Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (465)Рідкісні видання (153)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Учебники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


   
    Electronic textbooks as a means of improving postgraduate training of healthcare professionals [Текст] / O. F. Piminov [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 2. - С. 3-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (организация и управление, стандарты)
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
БИБЛИОТЕКИ ЭЛЕКТРОННЫЕ -- LIBRARIES, DIGITAL
Анотація: To determine the scientific and methodological approaches to elaboration of electronic textbooks. Materials and methods. The methods of analysis and generalization were used in the study. Results. The study gave a possibility to assess domestic regulatory support for elaboration and implementation of electronic textbooks, define their types, basic characteristics and basic principles of development. The authorial definition of an “electronic textbook” and an algorithm to create electronic textbooks are presented. Conclusions. The algorithm for electronic textbook elaboration created in the study has been used to develop an electronic textbook of the second type “Pharmaceutical and biomedical aspects of medicines” for postgraduate training of healthcare professionals
Мета: окреслення науково-методичних підходів до створення електронного підручника. Матеріали та методи. У роботі були використані методи аналізу та узагальнення. Результати дослідження. Вивчено вітчизняне нормативне забезпечення створення та упро- вадження електронних підручників із визначенням їх типів, базових характеристик та основних принципів розробки. Наведено авторське визначення поняття «електронний підручник» та алго- ритм його створення. Висновки. Опрацьовано алгоритм створення електронного підручника, на основі якого розро- блено електронний підручник другого типу для системи післядипломної освіти фахівців охорони здоров’я «Фармацевтичні та медико-біологічні аспекти ліків»
Дод.точки доступу:
Piminov, O. F.
Shulga, L. I.
Yakushchenko, V. A.
Lukienko, O. V.
Nartov, P. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Амосова, К. М.
    «Атеросклероз та артеріосклероз. Ішемічна хвороба серця»: чому цей розділ у новому національному підручнику «Патоморфологія» не варто рекомендувати для навчання студентів [Текст] / К. М. Амосова // Серце і судини. - 2016. - № 2. - С. 112-123. - Библиог. в конце ст.


MeSH-головна:
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    «Паллиативная помощь онкологическим больным» Учебное пособие Под редакцией профессора Г.А. Новикова и академика РАМН, профессора В.И. Чиссова (Продолжение) [Текст] // Медицина и Качество Жизни. - 2008. - № 2. - С. 27-50

Рубрики: Паллиативная медицинская помощь--организ

   Учебники


   Онкологический больной


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Вдосконалення підручника з курсу патофізіології- важливий засіб підвищення рівня теоретичної підготовки лікаря [Текст] / В. Г. Личко, Т. М. Слободянюк, М. П. Цюнь // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 143-145

Рубрики: Учебники

   Патология--обуч


   Физиология--обуч


   ВНМУ-Лычко В.Г. (В.Г.)


   ВНМУ-Слободянюк Т.Н. (Т.М.)


   ВНМУ-Цюнь М.П. (М.П.)


   ВНМУ-Прокопенко О.И.


   ВНМУ-Глебова О.В.


Дод.точки доступу:
Личко, В. Г.
Слободянюк, Т. М.
Цюнь, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін [Текст] / С. Д. Хіміч, М. Д. Желіба, С. П. Жученко // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 204-206

Рубрики: Учебники

   Хирургия--обуч


   ВНМУ-Химич С.Д. (С.Д.)


   ВНМУ-Желиба Н.Д. (М.Д.)


   ВНМУ-Жученко С.П. (С.П.)


   ВНМУ-Погорелый В.В. (В.В.)


   ВНМУ-Жученко А.П. (О.П.)


Дод.точки доступу:
Хіміч, С. Д.
Желіба, М. Д.
Жученко, С. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Валеева, Э. Р.
    Гигиеническая оценка учебников образовательных учреждений различного типа [Текст] / Э. Р. Валеева, Р. Я. Хамитова // Гигиена и санитария. - 2006. - № 3. - С. 64-67

Рубрики: Учебники

   Школьники


   Гигиена--дети


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Хамитова, Р. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб [Текст] / В. В. Бойко, Ю. І. Козін, Л. Й. Гончаренко // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 70-72

Рубрики: Врачи семейные--обуч

   Учебники


   Хирургия--обуч


Дод.точки доступу:
Бойко, В. В.
Козін, Ю. І.
Гончаренко, Л. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" [Текст] // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 52-237

Рубрики: Конференции--организ

   Учебники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Матвієць, Л. Г.
    Навички управління стресом у практиці лікарів первинного рівня медичної допомоги [Текст] = Stress Management Skills in the Physicians Practice of Primary Care Level / Л. Г. Матвієць // Сімейна медицина. - 2022. - № 1/2. - С. 5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (патофизиология, профилактика и контроль, этиология)
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE (использование, тенденции)
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
ОБЗОР -- REVIEW
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті викладено актуальні підходи щодо неспеціалізованої допомоги при стресовому напруженні, наведено інструменти управління стресом, що розроблені фахівцями Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у посібнику з управління стресом «Важливі навички в періоди стресу: Ілюстроване керівництво». Особливо актуальні ці знання при наданні першої психологічної допомоги в надзвичайних ситуаціях, а також психосоціальної підтримки пацієнтам лікарями первинного рівня медичної допомоги, які зобов’язані володіти навичками ефективної комунікації і налагодження взаєморозуміння, а також мати досвід підтримки людей у складних ситуаціях. Саме про це зазначається у численних рекомендація ВООЗ щодо психічного здоров’я, таких, як Програма дій з подолання прогалин у сфері психічного здоров’я (mhGAP), Пам’ятка для дорослих пацієнтів «Підтримка для самостійної реабілітації після пов’язаних з COVID-19 захворювань», Інформаційна записка «Аспекти психічного здоров’я та психосоціальної підтримки під час спалаху COVID-19» та інші
Надано матеріали для самостійного дистанційного навчання спеціалістів первинного рівня медичної допомоги простим інструментам управління стресом при несприятливих умовах. Дистанційне навчання побудоване з використанням доказових документів та посібників ВООЗ про психологічні інтервенції низької інтенсивності. Документ ВООЗ «Важливі навички в періоди стресу: Ілюстроване керівництво» має п’ять розділів, в яких описано п’ять ідей і технік для зниження рівня стресу, що сформовано як набуття п’яти навичок. Автори в кінці кожного розділу Керівництва розробили алгоритми застосування навичок інструментів, а саме: «Заземляємося», «Відчіпляємося від гачка», «Діємо згідно з власними цінностями», «Проявляємо доброту», «Створюємо простір». Психосоціальна підтримка, яку надає лікар первинного рівня/фасилітатор/помічник, полягає в допомозі людям у використанні керівництва та застосуванні стратегій у власному житті, а також запобігатиме професійному вигоранню медичних працівників. Основні положення Керівництва ВООЗ коротко викладено у достатньому об’ємі для підвищення рівня обізнаності з інструментами подолання стресу. У результаті застосування інструментів Керівництва відбудеться розширення спроможності медичного персоналу і немедичних працівників надавати послуги з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки під час пандемії COVID-19, що забезпечить підготовку до майбутніх надзвичайних ситуацій
Current approaches to non-specialized help with stress are set out in this article and stress management tools are provided, which are developed by WHO in the stress management handbook “Doing What Matters in Times of Stress: An Illustrated Guide”. This knowledge is especially current in the giving of first aid in emergencies, and in giving psychosocial support to patients as well, by primary care physicians, who must have effective communication skills and mutual understanding, and have experience in supporting people in difficult situations too, as it is specified in numerous WHO recommendations on mental health, in such as : «mhGAP Intervention Guide for mental, neurological and substance use disorders in nonspecialized health settings», «IASC Guidelines for mental health and psychosocial support in emergency settings»,«mhGAP Humanitarian Intervention Guide (mhGAP-HIG): clinical management of mental, neurological and substance use conditions in humanitarian emergencies», «Support for Rehabilitation: Self-Management after COVID-19 Related Illness» and etc.
Aim – to give the information for the distant self-learning of the primary care professionals to use the simple stress-management tools in difficult circumstances. Distance learning is built on the basis of the evidence based WHO documents and recommendations about low intensity psychological interventions. The WHO Guide has five sections, where five ideas and techniques for reducing stress are descibed, which are designed as the acquisition of five skills. The authors at the end of each section of the Guide developed algorithms of use the skills of such tools as: «Grounding», «Unhooking», «Acting according to own values», «Showing kindness», «Creating space». The psychosocial support provided by the primary care physician / facilitator / assistant lies in helping people to use guidance and apply strategies in their own lives, and it prevents the professional burnout of healthcare professionals as well. The short information about WHO guide and stress -management methods are described in sufficient details to enhance the awareness level of the primary care personnel about stress-management tools use. As the result of using the Guide will enhance the capacity of local helth care staff and non medical staff to provide the mental health services and psychosocial support during the current COVID-19 pandemic, and readiness for the future emergencies
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Иващенко, В. В.
    О необходимости государственной доктрины в издании медицинских учебников в условиях перестройки высшего образования (на примере курса общей хирургии) [Текст] / В. В. Иващенко // Клінічна хірургія. - 2004. - № 9. - С. 49-51

Рубрики: Медицинские учебные заведения

   Учебники


Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Сиренко, И. А.
    Отзыв на национальный учебник "Фтизиатрия" [Текст] : В.І. Петренко, Л.Д. Тодоріко, Л.А. Грищук та ін. Фтизіатрія: національний підручник/За ред. В.І. Петренка. - К.: ВСВ "Медицина", 2015. - 472 с. / И. А. Сиренко // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2016. - № 1. - С. 93-94. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:

ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Андрейчин, М. А.
    Підручнику з епідеміології академіека Д. К. Заболотного - 90 років / М. А. Андрейчин // Інфекційні хвороби. - 2017. - N 4. - С. 80-81


MeSH-головна:
ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY (обучение)
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: Мовиться про перший навчальний посібник «Основы эпидемиологии» академіка Д.К. Заболотного, виданий 1927 р., що тривалий час використовувався в Радянському Союзі як підручник для вищої медичної школи.
Говорится о первом учебном пособии «Основы эпидемиологии» академика Д.К. Заболотного, изданный в 1927, который длительное время использовался в Советском Союзе как учебник для высшей медицинской школы.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Амосова, К. М.
    Патоморфологія кардіоміопатій: погляд на проблему у світі і його відображення в новому національному підручнику «Патоморфологія» [Текст] / К. М. Амосова // Серце і судини. - 2016. - № 3. - С. 118-124


MeSH-головна:
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
КАРДИОМИОПАТИИ -- CARDIOMYOPATHIES (патофизиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Сливка, Ю. І.
    Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління [Текст] / Ю. І. Сливка, О. В. Олійник // Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 47-49

Рубрики: Образование медицинское--тенденции

   Учебники


   Диагностика--тенденции


   Украина


   Соединенные Штаты Америки


Дод.точки доступу:
Олійник, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Пріоритетні особливості формування структури сучасного підручника для вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації [Текст] / М. Р. Гжегоцький, І. І. Дяценко, В. І. Федоренко // Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 94-97

Рубрики: Образования технология

   Учебники


Дод.точки доступу:
Гжегоцький, М. Р.
Дяценко, І. І.
Федоренко, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Рецензії [Текст] // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2014. - № 3. - С. 94-98


MeSH-головна:
МОНОГРАФИЯ -- MONOGRAPH
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (обучение, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    РЕЦЕНЗІЇ. Плаксивий О.Г., Калуцький І.В., Геруш О.Л. – Дитяча оториноларингологія: Національний підручник / А.А. Лайко, А.Л. Косаковський, Д.Д. Заболотна та співавт. / За ред. проф. А.А. Лайка. – К.: Логос, 2013. – 576 с. [Текст] // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 2014. - № 2. - С. 95-96


MeSH-головна:
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (классификация, методы, обучение, организация и управление, статистика)
ДЕТИ -- CHILD
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Рецензія на навчальний посібник Д. Ю. Кривчені, Є. О. Руденко "Вади розвитку дихальної системи" [Текст] // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2017. - Т. 11, № 4. - С. 71


MeSH-головна:
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
ДЫХАТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА -- RESPIRATORY SYSTEM
Анотація: У відомому спеціалізованому видавництві «Медицина» в 2017 році в прекрасному форматі та дизайні побачив світ оригінальний навчальний посібник «Вади розвитку дихальної системи». Автори - фахівці кафедри дитячої хірургії Національного медичного університету імені О.О. Богомольця професор Д.Ю. Кривченя, доцент Є.О. Руденко
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Рецензія на навчальний посібник "Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів" авторства професора О. М. Стоянова (Одеса: ВМВ, 2018.112с.) [Текст] // Міжнародний неврологічний журнал. - 2020. - Т. 16, № 2. - С. 158


MeSH-головна:
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
Анотація: Навчальний посібник «Шкали, тести та опитувальники для оцінки дрижальних гіперкінезів» дозволяє усувати труднощі, які виникають у клінічній діагностиці тремору й деяких рухових розладів, що пов’язано з наявністю різних варіантів гіперкінезів і водночас їх однотипністю, перекриванням частот при різних рівнях зацікавленості й патогенетичних механізмах ураження нервової системи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Волосовець, О. П.
    Рецензія на національний підручник "Педіатрія" для студентів вищих навчальних закладів III-IVрівнів акредитаціїї зі спеціальності 7.12010005-стоматологія [Текст] / О. П. Волосовець // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 1. - С. 145-146


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
КНИЖНЫЕ ОБОЗРЕНИЯ -- BOOK IMPRINTS
Анотація: Педіатрична наука - динамічна галузь медицини. яка потребує постійного пошуку нових методів діагностики, лікування та профілактики дитячих хвороб. Фахівець, залучений до надання медичної допомоги дитячому населенню, повинен удосконалювати базові знання та навички, одержані під час навчання в медичних закладах. В умовах сьогодення зростає потреба в підготовці фахівців, здатних забезпечити надання своєчасної кваліфікованої медичної допомоги пацієнтам різного віку. Педіатрія є нормативною навчальною дисципліною та вивчається в усіх медичних вищих навчальних закладах з метою забезпечення професійної підготовки фахівців, у т.ч. за спеціальністю «Стоматологія», і потребує належного забезпечення навчальною та навчально-методичною літературою.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)