Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (465)Рідкісні видання (153)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Учебники<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Piminov O. F., Shulga L. I., Yakushchenko V. A., Lukienko O. V., Nartov P. V.
Назва : Electronic textbooks as a means of improving postgraduate training of healthcare professionals
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 2. - С. 3-9 (Шифр СУ53/2017/3/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
БИБЛИОТЕКИ ЭЛЕКТРОННЫЕ -- LIBRARIES, DIGITAL
Анотація: To determine the scientific and methodological approaches to elaboration of electronic textbooks. Materials and methods. The methods of analysis and generalization were used in the study. Results. The study gave a possibility to assess domestic regulatory support for elaboration and implementation of electronic textbooks, define their types, basic characteristics and basic principles of development. The authorial definition of an “electronic textbook” and an algorithm to create electronic textbooks are presented. Conclusions. The algorithm for electronic textbook elaboration created in the study has been used to develop an electronic textbook of the second type “Pharmaceutical and biomedical aspects of medicines” for postgraduate training of healthcare professionalsМета: окреслення науково-методичних підходів до створення електронного підручника. Матеріали та методи. У роботі були використані методи аналізу та узагальнення. Результати дослідження. Вивчено вітчизняне нормативне забезпечення створення та упро- вадження електронних підручників із визначенням їх типів, базових характеристик та основних принципів розробки. Наведено авторське визначення поняття «електронний підручник» та алго- ритм його створення. Висновки. Опрацьовано алгоритм створення електронного підручника, на основі якого розро- блено електронний підручник другого типу для системи післядипломної освіти фахівців охорони здоров’я «Фармацевтичні та медико-біологічні аспекти ліків»
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : «Паллиативная помощь онкологическим больным» Учебное пособие Под редакцией профессора Г.А. Новикова и академика РАМН, профессора В.И. Чиссова (Продолжение)
Місце публікування : Медицина и Качество Жизни. - 2008. - № 2. - С. 27-50 (Шифр 20049/2008/2)
Предметні рубрики: Паллиативная медицинская помощь-- организ
Учебники
Онкологический больной
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосова К. М.
Назва : «Атеросклероз та артеріосклероз. Ішемічна хвороба серця»: чому цей розділ у новому національному підручнику «Патоморфологія» не варто рекомендувати для навчання студентів
Місце публікування : Серце і судини. - 2016. - № 2. - С. 112-123 (Шифр СУ25/2016/2)
Примітки : Библиог. в конце ст.
MeSH-головна: УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Амосова К. М.
Назва : Патоморфологія кардіоміопатій: погляд на проблему у світі і його відображення в новому національному підручнику «Патоморфологія»
Місце публікування : Серце і судини. - 2016. - № 3. - С. 118-124 (Шифр СУ25/2016/3)
MeSH-головна: УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
КАРДИОМИОПАТИИ -- CARDIOMYOPATHIES
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрейчин М. А.
Назва : Підручнику з епідеміології академіека Д. К. Заболотного - 90 років
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 80-81 (Шифр ІУ5/2017/4)
MeSH-головна: ЭПИДЕМИОЛОГИЯ -- EPIDEMIOLOGY
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: Мовиться про перший навчальний посібник «Основы эпидемиологии» академіка Д.К. Заболотного, виданий 1927 р., що тривалий час використовувався в Радянському Союзі як підручник для вищої медичної школи.Говорится о первом учебном пособии «Основы эпидемиологии» академика Д.К. Заболотного, изданный в 1927, который длительное время использовался в Советском Союзе как учебник для высшей медицинской школы.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурно М. Е.
Назва : Рецензия на учебник для студентов медицинских вузов "Психиатрия и наркология" (И.И.Сергеев, Н.Д.Лакосина, О.Ф.Панкова)
Місце публікування : Психиатрия и психофармакотерапия. - 2009. - Т. 11, № 3. - С. 59-62 (Шифр ПР44/2009/11/3)
Предметні рубрики: Психиатрия-- обуч
Наркология-- обуч
Учебники
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вінніков А. І.
Назва : Рецензія на підручник : рецензія
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2016. - Т. 21, № 4. - С. 180-182 (Шифр МУ10/2016/21/4)
Предметні рубрики: рецензия
MeSH-головна: УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вітенко І. С., Мельник І. В., Штанько С. В.
Назва : Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Образование фармацевтическое законченное
Учебники
Учебные пособия
Конференции
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Валеева Э. Р., Хамитова Р. Я.
Назва : Гигиеническая оценка учебников образовательных учреждений различного типа
Місце публікування : Гигиена и санитария. - 2006. - № 3. - С. 64-67 (Шифр ГР6/2006/3)
Предметні рубрики: Учебники
Школьники
Гигиена-- дети
Образования технология
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Личко В. Г., Слободянюк Т. М., Цюнь М. П.
Назва : Вдосконалення підручника з курсу патофізіології- важливий засіб підвищення рівня теоретичної підготовки лікаря
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 143-145 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Учебники
Патология-- обуч
Физиология-- обуч
ВНМУ-Лычко В.Г. (В.Г.)
ВНМУ-Слободянюк Т.Н. (Т.М.)
ВНМУ-Цюнь М.П. (М.П.)
ВНМУ-Прокопенко О.И.
ВНМУ-Глебова О.В.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хіміч С. Д., Желіба М. Д., Жученко С. П.
Назва : Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 204-206 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Учебники
Хирургия-- обуч
ВНМУ-Химич С.Д. (С.Д.)
ВНМУ-Желиба Н.Д. (М.Д.)
ВНМУ-Жученко С.П. (С.П.)
ВНМУ-Погорелый В.В. (В.В.)
ВНМУ-Жученко А.П. (О.П.)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П.
Назва : Рецензія на національний підручник "Педіатрія" для студентів вищих навчальних закладів III-IVрівнів акредитаціїї зі спеціальності 7.12010005-стоматологія
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2018. - Т. 23, № 1. - С. 145-146 (Шифр МУ10/2018/23/1)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
КНИЖНЫЕ ОБОЗРЕНИЯ -- BOOK IMPRINTS
Анотація: Педіатрична наука - динамічна галузь медицини. яка потребує постійного пошуку нових методів діагностики, лікування та профілактики дитячих хвороб. Фахівець, залучений до надання медичної допомоги дитячому населенню, повинен удосконалювати базові знання та навички, одержані під час навчання в медичних закладах. В умовах сьогодення зростає потреба в підготовці фахівців, здатних забезпечити надання своєчасної кваліфікованої медичної допомоги пацієнтам різного віку. Педіатрія є нормативною навчальною дисципліною та вивчається в усіх медичних вищих навчальних закладах з метою забезпечення професійної підготовки фахівців, у т.ч. за спеціальністю «Стоматологія», і потребує належного забезпечення навчальною та навчально-методичною літературою.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Криворук І. М., Кривопустов С. П.
Назва : Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 85-88 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Студенты
Учебники
Эндокринология-- обуч
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Двирский А. Е.
Назва : Роль П. А. Бутковского в развитии психиатрии в России : (к 175-летию преподавания и публикации первого руководства по психиатрии)
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2010. - Т. 110, № 6. - С. 90-94. - ISSN 0044-4588 (Шифр ЖР15/2010/110/6). - ISSN 0044-4588
Предметні рубрики: Психиатрия
Учебники
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Иващенко В. В.
Назва : О необходимости государственной доктрины в издании медицинских учебников в условиях перестройки высшего образования (на примере курса общей хирургии)
Місце публікування : Клінічна хірургія. - Київ, 2004. - № 9. - С. 49-51 (Шифр КУ5/2004/9)
Предметні рубрики: Медицинские учебные заведения
Учебники
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кактурский Л. В.
Назва : Рецензия на учебник «Патологическая анатомия» под ред. B.C. Паукова
Місце публікування : Архив патологии. - 2015. - № 3. - С. 73 (Шифр АР16/2015/3)
MeSH-головна: УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, АНАТОМИЧЕСКИЕ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, ANATOMICAL (NON MESH)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойко В. В., Козін Ю. І., Гончаренко Л. Й.
Назва : Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 70-72 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Врачи семейные-- обуч
Учебники
Хирургия-- обуч
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук Л. Я.
Назва : Фаховий підручник з дисципліни-складова якісної підготовки спеціалістів
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 62-64 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Учебники
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Латанюк С. О., Сергета І. В., Стемпен І. В.
Назва : Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів
Місце публікування : Медична освіта. - 2003. - № 2. - С. 142-143 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: Учебники
Инвалиды-дети
ВНМУ-Латанюк С.А. (С.О.)
ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)
ВНМУ-Стемпен И.В. (І.В.)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матвієць Л. Г.
Назва : Навички управління стресом у практиці лікарів первинного рівня медичної допомоги
Паралельн. назви :Stress Management Skills in the Physicians Practice of Primary Care Level
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2022. - № 1/2. - С. 5-12 (Шифр СУ21/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
ОБЗОР -- REVIEW
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті викладено актуальні підходи щодо неспеціалізованої допомоги при стресовому напруженні, наведено інструменти управління стресом, що розроблені фахівцями Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) у посібнику з управління стресом «Важливі навички в періоди стресу: Ілюстроване керівництво». Особливо актуальні ці знання при наданні першої психологічної допомоги в надзвичайних ситуаціях, а також психосоціальної підтримки пацієнтам лікарями первинного рівня медичної допомоги, які зобов’язані володіти навичками ефективної комунікації і налагодження взаєморозуміння, а також мати досвід підтримки людей у складних ситуаціях. Саме про це зазначається у численних рекомендація ВООЗ щодо психічного здоров’я, таких, як Програма дій з подолання прогалин у сфері психічного здоров’я (mhGAP), Пам’ятка для дорослих пацієнтів «Підтримка для самостійної реабілітації після пов’язаних з COVID-19 захворювань», Інформаційна записка «Аспекти психічного здоров’я та психосоціальної підтримки під час спалаху COVID-19» та іншіНадано матеріали для самостійного дистанційного навчання спеціалістів первинного рівня медичної допомоги простим інструментам управління стресом при несприятливих умовах. Дистанційне навчання побудоване з використанням доказових документів та посібників ВООЗ про психологічні інтервенції низької інтенсивності. Документ ВООЗ «Важливі навички в періоди стресу: Ілюстроване керівництво» має п’ять розділів, в яких описано п’ять ідей і технік для зниження рівня стресу, що сформовано як набуття п’яти навичок. Автори в кінці кожного розділу Керівництва розробили алгоритми застосування навичок інструментів, а саме: «Заземляємося», «Відчіпляємося від гачка», «Діємо згідно з власними цінностями», «Проявляємо доброту», «Створюємо простір». Психосоціальна підтримка, яку надає лікар первинного рівня/фасилітатор/помічник, полягає в допомозі людям у використанні керівництва та застосуванні стратегій у власному житті, а також запобігатиме професійному вигоранню медичних працівників. Основні положення Керівництва ВООЗ коротко викладено у достатньому об’ємі для підвищення рівня обізнаності з інструментами подолання стресу. У результаті застосування інструментів Керівництва відбудеться розширення спроможності медичного персоналу і немедичних працівників надавати послуги з психічного здоров’я та психосоціальної підтримки під час пандемії COVID-19, що забезпечить підготовку до майбутніх надзвичайних ситуаційCurrent approaches to non-specialized help with stress are set out in this article and stress management tools are provided, which are developed by WHO in the stress management handbook “Doing What Matters in Times of Stress: An Illustrated Guide”. This knowledge is especially current in the giving of first aid in emergencies, and in giving psychosocial support to patients as well, by primary care physicians, who must have effective communication skills and mutual understanding, and have experience in supporting people in difficult situations too, as it is specified in numerous WHO recommendations on mental health, in such as : «mhGAP Intervention Guide for mental, neurological and substance use disorders in nonspecialized health settings», «IASC Guidelines for mental health and psychosocial support in emergency settings»,«mhGAP Humanitarian Intervention Guide (mhGAP-HIG): clinical management of mental, neurological and substance use conditions in humanitarian emergencies», «Support for Rehabilitation: Self-Management after COVID-19 Related Illness» and etc.Aim – to give the information for the distant self-learning of the primary care professionals to use the simple stress-management tools in difficult circumstances. Distance learning is built on the basis of the evidence based WHO documents and recommendations about low intensity psychological interventions. The WHO Guide has five sections, where five ideas and techniques for reducing stress are descibed, which are designed as the acquisition of five skills. The authors at the end of each section of the Guide developed algorithms of use the skills of such tools as: «Grounding», «Unhooking», «Acting according to own values», «Showing kindness», «Creating space». The psychosocial support provided by the primary care physician / facilitator / assistant lies in helping people to use guidance and apply strategies in their own lives, and it prevents the professional burnout of healthcare professionals as well. The short information about WHO guide and stress -management methods are described in sufficient details to enhance the awareness level of the primary care personnel about stress-management tools use. As the result of using the Guide will enhance the capacity of local helth care staff and non medical staff to provide the mental health services and psychosocial support during the current COVID-19 pandemic, and readiness for the future emergencies
Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)