Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (277)Рідкісні видання (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармакология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Лушпа, В. І.
    Дикорослі лікарські рослини південного узбережжя озера Іссик-Куль і прилеглих територій (киргизстан). Повідомлення III [Текст] / В. І. Лушпа, А. М. Чурілов // Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 3. - С. 80-92


MeSH-головна:
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL (действие лекарственных препаратов)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (методы)
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY (использование, методы)
КЫРГЫЗСТАН -- KYRGYZSTAN
Дод.точки доступу:
Чурілов, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Волощук, Н. І.
    Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі [Текст] = Prospects of application of new and “forgotten” methods of teaching pharmacology in high school / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Анотація: У статті розглянуті роль та місце деяких прийомів запам’ятовування великої кількості матеріалу на кафедрі фарма¬кології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова як дієвої допоміжної форми для збіль¬шення обсягу пам’яті, засвоєння студентами знань, набуття умінь та навичок навчального процесу. Запропоновані мнемотехнічні методи, одним із яких є акроніми, органічно вписуються в педагогічний процес, сприяють економії часу студентів, доповнюють та урізноманітнюють викладання, а також відповідають умовам педагогічного середовища ви¬щих навчальних закладів
Дод.точки доступу:
Пашинська, О. С.
Грималовська, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові [Текст] = Scientific and methodical fundamentals of teaching pharmacology of drugs acting on blood coagulation / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СВЕРТЫВАНИЕ КРОВИ -- BLOOD COAGULATION (действие лекарственных препаратов)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Анотація: Швидкий розвиток фармакологічної науки та поява нових лікарських засобів вимагають постійної зміни програмного матеріалу і вдосконалення методичних підходів до викладання цього матеріалу майбутнім лікарям. Метл роботи - виділити підходи до викладання одного з найбільш складних та важливих розділів фармакології - “Засоби, що впливають на згортання крові” студентам 3-го курсу медичного факультету й 2-го курсу стоматологічного факультету. Аналіз педагогічного досвіду викладачів кафедри фармакології Вінницького національного медичного університету та літературних даних показав, що оптимальним є комплексний підхід. Він включає надання інформації викладачем на лекційних і практичних заняттях (пояснювально-ілюстративний метод), активний самостійний пошук інформації студентом (репродуктивний, проблемний, евристичний методи), а також інноваційні та нетрадиційні методи навчання (наприклад, фармакологічна вікторина). Принцип “від простого до складного” при збереженні послідовності дидактичних підходів викладання, а також правильна організація аудиторної та позааудиторної самостійної роботи студентів дозволяють отримати стабільні і глибокі знання та вміння, навчити його працювати самостійно
Дод.точки доступу:
Волощук, Н. І.
Денисюк, О. М.
Данильчук, В. В.
Біговщиць, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    До 80-річчя від дня народження Туманова Віктора Андрійовича // Фітотерапія. Часопис. - 2016. - № 4. - С. 89-90


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Туманов, Віктор Андрійович (вчений-фармаколог, доктор медичних наук, почесний ректор Київського ун-ту УАНМ) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гречана, О. В.
    Фармакогностичне дослідження люцерни жовтої (серпоподібної або румунської) - Medigato falcata L. subsp. romanica (Prodan) O. Schwarz and Klink [Текст] / О. В. Гречана // Одеський медичний журнал. - 2016. - № 2. - С. 24-28. - Бібліогр.: с. 27-28


MeSH-головна:
ЛЮЦЕРНА -- MEDICAGO
ХРОМАТОГРАФИЯ -- CHROMATOGRAPHY (использование)
КУМАРИНЫ -- COUMARINS (анализ)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Наказ МОЗ України № 314 від 08.05.2014 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 липня 2014 р. за № 799/25576 Про затвердження порядку ведення Державного реєстру лікарських засобів України (Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров’я № 876 від 18.12.2015) // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2016. - № 3. - С. 37-40


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (законодательство и юриспруденция)
ЛЕКАРСТВЕННЫХ СРЕДСТВ УТВЕРЖДЕНИЕ -- DRUG APPROVAL (законодательство и юриспруденция)
ГОСУДАРСТВЕННЫЙ СЕКТОР -- PUBLIC SECTOR (законодательство и юриспруденция)
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    До 80-річчя від дня народження Чекмана Івана Сергійовича // Фітотерапія. Часопис. - 2016. - № 4. - С. 85-88


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история)
Дод.точки доступу:
Чекман, Іван Сергійович (вчений-фармаколог, заслужений діяч науки і техніки України, доктор медичних наук, професор, педагог ; 4.10.1936) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    До ювілею професора кафедри фармакології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця, доктора медичних наук, лауреата Державної премії України в галузі науки і техніки Надії Олександрівни Горчакової [Текст] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2016. - N 2. - С. 103-106


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история, кадры)
ИСТОРИЯ 20 ВЕКА -- HISTORY, 20TH CENTURY
ИСТОРИЯ 21 ВЕКА -- HISTORY, 21ST CENTURY
Анотація: Альберт Ейнштейн (1879-1955) стверджував: «Проявляй прагнення не для того, щоб бути успішним, а для того щоб життя твоє знайшло сенс». Усе життя Н. О. Горчакової проходить під цим гаслом
Дод.точки доступу:
Горчакова, Надія Олександрівна (1941-) \про неї\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Кривомаз, Т.
    Зачем пахнут растения? [Текст] / Т. Кривомаз // Фармацевт практик. - 2018. - № 9. - С. 54-55


MeSH-головна:
ЗАПАХИ -- ODORS (анализ)
РАСТЕНИЯ -- PLANTS (метаболизм, ультраструктура)
ЭФИРНЫЕ МАСЛА -- OILS, VOLATILE (выделение и очистка, история, метаболизм, химия)
АЛКАЛОИДЫ -- ALKALOIDS (метаболизм, химия)
ФЕНОЛЫ -- PHENOLS (выделение и очистка, метаболизм, химия)
ЛЕТУЧИЕ ОРГАНИЧЕСКИЕ СОЕДИНЕНИЯ -- VOLATILE ORGANIC COMPOUNDS (анализ, выделение и очистка, метаболизм, химия)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (тенденции)
Анотація: Многообразие растительных запахов не перестает поражать. Людям свойственно обращать внимание на аромат цветов, однако запах источают не только они, но также плоды, листья, корни и стебли. Какие сигналы подают нам растения своим запахом? Да и нам ли предназначены эти сигналы?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології [Текст] = Presentation of information about the adverse reactions of medicines during teaching pharmacology / К. А. Посохова [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 112-114


MeSH-головна:
ПОБОЧНЫЕ ЭФФЕКТЫ И НЕБЛАГОПРИЯТНЫЕ РЕАКЦИИ, СВЯЗАННЫЕ С ЛЕКАРСТВАМИ -- DRUG-RELATED SIDE EFFECTS AND ADVERSE REACTIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – обґрунтування важливості актуалізації інформації щодо частоти і спектра побічних реакцій лікарських засобів при викладанні фармакології. Основна частина. Для глибшого усвідомлення важливості регулярного моніторингу побічних реакцій/відсутності ефективності лікарських засобів як складової державної політики у сфері фармаконагляду під час вивчення фармакології студентів слід ознайомлювати зі спектром та частотою цих реакцій у конкретному регіоні, що сприятиме унаочненню теоретичного матеріалу та формуванню у майбутніх фахівців переконання про необхідність цієї діяльності для здійснення ефективної та безпечної фармакотерапії. Висновок. Усвідомлення студентами медичного, стоматологічного та фармацевтичного факультетів важливості здійснення фармаконагляду зростає при ілюстрації теоретичних знань інформацією про спектр побічних реакцій лікарських засобів, які реєструються у закладах охорони здоров’я даного регіону
Дод.точки доступу:
Посохова, К. А.
Олещук, О. М.
Шевчук, О. О.
Матюк, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)