Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (277)Рідкісні видання (58)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Фармакология<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    IV НАЦІОНАЛЬНИЙ З’ЇЗД ФАРМАКОЛОГІВ УКРАЇНИ 10-12 ЖОВТНЯ 2011 РОКУ, КИЇВ [Текст] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5


MeSH-головна:
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (организация и управление)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    IV Українська науково-практична конференція з міжнародною участю з клінічної фармакології на тему: "Актуальні питання фармакології" 7-8 жовтня 2004 р. [Текст] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2004. - № 3. - С. 1-159

Рубрики: Конференции

   ВНМУ-конференции


   Фармакология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying [Текст] = Симуляційний тренінг як методологічний підхід у підготовці студентів при вивченні фармакології / N. I. Voloshchuk [et al.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 74-78


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ФАНТОМНЫЕ СРЕДСТВА УСИЛЕНИЯ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- PHANTOMS, IMAGING
Дод.точки доступу:
Voloshchuk, N. I.
Denysiuk, O. M.
Pashynska, O. S.
Marynych, L. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Олєхнович, І.
    VIII Російський національний конгрес "Людина і ліки" [Текст] / І. Олєхнович // Вісник фармакології та фармації. - 2001. - № 3/4. - С. 52-54


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    ІІ Національний з’їзд фармакологів України. Фармакологія 2001 - крок в майбутнє. Програма 1-4 жовтня 2001 р., Дніпропетровськ [Текст] // Вісник фармакології та фармації. - 2001. - № 9. - С. 57-63


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
СЪЕЗДЫ, СИМПОЗИУМЫ -- CONVENTIONS, SYMPOSIUMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    ІІІ Національний з’їзд фармакологів України "Фармакологія 2006 - крок у майбутнє" (Одеса, 17-20 жовтня 2006 р.) [Текст] // Журнал Академії Медичних Наук України. - 2006. - Т. 12, № 4. - С. 800-803

Рубрики: Фармакология

   Съезды


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Іван Сергійович Чекман - Вчений, Вчитель, Людина [Текст] // Мистецтво лікування. - 2019. - № 7. - С. 63-64


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (кадры)
Дод.точки доступу:
Чекман, Іван Сергійович (1936-2019) \о нем\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Волощук, Н. І.
    Індивідуальна робота в студентському науковому гуртку кафедри фармакології як фактор формування професійної компетенції [Текст] / Н. І. Волощук, О. М. Денисюк // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 257-259


MeSH-головна:
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC (организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (обучение, тенденции)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Дод.точки доступу:
Денисюк, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами іфнму в умовах дистанційного навчання [Текст] = The innovative methods of teaching the pharmaceutical courses by teachers of ifnmu in conditions of on-line learning / Л. М. Грицик [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У статті розглянуто досвід підготовки студентів і провізорів-інтернів у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами Івано-Франківського національного медичного університету в умовах дистанційного навчання. Узагальнено досвід щодо впровадження форм організації методичної роботи. Це дає можливість застосовувати інноваційні методи з використанням інтегрованого підходу до організації навчального процесу, що відкриває можливості для різнобічного практичного засвоєння набутих знань студентом і провізором-інтерном навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Інноваційний підхід викладання фармацевтичних дисциплін викладачами ІФНМУ в умовах дистанційного навчання включає різноманітні форми методичних робіт, серед яких написання і підготовка до видання конспектів лекцій, розробка практичних завдань і ситуаційних задач з навчальних дисциплін, виконання самостійної практичної роботи студентів і провізорів-інтернів з використання сучасних інформаційних потужностей. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів і провізорів-інтернів в умовах карантину, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисциплін, сприяє розвитку мислення і має виховне значення. Педагогічні працівники стають основною рушійною силою створення якісно нової національної системи освіти. У статті обгрунтована необхідність застосування різних організаційних навчальних форм і методів з використанням технологій активного навчання відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання
In the article the experience of teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in teaching pharmaceutical courses to students and pharmacists-interns in conditions of on-line learning is reviewed. Pedagogical skill is a type of activity that mainly affects the inner nature of the teacher: the desire to become a master of pedagogical work; belief that skills provide not only high productivity of students and pharmacists-interns, but also a sense of satisfaction and establishing themselves as specialists. Innovative approach to teaching the pharmaceutical courses by teachers of Ivano-Frankivsk National Medical University in conditions of on-line learning includes various forms of methodical work, including writing and editing lecture notes, development of practical and situational tasks in academic courses, independent practical work of students and interns using modern information techniques. With the correct organization of work of the department teaching staff the independent work of students and pharmacists-interns in quarantine conditions becomes the main form of education, which provides full mastery of courses, promotes the improvement of thinking and has educational value. The application of innovative methods using an integrated approach to the organization of the educational process opens up opportunities for diverse, practical assimilation of acquired by students and pharmacists-interns knowledge of educational material in time free from compulsory education
Дод.точки доступу:
Грицик, Л. М.
Сологуб, В. А.
Сас, І. А.
Мандзій, Т. П.
Мадерук, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бобровська, О. А.
    Інтеграція викладання медичної біології та фармакології при вивченні життєдіяльності малярійного плазмодія та засобів для профілактики й лікування малярій [Текст] / О. А. Бобровська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 573-577


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
БИОЛОГИЯ -- BIOLOGY (методы, обучение)
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (методы, обучение)
PLASMODIUM MALARIAE -- PLASMODIUM MALARIAE (действие лекарственных препаратов, патогенность, рост и развитие)
МАЛЯРИЯ -- MALARIA (профилактика и контроль, терапия)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Ішемія серця та мозку в центрі уваги науково-практичної конференції "Актуальні питання фармакології" [Текст] // Вісник фармакології та фармації. - 2007. - № 11. - С. 59-60

Рубрики: Конференции

   Ишемия


   Фармакология


   ВНМУ-Степанюк Г.И. (Г.І.)


   ВНМУ-Данильчук В.И. (В.І.)


Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Чекман, И. С.
    Академик А.И.Черкес - ученый, педагог, гражданин [Текст] / И. С. Чекман, С. Б. Французова, Н. А. Горчакова // Международный медицинский журнал (Харьков). - 2000. - Т. 6, № 3. - С. 114-118


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история, кадры)
Дод.точки доступу:
Французова, С. Б.
Горчакова, Н. А.
Черкес, Олександр Ільїч (фармаколог, токсиколог ; 1894-1974) \про нього\

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Бухтіарова, Т. А.
    Актуальні питання інноваційних досліджень у фармакології [Текст] / Т. А. Бухтіарова // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 7-13


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (тенденции)
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (тенденции)
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL (тенденции)
Анотація: У статті охарактеризований стан фармацевтичних інновацій у світі та установах НАМИ України. Окреслені сучасні напрями розвитку фармакологічних досліджень, висвітлені проблемні питання. Обґрунтована необхідність інтенсифікації взаємодії між академічною наукою, виробниками ліків та державними інституціями задля розвитку інноваційної складової фармацевтичної галузі та підвищення конкурентоспроможності вітчизняних ліків.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології [Текст] = The relevance of effective students’ individual work during practical training of pharmacology / С. Ю. Чечотіна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 56-61


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано динаміку розподілу навчального навантаження з дисципліни «Фармакологія» в період підготовки студентів 2–3 курсів стоматологічного та 3 курсу медичного факультетів. Розкрито актуальність раціональної організ­ації самостійної роботи студентів при вивченні дисципліни у зв’язку зі зменшенням кількості аудиторних годин. Представлено порівняльну характеристику кількості аудиторних та позааудиторних годин з фармакології за фахом «Стоматологія» та «Лікувальна справа» згідно з робочими програмами. Встановлено, що за останні 3–4 навчальні роки кількість годин для практичних занять у студентів, які навчалися за освітньо-кваліфікаційним рівнем «Спеціаліст», скоротилася в 1,6 раза у студентів стоматологічного факультету та в 1,8 раза у студентів медичного факультету зі збереженням загальної кількості годин із дисципліни. З переходом підготовки спеціалістів другого (магістерського) рівня вищої освіти ситуація дещо покращилась. Однак у студентів медичного факультету згідно з новою типовою програмою перелік лікарських препаратів збільшено майже наполовину та обсяг позааудиторних годин більше на 15 % порівняно зі студентами-стоматологами. Для оптимізації вивчення «Фармакології» та раціональної організації самостійної роботи студентів викладачами кафедри підготовлено достатнє методичне забезпечення, видано навчальні підручники та посібники, залучаються інноваційні технології та інтерактивні форми навчання
Дод.точки доступу:
Чечотіна, С. Ю.
Луценко, Р. В.
Дев’яткіна, Т. О.
Колот, Е. Г.
Сидоренко, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Чечотіна, С. Ю.
    Актуальність упровадження міждисциплінарної інтеграції при вивченні фармакології [Текст] / С. Ю. Чечотіна // Український стоматологічний альманах. - 2013. - № 4. - С. 86-89. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Амброзия полыннолистная как источник биологически активных соединений [Текст] / А. Ю. Пархрменко, О. А. Андреева, Э. Т. Оганесян // Химико-фармацевтический журнал : Науч.-техн. и произв. журн. - 2005. - Т. 39, № 3. - С. 37-41

Рубрики: Растения лекарственные

   Фармакология


   Лактоны


Дод.точки доступу:
Пархрменко, А. Ю.
Андреева, О. А.
Оганесян, Э. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Лалаянц, И. Э.
    Антибиотики [Текст] / И. Э. Лалаянц // В мире лекарств. - 1999. - № 3-4(5-6). - С. 94-96


MeSH-головна:
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Валентин Йосипович Кресюн - 80 років [Текст] // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2021. - Том 27, N 4. - С. 284-286


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (история)
Анотація: Проф. В. Й. Кресюн є одним з провідних вітчизняних вчених в галузі фундаментальної та клінічної фармакології. Ним вперше на підставі вивчення молекулярно-біохімічних механізмів розвитку стрес-синдрому сформульована тактика його медикаментозної корекції за допомогою метаболітних препаратів, підсумком чого стала монографія «Tranquillizers and Stress: Adaptive Action Mechanism» («Harwood Academic Publishers GmbH», 1992)
Дод.точки доступу:
Кресюн, Валентин Йосипович (доктор медичних наук, професор, член НАМН України ; 30 11.1941)

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Валидация процесса хранения взвесей некоторых тест-микроорганизмов [Текст] / Т. Ф. Одегова [и др.] // Фармация : Науч.-практ.журн. - 2012. - № 8. - С. 9-11. - Библиогр.: с.11

Рубрики: Микробиология

   Фармакология


   Компьютерное моделирование--статист


Дод.точки доступу:
Одегова, Т. Ф.
Гунар, О. В.
Сахно, Н. Н.
Булгакова, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Взаємозв’язок показників поточної та екзаменаційної успішності вивчення фармакології здобувачами вищої фармацевтичної освіти як індикатор для моніторингу якості освіти [Текст] / С. Ю. Штриголь [та ін.] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2020. - № 2. - С. 140-148. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ФАРМАКОЛОГИЯ -- PHARMACOLOGY (обучение)
Анотація: У системі підготовки майбутніх спеціалістів фармації фармакологія займає перехідну позицію між базовими фундаментальними (біологія, фізіологія з основами анатомії людини, патофізіологія, біологічна хімія, мікробіологія з основами імунології) та спеціальними профільними предметами (фармакотерапія, клінічна фармація, фармацевтична опіка). Цілком обґрунтовано фармакологія вважається інтегральною дисципліною, що формує професійне мислення як провізорів (фармацевтів), так і лікарів. Тому не викликає сумнівів важливість постійного вдосконалення методик викладання фармакології в закладах вищої медичної та фармацевтичної освіти, а також визначення успішності засвоєння матеріалу дисципліни як універсального індикатора ефективності навчання. Мета дослідження - оцінити успішність вивчення фармакології майбутніми спеціалістами фармації (вітчизняними та іноземними здобувачами вищої освіти) за результатами аналізу підсумкових оцінок, балів за письмовий курсовий іспит і відсотків правильних відповідей з дисципліни на ліцензійному тестовому іспиті КРОК-1 «Фармація», а також розробити процесну модель діяльності з підвищення якості підготовки з фармакології. Встановлено, що в цілому вітчизняні здобувачі вищої фармацевтичної освіти докладають найбільших зусиль до складання іспиту КРОК-1, що визначено за кращими результатами іспиту КРОК-1 порівняно з поточним рейтингом і курсовим іспитом. Іноземні здобувачі вищої фармацевтичної освіти мають нижчу поточну успішність і гірше, ніж вітчизняні, складають ліцензійний іспит КРОК-1. Кореляційний аналіз показав статистично значущі взаємозв’язки між поточним рейтингом, курсовим іспитом і відсотком правильних відповідей тесту КРОК-1 з фармакології. Проте у вітчизняних здобувачів вищої освіти зв’язки між поточним рейтингом і результатом іспиту КРОК-1 й результатами курсового та ліцензійного іспитів сильніші, ніж в іноземних, що може свідчити про більшу увагу до фундаментальних знань у процесі підготовки та складанні іспиту КРОК-1. Запропоновано процесну модель діяльності з покращання успішності вивчення фармакології та підвищення фармакологічної компетентності майбутніх фармацевтів відповідно до стандартів ISO 9001:2015.
Дод.точки доступу:
Штриголь, С. Ю.
Цивунін, В. В.
Риженко, І. М.
Деримедвідь, Л. В.
Щокіна, К. Г.
Бутко, Я. О.
Вереітинова, В. П.
Товчига, О. В.
Бєлік, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)