Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (277)Рідкісні видання (58)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармакология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    IV НАЦІОНАЛЬНИЙ З’ЇЗД ФАРМАКОЛОГІВ УКРАЇНИ 10-12 ЖОВТНЯ 2011 РОКУ, КИЇВ [Текст] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5


MeSH-головна:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    IV Українська науково-практична конференція з міжнародною участю з клінічної фармакології на тему: "Актуальні питання фармакології" 7-8 жовтня 2004 р. [Текст] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2004. - № 3. - С. 1-159

Рубрики: Конференции

   ВНМУ-конференции


   Фармакология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying [Текст] = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [et al.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 74-78


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Дод.точки доступу:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, O. M.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    ІІ Національний з’їзд фармакологів України. Фармакологія 2001 - крок в майбутнє. Програма 1-4 жовтня 2001 р., Дніпропетровськ [Текст] // Вісник фармакології та фармації. - 2001. - № 9. - С. 57-63


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    ІІІ Національний з’їзд фармакологів України "Фармакологія 2006 - крок у майбутнє" (Одеса, 17-20 жовтня 2006 р.) [Текст] // Журнал Академії Медичних Наук України. - 2006. - Т. 12, № 4. - С. 800-803

Рубрики: Фармакология

   Съезды


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Іван Сергійович Чекман - Вчений, Вчитель, Людина [Текст] // Мистецтво лікування. - 2019. - № 7. - С. 63-64


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Чекман, Іван Сергійович (1936-2019) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання [Текст] = The innovative methods of teaching the pharmaceutical courses by teachers of ifnmu in conditions of on-line learning / Л. М. Грицик [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглянуто досвід підготовки студентів і провізорів-інтернів у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами Івано-Франківського національного медичного університету в умовах дистанційного навчання. Узагальнено досвід щодо впровадження форм організації методичної роботи. Це дає можливість застосовувати інноваційні методи з використанням інтегрованого підходу до організації навчального процесу, що відкриває можливості для різнобічного практичного засвоєння набутих знань студентом і провізором-інтерном навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Інноваційний підхід викладання фармацевтичних дисциплін викладачами ІФНМУ в умовах дистанційного навчання включає різноманітні форми методичних робіт, серед яких написання і підготовка до видання конспектів лекцій, розробка практичних завдань і ситуаційних задач з навчальних дисциплін, виконання самостійної практичної роботи студентів і провізорів-інтернів з використання сучасних інформаційних потужностей. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів і провізорів-інтернів в умовах карантину, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисциплін, сприяє розвитку мислення і має виховне значення. Педагогічні працівники стають основною рушійною силою створення якісно нової національної системи освіти. У статті обгрунтована необхідність застосування різних організаційних навчальних форм і методів з використанням технологій активного навчання відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання
In the article the experience of teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in teaching pharmaceutical courses to students and pharmacists-interns in conditions of on-line learning is reviewed. Pedagogical skill is a type of activity that mainly affects the inner nature of the teacher: the desire to become a master of pedagogical work; belief that skills provide not only high productivity of students and pharmacists-interns, but also a sense of satisfaction and establishing themselves as specialists. Innovative approach to teaching the pharmaceutical courses by teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in conditions of on-line learning includes various forms of methodical work, including writing and editing lecture notes, development of practical and situational tasks in academic courses, independent practical work of students and interns using modern information techniques. With the correct organization of work of the department teaching staff the independent work of students and pharmacists-interns in quarantine conditions becomes the main form of education, which provides full mastery of courses, promotes the improvement of thinking and has educational value. The application of innovative methods using an integrated approach to the organization of the educational process opens up opportunities for diverse, practical assimilation of acquired by students and pharmacists-interns knowledge of educational material in time free from compulsory education
Дод.точки доступу:
Грицик, Л. М.
Сологуб, В. А.
Сас, І. А.
Мандзій, Т. П.
Мадерук, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Ішемія серця та мозку в центрі уваги науково-практичної конференції "Актуальні питання фармакології" [Текст] // Вісник фармакології та фармації. - 2007. - № 11. - С. 59-60

Рубрики: Конференции

   Ишемия


   Фармакология


   ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)


   ВНМУ-Данильчук В.И. (В.І.)


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Агафонов, В. И.
    Конференция фармакологов Сибири и Дальнего Востока [Текст] / В. И. Агафонов // Экспериментальная и клиническая фармакология. - 1999. - № 5. - С. 79


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
СИБИРЬ -- SIBERIA
ДАЛЬНИЙ ВОСТОК РОССИЙСКОЙ ФЕДЕРАЦИИ -- FAR EAST, RUSSIA
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології [Текст] = The relevance of effective students’ individual work during practical training of pharmacology / С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 56-61


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано динаміку розподілу навчального навантаження з дисципліни «Фармакологія» в період підготовки студентів 2–3 курсів стоматологічного та 3 курсу медичного факультетів. Розкрито актуальність раціональної організ­ації самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни у зв’язку зі зменшенням кількості аудиторних годин. Представлено порівняльну характеристику кількості аудиторних та позааудиторних годин з фармакології за фахом «Стоматологія» та «Лікувальна справа» згідно з робочими програмами. Встановлено, що за останні 3–4 навчальні роки кількість годин для практичних занять у студентів, які навчалися за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст», скоротилася в 1,6 раза у студентів стоматологічного факультету та в 1,8 раза у студентів медичного факультету зі збереженням загальної кількості годин із дисципліни. З переходом підготовки спеціалістів другого (магістерського) рівня вищої освіти ситуація дещо покращилась. Однак у студентів медичного факультету згідно з новою типовою програмою перелік лікарських препаратів збільшено майже наполовину та обсяг позааудиторних годин більше на 15 % порівняно зі студентами-стоматологами. Для оптимізації вивчення «Фармакології» та раціональної організації самостійної роботи студентів викладачами кафедри підготовлено достатнє методичне забезпечення, видано навчальні підручники та посібники, залучаються інноваційні технології та інтерактивні форми навчання
Дод.точки доступу:
Чечотіна, С. Ю.
Луценко, Р. В.
Дев’яткіна, Т. О.
Колот, Е. Г.
Сидоренко, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)