Найбільш частими є скарги школярів на біль у животі, печію, нудоту, біль голови, зниження апетиту, симптоми вегетативної лабільності й астенічного синдрому, інші симптоми синдрому шкільної дезадаптації, що, ймовірно, пов’язано з високим рівнем шкільного навантаження, неадекватним харчуванням, дією стресогенних факторів на тлі значного зниження фізичної активності школярів. Сучасний раціон школярів є незбалансованим, він не забезпечує добового надходження всіх необхідних нутрієнтів, у тому числі вітамінів і мікроелементів. Висновки. Комплексний підхід до оцінки стану здоров’я школярів на основі об’єктивної інформації, впровадження нових оздоровчих технологій, об’єднання зусиль медичних працівників, педагогів і батьків може запобігти розвитку функціональних порушень і органічної патології в школярів, їх хронізації, зменшити симптоми шкільної дезадаптації, підвищити рівень здоров’я і їх здатність до навчання, а також запобігти розвитку захворювань у дорослому віці. При цьому дана технологія не вимагає значних фінансових інвестиційFor the last decades, the state of health and physical development of the children’s population of Ukraine are deteriorating. Among the factors that determine the decline in children’s health, educational load plays almost a crucial role, its stressful action leads to a maladjustment syndrome with neurotic reactions of varying severity. Materials and me­thods. Based on the survey data of schoolchildren of Lviv in 2002 (20,000 pupils), 2013 (32,000) and 2017 (70,000), a comparative analysis was performed on the age-dependent incidence of major complaints and symptoms, medical and social characteristics among 1–11-graders. Results. The state of health of schoolchildren in recent years has no tendency to improve. The most frequent complaints of schoolchildren are abdominal pain, heartburn, nausea, headache, appetite loss, symptoms of vegetative lability and asthenic syndrome, other symptoms of syndrome of school maladjustment, which is probably due to high class load, inadequate nutrition, the effect of stress factors against the background of a significant decline in physical activity. The modern diet of schoolchildren is unbalanced, does not ensure the daily intake of all necessary nutrients, including vitamins and trace elements. Conclusions. A comprehensive approach to asses­sing the health of schoolchildren, based on objective information, the introduction of new health-improving technologies, the unification of efforts of health workers, teachers and pa­rents can prevent functional disorders and organic pathology in schoolchildren, their chronicity, reduce the symptoms of school maladjustment, increase the level of health in children and their ability to learn, and also prevent the development of diseases in adulthood. At the same time, this technology does not require significant financial investments
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жуковіна О. В., Сагайдак-Нікітюк Р. В., Грецька Г. А.
Назва : Сучасні підходи до організації охорони праці при розумовій діяльності
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2018. - Том 4, № 4. - С. 58-65 (Шифр СУ53/2018/4/4)
MeSH-головна: УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
УМСТВЕННАЯ СПОСОБНОСТЬ -- MENTAL COMPETENCY
Анотація: Мета роботи - вивчення підходів до організації охорони праці при розумовій діяльності. Методи: аналітичний, порівняльний та логічний, контент-аналіз. Розумова діяльність працівників належить до складних видів діяльності, оскільки супроводжується нервово-емоційним перенапруженням і призводить до перевтоми. Вона характеризується фізіологічними особливостями: порушенням процесів обміну, звуженням судин кінцівок та розширенням судин внутрішніх органів, зниженням рівня цукру в крові та лужних резервів, підвищенням вмісту неорганічного фосфору, холестерину, креатину. Згідно з Державними санітарними нормами та правилами до показників, що характеризують напруженість праці, належать інтелектуальні, сенсорні та емоційні навантаження, ступінь монотонності навантажень і режим роботи. Відповідно до цих показників визначаються клас і ступінь важкості та напруженості праці та заходи підвищення продуктивності розумової праці й попередження перевтоми. Висновки: важливою умовою підвищення продуктивності праці та попередження перевтомлення при її розумовому характері є раціональний режим праці та відпочину
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Заправка для мозга
Місце публікування : Здоровье. - 2007. - № 11. - С. 18-19 (Шифр 71653/2007/11)
Предметні рубрики: Утомление умственное
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)